Wilders wordt dus verdedigd door extreem-rechtse idioten. Zie je wel dat die blonde gek een smerige racist is.quote:SYDNEY (ANP) - Het aanstaande bezoek van Geert Wilders aan Australië heeft daar de gemoederen doen oplaaien. De Australische krant Sydney Morning Herald schrijft zondag dat extreem-rechtse groeperingen oproepen naar de optredens van Wilders te gaan en zich te verdedigen tegen eventuele protesten van moslims.
Een van de groeperingen, Australian New Nation, heeft een audioboodschap op zijn website geplaatst waarin alle ,,patriotten'' worden opgeroepen hun recht tot zelfverdediging uit te oefenen. ,,Gebruik geweld als zij eenmaal de eerste slag proberen uit te delen. Alles wat daarna komt is zelfverdediging.''
De islamitische gemeenschap heeft opgeroepen het bezoek van Wilders te negeren.
Hij weet dat hij aantrekkelijk is voor neo-nazi's.quote:Op zondag 3 februari 2013 07:48 schreef sonnyspek het volgende:
Je OP slaat nergens op, net alsof hij daar om vraagt.
bronquote:Australia Calling - Anti-Islamic Dutch MP to speak in Australia
January 22, 2013
Dutch parliamentarian Geert Wilders, who leads the fight against the Islamisation of Holland, will speak in Sydney, Melbourne and Perth during February. Be there! Be ready to defend yourself if the Muslim crazies try to disrupt the event. Man up and take your country back from these black-eyed vermin.
Nou? Niet voor neo-nazi's. Of debk jij dat wij in Nederland 1 miljoen nazi's hebben?quote:Op zondag 3 februari 2013 08:02 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Hij weet dat hij aantrekkelijk is voor neo-nazi's.
Wilders moet juist uitkijken voor neo-nazi's, die hebben, zacht uitgedrukt, een enorme hekel aan joden en hun vriendjes.quote:Op zondag 3 februari 2013 08:16 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nou? Niet voor neo-nazi's. Of debk jij dat wij in Nederland 1 miljoen nazi's hebben?
Uit de bewering dat eendjes dol zijn op brood kun je niet afleiden dat alle broodeters eendjes zijn. Misschien moet je eens een cursus propositielogica volgen.quote:Op zondag 3 februari 2013 08:16 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nou? Niet voor neo-nazi's. Of debk jij dat wij in Nederland 1 miljoen nazi's hebben?
zoiets ja denk ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 08:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat moet ie daar eigenlijk? Preken dat de Islam voor alle kwaad staat, enz enz enz?
Iedere partij heeft volgers die het liever niet heeft.quote:Op zondag 3 februari 2013 08:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Uit de bewering dat eendjes dol zijn op brood kun je niet afleiden dat alle broodeters eendjes zijn. Misschien moet je eens een cursus propositielogica volgen.
Gokje, ping-ping bijelkaar harken?quote:Op zondag 3 februari 2013 08:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat moet ie daar eigenlijk? Preken dat de Islam voor alle kwaad staat, enz enz enz?
Vast. Hij ziet zichzelf immers als een profeet die mensen moet redden.quote:Op zondag 3 februari 2013 08:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
In ieder geval 1 miljoen Nederlanders die erg dom zijn. Ze laten zich als willig stemvee gebruiken door die blonde schande van Nederland.quote:Op zondag 3 februari 2013 08:16 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het valt wel op dat bij Wilders het iedere keer de nationalistische groeperingen zijn die op prominente wijze laten blijken dat ze zich herkennen in zijn gedachtengoed. Wilders heeft veel meer van dit soort aanhangers dan anderen. Dat dit nu ook weer in Australie gebeurt is structureel, niet incidenteel.quote:Op zondag 3 februari 2013 08:33 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Iedere partij heeft volgers die het liever niet heeft.
Maar dat beweert TS ook niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 08:47 schreef kwiwi het volgende:
Misschien moet je je eigen OP even lezen TS..hij heeft er niet om gevraagd.
Nee, hij lokt het uit.quote:Op zondag 3 februari 2013 08:47 schreef kwiwi het volgende:
Misschien moet je je eigen OP even lezen TS..hij heeft er niet om gevraagd.
Ik denk dat dat ook wel klopt. Er lijkt me wel een verband tussen de uitlatingen die Wilders regelmatig doet en het gedachtengoed van (sommige van) zijn fans. Ze volgen hem niet omdat hij zulke mooie schoenen draagt.quote:Op zondag 3 februari 2013 08:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met het "zie je wel dat" impliceert hij wel dat Wilders er wat aan kan doen.
Nee, jij.quote:Op zondag 3 februari 2013 07:05 schreef Oldie57 het volgende:
metronieuws.nl
[..]
Wilders wordt dus verdedigd door extreem-rechtse idioten. Zie je wel dat die blonde gek een smerige racist is.
Hahaha.. Inderdaad!quote:Op zondag 3 februari 2013 09:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jij.
Met je schijntolerantie.
Weten die jodenhaters wel dat Wilders met Israël in bed ligt?quote:Op zondag 3 februari 2013 08:56 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Nee, hij lokt het uit.
Het is toch ongelofelijk dat Wilders zoveel joden- en negerhaters en andere übermenschen heeft onder zijn fans.
Geen tolerantie voor intolerantie verdommequote:Op zondag 3 februari 2013 09:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jij.
Met je schijntolerantie.
Ik heb geen genade voor de intoleranten, speciaal voor haatzaaiende politici. Dat soort dient met wortel en tak te worden uitgeroeid.quote:Op zondag 3 februari 2013 09:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jij.
Met je schijntolerantie.
Ja precies, dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:20 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik heb geen genade voor de intoleranten, speciaal voor haatzaaiende politici. Dat soort dient met wortel en tak te worden uitgeroeid.
Gelukkig stappen de aanhangers van de blonde Hitler nu naar 50+. Binnenkort horen we niks meer van die onNederlandse racist.
Patriotten = extreem rechts?quote:Op zondag 3 februari 2013 07:05 schreef Oldie57 het volgende:
metronieuws.nl
[..]
Wilders wordt dus verdedigd door extreem-rechtse idioten. Zie je wel dat die blonde gek een smerige racist is.
Dus vrijheid van meningsuiting is voor jou heilig? Waarom mag ik dan niet zeggen wat ik van Wilders vind?quote:
Mag jij allemaal prima zeggen.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:24 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Dus vrijheid van meningsuiting is voor jou heilig? Waarom mag ik dan niet zeggen wat ik van Wilders vind?
Wel apart daar Australië totaal geen last heeft van moslims (in eigen land). Ze hebben wel te maken met een enorme toestroom van aziaten (en backpackers) die veel werk overnemen. Maar waarom zou hij zich daar mee bemoeien ? Wat is voor hem de meerwaarde van een australier tegenover een non-islamitische aziaat ?quote:Op zondag 3 februari 2013 08:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het valt wel op dat bij Wilders het iedere keer de nationalistische groeperingen zijn die op prominente wijze laten blijken dat ze zich herkennen in zijn gedachtengoed. Wilders heeft veel meer van dit soort aanhangers dan anderen. Dat dit nu ook weer in Australie gebeurt is structureel, niet incidenteel.
Wel hiervoor natuurlijkquote:Op zondag 3 februari 2013 10:20 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik heb geen genade voor de intoleranten, speciaal voor haatzaaiende politici. Dat soort dient met wortel en tak te worden uitgeroeid.
Gelukkig stappen de aanhangers van de blonde Hitler nu over naar 50+. Binnenkort horen we niks meer van die onNederlandse racist.
Totaal geen last? Onder welke steen heb jij geleeft?quote:Op zondag 3 februari 2013 10:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wel apart daar Australië totaal geen last heeft van moslims (in eigen land). Ze hebben wel te maken met een enorme toestroom van aziaten (en backpackers) die veel werk overnemen. Maar waarom zou hij zich daar mee bemoeien ? Wat is voor hem de meerwaarde van een australier tegenover een non-islamitische aziaat ?
Voor welke bullshit buig jij ? Kerel er zijn meer boedhisten in dat land dan moslimsquote:Op zondag 3 februari 2013 10:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Totaal geen last? Onder welke steen heb jij geleeft?
Volgens D_H is alles wat 'Asian' is Islamitisch. Hij leeft in een nogal speciale wereld.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Voor welke bullshit buig jij ? Kerel er zijn meer boedhisten in dat land dan moslims(2,2%)....
En hoeveel daar van nog echt moslim zijn is ook maar de vraag. Vele zijn 'officieel' moslim maar dragen het geloof niet meer uit.
quote:Op zondag 3 februari 2013 10:37 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens D_H is alles wat 'Asian' is Islamitisch. Hij leeft in een nogal speciale wereld.
Ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is maar wat je wil horen meteen de waarheid is.
Ik vertrouw op Mutant01 zijn inzichten. Ken hem verder niet maar die avatar geeft blijk van een gezonde dosis intelligentie.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het is maar wat je wil horen meteen de waarheid is.
Oja? Denk dat de originele bewoners van Australie de aboriginals het ook niet zo tof vonden dat ze afgeslacht werden door de engelsen.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wel apart daar Australië totaal geen last heeft van moslims (in eigen land). Ze hebben wel te maken met een enorme toestroom van aziaten (en backpackers) die veel werk overnemen. Maar waarom zou hij zich daar mee bemoeien ? Wat is voor hem de meerwaarde van een australier tegenover een non-islamitische aziaat ?
Ja oké, je bent goud waard voor ondernemers, wist je dat?quote:Op zondag 3 februari 2013 10:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik vertrouw op Mutant01 zijn inzichten. Ken hem verder niet maar die avatar geeft blijk van een gezonde dosis intelligentie.
Dus omdat een ander er niet mee om konden gaan, onderdrukt werden, moeten hun dat ook maar slikken ?quote:Op zondag 3 februari 2013 10:51 schreef LuciferRising het volgende:
Oja? Denk dat de originele bewoners van Australie de aboriginals het ook niet zo tof vonden dat ze afgeslacht werden door de engelsen. Hilariteit op en top: klagen over buitenlanders terwijl ze zelf toerist zijn.
?????????? Laat maar zitten. Hahahaquote:Op zondag 3 februari 2013 11:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dus omdat een ander er niet mee om konden gaan, onderdrukt werden, moeten hun dat ook maar slikken ?
Dat ielle pietje in elkaar getrapt werd betekent niet dat ik mij ook in elkaar laat trappen.
http://www.ou.nl/eCache/DEF/2/09/641.aD0x.htmlquote:Op zondag 3 februari 2013 11:09 schreef LuciferRising het volgende:
?????????? Laat maar zitten. Hahaha
Ik zeg gewoon wat ik vind, net als Wilders.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:26 schreef Specularium het volgende:
Alleen zit er een ondertoon in dat hij het allemaal niet mag zeggen.
En zo werkt het dus niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:28 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
De vrijheid van meningsuiting gebiedt mij te zeggen dat ik Wilders een idioot vind die zijn bek moet houden.![]()
Maar die snappen er ook vaak geen flikker van.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:30 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ja hoor, bij Wilders en zijn domme aanhangers werkt het ook.
Niets aan de hand neequote:Op zondag 3 februari 2013 10:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Voor welke bullshit buig jij ? Kerel er zijn meer boedhisten in dat land dan moslims(2,2%)....
En hoeveel daar van nog echt moslim zijn is ook maar de vraag. Vele zijn 'officieel' moslim maar dragen het geloof niet meer uit.
Iemand die gelooft dat boze geesten bestaan en sperma bij de nieren wordt aangemaakt heeft echt geen enkel recht van spreken qua leven in een speciale wereld.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens D_H is alles wat 'Asian' is Islamitisch. Hij leeft in een nogal speciale wereld.
De Aussies zijn toerist?quote:Op zondag 3 februari 2013 10:51 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Oja? Denk dat de originele bewoners van Australie de aboriginals het ook niet zo tof vonden dat ze afgeslacht werden door de engelsen.
Hilariteit op en top: klagen over buitenlanders terwijl ze zelf toerist zijn.
Ayn Rand, die was pas rechts.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Patriotten = extreem rechts?
Tegenwoordig noemen ze je al extreem rechts als je burqa draagsters niet bejubeld dus....
Ik hoop wel dat je begrijpt dat wilders daar niet heengaat als de pvv, maar als "strijder" tegen de oprukkende islam, waarin hij samenwerkt met een aantal mensen/organisatie's die zich daar ook mee bezig houden.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:28 schreef LelijKnap het volgende:
Oh, en de moslimextremisten in ons land stemmen op de PVDA. Is de PVDA nu een Jihad beweging ? Het electoraat maakt niet de gedachtengang van de partij. Het eloctoraat kan zich terecht of onterecht aangesproken voelen door de woorden van een partij.
Zeg ik dat? Wil alleen aangeven dat Australie draait op immigranten, dus ik snap dan niet waarom ze opeens niet meer welkom zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De Aussies zijn toerist?
Ok, dus de Turken moeten ook Byzantium maar uit terug naar Mongolië begrijp ik?
Ze draaien op immigranten? Leg eens uit.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:31 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Wil alleen aangeven dat Australie draait op immigranten, dus ik snap dan niet waarom ze opeens niet meer welkom zijn.
De Ku Klux Klan adviseerde haar leden in 2008 op Obama te stemen. Obama is dan ook een smerige racist.quote:Op zondag 3 februari 2013 07:05 schreef Oldie57 het volgende:
metronieuws.nl
[..]
Bijna iedereen die in de grote steden van Australie woont komen uit alle uithoeken van de wereld..quote:Op zondag 3 februari 2013 12:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze draaien op immigranten? Leg eens uit.
Omdat Wilders een hoge bloeddruk krijgt bij alles wat hij kan linken aan de islam.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:10 schreef Zienswijze het volgende:
Maar waarom houdt hij een speech over de islamisering van dat land, net nu dat land een tsunami van christenen (Engelsen en hun afstammelingen) te verduren heeft gekregen?
Beetje vreemd.
quote:Op zondag 3 februari 2013 10:51 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Oja? Denk dat de originele bewoners van Australie de aboriginals het ook niet zo tof vonden dat ze afgeslacht werden door de engelsen.
Hilariteit op en top: klagen over buitenlanders terwijl ze zelf toerist zijn.
Jij snapt het niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:24 schreef Specularium het volgende:
DH snapt het.
Zonder een wortel in je kont doe je niet mee.
Alleen Wilders?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat Wilders een hoge bloeddruk krijgt bij alles wat hij kan linken aan de islam.
Australie is een multicultureel en een multi-etnisch land. Aborginals, christenen, boeddhisten, moslims, van alles woont er tussen.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dus omdat een ander er niet mee om konden gaan, onderdrukt werden, moeten hun dat ook maar slikken ?
Dat ielle pietje in elkaar getrapt werd betekent niet dat ik mij ook in elkaar laat trappen.
Denk het wel, in tegenstelling tot figuren die andersdenkenden het liefst horen zwijgen.quote:
Raakvlakken zullen er best zijn. Maar tegenstrijdigheden evengoed.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:23 schreef erodome het volgende:
Ik hoop wel dat je begrijpt dat wilders daar niet heengaat als de pvv, maar als "strijder" tegen de oprukkende islam, waarin hij samenwerkt met een aantal mensen/organisatie's die zich daar ook mee bezig houden.
Klopt...quote:Op zondag 3 februari 2013 13:19 schreef Zienswijze het volgende:
Australie is een multicultureel en een multi-etnisch land. Aborginals, christenen, boeddhisten, moslims, van alles woont er tussen.Een land van immigranten. Beetje zielig om daar dan als Wilders zijnde haat te haan zaaien. Helemaal in een land waar de volgers van zijn "superieure" christendom zich niet bepaald netjes hebben gedragen.
Dat is gewoon selectief zijn. Ik ben het niet eens met iemand die Wilders het zwijgen wil opleggen.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk het wel, in tegenstelling tot figuren die andersdenkenden het liefst horen zwijgen.
Wie wil wie nu het zwijgen opleggen?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is gewoon selectief zijn. Ik ben het niet eens met iemand die Wilders het zwijgen wil opleggen.
De figuren die jij aan de lopende band gelijk geeft echter willen dat ook, maar met anderen.
Dat wens jij niet te begrijpen.
Ja nu ja. Vandaar dat ik het woord selectief gebruik.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie wil wie nu het zwijgen opleggen?
Blij dat je vind dat na 300 jaar ergens wonen je nog immigrant bent. Dat geldt dan ook voor Europese moslims en zo dan toch?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:02 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Bijna iedereen die in de grote steden van Australie woont komen uit alle uithoeken van de wereld..
Dat moet jou toch aanspreken.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Blij dat je vind dat na 300 jaar ergens wonen je nog immigrant bent. Dat geldt dan ook voor Europese moslims en zo dan toch?
Ik vind het raar dat mensen het land waarin ze wonen zien als hun land en van niemand anders..quote:Op zondag 3 februari 2013 15:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Blij dat je vind dat na 300 jaar ergens wonen je nog immigrant bent. Dat geldt dan ook voor Europese moslims en zo dan toch?
Idd dus laat ik jullie hypocrisie hieromtrent mee zien.quote:
Jullie? Je bent niet met mij in discussie, Henk.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Idd dus laat ik jullie hypocrisie hieromtrent mee zien.
Waar ben ik hypocriet dan precies?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je ziet Australiers die er al honderden jaren wonen als immigranten maar Marokkanen met twee paspoorten zijn natuurlijk wel echte Nlers hè?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:27 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Waar ben ik hypocriet dan precies?
Jouw soort, Valentijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie? Je bent niet met mij in discussie, Henk.
leg me geen woorden in mijn mondquote:Op zondag 3 februari 2013 15:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je ziet Australiers die er al honderden jaren wonen als immigranten maar Marokkanen met twee paspoorten zijn natuurlijk wel echte Nlers hè?
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waar beweert hij dat? Ik lees dat niet in deze postquote:Op zondag 3 februari 2013 15:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je ziet Australiers die er al honderden jaren wonen als immigranten maar Marokkanen met twee paspoorten zijn natuurlijk wel echte Nlers hè?
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:17 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat mensen het land waarin ze wonen zien als hun land en van niemand anders..
Ze moeten zich maar aanpassen aan de Nederlandse cultuur, bang voor het onbekende. Erg zielig.
Tuurlijk ben ik het er mee eens dat als je ergens gaat wonen de taal moeten leren, maar wat ze geloven wat ze eten of wat ze onderling spreken gaat mij niks aan.
Je ziet altijd waneer het economisch slecht gaat wordt er weer een groep mensen uit de samenleving gehaald die het moet ontgelden.
Allemaal wereldburgersquote:Op zondag 3 februari 2013 15:42 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
leg me geen woorden in mijn mond
. Het maakt mij geen zak uit, al hebben ze 50 paspoorten.
Je bent niet waar je geboren bent, je bent gewoon een mens. We zijn gewoon allemaal wereldburgers. Klaar.
Het is gewoon mijn point of view.. Je hoeft het er niet mee eens te zijn,quote:Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Allemaal wereldburgers![]()
Maar wel sociale voorzieningen willen hebben zeker?
Maar je wilt wel dat sociale voorzieningen blijven bestaan? Dat kan dus niet met open grenzen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:11 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn point of view.. Je hoeft het er niet mee eens te zijn,
maar doe niet zo zuur.
Niet in dit huidige systeem dat klopt.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar je wilt wel dat sociale voorzieningen blijven bestaan? Dat kan dus niet met open grenzen.
Behoud van de sociale voorzieningen heeft weinig te maken met het wel of niet binnenhalen van immigranten.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar je wilt wel dat sociale voorzieningen blijven bestaan? Dat kan dus niet met open grenzen.
Wilders wordt verdedigd door, mogelijk, racisten, dus is hij zelf ook een racist.quote:Op zondag 3 februari 2013 07:05 schreef Oldie57 het volgende:
metronieuws.nl
[..]
Je kan geen open grenzen hebben en tegelijkertijd sociale voorzieningen in stand laten.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Behoud van de sociale voorzieningen heeft weinig te maken met het wel of niet binnenhalen van immigranten.
Meer een Wilders gaat spreken over de strijd tegen een hele bevolkingsgroep en religie en mensen die daar ook graag tegen strijden voelen zich daartoe aangetrokken. Vooral de woorden we zijn in oorlog e.d. zullen dan aantrekken bij die gasten.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Wilders wordt verdedigd door, mogelijk, racisten, dus is hij zelf ook een racist.
Dus, iemand die ageert tegen het drinken van alcohol en bijval krijgt van fundamentalistische moslims, is er zelf ook een.
Ja en dat terwijl dat zo overbodig is he:quote:Op maandag 4 februari 2013 12:20 schreef erodome het volgende:
Nogmaals, men vergeet nogal snel dat Wilders buiten de pvv nog een organisatie voert, 1 die enkel en alleen gericht is op strijd tegen de islam en waar hele stevige taal wordt gebruikt en zeer cloze samen gewerkt wordt met mensen die nog veel stevigere taal gebruiken en die graag meer actgie zouden zien, zelfs in geweld.
Tja, hartsvriendin Geller is natuurlijk heel anders met haar mooie citaat dat de enige goede moslim een dode moslim is...quote:Op maandag 4 februari 2013 12:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl dat zo overbodig is he:
Zie niet in wat er mis mee is een haatdragende ideologie uit de vroeger middeleeuwen die nu eenmaal on the rise is te bestrijden.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, hartsvriendin Geller is natuurlijk heel anders met haar mooie citaat dat de enige goede moslim een dode moslim is...
Of de schattige busposters die ze heeft ontwikkeld...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo smaakvol, zo duidelijk een vreedzame, politieke strijd...
Dit is wel een partner van wilders he, niet van de pvv, maar van wilders en zijn buitenlandse organisatie voor zijn strijd tegen de islam.
Maar nee joh, zo raar dat dit soort zaken gare racisten aantrekt, dat is echt een verbazingwekkend iets, daar kan wilders helemaal niets aan doen, die bedoeld het echt niet zo...
Serieus, dit is je antwoord op wat ik schrijf?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zie niet in wat er mis mee is een haatdragende ideologie uit de vroeger middeleeuwen die nu eenmaal on the rise is te bestrijden.
Ik bedoel, vind jij dit een wenselijke ontwikkeling?
Serieus, kan je niet lezen?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Serieus, dit is je antwoord op wat ik schrijf?
Je weet waar de topic over gaat toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Serieus, kan je niet lezen?
Ik weet waar het topic over gaat ja. Maar jij ziet die gebeurtenissen zoals in Sydney en Luton zeker als twee compleet losstaande incidenten he?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Je weet waar de topic over gaat toch?
Ik tik alleen het feit aan waarom wilders en consorten idioten aantrekken, nazi figuren, domme tokkie's, haatvolk....quote:Op maandag 4 februari 2013 12:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik weet waar het topic over gaat ja. Maar jij ziet die gebeurtenissen zoals in Sydney en Luton zeker als twee compleet losstaande incidenten he?
Nou wordt er door jullie al vrij snel met die termen gegooid.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik tik alleen het feit aan waarom wilders en consorten idioten aantrekken, nazi figuren, domme tokkie's, haatvolk....
Ja, want wat ik van geller liet zien moet je natuurlijk helemaal niet zo opvatten, gillen dat de enige goede moslim een dode moslim is is eigenlijk heel aardig en vreedzaam bedoeldquote:Op maandag 4 februari 2013 12:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou wordt er door jullie al vrij snel met die termen gegooid.
Maar als jij dat zo ziet, dan begrijp je zeker ook wel waarom de islam veel van die complete gekken aantrekt?
Wie is toch die "jullie"?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou wordt er door jullie al vrij snel met die termen gegooid.
Maar als jij dat zo ziet, dan begrijp je zeker ook wel waarom de islam veel van die complete gekken aantrekt?
Ach ja nu zijn die allemaal gek en je geliefde musselmannen natuurlijk niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, want wat ik van geller liet zien moet je natuurlijk helemaal niet zo opvatten, gillen dat de enige goede moslim een dode moslim is is eigenlijk heel aardig en vreedzaam bedoeld
Wilders geblaat over dat we in oorlog zijn e.d. is ook allemaal zo poeslief...
En hoeveel van de miljoenen moslims zijn complete gekken? Dat tegenover de aanhang van wilders(als in zijn wereldwijde strijd tegen de islam, de pvv laat ik er dan zelfs buiten om je een plezier te doen), die eigenlijk helemaal bestaat uit complete gekken. Bosma, Geller, de mensen die zich met veel enthousiasme vrijwillig achter hen scharen???? Moet ik nog meer zeggen?
Mijn geliefde musselmannen, nu dat nog ookquote:Op maandag 4 februari 2013 13:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach ja nu zijn die allemaal gek en je geliefde musselmannen natuurlijk niet.
Zeg hoeveel doden, rellen, opgeblazen gebouwen, ambassades, passagiersbussen etc hebben Wilders en co eigenlijk op hun naam staan vs je geliefde haatbaardjes?
Jij zit zooo enorm de verkeerde kant te verdedigenVooral omdat ze, indien zij aan de macht zouden zijn, de 1-en zijn om jij aan te pakken.
Als het aan jou ligt hebben de terroristen en fundamentalisten in deze wereld allang gewonnen. Waarmee je dus eigenlijk aan hun kant staat.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach ja nu zijn die allemaal gek en je geliefde musselmannen natuurlijk niet.
Zeg hoeveel doden, rellen, opgeblazen gebouwen, ambassades, passagiersbussen etc hebben Wilders en co eigenlijk op hun naam staan vs je geliefde haatbaardjes?
Jij zit zooo enorm de verkeerde kant te verdedigenVooral omdat ze, indien zij aan de macht zouden zijn, de 1-en zijn om jij aan te pakken.
Nee als het aan mij ligt worden mongolen zoals die in Luton en Sydney opgepakt en het land uitgeknikkerd. Maar dat vinden jullie zielig/fascistisch/etcquote:Op maandag 4 februari 2013 13:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als het aan jou ligt hebben de terroristen en fundamentalisten in deze wereld allang gewonnen. Waarmee je dus eigenlijk aan hun kant staat.
Dat niet alleen, als het aan jou ligt worden alle moslims het land uitgeknikkerd. Het doel van extremistische moslims is om het Westen te radicaliseren en ze in opstand te laten komen tegen alles wat ook maar islamitisch ruikt. Hoe eerder men iedere moslim aanziet voor een potentiële terrorist, hoe beter. En jij trapt er met allebei je ogen open in.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee als het aan mij ligt worden mongolen zoals die in Luton en Sydney opgepakt en het land uitgeknikkerd. Maar dat vinden jullie zielig/fascistisch/etc
Nee dit moet je lekker hun gang laten gaan johquote:Op maandag 4 februari 2013 13:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat niet alleen, als het aan jou ligt worden alle moslims het land uitgeknikkerd. Het doel van extremistische moslims is om het Westen te radicaliseren en ze in opstand te laten komen tegen alles wat ook maar islamitisch ruikt. Hoe eerder men iedere moslim aanziet voor een potentiële terrorist, hoe beter. En jij trapt er met allebei je ogen open in.
Jij leest ook echt de reacties niet waarop je reageert he? Laat staan dat je ze beantwoordtquote:Op maandag 4 februari 2013 13:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dit moet je lekker hun gang laten gaan joh
Lekker de andere kant op kijken, denken dat het vanzelf over gaat terwijl het alleen maar ieder jaar verergert!
Goed filmpje en goede inhoudelijke reactie weer.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is precies wat je wilt, dus dat lijkt me alleen maar een fenomeen wat je toe moet juichen.quote:Lekker de andere kant op kijken, denken dat het vanzelf over gaat terwijl het alleen maar ieder jaar verergert!
Totaal niet. Het doel van radicale Moslims is om de wereld te verenigen onder een Islamitisch rijk. Recent is geprobeerd zo een rijk te beginnen in Mali, nadat ze Afghanistan uitgekicked zijn. Ook in Syrie is men bezig. Er zal vrede op aarde komen als iedereen Moslim is. Dat het Westen aangevallen wordt past alleen maar in een veel groter plaatje.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat niet alleen, als het aan jou ligt worden alle moslims het land uitgeknikkerd. Het doel van extremistische moslims is om het Westen te radicaliseren en ze in opstand te laten komen tegen alles wat ook maar islamitisch ruikt. Hoe eerder men iedere moslim aanziet voor een potentiële terrorist, hoe beter. En jij trapt er met allebei je ogen open in.
quote:Op maandag 4 februari 2013 13:35 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Totaal niet. Het doel van radicale Moslims is om de wereld te verenigen onder een Islamitisch rijk. Recent is geprobeerd zo een rijk te beginnen in Mali, nadat ze Afghanistan uitgekicked zijn. Ook in Syrie is men bezig. Er zal vrede op aarde komen als iedereen Moslim is. Dat het Westen aangevallen wordt past alleen maar in een veel groter plaatje.
Immers, wat totaal niet in jouw verhaal past is dat radicale Moslims andere Moslims afmaken in landen als Pakistan. Het is simpel, als er een x% Moslims in een land is beginnen radicale Moslims enthousiast met het zuiveren van alle niet-Moslims. Dit zie je in landen als Nigeria, Indonesie, Sudan, Libanon, Irak, Egypte en ook Syrie. Als er alleen nog maar Moslims over zijn, beginnen radicale Moslims enthousiast met het afmaken van Moslims uit andere sekten zoals in Pakistan waar recent meer dan honder Sjiieten zijn afgemaakt in een aanslag. Intussen zijn er al weer nieuwe aanslagen gekomen op Sjiieten.
Dat is het gevaar. Het grote deel van de Moslims willen gewoon een normaal leven leiden in het Westen, maar spreken zich hier totaal niet tegen uit omdat ook zij niet veilig zijn van radicale Moslims en dat weten ze dondersgoed.
Er zijn inderdaad groeperingen die daarnaar streven, maar er zijn zo ook groeperingen die de tegenstelling tussen het Westen en de islam op het spits proberen te drijven, zie het radicaal-islamitisch puritanisme. Ze hebben in ieder geval dezelfde motieven: radicalisering onder moslims bewerkstelligen en het Westen opzetten tegen 'de islam'.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:35 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Totaal niet. Het doel van radicale Moslims is om de wereld te verenigen onder een Islamitisch rijk.
Waarom zou dat niet in mijn verhaal passen? Dat ook gelovige moslims worden aangemerkt als ketter en worden vermoord versterkt die radicalisering toch alleen maar? In zowel 'het Westen' als onder moslims.quote:Recent is geprobeerd zo een rijk te beginnen in Mali, nadat ze Afghanistan uitgekicked zijn. Ook in Syrie is men bezig. Er zal vrede op aarde komen als iedereen Moslim is. Dat het Westen aangevallen wordt past alleen maar in een veel groter plaatje.
Immers, wat totaal niet in jouw verhaal past is dat radicale Moslims andere Moslims afmaken in landen als Pakistan. Het is simpel, als er een x% Moslims in een land is beginnen radicale Moslims enthousiast met het zuiveren van alle niet-Moslims. Dit zie je in landen als Nigeria, Indonesie, Sudan, Libanon, Irak, Egypte en ook Syrie. Als er alleen nog maar Moslims over zijn, beginnen radicale Moslims enthousiast met het afmaken van Moslims uit andere sekten zoals in Pakistan waar recent meer dan honder Sjiieten zijn afgemaakt.
Precies, en als het even meezit worden ze hier ook verketterd door figuren als de arabist Hans Jansen en Wilders.quote:Dat is het gevaar. Het grote deel van de Moslims willen gewoon een normaal leven leiden in het Westen, maar spreken zich hier totaal niet tegen uit omdat ook zij niet veilig zijn van radicale Moslims en dat weten ze dondersgoed.
Dat is gebaseerd op het gedachtengoed van Samuel Huntington, Bin Laden bijv was daar een groot fan van. De clash of civilizations. Het is natuurlijk slechts een middel om een Islamitisch wereldrijk te bewerkstelligen. De Koran heeft het natuurlijk niet over "Het Westen" dat in de 7e eeuw totaal insignificant is. De Koran heeft het wel over een Islamitisch wereldcaliphaat.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:52 schreef Xa1pt het volgende:
Er zijn inderdaad groeperingen die daarnaar streven, maar er zijn zo ook groeperingen die de tegenstelling tussen het Westen en de islam op het spits proberen te drijven, zie het radicaal-islamitisch puritanisme. Ze hebben in ieder geval dezelfde motieven: radicalisering onder moslims bewerkstelligen en het Westen opzetten tegen 'de islam'.
Ik bedoel dat het niet in jouw verhaal past omdat de strijd veel breder is dan jij suggereert. Radicale Moslims strijden niet alleen tegen het Westen. Ze strijden tegen alles dat anders denkt, waar andere Moslims onder vallen (Sufi en Shia bijv), Hinduistische Indiers, Boedhisten, Joden onder vallen, Chinezen en Russen onder vallen, maar ook Christelijke Afrikanen zoals in Kenia, (Zuid) Sudan en Nigeria.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:52 schreef Xa1pt het volgende:
Waarom zou dat niet in mijn verhaal passen? Dat ook gelovige moslims worden aangemerkt als ketter en worden vermoord versterkt die radicalisering toch alleen maar? In zowel 'het Westen' als onder moslims.
Niet mee eens. Ik heb hun nooit kunnen betrappen op het verketteren van niet-radicale Moslims. Wat ik wel denk dat als Europa niet de harten van de Moslimjeugd kan winnen, Europa de lul is. Europeanen krijgen gemiddeld 1.59 kinderen*. En dat is nog inclusief immigranten die hogere vruchtbaarheid hebben. De rol van autochtone Europeanen wordt steeds kleiner. Alleen als we onze cultuur kunnen overdragen op immigranten, zal onze cultuur niet verloren gaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:52 schreef Xa1pt het volgende:
Precies, en als het even meezit worden ze hier ook verketterd door figuren als de arabist Hans Jansen en Wilders.
Ik vind dat trieste lui.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Lekker de andere kant op kijken, denken dat het vanzelf over gaat terwijl het alleen maar ieder jaar verergert!
Ja maar er wordt geen moer tegen gedaan. Gewoon dr uit ermee. Mazzel. Oh je bent een immigrant en alleen maar bezig met te kijken hoe je de boel kan ondermijnen en opstoken? Mazzel.quote:
Als de neo-nazi's een beetje verstand zouden hebben, zouden ze zich ook niet echt aangetrokken voelen tot Wilders. Het ene extreem-rechts is het andere extreem-rechts niet (en dat geldt voor het hele politieke spectrum)quote:Op maandag 4 februari 2013 12:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik tik alleen het feit aan waarom wilders en consorten idioten aantrekken, nazi figuren, domme tokkie's, haatvolk....
Die echte neo-nazis moeten trouwens niets van hem hebben omdat het een, en ik citeer, 'jodenvriendje' is.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als de neo-nazi's een beetje verstand zouden hebben, zouden ze zich ook niet echt aangetrokken voelen tot Wilders. Het ene extreem-rechts is het andere extreem-rechts niet (en dat geldt voor het hele politieke spectrum)
Radicale moslims zijn dan ook wel extreem-rechts te noemen.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Veel neo-nazis staan trouwens op prima voet met radicale moslims.
Yep. Des te vreemder dat ze geen strobreed in de weg worden gelegd door de linkse groeperingen die normaal staan te springen om Neo-Nazis maar ook gewone mensen die kritisch zijn op de islam dwars te zitten. Maar vreemd genoeg gaan ze vaak zelfs vriendschappelijk met ze omquote:Op maandag 4 februari 2013 14:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Radicale moslims zijn dan ook wel extreem-rechts te noemen.
Daar ga je al de fout in, neo nazi's en verstandquote:Op maandag 4 februari 2013 14:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als de neo-nazi's een beetje verstand zouden hebben, zouden ze zich ook niet echt aangetrokken voelen tot Wilders. Het ene extreem-rechts is het andere extreem-rechts niet (en dat geldt voor het hele politieke spectrum)
Ja precies, maar dat sluit dan toch ook aan bij het motief om die tegenstelling en radicalisering te vergroten?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:02 schreef Pharmacist het volgende:
Ik bedoel dat het niet in jouw verhaal past omdat de strijd veel breder is dan jij suggereert. Radicale Moslims strijden niet alleen tegen het Westen. Ze strijden tegen alles dat anders denkt, waar andere Moslims onder vallen (Sufi en Shia bijv), Hinduistische Indiers, Boedhisten, Joden onder vallen, Chinezen en Russen onder vallen, maar ook Christelijke Afrikanen zoals in Kenia, (Zuid) Sudan en Nigeria.
Mwah, door taqiyya ineens als begrip in het publieke debat te introduceren waarmee moslims zich zouden kunnen bedienen van leugens en dat zogenaamd gerechtvaardigd zouden zien in de koran heeft men bepaalde dogma's - die zich in werkelijkheid alleen maar voordoen onder een selecte groep fundamentalisen - wel toegedicht aan de islamitische buurman. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Niet mee eens. Ik heb hun nooit kunnen betrappen op het verketteren van niet-radicale Moslims. Wat ik wel denk dat als Europa niet de harten van de Moslimjeugd kan winnen, Europa de lul is. Europeanen krijgen gemiddeld 1.59 kinderen*. En dat is nog inclusief immigranten die hogere vruchtbaarheid hebben. De rol van autochtone Europeanen wordt steeds kleiner. Alleen als we onze cultuur kunnen overdragen op immigranten, zal onze cultuur niet verloren gaan.
* http://epp.eurostat.ec.eu(...)-27%2C_2002-2009.png
Wat voor maatregelen hebben de Internationale Socialisten dan precies getroffen tegen de NVU. Overigens meen ik dat die idiote NVU gewoon mag bestaan in ons land. Zie het probleem ook niet zo.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Yep. Des te vreemder dat ze geen strobreed in de weg worden gelegd door de linkse groeperingen die normaal staan te springen om Neo-Nazis maar ook gewone mensen die kritisch zijn op de islam dwars te zitten. Maar vreemd genoeg gaan ze vaak zelfs vriendschappelijk met ze omVaak in het kader van hun Israel/Amerika-haat.
Zo'n Internationale Socialisten zou gewoon, conform hun eigen achterlijke ideologie, feitelijk net zo op moeten treden tegen van die Sharia4-knakkers als dat ze dat tegen de NVU doen.
Oh die gaan iedere keer met ze knokken als er een demonstratie van ze plaatsvind.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat voor maatregelen hebben de Internationale Socialisten dan precies getroffen tegen de NVU. Overigens meen ik dat die idiote NVU gewoon mag bestaan in ons land. Zie het probleem ook niet zo.
Keihard matten inderdaad.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh die gaan iedere keer met ze knokken als er een demonstratie van ze plaatsvind.
Dat zouden ze feitelijk ook moeten doen als die Sharia4huppelepup knakkers wat komen doen, maar dan ze je ze niet. Sterker nog, dan gaan ze vaak vriendelijk met ze om. Vrij bizar
Top man.quote:
Je doelt op die Antifa-figuren? Ik zie leden van een PvdA of andere sociaal-democratische club (want daaruit bestaat de Internationale Socialisten) niet snel losgaan op een groepje kaalkopjes van de NVU.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh die gaan iedere keer met ze knokken als er een demonstratie van ze plaatsvind.
Ach ja, iedere gek z'n gebrek. Ik vraag me bijvoorbeeld ook af waarom Wilders z'n verontwaardigde gedrag zich beperkt tot moslims.quote:Dat zouden ze feitelijk ook moeten doen als die Sharia4huppelepup knakkers wat komen doen, maar dan ze je ze niet. Sterker nog, dan gaan ze vaak vriendelijk met ze om. Vrij bizar
Ja ik schrijf toch letterlijk de Internationale Socialisten.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je doelt op die Antifa-figuren? Ik zie leden van een PvdA of andere sociaal-democratische club (want daaruit bestaat de Internationale Socialisten) niet snel losgaan op een groepje kaalkopjes van de NVU.
Wat lul je dan? Die staan er toch sowieso niet om bekend dat ze met brandbommen die NVU-brigade bekogelen?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja ik schrijf toch letterlijk de Internationale Socialisten.
God komt ie weer met dat verhaal. En weer liegen met je tientallen en met de jaartallen. NWS / Duitse Neo-nazi's vermoordden 9 immigranten in 2000-2007quote:Op maandag 4 februari 2013 15:53 schreef De_Guidance het volgende:
Het is onzin dat extreem-rechts niets tegen moslims heeft.
Vertel dat maar aan de tientallen Turken die in 1990-2012 zijn gedood door Duitse neonazi's.
Sterker nog, links zit vaat te knuffelen met (extreme) moslims. Vrij bizar. Ze weten zich totaal geen houding te geven tegen die minderheden die zij vanuit nature als zielig zien en als die minderheden dan zelf enorm intolerant blijken te zijn dan knapt er iets in het linkse hoofdje.quote:Wat er wel aan de hand is, dat Geert Wijders gewoon niet voldoet aan de classificatie. Het racisme en haat tegen andere minderheden is (in ieder geval aan de oppervlakte) ontbreekt.
In de rest van Europa gaat dit nog wel vaak hand in hand. Echter daar zie je dat de focus verschuift van joden en homo's (hoewel niet altijd, zij blijven slachtoffer) verschuift naar moslims.
Hier raken we ook een interessant punt. Radicale moslims hebben het ook niet zo op deze groepen die ze wel eens aanvallen. Dus wat je kunt zeggen dat je de radicale 'islamisten' als een extreem-rechtse groep kunt classificeren.
Waar ik echter voor waak is dat figuren die zelf zeer extreme standpunten (moslims zijn geen mensen, geweld richting moskeen propageren) hebben en erg intolerant zijn nu gaan zeggen dat moslims = extreem rechts.
Om daarmee de haat goed te praten. Feit is dat Breivik uit moslimhaat handelde bijvoorbeeld.
En stellen dat links radicale moslims hun gang laat gaan is al helemaal onzin.
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat lul je dan? Die staan er toch sowieso niet om bekend dat ze met brandbommen die NVU-brigade bekogelen?
Ik ben blijkbaar in de war met de Internationale Socialisten waartoe bijvoorbeeld ook de 'partij' van Khaddafi behoorde.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Juist wel! Weet je niet wie de Internationale Socialisten zijn soms?
7 jaarquote:Op maandag 4 februari 2013 15:59 schreef De_Guidance het volgende:
Vanaf de jaren 90 D_H. We hebben samen geteld en kwamen wel degelijk bij tientallen.
Moet je mij niet steeds beschuldigingen van liegen, kan het gewoon weer staven elke keer.
Ik begrijp dus dat jij wilt dat die extreem-linkse types moslims in elkaar gaan lopen beuken.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
God komt ie weer met dat verhaal. En weer liegen met je tientallen en met de jaartallen. NWS / Duitse Neo-nazi's vermoordden 9 immigranten in 2000-2007
[..]
Sterker nog, links zit vaat te knuffelen met (extreme) moslims. Vrij bizar. Ze weten zich totaal geen houding te geven tegen die minderheden die zij vanuit nature als zielig zien en als die minderheden dan zelf enorm intolerant blijken te zijn dan knapt er iets in het linkse hoofdje.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Internationale_Socialistenquote:Op maandag 4 februari 2013 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar in de war met de Internationale Socialisten waartoe bijvoorbeeld ook de 'partij' van Khaddafi behoorde.
Ik vind het zo raar dat ze die hoek consequent negeren en zelfs supporteren. Kijk figuren als die Pepijn Brandon van de IS roepen bijkans op tot moord op neo-nazis, maar ze gaan dan wel Hamas toejuichen..quote:Op maandag 4 februari 2013 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik begrijp dus dat jij wilt dat die extreem-linkse types moslims in elkaar gaan lopen beuken.
Aha, akkoord.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Internationale_Socialisten
Dit zijn ze
Je weet wel, waar ook de SP zich liet ontvallen heel erg voor de Intifada
[ afbeelding ]
Maar afin, die gaan wel eens knokken met bv de NVU. Maar ze supporten dan weer wel Hamas.
Ja, dat denk ik ook. Om een rift te veroorzaken tussen Islam en het Westen proberen radicalen om Moslims te verenigen en mainsteam Moslims voor hun zaak te winnen door in terminologie van kruistochten te spreken. En volgens mij zijn ze daarin succesvol.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:38 schreef Xa1pt het volgende:
Ja precies, maar dat sluit dan toch ook aan bij het motief om die tegenstelling en radicalisering te vergroten?
Ja. To be fair, ik zie niet echt veel v Wilders omdat ik in het buitenland woon dus ik weet niet in welke context hij taqiyya heeft genoemd.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:38 schreef Xa1pt het volgende:
Mwah, door taqiyya ineens als begrip in het publieke debat te introduceren waarmee moslims zich zouden kunnen bedienen van leugens en dat zogenaamd gerechtvaardigd zouden zien in de koran heeft men bepaalde dogma's - die zich in werkelijkheid alleen maar voordoen onder een selecte groep fundamentalisen - wel toegedicht aan de islamitische buurman. Om maar een voorbeeld te noemen.
Ik zeg toch vrij duidelijk vanaf de jaren '90?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
7 jaar
Jaren 2000
10 personen
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-15703804
En 'jij' hebt zelf geteld?
En daar tel jij tientallen doden door neo-nazis?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik zeg toch vrij duidelijk vanaf de jaren '90?
En nee dat heeft het UNHCHR gedaan, maar omdat het toen ook niet echt tot je doordrong heb ik het voor je opgeteld en uitgetypt.
www.unhcr.org/refworld/country,,MARP,,DEU,,469f388ec,0.html
quote:3 Turks are shot to death in Berlin.
Maar hij zegt ook dat hij de straten wil schoonvegen van en terugveroveren op haatbaarden en hoofddoekjes. Hoe rijm je dat?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:07 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Om een rift te veroorzaken tussen Islam en het Westen proberen radicalen om Moslims te verenigen en mainsteam Moslims voor hun zaak te winnen door in terminologie van kruistochten te spreken. En volgens mij zijn ze daarin succesvol.
[..]
Ja. To be fair, ik zie niet echt veel v Wilders omdat ik in het buitenland woon dus ik weet niet in welke context hij taqiyya heeft genoemd.
Een gevaar is natuurlijk dat als mensen als Janssen en Wilders bepaalde genuanceerde beweringen doen (ik zeg niet dat ze altijd genuanceerd zijn, maar hypothetisch voorbeeld), dat een deel van de aanhang die nuance niet begrijpt.
==> Ik weet bijvoorbeeld dat Wilders in interviews altijd duidelijk zegt een probleem te hebben met de ideologie van Islam, niet met Moslims zelf. Dat onderscheid wordt duidelijk gemaakt.
Nee uiteraard niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En daar tel jij tientallen doden door neo-nazis?
Of telt dit ook mee in jouw hoofd?
[..]
Als hij dat inderdaad heeft gezegd, haatbaarden zou ik ook graag weg zien.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:13 schreef De_Guidance het volgende:
Ja. To be fair, ik zie niet echt veel v Wilders omdat ik in het buitenland woon dus ik weet niet in welke context hij taqiyya heeft genoemd.
Een gevaar is natuurlijk dat als mensen als Janssen en Wilders bepaalde genuanceerde beweringen doen (ik zeg niet dat ze altijd genuanceerd zijn, maar hypothetisch voorbeeld), dat een deel van de aanhang die nuance niet begrijpt.
==> Ik weet bijvoorbeeld dat Wilders in interviews altijd duidelijk zegt een probleem te hebben met de ideologie van Islam, niet met Moslims zelf. Dat onderscheid wordt duidelijk gemaakt
Dan mag je ze me aanwijzen, want op die lijst van je staan ze niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet.
Is ook niet nodig, met alleen de nenonazi moorden kom je makkelijk op tientallen helaas.
Ga er maar vanuit dat zodra Hamas eenmaal op het punt van het expliciet erkennen van Israëls bestaansrecht gekomen is, dat de SP/IS/Antifa kliek vrolijk doorloopt naar de nieuw opkomende club extreme towelhead(fanboii)s.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
Aha, akkoord.
Supporten ze Hamas of gewoon de Palestijnse zaak? Wel een verschil, natuurlijk.
Het zou ze wel een boost van geloofwaardigheid geven als die rooie rakkers eens een kudde reactionaire baardapen of straat-"soldaatjes" uiteendrijft of de zaal uittrapt als die laatste groepen weer eens mot aan het zoeken is.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begrijp dus dat jij wilt dat die extreem-linkse types moslims in elkaar gaan lopen beuken.
Nee D_H , dat zijn de donermorden in 2000-2007.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[ afbeelding ]
Oh oh wat een jokkebrokje ook al weer.
Niet mijn doel, maar vindt het vreemd om iets wat heeft plaatsgevonden te ontkennen.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:40 schreef Chewie het volgende:
Maar wat is het doel D_G en D_H? Welke extreme groepering het meest fout is?
1 erbij.quote:Nov 14, 1991 The Berlin Justice Department says that it is investigating 3 German men for the manslaughter of a 19 year old Turk who died of injuries suffered in a racist brawl.
3 doden erbijquote:It happened on the night of November 23, 1992. A 19-year-old neo-Nazi named Lars C. and his 25-year-old counterpart, Michael P. (German surnames are protected in criminal law cases) attacked two houses occupied by Turkish families with Molotov cocktails. In the first building nine people were seriously injured. In the second, two young girls, Yeliz Arslan (10) and Ayse Yilmaz (14) perished in the flames, along with their grandmother, Bahide Arslan (51).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.dw.de/neo-nazi(...)-years-on/a-163991585 doden erbij. Man is hele familie kwijt.quote:May 29, 1993 Five Turks are killed in an arson attack in Solingen. The girls Hatice Genç (18 years old), Gülistan Öztürk (12 years old), Hülya Genç (9 years old) and Saime Genç (4 years old) died in the flames. Bekir Genç, 15 years old, jumped burning out of a window; he survived with severe injuries.[6] Turks and Germans spontaneously march in Solingen and elsewhere in Germany in response to the incident.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 erbijquote:Mar 10, 1993 A 56 year old Turk is beaten to death by 2 drunken Germans in Mulheim.2 erbijquote:Mar 1994 7 people including 2 Turks die in one of several firebombings this month.Nog 2quote:Sep 5, 1995 2 people are killed in an arson attack on a building in northern Germany inhabited mainly by Turks.3quote:Apr 1, 1997 3 Turkish persons die following an arson attack in Krefeld, Germany, while six other Turks are killed in arson attacks in the Netherlands. Turkish Prime Minister Necmettin Erbakan accuses countries in Western and Northern Europe of tolerating an "anti-Islamic crusade" (Deutsche Presse-Agentur, 04/01/97).
Dat is al (7+1+3+5+2+2+3) 23 en dus tientallen. De rest heb ik geen zin meer om te lezen. Beste zieke shit allemaal.
En dat zijn nog de gevallen waarbij doden zijn gevallen. Er zijn zeel veer zeer gewelddadige incidenten geweest.
Dit is alleen 1992.http://www.unhcr.org/refw(...)EU,,469f388ec,0.htmlquote:1992 Racist attacks doubled in 1992 with more than 2280 attacks carried out including 701 arson attacks and 600 beatings. Two thirds of the recorded assaults were committed by teenagers and only 2% were committed by people over the age of 30. But the attacks dropped off substantially after the November 23 killings. There are at least 3800 known right wing extremists in what was Eastern Germany and at least 2600 in Western Germany.
[ Bericht 0% gewijzigd door De_Guidance op 04-02-2013 17:34:15 ]
Jij gooit alles onder neo-nazis. Ook een dronken vechtpartij en iedere brandstichtingquote:Op maandag 4 februari 2013 17:26 schreef De_Guidance het volgende:
while six other Turks are killed in arson attacks in the Netherlands.
Er is zelfs al een slotje aangevraagd voor dit topic.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Onrust in Australië om bezoek Wilders
Gaat al lang niet meer over kangoeroes, maar vooral over stokpaardjes.
Die heb ik niet meegeteld, zoals je kunt zien.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij gooit alles onder neo-nazis. Ook een dronken vechtpartij en iedere brandstichting
Oh en je lijst is blijkbaar heel nauwkeurig samengesteld want deze 6: dat weet ik nog, dat was in Den Haag. Iedereen in rep en roer want het was natuurlijk weer racisme: bleek dat ze broer het gedaan had: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-Schilderswijk.dhtml
Waarom tel jij dit soort shit mee? Mar 10, 1993 A 56 year old Turk is beaten to death by 2 drunken Germans in Mulheim.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die heb ik niet meegeteld, zoals je kunt zien.
Verder staan bij de meeste heel duidelijk de daders aangegeven.
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:41 schreef Pharmacist het volgende:
Kom op. Zo gaat de hele discussie stuk. We weten allemaal dat racistisch geweld plaatsvind en voor de discussie maken de nummertjes weinig uit.
Als D_G zegt tientallen, prima. Ook al zou hij er hypothetisch genomen een beetje naast gezeten hebben, who cares. Het gaat toch om het punt? Er was een interessantie discussie. Nu is dit topic dood.
Jep. Ook in het Westen lijken ze succes te hebben, getuige de mensen die vinden dat 'gematigde moslims' niet bestaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:07 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Om een rift te veroorzaken tussen Islam en het Westen proberen radicalen om Moslims te verenigen en mainsteam Moslims voor hun zaak te winnen door in terminologie van kruistochten te spreken. En volgens mij zijn ze daarin succesvol.
Dit.quote:Ja. To be fair, ik zie niet echt veel v Wilders omdat ik in het buitenland woon dus ik weet niet in welke context hij taqiyya heeft genoemd.
Dat lijkt me dan vooral het probleem van die groep mensen, niet van Wilders of Jansen.quote:Een gevaar is natuurlijk dat als mensen als Janssen en Wilders bepaalde genuanceerde beweringen doen (ik zeg niet dat ze altijd genuanceerd zijn, maar hypothetisch voorbeeld), dat een deel van de aanhang die nuance niet begrijpt.
Tja, dat klinkt natuurlijk heel leuk maar daar is-ie niet echt consequent in.quote:==> Ik weet bijvoorbeeld dat Wilders in interviews altijd duidelijk zegt een probleem te hebben met de ideologie van Islam, niet met Moslims zelf. Dat onderscheid wordt duidelijk gemaakt.
Hoor ik daar het geluid van verschuivende doelpalen ???quote:Op maandag 4 februari 2013 17:43 schreef De_Guidance het volgende:
Nou poeh, oke. Trek ik die er speciaal voor jou vanaf. 22 heb je dan. En het was nog niet eens klaar.
Ga je nu alles uitpluizen en in twijfel trekken?
Solingen was zeker in Hollywood opgenomen en die duizenden gewelddadige racistische acties zonder doden zijn verzonnen door de politie zeker.
Feit: Wilders trekt extreme racisten aan.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Wilders wordt verdedigd door, mogelijk, racisten, dus is hij zelf ook een racist.
Dus, iemand die ageert tegen het drinken van alcohol en bijval krijgt van fundamentalistische moslims, is er zelf ook een.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |