twitter:BasRuttenMMA twitterde op zondag 03-02-2013 om 01:39:55@xqlusief most likely Overeem, but when BF can land a clean shot, could be him. But the K1 guys couldn't do that, so it's hard reageer retweet
Het is ook niet gebeurdquote:Op zondag 3 februari 2013 05:44 schreef Tazmaniac het volgende:
What the fuck man.. ik kan dit niet bevatten
AAAAAAAAARGH!
Ja boeie, ik zit al zo lang te wachten tot dat hij die belt om heeft en dan verpest hij het weer zo..quote:Op zondag 3 februari 2013 05:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Onderschatting, maakt niet uit, leert ie van.
Ik dacht echt even dat ik droomde toen ik Cees klappen zag vangenquote:Op zondag 3 februari 2013 05:44 schreef Tazmaniac het volgende:
What the fuck man.. ik kan dit niet bevatten
AAAAAAAAARGH!
Spong was wel beter ja in ronde 1 en tot halverwege ronde 2.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:45 schreef Geo4kant het volgende:
Als je die K1 GP trouwens hebt gezien dan zag je ook dat Overeem veel moeite had met de lichtere Spong, maar in MMA kan Overeem zich niet zo verdedigen omdat hij normaal dat doet achter die grote handschoenen. Spong had hem ook al rocked toen.. en dan BigFoot met zijn moker hamers
BigFoot was wel in shape moet ik zeggen.. zoveel klappen en knien incasseren, op je rug liggen..
Dit klinkt net alsof het een van zijn eerste partijen is.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Onderschatting, maakt niet uit, leert ie van.
Ego moest even geKOed worden, kan gebeuren, volgende keer doet ie niet meer zo.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit klinkt net alsof het een van zijn eerste partijen is.
dit was een warm up fight, naar een titleshot, cees staat nu gewoon onderaanquote:Op zondag 3 februari 2013 05:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik dacht echt even dat ik droomde toen ik Cees klappen zag vangen
Maar de volgende keer zal hij veel meer gefocust zijn, twee wins en ze geven hem wel een title shot.
gewoon Sonnen een HW titleshot gevenquote:Op zondag 3 februari 2013 05:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit was een warm up fight, naar een titleshot, cees staat nu gewoon onderaan
Beter van welquote:Op zondag 3 februari 2013 05:53 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat de UFC nu JDS vs Overeem gaat maken en de winnaar krijgt weer een kans voor de titel, als Velasquez champ blijft als hij bijv tegen Bigfoot moet.. want hij zal niet tegen Cormier willen..
Het is best kut voor de volgende championship fight, Werdum moet pas in juni weer en Cormier wil niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:53 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat de UFC nu JDS vs Overeem gaat maken en de winnaar krijgt weer een kans voor de titel, als Velasquez champ blijft als hij bijv tegen Bigfoot moet.. want hij zal niet tegen Cormier willen..
Van mijn part laten ze hem zichzelf eerst maar eens flink bewijzen voor hij een shot krijgtquote:Op zondag 3 februari 2013 05:53 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 05:56 schreef THEFXR het volgende:
er is nog een klein kansje, als bigfoot positief test!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |