ziek, maagkrampenquote:Op zondag 3 februari 2013 05:35 schreef Geo4kant het volgende:
Vraag me af hoe jullie je nu voelen dan als Overeem fans..
reem heeft een come clean interview met Oprah nodig.quote:
twitter:danawhite twitterde op zondag 03-02-2013 om 05:07:03This fight will get the party started!!!! reageer retweet
Winner of Struve vs. Hunt tegen Bigfoot, winner of Bigfoot vs. Struve/Hunt voor de titel.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:35 schreef Cardizzle14 het volgende:
Ik ga me ook niet meer verheugen op alistair als kampioen
WARRRR STRUVE
Nee, Reem zijn chin is gewoon niet geweldig, nooit geweest en zal altijd gevaarlijk blijven dus.quote:
Ga weg joh Overeem had het al binnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:36 schreef AFCNiels het volgende:
Ik had veel meer verwacht, maar het is gewoon een terechte overwinning.
Is ie ook niet, Cain is de beste.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:37 schreef Geo4kant het volgende:
Vind dat wel irritant dat mensen nu de hele tijd gaan kutten dat Overeem zonder roids niks meer is etc![]()
hij was gewoon te langzaam, met zijn geworstelquote:Op zondag 3 februari 2013 05:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga weg joh Overeem had het al binnen.
Cains chin is ook niet geweldig en die is er champ mee geworden.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, Reem zijn chin is gewoon niet geweldig, nooit geweest en zal altijd gevaarlijk blijven dus.
Hoe dom ben je danquote:Op zondag 3 februari 2013 05:37 schreef Geo4kant het volgende:
Vind dat wel irritant dat mensen nu de hele tijd gaan kutten dat Overeem zonder roids niks meer is etc![]()
Klopt ook weer.quote:Op zondag 3 februari 2013 05:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Cains chin is ook niet geweldig en die is er champ mee geworden.
twitter:Jaruba19 twitterde op zondag 03-02-2013 om 05:34:32Vieze vuile kut braziliaan! @Alistairovereem had moeten winnen! Maar inderdaad hij had meer respect moeten hebben en gewoon moeten verdedign reageer retweet
Denk niet dat Struve dan levend de kooi uit komtquote:Op zondag 3 februari 2013 05:38 schreef Fenomeno het volgende:
Wat een arrogante houding, vooral je handen laag houden tegen iemand met blokken beton als vuisten
Voor mij heeft ie nu compleet afgedaan, met zo'n instelling gaat ie geen champ worden helaas
All eyes on Gegard en de Struuf nu. Denk dat de winnaar van Hunt/Struve wel eens shot zou kunnen krijgen..
Struvequote:Op zondag 3 februari 2013 05:38 schreef Fenomeno het volgende:
Wat een arrogante houding, vooral je handen laag houden tegen iemand met blokken beton als vuisten
Voor mij heeft ie nu compleet afgedaan, met zo'n instelling gaat ie geen champ worden helaas
All eyes on Gegard en de Struuf nu. Denk dat de winnaar van Hunt/Struve wel eens shot zou kunnen krijgen..
Om die mokerslag clean op het oor van JDS waar vrijwel elke vechter KO op zou gaan?quote:Op zondag 3 februari 2013 05:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Cains chin is ook niet geweldig en die is er champ mee geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |