okquote:Op zondag 3 februari 2013 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nog nietWeet ook niet wanneer ik dat ga doen eigenlijk.
Jij al wel?
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:22 schreef LittleBrownie het volgende:
OMG een boks van gogomijn dag kan niet stuk
Oh kun je vragen of ze nog op de karren hebben liggen, dat ze aan het afkoelen zijn. Bakken duurt 24 minuten dus denk niet dat je dat wiltquote:Op zondag 3 februari 2013 01:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja die zijn lekker maar die heeft mijn ah niet geloof ik. die andere ah wel maar daar kom ik nooit
Helemaal nietquote:
Hihiquote:Op zondag 3 februari 2013 01:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
okwoon je in de stad of een beetje in een dorp oid? want in de stad heb je het eerst ook eigenlijk niet echt nodig.
Ik ben er wel al mee bezig idd, heb stiekem zelfs al een auto staan
[..]je bent lieev
Oh god.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:26 schreef Stuart het volgende:
Mijn gevoelens zijn diep diep diep diep diep gekwetst nu Super mij niet toelaat op Twitter. Ik zal 1000 tweets aan haar richten in de komende dagen
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:26 schreef Stuart het volgende:
Mijn gevoelens zijn diep diep diep diep diep gekwetst nu Super mij niet toelaat op Twitter. Ik zal 1000 tweets aan haar richten in de komende dagen
Naja ik woon nu in een dorp, maar OV is wel goed te doen. En ga wel uit huis volgend jaar.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
okwoon je in de stad of een beetje in een dorp oid? want in de stad heb je het eerst ook eigenlijk niet echt nodig.
Ik ben er wel al mee bezig idd, heb stiekem zelfs al een auto staan
[..]je bent lieev
Nee joh, daar heb ik helemaal geen tijd voorquote:
ga je zeker in arnhem wonenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja ik woon nu in een dorp, maar OV is wel goed te doen. En ga wel uit huis volgend jaar.
En ik heb geen geld voor een auto dus zoveel heb ik er niet aanHoezo heb je nu al een auto dan?
Soms moet je gewoon even melodramatisch doenquote:
Oh gelukkigquote:Op zondag 3 februari 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, daar heb ik helemaal geen tijd voor
Daarom laat ik je niet toequote:Op zondag 3 februari 2013 01:26 schreef Stuart het volgende:
Nee Maasjuuuhquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maar dat zou wel cool zijn, dan kon je LittleShaniqua heten ofzo en gingen we samen dealen
Moet ik dieper en harder krassenquote:
Dan heb je er opzich nog niet echt 1 nodig idd. Maarja wel altijd handig, en enorm leuk om te rijden natuurlijkquote:Op zondag 3 februari 2013 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja ik woon nu in een dorp, maar OV is wel goed te doen. En ga wel uit huis volgend jaar.
En ik heb geen geld voor een auto dus zoveel heb ik er niet aanHoezo heb je nu al een auto dan?
quote:
Achja.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon even melodramatisch doen
quote:
Ik volg je wel op Twitter hoor broeder, als je ooit weer actief bent daarquote:
moet je nagaan als we allemaal in de getto leefdequote:Op zondag 3 februari 2013 01:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
De buren komen zo echt aanbellen
Ja lijkt me ook wel leuk, maar ook engquote:Op zondag 3 februari 2013 01:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Dan heb je er opzich nog niet echt 1 nodig idd. Maarja wel altijd handig, en enorm leuk om te rijden natuurlijk
Nou, mijn ouders hadden een oude roestbak die ze wouden verkopen, maar echt veel zou hij niet meer opbrengen, dus na wat lief kijken hebben ze hem aan mij gegeven als vervroegd 18 jaar cadeau. Heb hem in de herfst wat opgeknapt, en wil hem dus zodra ik mijn rijbewijs haal op halen bij mijn ouders
nee ik ga niet meer twitteren twitterquote:Op zondag 3 februari 2013 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik volg je wel op Twitter hoor broeder, als je ooit weer actief bent daar
Dan niet. Dit was slechts een dag aanbiedingquote:
achjammer danquote:Op zondag 3 februari 2013 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan niet. Dit was slechts een dag aanbieding
eng?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook wel leuk, maar ook eng
Zo dat is wel chill. Hoef je die ook niet meer te betalen![]()
Jij woont echt in Zweden? Met je ouders enzo?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
eng?oefening baart kunst, en wees blij dat jullie geen bergen en zandwegen en sneeuw etc hebben
de watquote:Op zondag 3 februari 2013 01:32 schreef Stuart het volgende:
Zeg, Super, heb je de 31 seconden al verbroken
oh neequote:
Gekochtquote:Op zondag 3 februari 2013 01:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Stu, hoe kom je aan zoveel followers
Ik heb het niet meer geprobeerd maar ik haal makkelijk een kwartier als het moetquote:
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer geprobeerd maar ik haal makkelijk een kwartier als het moet
op mezelfquote:Op zondag 3 februari 2013 01:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij woont echt in Zweden? Met je ouders enzo?
Ja eng, gewoon, ik weet niet.
Neem voor mij een bak vanille ijs mee svp schatquote:
Thank youquote:
Waarom?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
op mezelf
mijn ouders wonen ook in zweden, maar ik ben al sinds mijn 15e het huis uit
EDIT: het komt wel goed schatje
Oke okequote:Op zondag 3 februari 2013 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thank you
Zo voel ik me als ik hier post
Hoezo zo vroeg alquote:Op zondag 3 februari 2013 01:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
op mezelf
mijn ouders wonen ook in zweden, maar ik ben al sinds mijn 15e het huis uit
EDIT: het komt wel goed schatje
geen ijs in bedquote:Op zondag 3 februari 2013 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem voor mij een bak vanille ijs mee svp schat
Waarom zo vroeg het huis uit?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom we in Zweden wonen? mooie natuur enzo.
Ik ben gek op vanille ijsquote:
dat zeg ik liever niet omdat mensen dan misschien er achter komen waar ik woonquote:Op zondag 3 februari 2013 01:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo zo vroeg al![]()
Ja komt wel goed
Nee ik bedoel uit huisquote:Op zondag 3 februari 2013 01:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom we in Zweden wonen? mooie natuur enzo.
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat zeg ik liever niet omdat mensen dan misschien er achter komen waar ik woon![]()
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat zeg ik liever niet omdat mensen dan misschien er achter komen waar ik woon![]()
Nee want #YOLOquote:Op zondag 3 februari 2013 01:36 schreef Stuart het volgende:
Als je een 'song of the day' post op Twitter, is het dan gek om ook alvast een song for tomorrow te posten
Maar reden kan je toch wel zeggen zonder dat we weten waar je woont?quote:
Ik ga je laten opsporen manquote:Op zondag 3 februari 2013 01:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat zeg ik liever niet omdat mensen dan misschien er achter komen waar ik woonmaar ik woon nu dus al 2 jaar op mezelf
En wat kunnen we met die info?quote:
Oh oke is goedquote:Op zondag 3 februari 2013 01:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat zeg ik liever niet omdat mensen dan misschien er achter komen waar ik woonmaar ik woon nu dus al 2 jaar op mezelf
waaat door wat voor bot kraasenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:39 schreef Stuart het volgende:
Ik heb net door het bot gekrast. Het duurde even maar het is gelukt Super
En ik hou mijn adem al in sinds 00:24
Wel die hashtag erbijquote:
mwah, zal je nog tegenvallenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar reden kan je toch wel zeggen zonder dat we weten waar je woont?
mij poep sturenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En wat kunnen we met die info?
geweldigquote:
Word nu wel nieuwsgierigquote:Op zondag 3 februari 2013 01:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mwah, zal je nog tegenvallen
[..]
mij poep sturen
quote:
quote:
Nee maar had je problems met je ouders ofzo?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]het is echt niet zo super speciaal ofzo hoor
en nee, geen een of ander gaar instituut voor gestoorden oid
Dronken mensenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:44 schreef JRRY het volgende:
ik verveel me en wil niet bij die dronken mensen beneden zitten
Ik verveel me ook en ben alleen. Voor altijd alleenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:44 schreef JRRY het volgende:
ik verveel me en wil niet bij die dronken mensen beneden zitten
Je hebt een hont bij je hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik verveel me ook en ben alleen. Voor altijd alleen
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik verveel me ook en ben alleen. Voor altijd alleen
Ik ook nietquote:Op zondag 3 februari 2013 01:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja echt he.![]()
nou ben ik zelf nooooooit dronken.![]()
wel nauwelijks iig.
nee, nooit gehad ookquote:Op zondag 3 februari 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar had je problems met je ouders ofzo?
ja straks poep in mijn brievenbus zeker?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik mag niet eens fangirl mail aan gogo sturen
Nee, die is niet van mij. Dat is de hond van mijn ouders toen ik in NL wasquote:
Nee, een leuke tekening natuurlijkquote:Op zondag 3 februari 2013 01:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, nooit gehad ook
[..]
ja straks poep in mijn brievenbus zeker?
nicequote:Op zondag 3 februari 2013 01:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
geweldiggroot huis met 15 personen oid. Dikwijls is er eens een feestje enzo, living the good life zegmaar
Nou verder mag je niet op je 15de al het huis uit. Of is dat in Zweden anders?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, nooit gehad ook
[..]
ja straks poep in mijn brievenbus zeker?
Oh jammerquote:Op zondag 3 februari 2013 01:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, die is niet van mij. Dat is de hond van mijn ouders toen ik in NL was
Iewl kiwiquote:
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, een leuke tekening natuurlijk
idd, echt mazzel gehadquote:
hoezo zou dat niet mogen? zolang ze maar poen sturen zodat ik niet verhonger, en ik me goed kan redden kan dat gewoon hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou verder mag je niet op je 15de al het huis uit. Of is dat in Zweden anders?
Awh leukquote:Op zondag 3 februari 2013 01:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]stuurt mijn zusje ook regelmatig
[..]
idd, echt mazzel gehad![]()
[..]
hoezo zou dat niet mogen? zolang ze maar poen sturen zodat ik niet verhonger, en ik me goed kan redden kan dat gewoon hoor.
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:49 schreef JRRY het volgende:
flames to dustt lovers to friendss why do all things come to an endddd
Dat maakt me altijd unhappy dat liedjequote:Op zondag 3 februari 2013 01:49 schreef JRRY het volgende:
flames to dustt lovers to friendss why do all things come to an endddd
Maar toch echt een tof nummer.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat maakt me altijd unhappy dat liedje
hihi lekker nieuwsgierig blijven danquote:Op zondag 3 februari 2013 01:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Awh leuk
je maakt me nu wel nieuwsgierig
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hihi lekker nieuwsgierig blijven dan
Pics van kiwi's postenquote:
Golden kiwi smaakt heel anders though. Zoetquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mag ik mijn banaan in je pruim peren?
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mag ik mijn banaan in je pruim peren?
ja ik ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
Ik eet het liefst aardbeien
[ afbeelding ]
Hoe ziet dat eruit?quote:
quote:
ik dacht eerst dat ik hem niet snapte maar hij is gewoon zo droogquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat ik hem niet snapte maar hij is gewoon zo droog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:
ben je nou al eens ontmaagd?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat ik hem niet snapte maar hij is gewoon zo droog
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:56 schreef supersof het volgende:
[..]mijn specialiteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
haha ja wel zelf gedaanquote:Op zondag 3 februari 2013 01:58 schreef JRRY het volgende:
Zweetteef is je bed wel opgemaakt inmiddels?
slaap lekkerquote:
dankjequote:
not badquote:Op zondag 3 februari 2013 01:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, wel een date gefixt voor valentijn
Welterustenquote:Op zondag 3 februari 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Ja ik ben ook weg.
Was erg gezellig vanavond![]()
Trusten![]()
Welterusten manquote:Op zondag 3 februari 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Ja ik ben ook weg.
Trusten![]()
Zou ik ook niet meer doen gewoon wraak nemen op die luierds.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:01 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ja ik kom echt niet weer een keer thuis in weekend
slaap lekkerquote:Op zondag 3 februari 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Ja ik ben ook weg.
Trusten![]()
verwendquote:Op zondag 3 februari 2013 02:01 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ja ik kom echt niet weer een keer thuis in weekend
quote:Op zondag 3 februari 2013 02:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zou ik ook niet meer doen gewoon wraak nemen op die luierds.
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 02:05 schreef supersof het volgende:
Maar ik ga ook slapen! Spreek jullie over 8 uur wel weer![]()
Slaap lekker
Dat is makkelijk gezegd. Als ik dat zou hebben zou ik me niet vervelenquote:Op zondag 3 februari 2013 02:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
zoek iets om te doen dan doe ik ook altijd als ik me verveel.
Sweet dreams Superquote:Op zondag 3 februari 2013 02:05 schreef supersof het volgende:
Maar ik ga ook slapen! Spreek jullie over 8 uur wel weer![]()
Slaap lekker
Nee, maar ik wil niet al te moe zijn morgenquote:
Waarom zijn verwende mensen leukquote:
Tja ik vind altijd wel iets of iemand eigenlijk, als ik me verveel. Lezen tekennen naar een vriend toe of effen naar de stadquote:Op zondag 3 februari 2013 02:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is makkelijk gezegd. Als ik dat zou hebben zou ik me niet vervelen
nou en.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil niet al te moe zijn morgen
Ja, misschien moet ik maar even naar de stad gaan inderdaadquote:Op zondag 3 februari 2013 02:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tja ik vind altijd wel iets of iemand eigenlijk, als ik me verveel. Lezen tekennen naar een vriend toe of effen naar de stad
Ik zie het 'leuke' eraan als ik heel eerlijk benquote:Op zondag 3 februari 2013 02:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
tot een bepaalde omvang van verwendheid kan het leuk zijn
Nee klopt.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:07 schreef Zweetteef het volgende:
[..]zijn niet veel mensen die dat vinden
jatoch nu niet misschien maar morgen ofzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik maar even naar de stad gaan inderdaad
tssss, jij ook goede nachtrust hequote:
watdan vertel dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 02:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie het 'leuke' eraan als ik heel eerlijk ben
Ik ben flauw aan het doen, sorryquote:Op zondag 3 februari 2013 02:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
jatoch nu niet misschien maar morgen ofzo.
Ben jij zo'n iemand die niet zijn eigen kleren op vouwt of zijn bed niet kan opmaken?quote:Op zondag 3 februari 2013 02:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee klopt.
Maar ik vind het wel wat hebben, verwende mensen. Alleen egoisme kan ik niet tegen, zeker als je zoveel hebt.
ookgoed of gewoonn hier blijven.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben flauw aan het doen, sorry
Ik zou eigenlijk gewoon iets moeten gaan lezen
Ik vind verwende mensen vaak vervelend en wereldvreemdquote:
Nee dat doe ik wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben jij zo'n iemand die niet zijn eigen kleren op vouwt of zijn bed niet kan opmaken?
oke grappigquote:Op zondag 3 februari 2013 02:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee klopt.
Maar ik vind het wel wat hebben, verwende mensen. Alleen egoisme kan ik niet tegen, zeker als je zoveel hebt.
Ik ben niet vervelend en niet wereldvreemd. Helemaal niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind verwende mensen vaak vervelend en wereldvreemd
quote:Op zondag 3 februari 2013 02:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind verwende mensen vaak vervelend en wereldvreemd
Tuurlijk zijn die er ookquote:Op zondag 3 februari 2013 02:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben niet vervelend en niet wereldvreemd. Helemaal niet.
Ik vind gewoon verwende mensen die ook nog gewoon leuk blijven leuk. Die zijn er ook.
quote:Op zondag 3 februari 2013 02:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]dat is ook wel eens tegen mij gezegd
Ik ken jou niet goed genoeg om iets zinnigs over te zeggenquote:Op zondag 3 februari 2013 02:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]dat is ook wel eens tegen mij gezegd
Hmm ik kan best verwend doen heeel soms maar valt eigenlijk ook wel mee.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die er ook
Vind jij jezelf verwend
In welk opzicht ben jij verwend danquote:Op zondag 3 februari 2013 02:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hmm ik kan best verwend doen heeel soms maar valt eigenlijk ook wel mee.
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 02:13 schreef JRRY het volgende:
Ik ben verwend als het gaat om zakgeld, kledinggeld, en gewoon dat ik eigenlijk alles kan wat ik wil (tot een zekere mate)
haha klopt, ik zelf vind mezelf ook niet super verwend mensen in mijn omgeving wel..quote:Op zondag 3 februari 2013 02:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken jou niet goed genoeg om iets zinnigs over te zeggen
En je werkt nietquote:Op zondag 3 februari 2013 02:13 schreef JRRY het volgende:
Ik ben verwend als het gaat om zakgeld, kledinggeld, en gewoon dat ik eigenlijk alles kan wat ik wil (tot een zekere mate)
Dan zal de waarheid er wel ergens tussenin zittenquote:Op zondag 3 februari 2013 02:13 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
haha klopt, ik zelf vind mezelf ook niet super verwend mensen in mijn omgeving wel..
16.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
En je werkt niet
Hoe oud ben je eigenlijk?
Waarom nietquote:Op zondag 3 februari 2013 02:14 schreef JRRY het volgende:
En dan hoef ik het meeste wat ik wil ook niet eens van mijn eigen zakgeld te betalen. Maar ik moest wel werken maar dat doe ik al een tijdje niet meer
jaaquote:Op zondag 3 februari 2013 02:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zal de waarheid er wel ergens tussenin zitten
heb ik ook zoietsquote:Op zondag 3 februari 2013 02:13 schreef JRRY het volgende:
Wat voor werk deed je dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 02:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat ik ontslagen wassruzie met een andere medewerker (al daarvoor) -
Nou ja, ik voel me ook jong maar ben al 26 en kom hier ook veelquote:
Ja en mijn tiefmoeder doet meestal mijn kamer 's ochtends als ik net weg ben. Maar als ik laat naar school moet moet ik het wel zelf doen dus ik kan het wel supersofffffquote:
Ik kom 4 tot 5 keer per jaar in Nederlandquote:
Nee, maar ik kom vrij regelmatig in NLquote:
ja oke maar tochquote:Op zondag 3 februari 2013 02:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom 4 tot 5 keer per jaar in Nederland![]()
Maar toch wat? Dat zie ik dan toch op TV manquote:
Dan heb je vast heel mooie nagelsquote:
Hoeveel krijg je danquote:Op zondag 3 februari 2013 02:19 schreef JRRY het volgende:
Maar mn abonnement moet ik wel zelf betalen maar dat zit eigenlijk in mijn (naar anderen vergeleken) schandalig hoge zakgeld verwerkt.
joa, het was druk bij de garderobe, dus 10 min te laat, maar me ouders maakte er gin problemen vanquote:
Toch een beetje slordig als jij binnenkort tot 3 uur uit wil. Ik hoop dat je sorry heb gezegdquote:Op zondag 3 februari 2013 02:19 schreef badschaap het volgende:
[..]
joa, het was druk bij de garderobe, dus 10 min te laat, maar me ouders maakte er gin problemen van
tuurlijkquote:Op zondag 3 februari 2013 02:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch een beetje slordig als jij binnenkort tot 3 uur uit wil. Ik hoop dat je sorry heb gezegd
Reizenquote:Op zondag 3 februari 2013 02:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
75,- p.m. ik krijg wel hoger want ik moet reizen elke dag.
achja anderen krijgen 15,- ofzoquote:Op zondag 3 februari 2013 02:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Reizen
75 euro per maand klinkt niet onredelijk eigenlijk
77 per maand terwijl je studie fucking duur isquote:Op zondag 3 februari 2013 02:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Reizen
75 euro per maand klinkt niet onredelijk eigenlijk
Per maand? Dat klinkt wel erg weinigquote:Op zondag 3 februari 2013 02:21 schreef JRRY het volgende:
]
[..]
achja anderen krijgen 15,- ofzoik dacht echt wtf jouw ouders!? blijkbaar is dat normaal ofzo tegenwoordig.
pff echt wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
77 per maand terwijl je studie fucking duur isnaaiers
Ja vond ik dus ook wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Per maand? Dat klinkt wel erg weinig
Zo laat pasquote:Op zondag 3 februari 2013 02:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben net een uur thuis ofzo
Wat een eind weg van de bewoonde wereldquote:
das een grote dalingquote:Op zondag 3 februari 2013 02:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik kreeg 384 en nu 77 maar dat wordt wel weer meer
Vanwaar dat grote verschilquote:Op zondag 3 februari 2013 02:23 schreef promisionxexposed het volgende:
waar gaat dut over stufi?quote:Op zondag 3 februari 2013 02:23 schreef promisionxexposed het volgende:
valt mee hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 02:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een eind weg van de bewoonde wereld
Omdat het inkomen van mijn vader uit 2011 nog berekend moet worden krijg ik tijdelijk een basisbeursquote:
Ik ben 1x in de stad Groningen geweestquote:
Achterlijk dat het inkomen van je ouders meespeelt op jouw leeftijdquote:Op zondag 3 februari 2013 02:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Omdat het inkomen van mijn vader uit 2011 nog berekend moet worden krijg ik tijdelijk een basisbeurs
Dat klinkt stoutquote:Op zondag 3 februari 2013 02:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dronken ouders zijn dronken
Ik 3xquote:Op zondag 3 februari 2013 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben 1x in de stad Groningen geweest
Waarom op jouw kamerquote:Op zondag 3 februari 2013 02:28 schreef JRRY het volgende:
Hier op mijn kamer ligt een dronken meisje met haar iets minder dronken vriend.
ik krijg minimumquote:Op zondag 3 februari 2013 02:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Omdat het inkomen van mijn vader uit 2011 nog berekend moet worden krijg ik tijdelijk een basisbeurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |