okquote:Op zondag 3 februari 2013 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nog nietWeet ook niet wanneer ik dat ga doen eigenlijk.
Jij al wel?
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:22 schreef LittleBrownie het volgende:
OMG een boks van gogomijn dag kan niet stuk
Oh kun je vragen of ze nog op de karren hebben liggen, dat ze aan het afkoelen zijn. Bakken duurt 24 minuten dus denk niet dat je dat wiltquote:Op zondag 3 februari 2013 01:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja die zijn lekker maar die heeft mijn ah niet geloof ik. die andere ah wel maar daar kom ik nooit
Helemaal nietquote:
Hihiquote:Op zondag 3 februari 2013 01:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
okwoon je in de stad of een beetje in een dorp oid? want in de stad heb je het eerst ook eigenlijk niet echt nodig.
Ik ben er wel al mee bezig idd, heb stiekem zelfs al een auto staan
[..]je bent lieev
Oh god.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:26 schreef Stuart het volgende:
Mijn gevoelens zijn diep diep diep diep diep gekwetst nu Super mij niet toelaat op Twitter. Ik zal 1000 tweets aan haar richten in de komende dagen
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:26 schreef Stuart het volgende:
Mijn gevoelens zijn diep diep diep diep diep gekwetst nu Super mij niet toelaat op Twitter. Ik zal 1000 tweets aan haar richten in de komende dagen
Naja ik woon nu in een dorp, maar OV is wel goed te doen. En ga wel uit huis volgend jaar.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
okwoon je in de stad of een beetje in een dorp oid? want in de stad heb je het eerst ook eigenlijk niet echt nodig.
Ik ben er wel al mee bezig idd, heb stiekem zelfs al een auto staan
[..]je bent lieev
Nee joh, daar heb ik helemaal geen tijd voorquote:
ga je zeker in arnhem wonenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja ik woon nu in een dorp, maar OV is wel goed te doen. En ga wel uit huis volgend jaar.
En ik heb geen geld voor een auto dus zoveel heb ik er niet aanHoezo heb je nu al een auto dan?
Soms moet je gewoon even melodramatisch doenquote:
Oh gelukkigquote:Op zondag 3 februari 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, daar heb ik helemaal geen tijd voor
Daarom laat ik je niet toequote:Op zondag 3 februari 2013 01:26 schreef Stuart het volgende:
Nee Maasjuuuhquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maar dat zou wel cool zijn, dan kon je LittleShaniqua heten ofzo en gingen we samen dealen
Moet ik dieper en harder krassenquote:
Dan heb je er opzich nog niet echt 1 nodig idd. Maarja wel altijd handig, en enorm leuk om te rijden natuurlijkquote:Op zondag 3 februari 2013 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja ik woon nu in een dorp, maar OV is wel goed te doen. En ga wel uit huis volgend jaar.
En ik heb geen geld voor een auto dus zoveel heb ik er niet aanHoezo heb je nu al een auto dan?
quote:
Achja.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon even melodramatisch doen
quote:
Ik volg je wel op Twitter hoor broeder, als je ooit weer actief bent daarquote:
moet je nagaan als we allemaal in de getto leefdequote:Op zondag 3 februari 2013 01:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
De buren komen zo echt aanbellen
Ja lijkt me ook wel leuk, maar ook engquote:Op zondag 3 februari 2013 01:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Dan heb je er opzich nog niet echt 1 nodig idd. Maarja wel altijd handig, en enorm leuk om te rijden natuurlijk
Nou, mijn ouders hadden een oude roestbak die ze wouden verkopen, maar echt veel zou hij niet meer opbrengen, dus na wat lief kijken hebben ze hem aan mij gegeven als vervroegd 18 jaar cadeau. Heb hem in de herfst wat opgeknapt, en wil hem dus zodra ik mijn rijbewijs haal op halen bij mijn ouders
nee ik ga niet meer twitteren twitterquote:Op zondag 3 februari 2013 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik volg je wel op Twitter hoor broeder, als je ooit weer actief bent daar
Dan niet. Dit was slechts een dag aanbiedingquote:
achjammer danquote:Op zondag 3 februari 2013 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan niet. Dit was slechts een dag aanbieding
eng?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook wel leuk, maar ook eng
Zo dat is wel chill. Hoef je die ook niet meer te betalen![]()
Jij woont echt in Zweden? Met je ouders enzo?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
eng?oefening baart kunst, en wees blij dat jullie geen bergen en zandwegen en sneeuw etc hebben
de watquote:Op zondag 3 februari 2013 01:32 schreef Stuart het volgende:
Zeg, Super, heb je de 31 seconden al verbroken
oh neequote:
Gekochtquote:Op zondag 3 februari 2013 01:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Stu, hoe kom je aan zoveel followers
Ik heb het niet meer geprobeerd maar ik haal makkelijk een kwartier als het moetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |