Waarom zijn verwende mensen leukquote:
Tja ik vind altijd wel iets of iemand eigenlijk, als ik me verveel. Lezen tekennen naar een vriend toe of effen naar de stadquote:Op zondag 3 februari 2013 02:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is makkelijk gezegd. Als ik dat zou hebben zou ik me niet vervelen
nou en.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil niet al te moe zijn morgen
Ja, misschien moet ik maar even naar de stad gaan inderdaadquote:Op zondag 3 februari 2013 02:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tja ik vind altijd wel iets of iemand eigenlijk, als ik me verveel. Lezen tekennen naar een vriend toe of effen naar de stad
Ik zie het 'leuke' eraan als ik heel eerlijk benquote:Op zondag 3 februari 2013 02:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
tot een bepaalde omvang van verwendheid kan het leuk zijn
Nee klopt.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:07 schreef Zweetteef het volgende:
[..]zijn niet veel mensen die dat vinden
jatoch nu niet misschien maar morgen ofzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik maar even naar de stad gaan inderdaad
tssss, jij ook goede nachtrust hequote:
watdan vertel dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 02:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie het 'leuke' eraan als ik heel eerlijk ben
Ik ben flauw aan het doen, sorryquote:Op zondag 3 februari 2013 02:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
jatoch nu niet misschien maar morgen ofzo.
Ben jij zo'n iemand die niet zijn eigen kleren op vouwt of zijn bed niet kan opmaken?quote:Op zondag 3 februari 2013 02:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee klopt.
Maar ik vind het wel wat hebben, verwende mensen. Alleen egoisme kan ik niet tegen, zeker als je zoveel hebt.
ookgoed of gewoonn hier blijven.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben flauw aan het doen, sorry
Ik zou eigenlijk gewoon iets moeten gaan lezen
Ik vind verwende mensen vaak vervelend en wereldvreemdquote:
Nee dat doe ik wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben jij zo'n iemand die niet zijn eigen kleren op vouwt of zijn bed niet kan opmaken?
oke grappigquote:Op zondag 3 februari 2013 02:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee klopt.
Maar ik vind het wel wat hebben, verwende mensen. Alleen egoisme kan ik niet tegen, zeker als je zoveel hebt.
Ik ben niet vervelend en niet wereldvreemd. Helemaal niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind verwende mensen vaak vervelend en wereldvreemd
quote:Op zondag 3 februari 2013 02:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind verwende mensen vaak vervelend en wereldvreemd
Tuurlijk zijn die er ookquote:Op zondag 3 februari 2013 02:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben niet vervelend en niet wereldvreemd. Helemaal niet.
Ik vind gewoon verwende mensen die ook nog gewoon leuk blijven leuk. Die zijn er ook.
quote:Op zondag 3 februari 2013 02:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]dat is ook wel eens tegen mij gezegd
Ik ken jou niet goed genoeg om iets zinnigs over te zeggenquote:Op zondag 3 februari 2013 02:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]dat is ook wel eens tegen mij gezegd
Hmm ik kan best verwend doen heeel soms maar valt eigenlijk ook wel mee.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die er ook
Vind jij jezelf verwend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |