In welk opzicht ben jij verwend danquote:Op zondag 3 februari 2013 02:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hmm ik kan best verwend doen heeel soms maar valt eigenlijk ook wel mee.
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 02:13 schreef JRRY het volgende:
Ik ben verwend als het gaat om zakgeld, kledinggeld, en gewoon dat ik eigenlijk alles kan wat ik wil (tot een zekere mate)
haha klopt, ik zelf vind mezelf ook niet super verwend mensen in mijn omgeving wel..quote:Op zondag 3 februari 2013 02:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken jou niet goed genoeg om iets zinnigs over te zeggen
En je werkt nietquote:Op zondag 3 februari 2013 02:13 schreef JRRY het volgende:
Ik ben verwend als het gaat om zakgeld, kledinggeld, en gewoon dat ik eigenlijk alles kan wat ik wil (tot een zekere mate)
Dan zal de waarheid er wel ergens tussenin zittenquote:Op zondag 3 februari 2013 02:13 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
haha klopt, ik zelf vind mezelf ook niet super verwend mensen in mijn omgeving wel..
16.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
En je werkt niet
Hoe oud ben je eigenlijk?
Waarom nietquote:Op zondag 3 februari 2013 02:14 schreef JRRY het volgende:
En dan hoef ik het meeste wat ik wil ook niet eens van mijn eigen zakgeld te betalen. Maar ik moest wel werken maar dat doe ik al een tijdje niet meer
jaaquote:Op zondag 3 februari 2013 02:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zal de waarheid er wel ergens tussenin zitten
heb ik ook zoietsquote:Op zondag 3 februari 2013 02:13 schreef JRRY het volgende:
Wat voor werk deed je dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 02:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat ik ontslagen wassruzie met een andere medewerker (al daarvoor) -
Nou ja, ik voel me ook jong maar ben al 26 en kom hier ook veelquote:
Ja en mijn tiefmoeder doet meestal mijn kamer 's ochtends als ik net weg ben. Maar als ik laat naar school moet moet ik het wel zelf doen dus ik kan het wel supersofffffquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |