Valt me tegen dan. Mooi dat jij hem daarin steunde.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was ook voor Davy in het blauw, maar hij deed helemaal niks in z'n 2 testdagen. Heeft werkelijk geen seconde gemod. ja dan houdt het op natuurlijk.
Stijn, het is denk ik bedtijd voor jou.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
siggy kan trouwens ook rechtsbuiten spelen
Zeker buiten het stadion rechts bij de zandbak?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo ben ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt me tegen dan. Mooi dat jij hem daarin steunde.[ afbeelding ]
Hoezo denk je dat? Heeft J0rdiii dat ooit beweerd dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Je snapt het nog steeds niet: 3e of 4e worden levert ze ook CL op (alleen niet direct geplaatst). Het zal ze dus werkelijk aan hun aars oxyderen of ze 2e, 3e of 4e worden. Zelfde als hiero: 3e of 4e, who gives a fuck.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn ze geen 4de geworden.
Het zal meer leven om de EL wederom te winnen.quote:Daarbij bepalen spelers niet of ze zichzelf opstellen, en leeft het uiteraard wel om boven Real te eindigen.
Premies om boven Real te eindigen, je bent echt knettergek.quote:Al is het maar om de premies die het vast zal opleveren.
Volgens mij overschat jij de haat onder spelers enorm.quote:Volgens mij onderschat je de haat een beetje.
Je was dan ook weer vrij subjectief aan 't modereren.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit een vrij subjectieve vertaling van de gebeurtenissen.
"Siggy" gaat gewoon keihard geblesseerd raken, De Jong opstellen als centrale spits als je Cuenca hebt zou natuurlijk te dbeiel voor woorden zijn. Derhalve Boerrigter.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
boerrigter op de flank? wtf
fischer - siggy - cuenca wordt de aanval vanaf roda thuis
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij kunnen jou ook niet waarderen, ook al ben je een mongol
Zal je leren, kutfeijenoorder.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je was dan ook weer vrij subjectief aan 't modereren.
er loopt een draadje verkeerd.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Siggy" gaat gewoon keihard geblesseerd raken, De Jong opstellen als centrale spits als je Cuenca hebt zou natuurlijk te dbeiel voor woorden zijn. Derhalve Boerrigter.
waarom dat nou weer? maakt echt geen reet uitquote:Op zondag 3 februari 2013 00:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Siggy" gaat gewoon keihard geblesseerd raken, De Jong opstellen als centrale spits als je Cuenca hebt zou natuurlijk te dbeiel voor woorden zijn. Derhalve Boerrigter.
Je blijft er dus bij dat CUenca een spits is? Zo kan deze 'discussie' nog lang door blijven gaanquote:Op zondag 3 februari 2013 00:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:
Bij jou dus ook?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF ik steun je in al je meningen.
ik ga nu echt slapen.
Net ook!!!!quote:Op zondag 3 februari 2013 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je was dan ook weer vrij subjectief aan 't modereren.
nope.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees nou maar gewoon stil Davy.
Het is een aanvallende middenvelder. Sowieso hebben jullie buiten Sigthorsson geen 'echte' spits. Derhalve Cuenca centraal. Snappen jullie het nou echt niet? (En kom nou NIET AAN met De Jongquote:Op zondag 3 februari 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je blijft er dus bij dat CUenca een spits is? Zo kan deze 'discussie' nog lang door blijven gaan
Het staat voor de onderdrukking van de user. Daar waar de handen (Mod) ze enkel naar de plek van onderdrukking leidt. Is het haar lichaam (De FA's) die de druk werkelijk uitvoeren in de vorm van bans.quote:
waar heb jij het allemaal over man??????quote:Op zondag 3 februari 2013 00:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is een aanvallende middenvelder. Sowieso hebben jullie buiten Sigthorsson geen 'echte' spits. Derhalve Cuenca centraal. Snappen jullie het nou echt niet?
Snap ik ja, dat was vrij duidelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het staat voor de onderdrukking van de user. Daar waar de handen (Mod) ze enkel naar de plek van onderdrukking leidt. Is het haar lichaam (De FA's) die de druk werkelijk uitvoeren in de vorm van bans.
Je moet wel een gigantische mongool zijn om De Jong centraal te verkiezen boven Cuenca als Sighthorsson geblesseerd is.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waar heb jij het allemaal over man??????
cuenca gaat rechtsbuiten spelen
fischer linksbuiten
siem de jong en sighthorsson in de spits
En Babel/Hoesen nog achter de hand indien nodig.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waar heb jij het allemaal over man??????
cuenca gaat rechtsbuiten spelen
fischer linksbuiten
siem de jong en sighthorsson in de spits
Ja ok man, Cuenca is een diepe spits terwijl je hem net zelf een aanvallend middenvelder noemt.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moet wel een gigantische mongool zijn om De Jong centraal te verkiezen boven Cuenca als Sighthorsson geblesseerd is.
cuenca heeft nog nooit centraal in de spits gespeeld gastquote:Op zondag 3 februari 2013 01:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moet wel een gigantische mongool zijn om De Jong centraal te verkiezen boven Cuenca als Sighthorsson geblesseerd is.
Snap ook niet dat ze Moisander verkiezen boven Cuenca.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gini trouwens 11 goals.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Cuenca kan beter als diepe spits functioneren dan Siem de jong, die, BY THE WAY, OOK een aanvallende middenvelder is lul.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ok man, Cuenca is een diepe spits terwijl je hem net zelf een aanvallend middenvelder noemt.
En dat betekent automatisch dat hij het niet kan?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
cuenca heeft nog nooit centraal in de spits gespeeld gast
Nee, maar waar haal jij je onzin vandaan dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dat betekent automatisch dat hij het niet kan?
Inderdaad. Joden, PSV'ers, ik krijg aids van al die gasten. Alle Feijenoorders zijn godverdomme weer uit. Ik moet echt afleren te fokken op vrijdag- en zaterdagavond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |