Schijnt bij Jong PSV er een paar ingeschoten te hebben.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
wat is dat gehype rond die locadia? hij scoort alleen tegen aidsteams als vvv & ado en hij is geweldig.
Ik spring uit het raam, wat een kutland zijn we toch ook
Denk dat ze 6 punten pakken, of 4.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dalijk verliezen ze dus 3 potten achter elkaar. Staat zelfs Feijenoord weer boven ze.
Gotta love the eredivisie.
De dubbel is in ieder geval al in de pocket, en na de EL is de Europese supercup ook wel een zekerheidje. Maar daar is het nog iets te vroeg voor.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:46 schreef j0rdiiii het volgende:
frank de boer is een echte prijzenpakker
de triple zit er dik in
Spannend zegquote:Op zondag 3 februari 2013 00:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schijnt bij Jong PSV er een paar ingeschoten te hebben.
Uh, JA-HA. Vorig jaar niet opgelet koekwaus?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat Atletico ook maar iets geeft om de EL?
Maar jij overschat Juventus dan ook net zo extreem als Ajax.quote:Natuurlijk wordt het lastig, maar onmogelijk, nee. Dan zou ik Gala die wint van Juventus in de kwartfinale een 100x grotere stunt vinden
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
die tja77kan die niet zijn account opheffen
Jij leest mijn posts niet. Laat dan maar zitten ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:48 schreef Helpmefok het volgende:
Uh, JA-HA. Vorig jaar niet opgelet koekwaus?
sowieso dat hele topic daar, alleen maarquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De dubbel is in ieder geval al in de pocket,
quote:en na de EL is de Europese supercup ook wel een zekerheidje.
Godverdomme wat een teringmongolen weer op Fok!.quote:Maar daar is het nog iets te vroeg voor.
nog altijd beter dan het afvoerputje van FOK! het psvtopicquote:Op zondag 3 februari 2013 00:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
[..]
[..]
Godverdomme wat een teringmongolen weer op Fok!.![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
Nee, je posts zijn gewoon net zo realistisch als HMF die aan het begin van het seizoen met fucking Guyon Fernandez in de spits roept dat Feijenoord wel even CL-poulefase gaat bereiken en makkelijk de dubbel wint.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij leest mijn posts niet. Laat dan maar zitten ook.
Juventus is na Barca, Real, United en Bayern gewoon favo voor de CL.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar jij overschat Juventus dan ook net zo extreem als Ajax.
tegen jong ajax had hij de hele wedstrijd helemaal niks in te brengenquote:
Valt er nog iets te redden?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:50 schreef GGMM het volgende:
Doe eens aardig.
Denk eens aan het voorbeeld wat jullie voor Stijn zijn nu.
Als je niet snapt dat Borussia meer kans maakt op de CL dan Juventus, snap je niets van voetbal.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Juventus is na Barca, Real, United en Bayern gewoon favo voor de CL.
ajax heeft de meest gevreesde aanval met cuencaquote:Op zondag 3 februari 2013 00:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uh, JA-HA. Vorig jaar niet opgelet koekwaus?
[..]
Maar jij overschat Juventus dan ook net zo extreem als Ajax.
Wanneer komt boccara danquote:Op zondag 3 februari 2013 00:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
tegen jong ajax had hij de hele wedstrijd helemaal niks in te brengen
topscorer in het tweede elftal zegt niks, iedereen speelt daar wekelijks met een ander elftal
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
[..]
[..]
Godverdomme wat een teringmongolen weer op Fok!.![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
Jij snapt er niets van.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je niet snapt dat Borussia meer kans maakt op de CL dan Juventus, snap je niets van voetbal.
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ajax heeft de meest gevreesde aanval met cuenca
weet ik niet, had gehoopt dat hij enoh gewoon zou vervangen maar lijkt erop dat het nog even gaat durenquote:
Al blijf ik er wel bij dat jij weigert te lezen dat Atletico vorig jaar niet de mogelijkheid had boven hun eeuwige rivaal Real Madrid te eindigen en de CL te halen. Iets wat vorig jaar dus niet tot de mogelijkheden behoorde.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al kan ik bij jou nooit echt inschatten of je nou oprecht zo makkelijk te trollen bent of je gewoon met mij mee speelt.
Welnee man. Moet toch wat doen op mijn avond.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al kan ik bij jou nooit echt inschatten of je nou oprecht zo makkelijk te trollen bent of je gewoon met mij mee speelt.
Met Cuenca zit boerrigter dus op de bank. En siggy heeft 2 titanium pinnen in zn schouder en enkel.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De spits met twee gebroken poten die nog geen minuut gemaakt heeft bij Ajax, zal wel eventjes een betere spits blijken dan die gek van Atletico. Voornamelijk met een held als
Boerrigter
op de flank.
Een zekere mod heeft me een ban aangesmeerd omdat hij tieten niet kan waarderen. Ik noem geen namen verder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cuenca is een winger domme mongoolquote:Op zondag 3 februari 2013 00:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De spits met twee gebroken poten die nog geen minuut gemaakt heeft bij Ajax, zal wel eventjes een betere spits blijken dan die gek van Atletico. Voornamelijk met een held als
Boerrigter
op de flank.
mooi toch.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
weet ik niet, had gehoopt dat hij enoh gewoon zou vervangen maar lijkt erop dat het nog even gaat duren
schone vult het redelijk in daar dus hij hoeft niet gebracht te worden
volgend seizoen is hij er 100% zeker bij
Ik vind dit een vrij subjectieve vertaling van de gebeurtenissen.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
Een zekere mod heeft me een ban aangesmeerd omdat hij tieten niet kan waarderen
CL halen ze ook als ze 3e of 4e worden paardenmongool. En Sowieso maakt geen speler in Atletico zich druk om 'boven real eindigen', supporters die dat denken zijn debiel.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al blijf ik er wel bij dat jij weigert te lezen dat Atletico vorig jaar niet de mogelijkheid had boven hun eeuwige rivaal Real Madrid te eindigen en de CL te halen.
OEeeeeeeeeeeh, nou dan zullen ze de EL nu wel niet willen winnen!?!? einz.quote:Iets wat vorig jaar dus niet tot de mogelijkheden behoorde.
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een zekere mod heeft me een ban aangesmeerd omdat hij tieten niet kan waarderen. Ik noem geen namen verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Een zekere mod heeft me een ban aangesmeerd omdat hij tieten niet kan waarderen. Ik noem geen namen verder.Je noemde alsnog namen, dit valt slecht voor je keurmerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen ze hier ook niet waarderen.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een zekere mod heeft me een ban aangesmeerd omdat hij tieten niet kan waarderen. Ik noem geen namen verder.
[..]
Een zekere mod heeft me een ban aangesmeerd omdat hij tieten niet kan waarderen. Ik noem geen namen verder.Serieus? Zo iets zou Davy niet gedaan hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GGMM.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Jij gelooft serieus dat "Siggy" langer dan 3 wedstrijden in de running blijft?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met Cuenca zit boerrigter dus op de bank. En siggy heeft 2 titanium pinnen in zn schouder en enkel.
Wij kunnen jou ook niet waarderen, ook al ben je een mongolquote:Op zondag 3 februari 2013 00:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kunnen ze hier ook niet waarderen.
Ga nou maar slapen Stijn. Morgenvroeg mag je weer een pilletje nemen.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij kunnen jou ook niet waarderen, ook al ben je een mongol
Vorig jaar zijn ze geen 4de geworden. Daarbij bepalen spelers niet of ze zichzelf opstellen, en leeft het uiteraard wel om boven Real te eindigen. Al is het maar om de premies die het vast zal opleveren. Volgens mij onderschat je de haat een beetje.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
CL halen ze ook als ze 3e of 4e worden paardenmongool. En Sowieso maakt geen speler in Atletico zich druk om 'boven real eindigen', supporters die dat denken zijn debiel.
[..]
OEeeeeeeeeeeh, nou dan zullen ze de EL nu wel niet willen winnen!?!? einz.!
Ik was ook voor Davy in het blauw, maar hij deed helemaal niks in z'n 2 testdagen. Heeft werkelijk geen seconde gemod. ja dan houdt het op natuurlijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus? Zo iets zou Davy niet gedaan hebben.
GGMM.
boerrigter op de flank? wtfquote:Op zondag 3 februari 2013 00:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij gelooft serieus dat "Siggy" langer dan 3 wedstrijden in de running blijft?
Zoals ik zei: boerrigter op de flank.
boerrigter?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
siggy kan trouwens ook rechtsbuiten spelen
Gelukkig ga ik niet zo serieus reageren op alles wat je zegt zoals stijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |