Nee man. Bedankt dat je het toch zo aardig vraagt. Je leert het wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon toch even een heel piepklein miniscuul stukje opflikkeren?
Ik geloof er ook in, gewoon omdat het kan en Ajax dit jaar rustiger blijft in duels.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ajax wint de europa league sowieso
Hoelaat vecht die Overeem dan? nog nooit gekeken maar ik verveel mij toch.quote:
bazoer mag niet meedoen mongoolquote:Op zondag 3 februari 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
ajax wint in de finale met 5-0
5x cuenca
5x een assist van bazoer
twitter:AjaxPinaki twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 22:50:07@PSVStats vraag even aan #mertens of dit de #kampioens wedstrijdt was.#kkboeren #pisvee #Ajax reageer retweet
zwakke plek is nu ook eruit met cuencaquote:Op zondag 3 februari 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geloof er ook in, gewoon omdat het kan en Ajax dit jaar rustiger blijft in duels.
cuenca volgende week debuut niets mis mee.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zwakke plek is nu ook eruit met cuenca
ajax gaat de hele wereld verrassen
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
yoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo boelers!!!!ik kan weer posten!
Welkom terug.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
Hoezo kon je niet posten?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
Jullie gaan ons succes van 10 jaar geleden niet herhalen. Zijn gewoon kwalitatief inferieur aan in ieder geval de volgende teams:quote:
4:00quote:Op zondag 3 februari 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoelaat vecht die Overeem dan? nog nooit gekeken maar ik verveel mij toch.
basel? wat the fuck man.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie gaan ons succes van 10 jaar geleden niet herhalen. Zijn gewoon kwalitatief inferieur aan in ieder geval de volgende teams:
Atletico (ZWAAR inferieur)
Internazionale (IETS zwaar, maar nog steeds ZWAAR inferieur)
Newcastle (zelfde verhaal)
Napoli (zelfde verhaal)
Borussia Munchengladbach
Benfica
Basel
Aanzhi
Nee.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie gaan ons succes van 10 jaar geleden niet herhalen. Zijn gewoon kwalitatief inferieur aan in ieder geval de volgende teams:
[b][b]Internazionale (IETS zwaar, maar nog steeds ZWAAR inferieur)[/b][/b]
[b][b]Newcastle (zelfde verhaal)[/b][/b]
[b][b]Napoli (zelfde verhaal)[/b][/b]
[b][b]Borussia Munchengladbach[/b][/b]
[b][b]Benfica[/b][/b]
[b][b]Basel[/b][/b]
[b][b]Aanzhi[/b][/b]
Rustig, rustig. Het is weer tijd voor je pilletje.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
psv'ers die denken dat het een wereldprestatie is![]()
![]()
![]()
ado zonder toorsntra![]()
![]()
![]()
sorryquote:Op zondag 3 februari 2013 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig, rustig. Het is weer tijd voor je pilletje.
atleti is een lastigequote:Op zondag 3 februari 2013 00:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Napoli (zelfde verhaal)
Borussia Munchengladbach
Benfica
Basel
Aanzhi
Ben ook benieuwd wie er 7 gaan maken tegen ADO (13 met uitwedstrijd erbij)quote:Op zondag 3 februari 2013 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
psv'ers die denken dat het een wereldprestatie is![]()
![]()
![]()
ado zonder toorsntra![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
atleti is een lastige
de rest met 7 vingers in de neus
is dit serieus waarom je ajax haat? of dat er ajaxhaat is in rotterdam?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Arrogante teringjoden ook altijd
Zeg niet dat we beter zijn, maar zwaar inferieur vind ik overdreven.quote:
quote:
Anzhi, Basel en Munchengladbach willen de EL wellicht winnen. De andere hebben wel belangrijkere zaken aan hun hoofd dan dit B-toernooi.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Napoli (zelfde verhaal)
Borussia Munchengladbach
Benfica
Basel
Aanzhi
Chelsea
en ajax won met 3-1 en speelde 2-2 tegen de Engelse landskampioenquote:Op zondag 3 februari 2013 00:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. De nummer 2 van Spanje wordt even moeiteloos opgerold door Ajax. Net als Real trouwens, de nummer 3 van Spanje.
O WA....
Real wint ook makkelijk van Atletico.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. De nummer 2 van Spanje wordt even moeiteloos opgerold door Ajax. Net als Real trouwens, de nummer 3 van Spanje.
O WA....
City was toen idd heel goed.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en ajax won met 3-1 en speelde 2-2 tegen de Engelse landskampioen
gr
en chelsea is nog een kutter team dan cityquote:Op zondag 3 februari 2013 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gr
Beste speler niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten, alle toppers waren erbij.
Vrijwel alle wedstrijden die Ajax wint heeft als oorzaak dat de tegenstander een totale off-day heeft.quote:
Je spammed mn fbquote:Op zondag 3 februari 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
En Stijn houd je bek eens over PSV. Besteed dan ook geen aandacht aan ze als je het allemaal zo kut vindt, en al helemaal niet in de SC.
Vooral omdat jullie het menen.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is dit serieus waarom je ajax haat? of dat er ajaxhaat is in rotterdam?
Tegen Feyenoord hadden wij een off-day.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrijwel alle wedstrijden die Ajax wint heeft als oorzaak dat de tegenstander een totale off-day heeft.
als ik ad.nl/sportwereld open voor wat interessaNTE DINGENquote:Op zondag 3 februari 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
En Stijn houd je bek eens over PSV. Besteed dan ook geen aandacht aan ze als je het allemaal zo kut vindt, en al helemaal niet in de SC.
Chelsea stelt sowieso een volledige B-ploeg op. Die moeten na opnieuw een verlies vandaag gewoon strijden voor directe kwalificatie in de CL.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en chelsea is nog een kutter team dan city
chelsea gaat geen probleem worden, als ze het al niet gelijk laten lopen tegen sparta praag ofzo toch
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Totaal niet relevant, dat snap je zelf ook wel hoop ik?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gr
ik zeg toch net dat atleti een lastige is ?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:42 schreef Helpmefok het volgende:
Jullie geloven gewoon ECHT dat jullie beter zijn dan Atletico Madrid . Dat soort shit komt als braaksel mijn keel uit, omdat je gewoon zo hard in de poepert geneukt wordt door fucking Real dit jaar, dat Atletico helemaal een brug te ver is.
Hmm roepen ze bij PSV ook altijdquote:Op zondag 3 februari 2013 00:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrijwel alle wedstrijden die Ajax wint heeft als oorzaak dat de tegenstander een totale off-day heeft.
Ik heb dat nooit gezegd, en Real speelde atleti ook hélemaal weg. Dus wat je zegt klopt niet helemaal.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vooral omdat jullie het menen.
Ik zag het iemand (Valhallen) van de week mooi zeggen: HMF is een opiniemaker. De dingen die ik zeg hebben altijd een kwinkslag / zijn niet altijd serieus te nemen (JOH), er zit een sterke mate van overacting in (YOU DONT SAY).
Het ding is: ik breng wel mijn punt over. Tuurlijk geloof ik niet dat Feijenoord nu al kan meedoen om het kampioenschap, maar het laat wel zien dat ik geloof in de 'terugkeer' van de club aan de top. Tuurlijk denk ik niet dat Brands ALLES verkeerd doet, maar ik zeg wel dat hij met vuur speelt. Et cetera.
Jullie geloven gewoon ECHT dat jullie beter zijn dan Atletico Madrid. Dat soort shit komt als braaksel mijn keel uit, omdat je gewoon zo hard in de poepert geneukt wordt door fucking Real dit jaar, dat Atletico helemaal een brug te ver is.
sorry, ik ben niet in de stemming nu.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Totaal niet relevant, dat snap je zelf ook wel hoop ik?
daaromquote:Op zondag 3 februari 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chelsea stelt sowieso een volledige B-ploeg op. Die moeten na opnieuw een verlies vandaag gewoon strijden voor directe kwalificatie in de CL.
Je verwart 'lastig' voor 'onmogelijk'.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik zeg toch net dat atleti een lastige is ?
Het zelfde geldt voor Atletico. Volgens mij geven ze daar hun EL van vorig jaar op om maar boven Real Madrid te blijven (En dus ook een plaats in de CL)quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zelfde geldt voor Atletico. Volgens mij geven ze daar hun EL van vorig jaar op om maar boven Real Madrid te blijven (En dus ook een plaats in de CL)
Gelukkig hebben onze tegenstander dan altijd toevallig die dag een offdayquote:Op zondag 3 februari 2013 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar dat is dan ook echt zo.
ADO mist een spelmaker. Alleen Holla kan er wat van.
doe datquote:Op zondag 3 februari 2013 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
wat is dat gehype rond die locadia? hij scoort alleen tegen aidsteams als vvv & ado en hij is geweldig.
Ik spring uit het raam, wat een kutland zijn we toch ook
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
wat is dat gehype rond die locadia? hij scoort alleen tegen aidsteams als vvv & ado en hij is geweldig.
Ik spring uit het raam, wat een kutland zijn we toch ook
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:46 schreef j0rdiiii het volgende:
frank de boer is een echte prijzenpakker
de triple zit er dik in
let maar op, doelsaldo duikelt omlaag de komende wekenquote:Op zondag 3 februari 2013 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig hebben onze tegenstander dan altijd toevallig die dag een offday![]()
Anders hadden we nu een doelsaldo van +20
Dalijk verliezen ze dus 3 potten achter elkaar. Staat zelfs Feijenoord weer boven ze.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:46 schreef Smoofie het volgende:
PSV is weer favoriet no.1 voor een week.
Jij denkt werkelijk dat Atletico ook maar iets geeft om de EL? Natuurlijk wordt het lastig, maar onmogelijk, nee. Dan zou ik Gala die wint van Juventus in de kwartfinale een 100x grotere stunt vinden, terwijl jij dit zelf net nog als mogelijkheid zietquote:
Ik hoop het zo, alleen moeten we weer een week strijden voor we het kunnen wetenquote:Op zondag 3 februari 2013 00:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dalijk verliezen ze dus 3 potten achter elkaar. Staat zelfs Feijenoord weer boven ze.
Gotta love the eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |