Galatasaray gaat vrij makkelijk door tegen Schalkje ja. En zelfs als Celtic niet wint, is GS niet per definitie kansloos tegen bijv. Juventus.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou Celtic verrassen tegen Juventus? Dat het mogooltje uit de groep Schalke verslagen gaat worden door Gala zit er wel heel dik in daarentegen. Al is Schalke wel een cupfighter.
Was dat vandaag niet? Dan weet ik gelijk de reden waarom jij thuis zit.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:22 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Overeem. Dat shirt, geweldig toch.
Ik wilde naar hardbass hoor, maarja, vrienden wilde destrijds niet, kkhomos.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dat vandaag niet? Dan weet ik gelijk de reden waarom jij thuis zit.
Mwa, Galatasaray heeft in Sneijder pas de eerste niet uitgebluste 'topper' te pakken. Drogba is bijvoorbeeld echt helemaal niks meer. Dat is bijna zielig om te zien op de Africa cup.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Galatasaray gaat vrij makkelijk door tegen Schalkje ja. En zelfs als Celtic niet wint, is GS niet per definitie kansloos tegen bijv. Juventus.
Again, met veel geluk kunnen ze het best schoppen tot de halve finale CL.
Maar de rest van dat team is echt niet zo slecht hoor. Ze zijn niet voor niets de poulefase doorgekomen in een poule met Cluj (kwartfinale CL vorig jaar), Braga en Man. U he.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, Galatasaray heeft in Sneijder pas de eerste niet uitgebluste 'topper' te pakken. Drogba is bijvoorbeeld echt helemaal niks meer. Dat is bijna zielig om te zien op de Africa cup.
Cluj is niets manquote:Op zondag 3 februari 2013 00:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar de rest van dat team is echt niet zo slecht hoor. Ze zijn niet voor niets de poulefase doorgekomen in een poule met Cluj (kwartfinale CL vorig jaar), Braga en Man. U he.
Braga en Man. U zijn niet de slechtste teams hoor. Wonnen o.a. gewoon UIT bij braga en wonnen thuis van Man. U. Dan doe je het echt niet slecht hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Cluj is niets man. Braga stelt dit jaar ook weinig voor.
whutquote:Op zondag 3 februari 2013 00:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar de rest van dat team is echt niet zo slecht hoor. Ze zijn niet voor niets de poulefase doorgekomen in een poule met Cluj (kwartfinale CL vorig jaar), Braga en Man. U he.
Cluj speelde geen CL vorig jaar, en Braga is ook niks. In Portugal word je nog al snel derde.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de fans over de streep trekken een Sneijder/Drogba shirtje te laten kopen mochten ze nog twijfelen.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:30 schreef Smoofie het volgende:
Ook al zouden ze met heeeeeel veel geluk de 1/2e finale kunnen halen, de finale en die zelfs winnen...om dat de denken als TD van Gala, moet er iets los zitten.
Dat was een ploeg uit Cyprus.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O wacht, Cluj was niet die verrassing in de CL..
Neenee, ik zei niet finale. Dat is schier onmogelijk, zoveel geluk heeft niemand. Maar geluk tot aan de halve finale kan ik me best voorstellen.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:30 schreef Smoofie het volgende:
Ook al zouden ze met heeeeeel veel geluk de 1/2e finale kunnen halen, de finale en die zelfs winnen...om dat de denken als TD van Gala, moet er iets los zitten.
Klopt. Die gasten met een begroting van 11 miljoen. Geen idee hoe ik erbij kom dat dat Cluj was.quote:
Weet ik, dat zei de TD van Gala.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neenee, ik zei niet finale. Dat is schier onmogelijk, zoveel geluk heeft niemand. Maar geluk tot aan de halve finale kan ik me best voorstellen..
Beide onzin.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:32 schreef j0rdiiii het volgende:
galatasaray wint de CL let op mijn woorden
ajax europa league
APOELquote:Op zondag 3 februari 2013 00:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Die gasten met een begroting van 11 miljoen. Geen idee hoe ik erbij kom dat dat Cluj was..
Zit misschien toch eens steekje los bij jou?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Die gasten met een begroting van 11 miljoen. Geen idee hoe ik erbij kom dat dat Cluj was..
Misschien moet je gewoon toch even een heel piepklein miniscuul stukje opflikkeren?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zit misschien toch eens steekje los bij jou?
Nein man.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ajax wint de europa league sowieso
Dit.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee man. Bedankt dat je het toch zo aardig vraagt. Je leert het wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon toch even een heel piepklein miniscuul stukje opflikkeren?
Ik geloof er ook in, gewoon omdat het kan en Ajax dit jaar rustiger blijft in duels.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoelaat vecht die Overeem dan? nog nooit gekeken maar ik verveel mij toch.quote:
bazoer mag niet meedoen mongoolquote:Op zondag 3 februari 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
ajax wint in de finale met 5-0
5x cuenca
5x een assist van bazoer
twitter:AjaxPinaki twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 22:50:07@PSVStats vraag even aan #mertens of dit de #kampioens wedstrijdt was.#kkboeren #pisvee #Ajax reageer retweet
zwakke plek is nu ook eruit met cuencaquote:Op zondag 3 februari 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geloof er ook in, gewoon omdat het kan en Ajax dit jaar rustiger blijft in duels.
cuenca volgende week debuut niets mis mee.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zwakke plek is nu ook eruit met cuenca
ajax gaat de hele wereld verrassen
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
yoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo boelers!!!!ik kan weer posten!
Welkom terug.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
Hoezo kon je niet posten?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
Jullie gaan ons succes van 10 jaar geleden niet herhalen. Zijn gewoon kwalitatief inferieur aan in ieder geval de volgende teams:quote:
4:00quote:Op zondag 3 februari 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoelaat vecht die Overeem dan? nog nooit gekeken maar ik verveel mij toch.
basel? wat the fuck man.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie gaan ons succes van 10 jaar geleden niet herhalen. Zijn gewoon kwalitatief inferieur aan in ieder geval de volgende teams:
Atletico (ZWAAR inferieur)
Internazionale (IETS zwaar, maar nog steeds ZWAAR inferieur)
Newcastle (zelfde verhaal)
Napoli (zelfde verhaal)
Borussia Munchengladbach
Benfica
Basel
Aanzhi
Nee.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie gaan ons succes van 10 jaar geleden niet herhalen. Zijn gewoon kwalitatief inferieur aan in ieder geval de volgende teams:
Atletico (ZWAAR inferieur)
[b][b]Internazionale (IETS zwaar, maar nog steeds ZWAAR inferieur)[/b][/b]
[b][b]Newcastle (zelfde verhaal)[/b][/b]
[b][b]Napoli (zelfde verhaal)[/b][/b]
[b][b]Borussia Munchengladbach[/b][/b]
[b][b]Benfica[/b][/b]
[b][b]Basel[/b][/b]
[b][b]Aanzhi[/b][/b]
Rustig, rustig. Het is weer tijd voor je pilletje.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
psv'ers die denken dat het een wereldprestatie is![]()
![]()
![]()
ado zonder toorsntra![]()
![]()
![]()
sorryquote:Op zondag 3 februari 2013 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig, rustig. Het is weer tijd voor je pilletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |