Nee man. Bedankt dat je het toch zo aardig vraagt. Je leert het wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon toch even een heel piepklein miniscuul stukje opflikkeren?
Ik geloof er ook in, gewoon omdat het kan en Ajax dit jaar rustiger blijft in duels.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ajax wint de europa league sowieso
Hoelaat vecht die Overeem dan? nog nooit gekeken maar ik verveel mij toch.quote:
bazoer mag niet meedoen mongoolquote:Op zondag 3 februari 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
ajax wint in de finale met 5-0
5x cuenca
5x een assist van bazoer
twitter:AjaxPinaki twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 22:50:07@PSVStats vraag even aan #mertens of dit de #kampioens wedstrijdt was.#kkboeren #pisvee #Ajax reageer retweet
zwakke plek is nu ook eruit met cuencaquote:Op zondag 3 februari 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik geloof er ook in, gewoon omdat het kan en Ajax dit jaar rustiger blijft in duels.
cuenca volgende week debuut niets mis mee.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zwakke plek is nu ook eruit met cuenca
ajax gaat de hele wereld verrassen
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
yoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo boelers!!!!ik kan weer posten!
Welkom terug.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
Hoezo kon je niet posten?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
Jullie gaan ons succes van 10 jaar geleden niet herhalen. Zijn gewoon kwalitatief inferieur aan in ieder geval de volgende teams:quote:
4:00quote:Op zondag 3 februari 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoelaat vecht die Overeem dan? nog nooit gekeken maar ik verveel mij toch.
basel? wat the fuck man.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie gaan ons succes van 10 jaar geleden niet herhalen. Zijn gewoon kwalitatief inferieur aan in ieder geval de volgende teams:
Atletico (ZWAAR inferieur)
Internazionale (IETS zwaar, maar nog steeds ZWAAR inferieur)
Newcastle (zelfde verhaal)
Napoli (zelfde verhaal)
Borussia Munchengladbach
Benfica
Basel
Aanzhi
Nee.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie gaan ons succes van 10 jaar geleden niet herhalen. Zijn gewoon kwalitatief inferieur aan in ieder geval de volgende teams:
Atletico (ZWAAR inferieur)
[b][b]Internazionale (IETS zwaar, maar nog steeds ZWAAR inferieur)[/b][/b]
[b][b]Newcastle (zelfde verhaal)[/b][/b]
[b][b]Napoli (zelfde verhaal)[/b][/b]
[b][b]Borussia Munchengladbach[/b][/b]
[b][b]Benfica[/b][/b]
[b][b]Basel[/b][/b]
[b][b]Aanzhi[/b][/b]
Rustig, rustig. Het is weer tijd voor je pilletje.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
psv'ers die denken dat het een wereldprestatie is![]()
![]()
![]()
ado zonder toorsntra![]()
![]()
![]()
sorryquote:Op zondag 3 februari 2013 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig, rustig. Het is weer tijd voor je pilletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |