nope.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees nou maar gewoon stil Davy.
Het is een aanvallende middenvelder. Sowieso hebben jullie buiten Sigthorsson geen 'echte' spits. Derhalve Cuenca centraal. Snappen jullie het nou echt niet? (En kom nou NIET AAN met De Jongquote:Op zondag 3 februari 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je blijft er dus bij dat CUenca een spits is? Zo kan deze 'discussie' nog lang door blijven gaan
Het staat voor de onderdrukking van de user. Daar waar de handen (Mod) ze enkel naar de plek van onderdrukking leidt. Is het haar lichaam (De FA's) die de druk werkelijk uitvoeren in de vorm van bans.quote:
waar heb jij het allemaal over man??????quote:Op zondag 3 februari 2013 00:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is een aanvallende middenvelder. Sowieso hebben jullie buiten Sigthorsson geen 'echte' spits. Derhalve Cuenca centraal. Snappen jullie het nou echt niet?
Snap ik ja, dat was vrij duidelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het staat voor de onderdrukking van de user. Daar waar de handen (Mod) ze enkel naar de plek van onderdrukking leidt. Is het haar lichaam (De FA's) die de druk werkelijk uitvoeren in de vorm van bans.
Je moet wel een gigantische mongool zijn om De Jong centraal te verkiezen boven Cuenca als Sighthorsson geblesseerd is.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waar heb jij het allemaal over man??????
cuenca gaat rechtsbuiten spelen
fischer linksbuiten
siem de jong en sighthorsson in de spits
En Babel/Hoesen nog achter de hand indien nodig.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
waar heb jij het allemaal over man??????
cuenca gaat rechtsbuiten spelen
fischer linksbuiten
siem de jong en sighthorsson in de spits
Ja ok man, Cuenca is een diepe spits terwijl je hem net zelf een aanvallend middenvelder noemt.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moet wel een gigantische mongool zijn om De Jong centraal te verkiezen boven Cuenca als Sighthorsson geblesseerd is.
cuenca heeft nog nooit centraal in de spits gespeeld gastquote:Op zondag 3 februari 2013 01:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moet wel een gigantische mongool zijn om De Jong centraal te verkiezen boven Cuenca als Sighthorsson geblesseerd is.
Snap ook niet dat ze Moisander verkiezen boven Cuenca.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gini trouwens 11 goals.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Cuenca kan beter als diepe spits functioneren dan Siem de jong, die, BY THE WAY, OOK een aanvallende middenvelder is lul.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ok man, Cuenca is een diepe spits terwijl je hem net zelf een aanvallend middenvelder noemt.
En dat betekent automatisch dat hij het niet kan?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
cuenca heeft nog nooit centraal in de spits gespeeld gast
Nee, maar waar haal jij je onzin vandaan dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dat betekent automatisch dat hij het niet kan?
Inderdaad. Joden, PSV'ers, ik krijg aids van al die gasten. Alle Feijenoorders zijn godverdomme weer uit. Ik moet echt afleren te fokken op vrijdag- en zaterdagavond.quote:
Ja, de Thaise curry variant. Niks mis mee ouwe reus.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar je kroepoek-post wordt zo behoorlijk ondergesneeuwd.
Is het lekker?
Je wil de statische, goed kopende De Jong vergelijken met de bewegenlijke, technisch ijzersterke Cuenca.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Cuenca kan beter als diepe spits functioneren dan Siem de jong, die, BY THE WAY, OOK een aanvallende middenvelder is lul.
Mongool.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax wint binnen 2 jaar de Champions League.
Gast...ik ben net terug man.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad. Joden, PSV'ers, ik krijg aids van al die gasten. Alle Feijenoorders zijn godverdomme weer uit. Ik moet echt afleren te fokken op vrijdag- en zaterdagavond.
True that.quote:
Even quoten.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
ik schiet een kogel door mijn kop als cuenca ook maar 1 keer in de spits gaat spelen bij ajax
dankjequote:Op zondag 3 februari 2013 01:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je toch een eng mannetje soms he.
Wat leef jij toch in een mooie wereld.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
[..]
[..]
Godverdomme wat een teringmongolen weer op Fok!.![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajacieden
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
True that.
Die Ajacieden happen trouwens wel heerlijk he.. Zijn niet veel intelligenter dan de PSV'ertjes af en toe
.
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:03 schreef Smoofie het volgende:
Jongens jongens, troll mee met hmf, ga hem niet feeden , straks komt hij weer aan, dat willen we niet,
Hij neemt ons blijkbaar in de zeik. Achteraf zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat leef jij toch in een mooie wereld.
Ik hoop dat ze een hoofddoekje neemt.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:07 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker man, die rimpels. Kan je zo je pik tussen stoppen, is net alsof je haar een tittiefuck geeft maar dan heet het een lachrimpelfuck.
Oh nee hoor. Ook dat was gespeeld, maar dat hij vervolgens denkt dat wij hem wel bloed serieus nemen is wel grappig.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij neemt ons blijkbaar in de zeik. Achteraf zeggen natuurlijk.
Ik hoop dat een hoofddoekje haar neemt.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een hoofddoekje neemt.
Zal ze een snorretje laten groeien om beter te integreren?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoop dat een hoofddoekje haar neemt.
GGMM wist er al van, dikke negervinger in je dikke reet.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze stapt in ieder geval van doggystyle en strings af gok ik zoquote:Op zondag 3 februari 2013 01:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zal ze een snorretje laten groeien om beter te integreren?
Volgens mij neemt Stijn hem toch serieus?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ook dat was gespeeld, maar dat hij vervolgens denkt dat wij hem wel bloed serieus nemen is wel grappig.
Uh, nee.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GGMM wist er al van, dikke negervinger in je dikke reet.
Beter af en toe door de mand vallen met je over the top gelul dan louter onzin uitkramen en reactief te posten en de pinata van de SC te zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, om 01:04.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat lul je nou, ik DM je net nog nigger.
Daar vind ik haar wel lekker, maar dat is 10 jaar geleden.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat lul je nou, ik DM je net nog nigger.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter af en toe door de mand vallen met je over the top gelul dan louter onzin uitkramen en reactief te posten en de pinata van de SC te zijn
Ik weet niet wie het zei, maar ik vond de volgende quote echt prachtig: "op zich ook kankerknap, 10 jaar op een forum posten en nog nooit een mening gehad hebben".quote:Op zondag 3 februari 2013 01:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter af en toe door de mand vallen met je over the top gelul dan louter onzin uitkramen en reactief te posten en de pinata van de SC te zijn
DM openbaring, ban.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, om 01:04.
Met "Hij wist er al van" insinueer je dat je het van tevoren hebt verteld, debiel.
En het is een zaterdagavond.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Papa jij stond erbij. Ik heb toch gelijk en hij niet?
Volgens mj was ik datquote:Op zondag 3 februari 2013 01:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het zei, maar ik vond de volgende quote echt prachtig: "op zich ook kankerknap, 10 jaar op een forum posten en nog nooit een mening gehad hebben".
Nee, maar ikwist al welk filmpje 't was. Die over Beatrix zeker?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:12 schreef Helpmefok het volgende:
BTW Kapo, heb je dat filmpje gezien die ik je hebt gestuurd?
En toch krijgt hij zonder mening veel aandacht. Doet hij toch iets goed.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het zei, maar ik vond de volgende quote echt prachtig: "op zich ook kankerknap, 10 jaar op een forum posten en nog nooit een mening gehad hebben".
Ik heb al zolang geen geld meer ingezet dat ik mijn account details ben vergetenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
kun je ergens al wedden op de winnaar van de europa league? wil 1k op ajax zetten
Kijk nou weer naar alleen deze reactie al. Serieus man.quote:
Zoals ik al zei...de pinata van de SC. Na al die tijd hier posten weet ik nog steeds niet hoe Davy over bepaalde zaken denkt, waar ik dat van de rest prima kan invullen. Toch opmerkelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En toch krijgt hij zonder mening veel aandacht. Doet hij toch iets goed.
ik moet nog bellen om mijn unibet account te unlocken bedenk ik mij netquote:Op zondag 3 februari 2013 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al zolang geen geld meer ingezet dat ik mijn account details ben vergeten
25x je inleg terugquote:Op zondag 3 februari 2013 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
kun je ergens al wedden op de winnaar van de europa league? wil 1k op ajax zetten
5:00.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Maar hoelaat vecht Overeem dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |