In tegenstelling tot bijvoorbeeld Facebook, maak je op LinkedIn juist een profiel aan om zakelijke informatie over jezelf te delen. Afschermen van die informatie is niet logisch.quote:
Ja precies. Vandaar dat je beroep in de search staat zelfs als je volle profiel niet zichtbaar is zonder in te loggen.quote:Op zondag 3 februari 2013 08:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In tegenstelling tot bijvoorbeeld Facebook, maak je op LinkedIn juist een profiel aan om zakelijke informatie over jezelf te delen. Afschermen van die informatie is niet logisch.
Zoals?quote:Op zondag 3 februari 2013 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Tenzij je een ubergeheim beroep hebt.
Dat dus!quote:Op zondag 3 februari 2013 12:51 schreef Tegan het volgende:
Die mensen zetten gewoon hun coverberoep op Linkedin.
pizzakoerier beroofd?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voetbalstreams illegaal op, film in de download.
/arme pauper
Waarom doe je dat dan ook!?!?!quote:
nothin'. Wil geen taalnazi zijn ofzo. Zie het maar als straf voor het kiezen vanquote:Op maandag 4 februari 2013 08:43 schreef Ang3l het volgende:
Honey, ain't nottin' cherry 'bout those lips, I can tell ya that
TV gekochtquote:Op maandag 4 februari 2013 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook!?!?!
Nog geneukt dit weekend? Op stap geweest? De bloemetjes buiten gezet en jongens naar binnen gesleept?
Tof wel toxch?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een Samsung van 37". Weet het typenummer even niet zo snel uit het hoofd
Waarom geen TECHWOOD IF22883?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een Samsung van 37". Weet het typenummer even niet zo snel uit het hoofd
Ja hallo, ain't is ook geen goed engelsquote:Op maandag 4 februari 2013 12:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
nothin'. Wil geen taalnazi zijn ofzo. Zie het maar als straf voor het kiezen van [ afbeelding ]
Dat is het natuurlijk ookquote:Op maandag 4 februari 2013 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Superscherp
Ik wilde eerst een 32" maar die leek in de winkel heel klein
Daar gaat het WEL om Pikachuutje van me!quote:Op maandag 4 februari 2013 12:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ook al is die best ook wel cool ja, maar daar gaat het niet om ang3l
Dan wil ik bij deze ook nog klagen over het gebruik van ain't. Want dat is geen goed Engels dus moest je ook niet gebruikenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, ain't is ook geen goed engelshet was slang, doos!
kijk, daarmee lok je gewoon de mannen naar binnenquote:
Mwoa, de grap over kopen op de markt en erop gaan stampen, ik heb hem toch gekocht!!11!! einz !! blijft altijd goed andersquote:Op maandag 4 februari 2013 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat zelfs FOK! grappen na 2 jaar over datum zijn
Klaag je ook nog even over "ya" dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dan wil ik bij deze ook nog klagen over het gebruik van ain't. Want dat is geen goed Engels dus moest je ook niet gebruikenslang of geen slang maakt niet uit, uiteindelijk komt alles toch weer terug bij mensen die wel benen hebben. Onthoud dat maar.
Nee want dat is een verbastering. Waar jouw andere zaken taaltechnisch niet klopten kan dat nog wel deels. En nu het me niet moeilijker gaan maken oke want anders moet ik het woordenboek erbij pakken enzoquote:Op maandag 4 februari 2013 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klaag je ook nog even over "ya" dan?
De !!@!EINZ!~~ rage is al een paar generaties jonger dan de leuke (matige) grap hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mwoa, de grap over kopen op de markt en erop gaan stampen, ik heb hem toch gekocht!!11!! einz !! blijft altijd goed anders
Dus nu geef je zelf zelfs aan dat het zelfs nog veel langer leuk kan blijven. Of ik blijf in het verleden steken kan ookquote:Op maandag 4 februari 2013 13:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De !!@!EINZ!~~ rage is al een paar generaties jonger dan de leuke (matige) grap hoor.
GEDRAAG JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 februari 2013 13:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dus nu geef je zelf zelfs aan dat het zelfs nog veel langer leuk kan blijven. Of ik blijf in het verleden steken kan ook![]()
Maakt ook niet uit, als je maar lol hebt eraan!!111 einz!!1!
Als ik nu 'okequote:Op maandag 4 februari 2013 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
GEDRAAG JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bottom wil helemaal niet zeggen dat je onderdanig bentquote:Op maandag 4 februari 2013 13:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als ik nu 'oke' zeg is dat voor jou zeker reden om te denken dat ik bottom ben of nie?
Ow. Dat dacht ik eigenlijk wel een beetje. Beetje de stoere jongen uithangen terwijl je gebukt staat en in je gepound wordt lijkt me wat minder gemakkelijkquote:Op maandag 4 februari 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bottom wil helemaal niet zeggen dat je onderdanig bent
Power-bottom darling, power-bottom. Leer je lingo!quote:Op maandag 4 februari 2013 13:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow. Dat dacht ik eigenlijk wel een beetje. Beetje de stoere jongen uithangen terwijl je gebukt staat en in je gepound wordt lijkt me wat minder gemakkelijk
Ja ik ben er nog niet zo helemaal in thuis sorryquote:Op maandag 4 februari 2013 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Power-bottom darling, power-bottom. Leer je lingo!
Het komt wel een keer van nature in je, wacht maarquote:Op maandag 4 februari 2013 13:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog niet zo helemaal in thuis sorrymaar bij elke post die jij plaatst leert men weer meer erover
Het zit ook niet van nature in me dus je kan het me niet kwalijk nemen
Angel hetero hunterquote:Op maandag 4 februari 2013 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het komt wel een keer van nature in je, wacht maar
Als je snel bent met op reload en nog een keer op space drukken dan weet je zeker dat je hem goed onder hebt.quote:
Dan zou ik nog steeds hetzelfde kutkarakter hebben hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Helaas. Zou je een stuk leuker maken.
Dat kan ik een stuk beter hebben van een lekker wijfquote:Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef Ang3l het volgende:
nog steeds hetzelfde kutkarakter hebben hoor
Misschien mits chloroform maar je gaf aan dat niet te doen een keer, toch? toch? Toch???quote:Op maandag 4 februari 2013 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het komt wel een keer van nature in je, wacht maar
Het gaat niet om je karakter maar om de mate waarin je dat karakter uit. In jouw geval sluw en doordacht om mensen te lokken voor je eigen zieke fantasieenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou ik nog steeds hetzelfde kutkarakter hebben hoor
Valt het op?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Het gaat niet om je karakter maar om de mate waarin je dat karakter uit. In jouw geval sluw en doordacht om mensen te lokken voor je eigen zieke fantasieen
Niet echt, was een luchtig gokje. 50/50quote:Op maandag 4 februari 2013 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Valt het op?
Walk into my parlour said the spider to the fly.....
BADGERBADGERBADGERBADGERBADGERBADGERBADGERBADGERBADGERBADGERBADGERquote:
Ik was al bang dat je mij bedoelde!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:42 schreef Kuukske het volgende:
Dan bedoel ik Badger. Niet JD.
Edit: hoewel.
Vrijquote:
quote:
Geen PS4, maar een Vita Slim.quote:
Ik wil geen Vitaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen PS4, maar een Vita Slim.
Nee, geen idee, zou wel lachen zijn als Sony alleen een Last Guardian liet zien op de 20ste. Rellende fanboys, pers helemaal over de zeik, Sony failliet
The last of us lijkt me idd erg mooiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil geen VitaIk wil de PS4 en the last of us en GTA
Last Guardian is dat die van de makers van ICO en Shadow? Met die grote vliegende... uh.. honddraak?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen PS4, maar een Vita Slim.
Nee, geen idee, zou wel lachen zijn als Sony alleen een Last Guardian liet zien op de 20ste. Rellende fanboys, pers helemaal over de zeik, Sony failliet
Deus Exquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:37 schreef Ang3l het volgende:
us lijkt me idd erg mooi
Ik wil DMC. maar ik wacht ff tot ik Deus
Ik had hem gratis voor je liggenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:41 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mij wel
Al ben ik niet van de hack 'n slash normaal.
Ook niet van de deus ex RPG shooter sneak/stealth achtige spellen maar deze is echt super sfeervol en spannend. Plus: was maar 7.50
Ja, dat eeuwigdurende dingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Last Guardian is dat die van de makers van ICO en Shadow? Met die grote vliegende... uh.. honddraak?
En binnen 5 uur uitgespeeld?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:49 schreef Pheno het volgende:
dat eeuwigdurende ding Wel treffend dat ik eerst dacht aan NeverEnding Story toen ik dat beest zag. Blijkt dat dat spel ook eeuwig lang duurt
Hooivorken en fakkels. Het lijkt dan wel Q's woonwijk!quote:
Daar hebben ze geen stroom toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hooivorken en fakkels. Het lijkt dan wel Q's woonwijk!
Alleen op de gestolen fietsen: dynamoquote:
Oh. Die hebben we in Amsterdam niet meerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen op de gestolen fietsen: dynamo
Nee, die staan in Utrecht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh. Die hebben we in Amsterdam niet meer
De allereerste Deus Exquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deus Exniks voor mij
DMC ook niet trouwens
quote:Kunnen je beter zeggen dan je gedumpt ben? Of dat jij het initiatief nam?
Hangt er vanaf of je een man of een vrouw bent
dinsdag 5 februari 2013
Door : Gerard Driehuis
Categorie: Liefde
Alles is onderzocht, dus ook of iemand eerder valt op jou als je gedumpt bent, of als jij juist iemand aan de kant heeft gezet.
Bij dit onderzoek konden mannen en vrouwen kiezen of ze met je uit wilden als ze wisten dat je gedumpt was, of gedumpt had.
Als je een vrouw bent, kun je beter niet zeggen als je kort ervoor bent gedumpt. In onderzoek zijn mannen minder geïnteresseerd in een vrouw die aangeeft aan de kant te zijn gezet. Dat verlaagt je marktwaarde.
Moet je dan zeggen dat je zelf iemand aan de kant werd gezet? Nee dat al helemaal niet. Dat schrikt mannen af als ze moeten beoordelen of ze met je uit willen. Het beste is dus om rond de eerste kennismaking vaag te zijn hoe je vorige relatie afliep. Voor mannen is het simpeler. Je wordt voor nieuwe partners aantrekkelijker als jij degene bent die iemand aan de kant heeft gezet. (Dat moet je dus zeggen, ook als het omgekeerde het geval
Wanneer is de uitvaaart?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:56 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn laptop is overledenHet zat er al aan te komen, maar nu heeft hij het echt opgegeven.
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:56 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn laptop is overledenHet zat er al aan te komen, maar nu heeft hij het echt opgegeven.
Als ik er een beetje van bekomen ben, het is nu nog te vers enzo.quote:
Crematie?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik er een beetje van bekomen ben, het is nu nog te vers enzo.
Ze worden steeds kleiner maar een laptop in een laptop is inderdaad nog vrij uniekquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:13 schreef missbehavin het volgende:
n andere zit er zo 1-2-3 niet in ook.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze worden steeds kleiner maar een laptop in een laptop is inderdaad nog vrij uniek
Ik moet zeggen, volgens mij kun je met gemak 2 van die ultrabooks kwijt in de behuizing van mijn laptop.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze worden steeds kleiner maar een laptop in een laptop is inderdaad nog vrij uniek
Nah, mijn lief had er al naar gekeken, maar die zegt dat het geen zin meer heeft. Hij had 'm al een keer zo goed mogelijk opgelapt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk stuk aan? Er valt soms nog best wat te repareren.
Klein deukjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Er valt soms nog best wat te repareren.
Dankjewel lieverdquote:
Was het een hem ja?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik had wel de neiging zoiets met hem te doen van de week ja.
Al mijn apparaten e.d. zijn altijd mannetjes ja. Zo is mijn auto ook altijd een jongetje.quote:
quote:
Een opblaasvagina ook?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al mijn apparaten e.d. zijn altijd mannetjes ja. Zo is mijn auto ook altijd een jongetje.
quote:
Jawel, ik ben lenig genoeg.quote:
quote:
Ja, we hebben de zomer deze keer overgeslagen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heb ik iets gemist en is het al weer herfst ofzo?
Ik werd wakker van onweerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heb ik iets gemist en is het al weer herfst ofzo? Regen, hagel, wind en vannacht rond een uur of zes ging het hier zo erg tekeer dat het me verbaast dat alles nog heel is
ik dacht onweert het nou? Nee het was de wind die beuktequote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd wakker van onweerEn regen, keihard tegen het raam. Klonk alsof er iemand een plastic tas naast m'n oor aan het verfrommelen was.
En toen werd ik tien minuten later wakker van die klotewinkel hierachter die takkevroeg brood aangeleverd krijgt
Voor zo lang het duurt, nu zon, 2 minuten geleden nog hagel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dacht onweert het nou? Nee het was de wind die beuktedamn wat een weer. En nu weer gewoon zon
Net kwam er regen, sneeuw en hagel uit de luchtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dacht onweert het nou? Nee het was de wind die beuktedamn wat een weer. En nu weer gewoon zon
Niemand?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:35 schreef CherryLips het volgende:
GC / [SIGHTSEERS] Gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam - Tijd gewijzigd!!
Gaan er hier nog mensen van naartoe?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:35 schreef CherryLips het volgende:
GC / [SIGHTSEERS] Gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam - Tijd gewijzigd!!
Gaan er hier nog mensen van naartoe?
ff naar Amsterdam rijden voor een filmpje is me wat teveelquote:
Hell noquote:
Mijn apparaat is ook een mannetje. Wanna touch it? *wink wink nudge nudge* Nou? He? He?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al mijn apparaten e.d. zijn altijd mannetjes ja. Zo is mijn auto ook altijd een jongetje.
Ach hou op, ik mag jouw apparaat heul niet aanrakenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn apparaat is ook een mannetje. Wanna touch it? *wink wink nudge nudge* Nou? He? He?
*zwiebert het voor je als een wortel voor een knol*quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach hou op, ik mag jouw apparaat heul niet aanrakenPussy tease
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*zwiebert het voor je als een wortel voor een knol*
Koooom dan kom dan kom dan, koooommmmm maar! Hierrr dan! Istie braaf!
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:41 schreef Ang3l het volgende:
Ow.... was ikw eer een hatelijke zure valse nicht?
Ik zou eerder hard weg rennen...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Als mensen na 2 dates zich al afvragen of we exclusief aan het daten zijn en dat ze zenuwachtig werden omdat ik een whatsapp op mijn shcerm afdekte............. mag je ze dan slaan?
Als ik het kan op 12 cm. wil ik jou niet horen zeurenquote:
Wijfquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:52 schreef Ang3l het volgende:
Maar m'n rechterschoen is lek en het regent, sneeuwt en hagelt!!
Ik haat Cagequote:
Zomer!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:52 schreef Ang3l het volgende:
Maar m'n rechterschoen is lek en het regent, sneeuwt en hagelt!!
Neehee, 30 graden, cocktails en lekker geil klamquote:
Bij 30 graden gutst het eruit bij mij, dat kan je met de beste wil van de wereld niet meer 'klam' noemen, laat staan 'lekker geil'quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neehee, 30 graden, cocktails en lekker geil klam
Oh in dat geval mag je lekker zweten wat je wiltquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Schat ik zweet glitter en rozenblaadjes en als er vlekken in mijn kleding komen kleuren ze regenboog. I look fabulous no matter what weather!
Hier zonquote:
Geloof t of niet, hij heeft fans.quote:
Ook. Maar voor de zon een hoop wind en sneeuwquote:
Leugensch!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:25 schreef Ang3l het volgende:
Geloof t of niet, hij heeft fans.
Michael bay trouwens oo
Echt! Volgers gewoon! FANS ook!quote:
En waar zijn ze dan precies fan van?quote:
Hij heeft schuldenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Keuze?![]()
Hij doet toch alles wat ze hem aanbieden?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aan mij ja!Goed maken wat ik heb moeten kijken!
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wehehehe: http://www.rtl.nl/compone(...)oor-koopzondagen.xml
Pyrrusoverwinning én landelijk in de media komen als saaie stad. Tilburg ftw!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]en de wet is binnenkort aangepast en gaat die regel sowieso niet meer op
Wij hebben er ook maar 1 per maandquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zodat onze katten het eraf kunnen slopen? Briljant idee! Of zodat mijn zus weer ons huis in komt met onze katten, zodat die weer gaatjes in haar kleding kunnen maken en wéér tegen ons hoofd gaat zeuren dat wíj het moeten vergoeden? Ja, briljant idee!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:41 schreef Ang3l het volgende:
Verbitterde trutlaat je moeder gewoon lief versieren ja!!!!
Niemand begrijpt mij.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Je kan ook gewoon 1x (neem aan dat je maar 1x trouwt, bold statement in 2013) denken "Ach ja, YOMO, doe wat je niet laten kunt. Lief gebaar!"
Maar goed, uiteindelijk blijft het jouw dag en als je er niks aan wilt doen dan is dat jouw goed recht en moeten ze zich er bij neerleggen. Maar een beetje zurig vind ik t wel. Omdat de katten de slingers slopen??! WTFHet is je bruiloft. Fuck de katten!
Daar lijkt het anders niet meer op.quote:
Dat is het! Volgende keer trouw ik stiekem en vertel ik het helemaal niemand! Niet eens mijn vriend.quote:
Geef een sleutel, doe de bijbehorende deur op de knip voordat je weg gaat :pquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:39 schreef vencodark het volgende:
Wat kunnen moeders toch vreselijk zeuren.
Ze wil nu ineens de sleutel van ons appartement en ik weet precies waarom maar zij mag nog niet weten dat ik de reden al weet.![]()
Vriend en ik gaan met Valentijnsdag trouwen. Gratis, simpel, geen poespas en zeker geen verrassingen! Via mijn schoonzus weten we dat mijn zus en haar vriend ons huis stiekem willen versieren maar zij hebben geen sleutel. Heeft mijn moeder al 3 keer aan mijn schoonzusje gevraagd om die sleutel maar ze geeft het niet.
En omdat wij niet echt zin hebben in versieringen (zeker niet door mijn zus), wil ik ook geen sleutel geven.
Hebben geen knip.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Geef een sleutel, doe de bijbehorende deur op de knip voordat je weg gaat :p
Pardon, wie is u?quote:
Ah, klinkt herkenbaar..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:13 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
ok, minder ok, ok, minder ok,... enz
Je kunt ook gewoon uitspreken dat je het niet wil natuurlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niemand begrijpt mij.![]()
Nee maar ik weet dat het zurig lijkt en misschien wel heel onaardig maar dit gedoe hoeft allemaal niet. Heb er geen zin in dat mijn zus hier komt, mijn schoonzus mocht geeneens meedoen en daarbij...ik hou niet van verrassingen in that way.![]()
Hoe lief, lief, lief, lief het ook is!Al schaam ik me er wel een beetje voor dat ik het eigenlijk gewoon niet wil.
Komen ze daar nu pas achter in dat stedje van jou Gr.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar dan weet mijn moeder dat de verrassing al verpest is zeg maar...anyway, ik hoor net dat ze mijn schoonfamilie al weer 2 keer gebeld heeft.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon uitspreken dat je het niet wil natuurlijk.
Pak hem terug!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar lijkt het anders niet meer op.
Nogal. Geloof dat ze nu 5 á 6 keer naar ze gebeld heeft in 2 dagen dacht ik. En ze heeft mij nu 2 keer gevraagd om de sleutel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:25 schreef Kuukske het volgende:
Ze is wel een volhoudend type, die mams van jou.
De dag. Die dag die van jou/jullie was. Die!quote:
Haha, ja zou wel moeten hè.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
De dag. Die dag die van jou/jullie was. Die!
Zeg dan gewoon dat je het niet wil..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nogal. Geloof dat ze nu 5 á 6 keer naar ze gebeld heeft in 2 dagen dacht ik. En ze heeft mij nu 2 keer gevraagd om de sleutel.
Mijn schoonzus heeft ze nooit ontmoet en mijn schoonmoeder ook maar 1 keer. En het begint voor hun beetje vervelend te worden dat mijn moeder 'pusht'.
Dan weet ze sowieso dat wij van de verrassing afweten. Ik wil mijn moeder niet kwetsen terwijl ze het allemaal goed bedoeld. Vandaar dat ik nog niets gezegd heb. Heb wel gezegd dat ze best nog weleens een sleutel krijgt maar dat er geen haast is.quote:
*noteert* Kuuks op zwarte lijst 013 laten zetten. Prioriteit: hoog.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon uitspreken dat je het niet wil natuurlijk.
[..]
Komen ze daar nu pas achter in dat stedje van jou Gr.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*noteert* Kuuks op zwarte lijst 013 laten zetten. Prioriteit: hoog.
mummiesquote:
quote:
quote:Your musical compatibility with SabbathHippy is VERY HIGH
Music you have in common includes Mother Love Bone, Kyuss, Creedence Clearwater Revival, Soundgarden and Alice in Chains.
AHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faalboek Facebookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:55 schreef ArTiC het volgende:
FB?
En waarom luistert een 19 jarige Vlaamse naar CCR?
ik gokte al op Facebook maar ik zag/zie de link nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:56 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Faalboek Facebook
Waarom?Omdat iedereen een smaak heeft, veronderstel ik?
Wees niet bang: ze bestaan!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik gokte al op Facebook maar ik zag/zie de link niet
Ja...goede smaak is het wel maar het was heul lang geleden al mijn pa's favoriete band...dan verwacht je niet dat er 19 jarigen zijn die het tof vinden.
Ja, in Bels ook nogquote:
Het zal de generatiekloof wel zijn maar ik volg je weer nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:01 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ook nog boomknuffelaarvrij hier!
Daarmee bedoel ik dat ik niet extreemlinks ben zoals andere jongeren die nu nog naar die muziek luisteren dat wel vaak zijn (naar mijn ervaring toch).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het zal de generatiekloof wel zijn maar ik volg je weer niet
Oh, ik koppel muziek überhaupt niet aan politiek, kleding of imago.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:08 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dat ik niet extreemlinks ben zoals andere jongeren die nu nog naar die muziek luisteren dat wel vaak zijn (naar mijn ervaring toch).
Ik normaal ook niet, maar dit was iets wat me opviel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh, ik koppel muziek überhaupt niet aan politiek, kleding of imago.
Trakteren op een drankje doet het bij mij altijd heel goed.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Nouhouw. Boehoe! En KoRn komt nog wel in juni!
Wat moet ik doen om het goed te maken?
Of frietjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Trakteren op een drankje doet het bij mij altijd heel goed.
Dan wordt rhu jaloers...quote:
Pot bier met friet gaat ook prima samen.quote:
Wie?quote:
En een pijpbeurt terwijl je dat biertje en dat frietje consumeert, kan ook best.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pot bier met friet gaat ook prima samen.
You are completely right. Zie het morgen wel gebeurenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:33 schreef ArTiC het volgende:
Dat zie je morgenavond pas...tot die tijd heeft jezelf er druk om maken 0,00% nut. Je creëert voor jezelf alleen maar verwachtingen die tegen kunnen vallen op deze manier. Probeer gewoon een leuke ongedwongen avond te hebben en dan merk je vanzelf wel hoe ze er tegenover staat.
Ja klopt maar dadelijk denk ik te merken dat ze wil zoenen en dan blijkt dat het gewoon vriendschappelijk was, geen zin om zo voor paal te staan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Als het op zoenen aankomt was het een date, zo niet was het puur vriendschappelijk. Dat bepaal he gewoon achteraf.
Sluit niet uit dat je het liever voorkomtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:52 schreef ArTiC het volgende:
je zou echt de eerste ter wereld zijn die dat overkomt idd.
Ik ben een gentleman en zou zoiets nooit verlangen van Kuuks!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En een pijpbeurt terwijl je dat biertje en dat frietje consumeert, kan ook best.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben een gentleman en zou zoiets nooit verlangen van Kuuks!
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Trakteren op een drankje doet het bij mij altijd heel goed.
Het een of het ander, ik heb het niet zo breed.quote:
Hé Air!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:42 schreef AirwiN het volgende:
En een pijpbeurt terwijl je dat biertje en dat frietje consumeert, kan ook best.
Dat siert je.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben een gentleman en zou zoiets nooit verlangen van Kuuks!
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Helemaal mee eens!
Ik bak zelf wel een frietje..
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kunnen we je cremeren samen met de laptop van missdinges
Feitelijk wens je nu je nabestaanden dood!quote:
Mij lijkt het daar nog wat vroeg voor, overigens.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:54 schreef Tegan het volgende:
Nu heb ik honger. Toen ik over die frietjes las!
Voor eten? I think not.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:55 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Mij lijkt het daar nog wat vroeg voor, overigens.
Een kwalitatief hoogstaande portie friet krijg ik altijd wel weg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:55 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Mij lijkt het daar nog wat vroeg voor, overigens.
O, er is iets mis met het kliekje.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hallo. En wat is er mis met jou (dat je in R&P komt)?
In de SC komen we toch maar gewoon wat keuvelen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hallo. En wat is er mis met jou (dat je in R&P komt)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |