In tegenstelling tot bijvoorbeeld Facebook, maak je op LinkedIn juist een profiel aan om zakelijke informatie over jezelf te delen. Afschermen van die informatie is niet logisch.quote:
Ja precies. Vandaar dat je beroep in de search staat zelfs als je volle profiel niet zichtbaar is zonder in te loggen.quote:Op zondag 3 februari 2013 08:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In tegenstelling tot bijvoorbeeld Facebook, maak je op LinkedIn juist een profiel aan om zakelijke informatie over jezelf te delen. Afschermen van die informatie is niet logisch.
Zoals?quote:Op zondag 3 februari 2013 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Tenzij je een ubergeheim beroep hebt.
Dat dus!quote:Op zondag 3 februari 2013 12:51 schreef Tegan het volgende:
Die mensen zetten gewoon hun coverberoep op Linkedin.
pizzakoerier beroofd?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voetbalstreams illegaal op, film in de download.
/arme pauper
Waarom doe je dat dan ook!?!?!quote:
nothin'. Wil geen taalnazi zijn ofzo. Zie het maar als straf voor het kiezen vanquote:Op maandag 4 februari 2013 08:43 schreef Ang3l het volgende:
Honey, ain't nottin' cherry 'bout those lips, I can tell ya that
TV gekochtquote:Op maandag 4 februari 2013 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook!?!?!
Nog geneukt dit weekend? Op stap geweest? De bloemetjes buiten gezet en jongens naar binnen gesleept?
Tof wel toxch?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een Samsung van 37". Weet het typenummer even niet zo snel uit het hoofd
Waarom geen TECHWOOD IF22883?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een Samsung van 37". Weet het typenummer even niet zo snel uit het hoofd
Ja hallo, ain't is ook geen goed engelsquote:Op maandag 4 februari 2013 12:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
nothin'. Wil geen taalnazi zijn ofzo. Zie het maar als straf voor het kiezen van [ afbeelding ]
Dat is het natuurlijk ookquote:Op maandag 4 februari 2013 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Superscherp
Ik wilde eerst een 32" maar die leek in de winkel heel klein
Daar gaat het WEL om Pikachuutje van me!quote:Op maandag 4 februari 2013 12:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ook al is die best ook wel cool ja, maar daar gaat het niet om ang3l
Dan wil ik bij deze ook nog klagen over het gebruik van ain't. Want dat is geen goed Engels dus moest je ook niet gebruikenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, ain't is ook geen goed engelshet was slang, doos!
kijk, daarmee lok je gewoon de mannen naar binnenquote:
Mwoa, de grap over kopen op de markt en erop gaan stampen, ik heb hem toch gekocht!!11!! einz !! blijft altijd goed andersquote:Op maandag 4 februari 2013 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat zelfs FOK! grappen na 2 jaar over datum zijn
Klaag je ook nog even over "ya" dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dan wil ik bij deze ook nog klagen over het gebruik van ain't. Want dat is geen goed Engels dus moest je ook niet gebruikenslang of geen slang maakt niet uit, uiteindelijk komt alles toch weer terug bij mensen die wel benen hebben. Onthoud dat maar.
Nee want dat is een verbastering. Waar jouw andere zaken taaltechnisch niet klopten kan dat nog wel deels. En nu het me niet moeilijker gaan maken oke want anders moet ik het woordenboek erbij pakken enzoquote:Op maandag 4 februari 2013 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klaag je ook nog even over "ya" dan?
De !!@!EINZ!~~ rage is al een paar generaties jonger dan de leuke (matige) grap hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mwoa, de grap over kopen op de markt en erop gaan stampen, ik heb hem toch gekocht!!11!! einz !! blijft altijd goed anders
Dus nu geef je zelf zelfs aan dat het zelfs nog veel langer leuk kan blijven. Of ik blijf in het verleden steken kan ookquote:Op maandag 4 februari 2013 13:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De !!@!EINZ!~~ rage is al een paar generaties jonger dan de leuke (matige) grap hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |