Maar wel vlak daarna hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
het had meerdere redenen.
Jij had toch 2000 per dag zei jequote:
hij liegtquote:
200 dusquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
overdreef misschien een beetje oke
liegerd wat is dezen. kan ik je wel vertrouwen? je gaat vreemd he!?!?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik sta ook niet hoger dan een 24e plaats hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik stond vroeger met de NB altijd 1e.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik sta ook niet hoger dan een 24e plaats hoor
dan ben je ook wel baas in zon snelle slowchat maar 20 posts per dag postenquote:
NEE IK ZWEER VAN NIET ANITA WAS EEN FOUT MAAR VERGEEF ME IK LOBI ALLEEN JOUquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
liegerd wat is dezen. kan ik je wel vertrouwen? je gaat vreemd he!?!?
Dat is meer dan ik ooit heb gehaaldquote:
Dit gaat snellerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dan ben je ook wel baas in zon snelle slowchat maar 20 posts per dag posten
Die tijd ben ik niet online geweest. En NB ben ik eigenlijk nooit actief geweest na 2005quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik stond vroeger met de NB altijd 1e.
kan je autisme het niet aan?quote:
OKE SCHATJEN IK VERGEEF JE DUSHI LY WJNMK WNTBquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
NEE IK ZWEER VAN NIET ANITA WAS EEN FOUT MAAR VERGEEF ME IK LOBI ALLEEN JOU![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
Elke keer als ik naar pizza's OT kijk denk ik dat er menstrueert staat
Ik hossel dat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dan ben je ook wel baas in zon snelle slowchat maar 20 posts per dag posten
Deze manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
NEE IK ZWEER VAN NIET ANITA WAS EEN FOUT MAAR VERGEEF ME IK LOBI ALLEEN JOU![]()
heb nu colaquote:
Ja uh gaan we lekker????!?!?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OKE SCHATJEN IK VERGEEF JE DUSHI LY WJNMK WNTB
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
Elke keer als ik naar pizza's OT kijk denk ik dat er menstrueert staat
jerryquote:
;;$quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OKE SCHATJEN IK VERGEEF JE DUSHI LY WJNMK WNTB
uh jaaa!!!111!!!quote:
Ik in 2011-2012 heeeel veel, maar toen werd ie verplaatst en vond ik het stomquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die tijd ben ik niet online geweest. En NB ben ik eigenlijk nooit actief geweest na 2005
OK VEEL PLEZIER HE GR GR XD XDquote:
BitterLemonquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Nu trouwens plaats 30![]()
Bitterlemon ingehaald heuj.
Ja ik ben erquote:
dankje dushi love you tooquote:
Draai nog maar een plaatquote:
Prima thanks. Hoe is het met jou danquote:
Hahah, autist.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Nu trouwens plaats 30![]()
Bitterlemon ingehaald heuj.
je negeert mequote:
braaf slaaf.quote:
Ja, fuckbuddies, eeeueh.. FOK!buddies.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Laten we FOK! vriendjes worden
staafquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, fuckbuddies, eeeueh.. FOK!buddies.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, fuckbuddies, eeeueh.. FOK!buddies.
gaafquote:
nee.quote:
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
Heerlijk dat er in deze reeks tenminste een beetje wordt doorgepost
hommoquote:
Ja heel leuk, maar nu weer ff niks te doen. We gaan zometeen misschien nog een film kijken geloof ik of nog ff risken of kolonisten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ben er
goed met jou? nog leuk met de gasten?
je moederquote:
Gaat te snel, geen rustquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
ja prima joh.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima thanks. Hoe is het met jou dan![]()
Hoe doet hij op fb dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
Zoals pizza hier doet en als je hem dan op fb ziet, dat verwacht je niet eigenlijk![]()
Vaak kom je in een SC, zeg je wat en moet je echt wachten op een mogelijke reactiequote:
Inderdaad. Pizza lijkt zo cutequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
Zoals pizza hier doet en als je hem dan op fb ziet, dat verwacht je niet eigenlijk![]()
Begint dat niet saai te wordenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja heel leuk, maar nu weer ff niks te doen. We gaan zometeen misschien nog een film kijken geloof ik of nog ff risken of kolonisten.alweer
Ja, 's avonds.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
hoezo? Wat is er anders dan aan de verwachtingenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
Wantquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
Ik haal jullie allemaal nog effe in!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben stuart aan het beaten met aantal posts per dag
Ik weet niet foto en gedrag lijken niet op elkaar.quote:
Ik vind het wel gezellig. Zal straks de oven even voorverwarmenquote:
inderdaadquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vaak kom je in een SC, zeg je wat en moet je echt wachten op een mogelijke reactie
Het is toch fantastisch!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
Je kop.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hoezo? Wat is er anders dan aan de verwachtingen?
ohquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ik zag jou niet hoe kan ik je dan negeren.
Ja ik ook altijdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
niet veel, lurk daar alleen
Ben ik nu ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Inderdaad. Pizza lijkt zo cute
SVquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
UDOWUMooie tijden waren dat.
oke doeiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef JRRY het volgende:
Oh hee ik hoor dat ik weer ga, we gaan een spel doen die ik niet ken.
JIJ BENT CUTE XDXDquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ben ik nu ook
Tevens mannen willen niet horen dat ze cute zijn
hoe zou mijn gedrag dan moeten zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet foto en gedrag lijken niet op elkaar.
Dat is waar. Overdag, en zeker doordeweeks kan het vrij rustig en stil zijnquote:
strippoker?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef JRRY het volgende:
Pizza is lekkerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ben ik nu ook
Het heet, tik de anaalridder.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef JRRY het volgende:
Jij weetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
UDOWUMooie tijden waren dat.
Succes! Je hebt het nodigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik haal jullie allemaal nog effe in!
zoveel tekstquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef Dientje12 het volgende:
Promi is aan kop...
Met sof op de 2e plek! zal ze het nog halen voor 2014 om de eerste plek te behalen?
Tenzij Vinnie met een verassings aanval komt en ineens het dubbele post van wat hij normaal doet..
En op de 4e plek JRRY gevolgd door stuart die het rustig aan doet in de avond, met een gewillige gaygay achter zn hielen zou die toch wel door moeten posten om zijn plek te behouden..
Appelcake tijdje niet meer gezien maar hij zal vast nog een terugkomst maken helaas mensen helaas
Hopelijk zal Fok-it strijden om een betere plek in de race die niet hoeft te vrezen om rockiej want die is te langzaam voor de tijd die fok-it besteed aan FOK! zelfde verhaal voor omgevallenflat als rockiej geen gevaar voor fok-it nog steeds, taexon in het team van promi profiteert van het feit dat promi de eerste plek bezit en gelijk heeft hij. Gevolgd door Hypo en LB die zowat in elkaars nek hijgen en maar niet genoeg posts bij elkaar kunnen schrapen om hoger op te komen..
En daaronder alleen maar kwaliteits posters, ja sorry mensen voor het korte commentaar...
Word vervolgd
Weet ik veel,quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hoe zou mijn gedrag dan moeten zijn?
Nu moet je het zeggen ook!
Dat begrijp ik niet. Je kunt het gedrag toch niet aflezen aan een fotoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet foto en gedrag lijken niet op elkaar.
Ik zie mijn naam waarvoor?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef Dientje12 het volgende:
Promi is aan kop...
Met sof op de 2e plek! zal ze het nog halen voor 2014 om de eerste plek te behalen?
Tenzij Vinnie met een verassings aanval komt en ineens het dubbele post van wat hij normaal doet..
En op de 4e plek JRRY gevolgd door stuart die het rustig aan doet in de avond, met een gewillige gaygay achter zn hielen zou die toch wel door moeten posten om zijn plek te behouden..
Appelcake tijdje niet meer gezien maar hij zal vast nog een terugkomst maken helaas mensen helaas
Hopelijk zal Fok-it strijden om een betere plek in de race die niet hoeft te vrezen om rockiej want die is te langzaam voor de tijd die fok-it besteed aan FOK! zelfde verhaal voor omgevallenflat als rockiej geen gevaar voor fok-it nog steeds, taexon in het team van promi profiteert van het feit dat promi de eerste plek bezit en gelijk heeft hij. Gevolgd door Hypo en LB die zowat in elkaars nek hijgen en maar niet genoeg posts bij elkaar kunnen schrapen om hoger op te komen..
En daaronder alleen maar kwaliteits posters, ja sorry mensen voor het korte commentaar...
Word vervolgd
Tofquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef JRRY het volgende:
IK NIETquote:
Preciesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
inderdaad
En als er iemand reageert ben je weer bezig
Ja, want school enzo..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. Overdag, en zeker doordeweeks kan het vrij rustig en stil zijn
en jezelf danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef Dientje12 het volgende:
Promi is aan kop...
Word vervolgd
Ik ben dus een kwaliteit posterquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef Dientje12 het volgende:
Promi is aan kop...
Word vervolgd
Absoluut. Zo hoort een SC te zijnquote:
krengquote:
2x 0 = 0quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef Dientje12 het volgende:
Promi is aan kop...
Word vervolgd
Je bent een lekker ding. Beter?quote:
Have Funquote:
Waarom niet? Ze vinden je in ieder geval niet lelijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ben ik nu ook
good luck!quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef Dientje12 het volgende:
Promi is aan kop...
Word vervolgd
Oke mooi dan ik ook gezien ik beter ben dan jijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik geweldig spel , ik win altijd
Doe voorzichtig en geniet van het spelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef JRRY het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef Dientje12 het volgende:
Promi is aan kop...
Word vervolgd
TR GEMACHT@:@:!@:@:quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je bent een lekker ding. Beter?
ja heel voorzichtig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe voorzichtig en geniet van het spel
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij de kwaliteits posters vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ja ik ben gewoon een weekje weg geweest en BAM! weg.quote:
Glad en lekker.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hoe had mijn hoofd dan moeten zijn?
quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je bent een lekker ding. Beter?
quote:
ja maar dan voel ik me jongquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze vinden je in ieder geval niet lelijk
Jaaa man! We moeten iets van Radio ONZ meet houden ofzo!quote:
je bent jongquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja maar dan voel ik me jong
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Problemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk ditquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef Dientje12 het volgende:
Promi is aan kop...
Word vervolgd
droom lekker verderquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke mooi dan ik ook gezien ik beter ben dan jij
ja skaffa dientje post skaffa postsquote:
watquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HAHA JALOERS HOMMO HAHAHA EINZ DUITSERS VOOR UBER
Haha ik na Vinniieequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk dit
Al stopte ik met lezen na mijn naam![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk dit
Al stopte ik met lezen na mijn naam![]()
Met de echte bazen daarvanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jaaa man! We moeten iets van Radio ONZ meet houden ofzo!
LAAT MIJ LEKKER VIEZE PIZZA PEPPERONI XDXDquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HAHA JALOERS HOMMO HAHAHA EINZ DUITSERS VOOR UBER
Kruisje voor jou rechtsboven, klik die maar aanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja skaffa dientje post skaffa posts
quote:
cute jongquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar doen voel ik me slecht jong
ik niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij de kwaliteits posters vriend
Zo gaat dat helaasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon een weekje weg geweest en BAM! weg.
linksbovenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kruisje voor jou rechtsboven, klik die maar aan
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dunno geen tijd om na te denkne over mijn posts, must beat stuart
Wees blij dat je nog jong bent manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja maar dan voel ik me jong
Tot?quote:
IK BEN HEERLIJK VEEL WORST xdxdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LAAT MIJ LEKKER VIEZE PIZZA PEPPERONI XDXD
Ja, met WebHawkjuh enzo.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met de echte bazen daarvan
10.000quote:
[..]
IK BEN HEERLIJK VEEL WORST xdxd
quote:
[..]
ik neem het wel als een compliment
Nog 7000 tot 20kquote:
OS Xquote:
jij bent ook jong.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog jong bent man
neequote:
quote:
ehm nee net niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zat vandaag nog op 7100 nu boven de 8000 volgens mij
Ik klap je op de grond FLAPPIEquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou wel willen zeggen dat jij ook cute ben maar ben bang voor andere users
wees een man dushiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou wel willen zeggen dat jij ook cute ben maar ben bang voor andere users
quote:
vind ik nietquote:
quote:
Sorry, zal het niet meer doen liefstequote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ben de reden alweer vergeten ff scrollen
OK NU KOM IK JE ECHT OPZOEKEN GOFFEDOMMEquote:
omg omg ; $:$$$$quote:
oranje bandquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jonguh heb oranje band op judo kan krav maga alles come at me bro
10k voor je cowhidequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wie biedt 100K voor mijn Zammy armor?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jonguh heb oranje band op judo kan krav maga alles come at me bro
this means war allezquote:
Nice, waar is mn popcorn?quote:
hoe weet je dat?quote:
Geen ideequote:
modde?quote:
Het spijt mequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OK NU KOM IK JE ECHT OPZOEKEN GOFFEDOMME
wat just doing my thingquote:
Opgegeten XD XD moet wel op kracht komen jwtquote:
sorry meesterquote:
quote:
quote:
Waren opeens posts van lb en fok it wegquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen ideeWat is er gebeurd dan (aangepast of iets)
xdxd jij bent grappigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opgegeten XD XD moet wel op kracht komen jwt
Doe normaal pleasequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het spijt me
[..]
wat just doing my thing
oh?!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waren opeens posts van lb en fok it weg
Maar mijn posts staan er nog wel dus t zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gooi jij er anders nog paar mooie gifs inquote:
Ik heb het niet gemerktquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
:$ $$$ oke smatje :$$ :$quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
je weet toch dushi
laat de haters maar haten jij en ik ;;$
Jij bent ook geweldigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maar mijn posts staan er nog wel dus t zal wel meevallen.
Als die van jou er nog maar staan zekerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maar mijn posts staan er nog wel dus t zal wel meevallen.
ik bedoel wanneer waar ?quote:
wil je dat ik dat echt doequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gooi jij er anders nog paar mooie gifs in
Neequote:
dealquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
54K voor je rune skimmy.
201K voor je hele rune set!
Daarom.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als die van jou er nog maar staan zeker
ja viese modsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het niet gemerkt
Vorige maand zijn er 2 van mijn posts weggehaald. Geen idee door wie en waarom eigenlijk![]()
weet je dat?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het niet gemerkt
Vorige maand zijn er 2 van mijn posts weggehaald. Geen idee door wie en waarom eigenlijk![]()
Mijn totaal van vorige maand week 2 af met de telling van Monitor en ik post niet in verborgen delenquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je zei iets tegen fok it maar was opeens weg w8 ff ff zoeken
ja is goed ;$ :$$$quote:
welke band?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
Ik heb ook nog bijna 7 jaar aan judo gedaan
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn totaal van vorige maand week 2 af met de telling van Monitor en ik post niet in verborgen delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |