Ja heel leuk, maar nu weer ff niks te doen. We gaan zometeen misschien nog een film kijken geloof ik of nog ff risken of kolonisten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ben er
goed met jou? nog leuk met de gasten?
je moederquote:
Gaat te snel, geen rustquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
Heerlijk dat er in deze reeks tenminste een beetje wordt doorgepost
ja prima joh.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima thanks. Hoe is het met jou dan![]()
Hoe doet hij op fb dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
Zoals pizza hier doet en als je hem dan op fb ziet, dat verwacht je niet eigenlijk![]()
Vaak kom je in een SC, zeg je wat en moet je echt wachten op een mogelijke reactiequote:
Inderdaad. Pizza lijkt zo cutequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
Zoals pizza hier doet en als je hem dan op fb ziet, dat verwacht je niet eigenlijk![]()
Begint dat niet saai te wordenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja heel leuk, maar nu weer ff niks te doen. We gaan zometeen misschien nog een film kijken geloof ik of nog ff risken of kolonisten.alweer
Ja, 's avonds.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
hoezo? Wat is er anders dan aan de verwachtingenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
Wantquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
Ik haal jullie allemaal nog effe in!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben stuart aan het beaten met aantal posts per dag
Ik weet niet foto en gedrag lijken niet op elkaar.quote:
Ik vind het wel gezellig. Zal straks de oven even voorverwarmenquote:
inderdaadquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vaak kom je in een SC, zeg je wat en moet je echt wachten op een mogelijke reactie
Het is toch fantastisch!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
Je kop.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hoezo? Wat is er anders dan aan de verwachtingen?
ohquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ik zag jou niet hoe kan ik je dan negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |