ja heel voorzichtig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe voorzichtig en geniet van het spel
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij de kwaliteits posters vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ja ik ben gewoon een weekje weg geweest en BAM! weg.quote:
Glad en lekker.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hoe had mijn hoofd dan moeten zijn?
quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je bent een lekker ding. Beter?
quote:
ja maar dan voel ik me jongquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze vinden je in ieder geval niet lelijk
Jaaa man! We moeten iets van Radio ONZ meet houden ofzo!quote:
je bent jongquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja maar dan voel ik me jong
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Problemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk ditquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:44 schreef Dientje12 het volgende:
Promi is aan kop...
Met sof op de 2e plek! zal ze het nog halen voor 2014 om de eerste plek te behalen?
Tenzij Vinnie met een verassings aanval komt en ineens het dubbele post van wat hij normaal doet..
En op de 4e plek JRRY gevolgd door stuart die het rustig aan doet in de avond, met een gewillige gaygay achter zn hielen zou die toch wel door moeten posten om zijn plek te behouden..
Appelcake tijdje niet meer gezien maar hij zal vast nog een terugkomst maken helaas mensen helaas
Hopelijk zal Fok-it strijden om een betere plek in de race die niet hoeft te vrezen om rockiej want die is te langzaam voor de tijd die fok-it besteed aan FOK! zelfde verhaal voor omgevallenflat als rockiej geen gevaar voor fok-it nog steeds, taexon in het team van promi profiteert van het feit dat promi de eerste plek bezit en gelijk heeft hij. Gevolgd door Hypo en LB die zowat in elkaars nek hijgen en maar niet genoeg posts bij elkaar kunnen schrapen om hoger op te komen..
En daaronder alleen maar kwaliteits posters, ja sorry mensen voor het korte commentaar...
Word vervolgd
droom lekker verderquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke mooi dan ik ook gezien ik beter ben dan jij
ja skaffa dientje post skaffa postsquote:
watquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HAHA JALOERS HOMMO HAHAHA EINZ DUITSERS VOOR UBER
Haha ik na Vinniieequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk dit
Al stopte ik met lezen na mijn naam![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk dit
Al stopte ik met lezen na mijn naam![]()
Met de echte bazen daarvanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jaaa man! We moeten iets van Radio ONZ meet houden ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |