abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 februari 2013 @ 20:57:41 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122391771

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next¡lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieklik
Relatieplanet
Singlesplace
Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nieuw jaar, nieuwe kansen! Er gaat een kookmeet komen, dat is zeker! Aanmelden voor de FBgroep kan nog altijd via Perzephone of Eefje. Daar worden de pannen voor de meet gesmeed ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Daters

rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpgfok_kers.jpgfok_usericon1.gif

Poll: Wat vind jij de beste/leukste datingsite
FOK! (FoBo)
Paiq
Relatieplanet
Alternatief daten
Badoo
E-matching
Lexa
Pepper
OKcupid
Parship
Yellowdate
Alternatief daten
Next lover
Friendscout24
Overige
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122395456
Briljante ingeving om in te vullen bij mijn interesses op badoo.

Geinspireerd door het profiel van een moeder op badoo

"Jouw dochter"
pi_122401686
Nou, mijn date van afgelopen week gaat denk ik geen vervolg krijgen. Dame is ineens minder spraakzaam op paiq. Waar eerst nog haha's en heen-en-weer chat plaatsvond was het net oneliners, passief en geen smileys. Dan weet ik wel genoeg.

Op zich volledig terecht, want zoveel vonken vlogen er niet vanaf tijdens de date, maar ze was zo knap... stiekem toch jammer hehe. Maar goed, daar ben je man voor :')

Voor de vorm straks nog even vragen of we het erbij zullen laten of niet, want zelf durft ze zoiets natuurlijk niet te zeggen en dan krijg je zo'n doodbloedactie of voelt ze zich ongemakkelijk. Dan heb je tenminste normale 'closure'. 'Ok, veel succes op paiq verder! En bedankt voor de gezellige date!' of iets.

Volgende week de 2e dame ^O^
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_122404129
Dus ik zeg "okee we kunnen duffe vraagjes op en neer blijven sturen, of we kunnen een bak koffie gaan drinken ergens"

Krijg ik het verwijt dat mijn foto nog niet eens duidelijk is 8)7

Ja ja, wie had dat gedacht. MIJ wordt "te voortvarend gedrag" verweten :') _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_122404187
quote:
15s.gif Op zondag 3 februari 2013 01:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik zeg "okee we kunnen duffe vraagjes op en neer blijven sturen, of we kunnen een bak koffie gaan drinken ergens"

Krijg ik het verwijt dat mijn foto nog niet eens duidelijk is 8)7

Ja ja, wie had dat gedacht. MIJ wordt "te voortvarend gedrag" verweten :') _O-
Da's toch logisch? Het is toch van belang dat je weet hoe je potentiele date eruit ziet?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_122404254
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 01:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Da's toch logisch? Het is toch van belang dat je weet hoe je potentiele date eruit ziet?
Nou mijn foto was duidelijk genoeg :) Maar ze heeft eerst een andere date morgen, Dus wie weet hoef ik wel niet eens meer terug te komen :') Fijn joh, toon ik ook eens initiatief, weer niet goed :') _O-
pi_122404522
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 01:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou mijn foto was duidelijk genoeg :) Maar ze heeft eerst een andere date morgen, Dus wie weet hoef ik wel niet eens meer terug te komen :') Fijn joh, toon ik ook eens initiatief, weer niet goed :') _O-
:'). Probeer eens wat relaxter te worden, met deze negatieve houding komen al je negatieve voorspellingen ook uit.

Als iemand mij uit zou vragen voordat de foto's helemaal duidelijk zijn, zou ik denken: wat is dat voor desperate loser.
pi_122404566
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 01:25 schreef Fascination het volgende:
Als iemand mij uit zou vragen voordat de foto's helemaal duidelijk zijn, zou ik denken: wat is dat voor desperate loser.
Ik probeerde gewoon wat zinnigs te zeggen. "wat voor kleur heeft je slaapkamer" en dat soort dingen is in mijn opinie niet iets wat snel tot iets zinnigs gaat leiden. En foto's worden voor een paar credits meteen duidelijk ;)
pi_122404729
quote:
Ja, je kunt je ZO defensief opstellen op een datingsite, maar op zeker moment moet je toch WAT. Je zit zelf niet voor niks op zoeen site, je ziet best wel ongeveer hoe ik eruit zie.

OF je bent gewoon niet met oprechte redenen aanwezig op een datingsite "gewoon kijken wat er op mij afkomt, zonder dat ik iets wil"

OF je snapt het gewoon echt niet als iemand contact met je probeert te maken.
pi_122404963
quote:

:'). Probeer eens wat relaxter te worden, [..]

Nou ja, hoe tegenstrijdig moet het worden? :)

Wat is er mis mee om te zeggen "okee bakkie koffie en we zien wel"?
  zondag 3 februari 2013 @ 04:49:57 #11
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122407992
Als de foto's nog niet duidelijk zijn, dan heb je nog maar héél kort contact. In mijn ervaring ben je er met een kwartier - 20 min actief chatten wel namelijk.

Vķķr dat moment al een (onschuldige koffie) date voorstellen vind ik ook wat vroeg. En ja, door inzet van een hoop credits kan je de foto's al zien, maar waarom zou je als je ze ook gratis "vrij kunt spelen"? Veel mensen zitten op Paiq, juist omdat het gratis is.

Suffe vragen over en weer, alleen maar icebreakers enzo, dat werkt ook niet. Ga dan eerst eens een tijdje in gesprek, vogel uit wat zij leuk vindt en vraag daarop door. Binnen no time de foto's vrij en als je dan een uurtje gechat hebt, kan je prima een kop koffie voorstellen.

Maar goed. Dat zijn mijn ideeën erover.
pi_122408734
Eens met F en Y hoor.

Je hebt blijkbaar nog niet genoeg gechat om de foto's "open" te krijgen en je bent daarbij ook niet niveau van welke kleur heeft je slaapkamer ontstegen :') Wat mij het idee geeft dat je geen enkele reden hebt om haar leuk te vinden (want wat weet je nou, anders dan dat haar slaapkamer wit, met gele accenten is?) anders dan a) ze heeft me (binnen deze 30/40 zinnen?) nog niet geblokkeerd en b) het is een lekker wijf (want tegen de regels van het spel in, heb jij haar foto's wel al open "gekocht").

Gast, hoe is het voor ons als vrouwen aantrekkelijk om met jou uit te gaan omdat 1. WIJ fatsoenlijke mensen zijn die niet binnen 30/40 zinnen een inhoudsloze convo afbreken omdat we a) niet bij het eerste gut-feeling van "oh god weeeeeeeeeeer zo 1" er direct de brui aan willen geven omdat WIJ dan de bitch zijn... (en ok ok ok ok ook wel b, je zou nog Johnny Depp kunnen zijn) of 2. jij ONS een lekker wijf vindt.

Denk nu eens na. Hoe zou dat voor ons interessant moeten zijn? Waar is de winst in dat geval voor ons? Probeer me dat nou eens uit te leggen, want ik begrijp die gedachtegang gewoon echt NIET.

En dan nog hebben "wij" het weer gedaan, omdat "wij' aangeven (ipv direct blocken wat je imo echt verdient :') ) "Joh, misschien ga je een beetje snel?"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_122408803
En daarnaast hebben we een raam openstaan, met iemand met wie je in notime de foto's vrijlult, waarbij het "gewoon lekker lullen" is en niet die onzinnige geforceerde vragen over en weer over de fucking kleuren van onze fucking slaapkamers, met iemand die de regels van het spel weet te respecteren en zijn vraag om een date soepel verweeft in een soepel lopend gesprek en ons daarbij ook nog eens laat lachen en niet het gevoel geeft echtechtechtontzettendgraagtewillen met de eerste de beste die hem niet na 10 zinnen al blokkeert... Iemand dus, die er relaxed mee om lijkt te gaan ipv desperaat...

Eerlijk zeggen, met wie zou jij op date gaan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 3 februari 2013 @ 08:59:59 #14
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122408896
Doet me denken aan de jongen die, na vrijpraten van de foto's maar nog steeds op niveau "wat vind je lekker om te eten", herhaaldelijk vroeg om m'n telefoonnummer. Hij wilde me bellen en kunnen whatsappen.

1. Ik ben heel goed in bellen met vreemden, maar alleen zakelijk. Privé klap ik dicht als ik iemand niet goed ken.
2. Ik ken die hele jongen amper (want slechts voornaam, leeftijd en een klein beetje over z'n werk en voorkeuren waren bekend), dus m'n nummer geven ging mij te snel.

Aangezien het niveau van het gesprek niet veel beter werd in de tijd erna, ondanks mijn pogingen wat dieper op zaken in te gaan, ben ik bij dat besluit gebleven. Op een gegeven moment (na 3x weigeren met uitleg geloof ik) kwam ik online en had hij nog 1 bericht achter gelaten voor hij me blokkeerde.

Ik was een saaie muts :+
pi_122408953
Het is altijd lekker wakker worden met DancingPhoebe. O+ En nu zijn dingen als favo kleuren/eten wel een beetje vragen van het niveau schoolkrant-interview ook natuurlijk.

Vraag is waarom je er dan uberhaupt mee op date wil. Ik zou me stierlijk vervelen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_122408990
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 09:10 schreef Hungry_Joe het volgende:

Vraag is waarom je er dan uberhaupt mee op date wil. Ik zou me stierlijk vervelen.
Omdat jij op geregelde basis iemand "zo gek" weet te krijgen, pop. Goedemorgen trouwens :*

Jij hebt de onderste tree van de Maslow-piramide van dating "ANY GIRLY!!! ANY!!! GIRL WILL DO" al lang ontstegen en bent derhalve ook aantrekkelijker voor de tegenpartij die ook al een paar treetjes hoger staat.

Als je nog onderaan de piramide staat, moet je je focussen op alles wat zich binnen je eigen tree bevindt. Vandaar uit kun je evolueren.
  zondag 3 februari 2013 @ 09:55:12 #17
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122409329
Ik krijg Pokémon MI's :')
  zondag 3 februari 2013 @ 10:01:33 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122409401
Wow, wat zijn jullie soms hard :')

Dr_Flash pakte dit misschien niet heel handig aan, maar ik kan me voorstellen dat als het maar nooit lukt, je niet meer weet wat je dan wél moet doen, iets waar veel mensen hier die om de haverklap een date hebben zich blijkbaar niet zoveel bij voor kunnen stellen... Mijn advies aan Dr_Flash zou iig zijn om er toch wat relaxter in proberen te staan en er niet zo wanhopig veel mee bezig te zijn. Probeer happy te zijn met je eigen leven, ook zonder vrouw, bedenk wat voor vrouw je graag zou willen en richt je daarop zonder concessies te doen. Dan komt ze ooit wel een keer voorbij. Of niet, maar dan moest het blijkbaar zo zijn. Zorg iig dat het hebben van een relatie geen eerste levensbehoefte voor je is, want dan ben je iedere dag dat die behoefte niet vervuld wordt doodongelukkig.
Niet meer actief op Fok!
pi_122409678
Hoewel datgene wat D_P roept in de grote lijnen helemaal waar is ben ik bang dat zo'n betoog Flash alleen maar bevestigt wat hij al denkt; dat de meeste 'macht' in de handen ligt van de vrouw..op dit gebied dan..
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_122409817
Maar dan is het dus 1 van die dingen die nu eenmaal zo is.

Dan kun je er heel hard over gaan zitten piepen en peeuwen (and never get laid) of je kunt je eigen insteek (hihihihih) veranderen in de hoop dat je wel eens pussy krijgt.

Sommige dingen zijn nu eenmaal zo en dan is het enige dat jij kunt veranderen je eigen rol erin of perceptie er over om te voorkomen dat je je hele leven gefrustreerd blijft.
pi_122409933
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan is het dus 1 van die dingen die nu eenmaal zo is.

Dan kun je er heel hard over gaan zitten piepen en peeuwen (and never get laid) of je kunt je eigen insteek (hihihihih) veranderen in de hoop dat je wel eens pussy krijgt.

Sommige dingen zijn nu eenmaal zo en dan is het enige dat jij kunt veranderen je eigen rol erin of perceptie er over om te voorkomen dat je je hele leven gefrustreerd blijft.
True, het enige wat je van de andere kant kan/mag verwachten is wat inlevingsvermogen en hopen dat zij het besef hebben dat de rollen op dit gebied zo liggen.
pi_122409966
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Wow, wat zijn jullie soms hard :')

Dr_Flash pakte dit misschien niet heel handig aan, maar ik kan me voorstellen dat als het maar nooit lukt, je niet meer weet wat je dan wél moet doen, iets waar veel mensen hier die om de haverklap een date hebben zich blijkbaar niet zoveel bij voor kunnen stellen... Mijn advies aan Dr_Flash zou iig zijn om er toch wat relaxter in proberen te staan en er niet zo wanhopig veel mee bezig te zijn. Probeer happy te zijn met je eigen leven, ook zonder vrouw, bedenk wat voor vrouw je graag zou willen en richt je daarop zonder concessies te doen. Dan komt ze ooit wel een keer voorbij. Of niet, maar dan moest het blijkbaar zo zijn. Zorg iig dat het hebben van een relatie geen eerste levensbehoefte voor je is, want dan ben je iedere dag dat die behoefte niet vervuld wordt doodongelukkig.
Ja, hier kan ik me op zich wel in vinden. Het was ook niet de bedoeling om wanhopig over te komen, maar gewoon, ze leek me leuk genoeg om eens een keer wat mee te gaan drinken en dan zien we het verder wel. Ik bedoelde er verder niks mee. En misschien valt dat inderdaad wel onder "desperate loser" dan, dat kan ik zelf niet beoordelen. Maar goed, weer wat geleerd :s)
pi_122410020
Op welke gronden leek zij je leuk genoeg om een keer wat mee te gaan drinken dan?
pi_122410057
Gewoon, de eerste gesprekjes, en ik had haar gephotocheat. Daarbij niet gerealiseerd dat dat maar 1 kant op werkt, en daar ging het dus fout. Wat ik zei: weer wat geleerd.
pi_122410064
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Omdat jij op geregelde basis iemand "zo gek" weet te krijgen, pop. Goedemorgen trouwens :*

Jij hebt de onderste tree van de Maslow-piramide van dating "ANY GIRLY!!! ANY!!! GIRL WILL DO" al lang ontstegen en bent derhalve ook aantrekkelijker voor de tegenpartij die ook al een paar treetjes hoger staat.

Als je nog onderaan de piramide staat, moet je je focussen op alles wat zich binnen je eigen tree bevindt. Vandaar uit kun je evolueren.
Dat is waar. Dan sta je er een stuk zelfverzekerder in ook en dat werkt nog eens extra in je voordeel. Vrouwen voelen dat aan.
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2013 09:55 schreef Yuki het volgende:
Ik krijg Pokémon MI's :')
Ik zit op level 34.
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Op welke gronden leek zij je leuk genoeg om een keer wat mee te gaan drinken dan?
Vroeg ik me ook al af.
pi_122410080
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon, de eerste gesprekjes, en ik had haar gephotocheat. Daarbij niet gerealiseerd dat dat maar 1 kant op werkt, en daar ging het dus fout. Wat ik zei: weer wat geleerd.
Maar als je eerlijk bent, wilde je daten op basis van haar foto's of op de gesprekjes?

En wanneer je zegt het laatste, kun je dan uitleggen waarom/op basis waarvan?
pi_122410084
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar die gesprekken liepen toch juist niet zo lekker?
pi_122410109
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:43 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat is waar. Dan sta je er een stuk zelfverzekerder in ook en dat werkt nog eens extra in je voordeel. Vrouwen voelen dat aan.

Het is voor vrouwen nu eenmaal niet aantrekkelijk om te weten dat ze aan het criterium "iig niet weer mijn hand" voldoen...
pi_122410239
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar als je eerlijk bent, wilde je daten op basis van haar foto's of op de gesprekjes?

En wanneer je zegt het laatste, kun je dan uitleggen waarom/op basis waarvan?
Nou, de foto's dan, eigenlijk. En misschien was het ook wel "initiatief tonen om het initiatief tonen". Je moet toch wat niewaar :) Er zat in iedere geval geen heel doordacht plan achter :D (want daarvan weet ik dat het niet werkt).

Maar ach, dan moet ik er inderdaad ook niet zo zwaar aan tillen, dat is wel een punt.
pi_122410252
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is voor vrouwen nu eenmaal niet aantrekkelijk om te weten dat ze aan het criterium "iig niet weer mijn hand" voldoen...
Hier begrijp ik niets van. Wat bedoel je met die uitdrukking? :? (ook al ging dit niet over mij verder)
pi_122410264
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou, de foto's dan, eigenlijk. En misschien was het ook wel "initiatief tonen om het initiatief tonen". Je moet toch wat niewaar :) Er zat in iedere geval geen heel doordacht plan achter :D (want daarvan weet ik dat het niet werkt).

Maar ach, dan moet ik er inderdaad ook niet zo zwaar aan tillen, dat is wel een punt.
Ok. Bedankt voor je eerlijkheid :D

En kun je ook (in)zien hoe dat voor "ons" gewoon geen aantrekkelijk date-partner maakt?
pi_122410272
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:D Eh, nee. Tenzij het het vrouwelijke equivalent betreft.

*gaat verder mijmeren over lome, luie zondagmorgen seks.*
pi_122410284
quote:
5s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hier begrijp ik niets van. Wat bedoel je met die uitdrukking? :? (ook al ging dit niet over mij verder)
Het ging wel over jou :D

Voor "ons vrouwen" is het gewoon niet aantrekkelijk uit te gaan met iemand die alleen maar met ons uit wil zodat ze iig niet weer hoeven te fappen of forever alone te hoeven zijn. Of omdat we er gematigd tot erg hubbalicious uitzien.

Het is voor ons ook wel leuk wanneer iemand ons als persoon waardeert.
pi_122410301
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:55 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

:D Eh, nee. Tenzij het het vrouwelijke equivalent betreft.

Mghi, ja maar daar hebben de meeste vrouwen dan alweer een vaste FB voor achter de hand.
pi_122410515
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
En kun je ook (in)zien hoe dat voor "ons" gewoon geen aantrekkelijk date-partner maakt?
Nou ja, ten dele. Wat is er nou mis met een bak koffie? Je kunt het toch gewoon proberen? Ik zit daar overigens niet met het idee dat ik per se seks moet hebben of zo, wat iedereen lijkt te denken. Zo ver denk ik nog lang niet. Gewoon kleine stapjes. Een bak koffie. Leek me niet zo veel kwaad te kunnen :)
pi_122410607
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou ja, ten dele. Wat is er nou mis met een bak koffie? Je kunt het toch gewoon proberen? Ik zit daar overigens niet met het idee dat ik per se seks moet hebben of zo, wat iedereen lijkt te denken. Zo ver denk ik nog lang niet. Gewoon kleine stapjes. Een bak koffie. Leek me niet zo veel kwaad te kunnen :)
Er is van alles mis met een bak koffie met iemand die ik niet ken en die me (nog?) niet eens interessant en/of leuk lijkt. Ik heb het druk en ben niemands therapeut. Wanneer ik iemand leuk vind neem ik grote stappen.
pi_122410767
Tsja, zo kan het ook.
pi_122410889
Ook maar weer eens ingeschreven op Paiq.
Kijken hoe het nu gaat bevallen. :)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_122410900
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsja, zo kan het ook.
Hoe oud ben jij eigenlijk?
  Moderator zondag 3 februari 2013 @ 11:34:15 #40
42184 crew  DaMart
pi_122411035
Volgens mij heb ik van de week het contact met een van mijn matches van RP een beetje om zeep geholpen :D.

We hadden al twee weken contact, maar dat verliep op een erg laag tempo, met soms 4 dagen geen reactie van haar kant. Dus vroeg ik van de week maar of ze geen Whatsapp heeft (want een telefoon is vaker bij de hand dan de e-mail). Vervolgens kreeg ik sneller dan gebruikelijk een reactie met de vraag of mijn telefoon dan geen e-mail kan ontvangen. Ik reageerde daarop met wat zelfspot en sindsdien heb ik, langer dan gebruikelijk en ondanks dat ze nog wel een paar keer online is geweest op RP, niets meer van haar vernomen :+.
  zondag 3 februari 2013 @ 11:35:53 #41
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122411062
Heb je uitgelegd waarom je haar whatsapp wil, ipv doorgaan met mailen?
  Moderator zondag 3 februari 2013 @ 11:39:29 #42
42184 crew  DaMart
pi_122411127
Ja, ik heb aangegeven dat Whatsapp me handiger lijkt omdat een telefoon altijd wel bij de hand is en een computer om e-mailberichten te typen niet altijd. Daarop kwam dus de vraag of ik soms een oude telefoon had die nog geen e-mail kon ontvangen.

Maar achteraf gezien was dat misschien toch iets te omslachtig en moet ik een volgende keer wat duidelijker en directer zijn :).
  zondag 3 februari 2013 @ 11:43:04 #43
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122411192
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:39 schreef DaMart het volgende:
Ja, ik heb aangegeven dat Whatsapp me handiger lijkt omdat een telefoon altijd wel bij de hand is en een computer om e-mailberichten te typen niet altijd. Daarop kwam dus de vraag of ik soms een oude telefoon had die nog geen e-mail kon ontvangen.

Maar achteraf gezien was dat misschien toch iets te omslachtig en moet ik een volgende keer wat duidelijker en directer zijn :).
Dat denk ik ook. Je mag best zeggen dat het je leuk lijkt om wat meer contact te hebben, omdat ze niet zo regelmatig mailt.

Overigens ook omslachtige afwijzing van haar... Of ze is echt zo dom om niet te snappen dat je met een telefoon met whatsapp ook kunt mailen :')
  Moderator zondag 3 februari 2013 @ 11:48:32 #44
42184 crew  DaMart
pi_122411313
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:43 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Je mag best zeggen dat het je leuk lijkt om wat meer contact te hebben, omdat ze niet zo regelmatig mailt.
Ja, dit is weer even een leermomentje voor me. Op zo'n moment moet ik me eigenlijk gewoon realiseren dat ik niets te verliezen heb, behalve het e-mailcontact met iemand die ik ooit wellicht zou kunnen gaan ontmoeten.

quote:
Overigens ook omslachtige afwijzing van haar... Of ze is echt zo dom om niet te snappen dat je met een telefoon met whatsapp ook kunt mailen :')
Dat laatste had ik ook eigenlijk in mijn reactie willen zetten, maar dat heb ik toch maar niet gedaan :+. Ze zette wel een knipoogsmiley achter haar reactie, maar aangezien ze verder nergens op in ging, lijkt de hint zelfs mij wel duidelijk ;).
  zondag 3 februari 2013 @ 11:50:12 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122411360
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:34 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heb ik van de week het contact met een van mijn matches van RP een beetje om zeep geholpen :D.

We hadden al twee weken contact, maar dat verliep op een erg laag tempo, met soms 4 dagen geen reactie van haar kant. Dus vroeg ik van de week maar of ze geen Whatsapp heeft (want een telefoon is vaker bij de hand dan de e-mail). Vervolgens kreeg ik sneller dan gebruikelijk een reactie met de vraag of mijn telefoon dan geen e-mail kan ontvangen. Ik reageerde daarop met wat zelfspot en sindsdien heb ik, langer dan gebruikelijk en ondanks dat ze nog wel een paar keer online is geweest op RP, niets meer van haar vernomen :+.
Volgens mij bedoelt ze er eigenlijk ook mee te zeggen dat ze niet wil whatsappen, want als ze het contact echt leuk vond, zou ze wel vaker terugmailen. Als ze het contact echt leuk vond, zou ze niet zo bitchy reageren. Je mist er dus niets aan imho.
Niet meer actief op Fok!
  Moderator zondag 3 februari 2013 @ 11:57:11 #46
42184 crew  DaMart
pi_122411530
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt ze er eigenlijk ook mee te zeggen dat ze niet wil whatsappen, want als ze het contact echt leuk vond, zou ze wel vaker terugmailen. Als ze het contact echt leuk vond, zou ze niet zo bitchy reageren. Je mist er dus niets aan imho.
Nee, dat denk ik ook hoor. Ze gaf in een van haar eerste berichten wel aan dat ze druk is en niet veel online, maar na een paar berichten begon me wel op te vallen dat haar reacties korter waren dan die van mij en ook steeds korter werden, dus ik had al zo mijn bedenkingen bij het vervolg, en dat heeft nu dus een bevestiging gekregen wat mij betreft :).
  zondag 3 februari 2013 @ 12:00:14 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122411609
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:57 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik ook hoor. Ze gaf in een van haar eerste berichten wel aan dat ze druk is en niet veel online, maar na een paar berichten begon me wel op te vallen dat haar reacties korter waren dan die van mij en ook steeds korter werden, dus ik had al zo mijn bedenkingen bij het vervolg, en dat heeft nu dus een bevestiging gekregen wat mij betreft :).
vrouwen durven vaak niet hardop te zeggen wat ze denken. Dan gaan ze heel bitchy doen of weinig aandacht aan je schenken in de hoop dat je zelf een conclusie trekt, want dat is lekker makkelijk :s) her loss!
Niet meer actief op Fok!
pi_122413502
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:34 schreef DaMart het volgende:

Ze heeft er dus blijkbaar geen zin in, of bestond het E-mailcontact uit maximaal 2 berichten heen en weer?

Ik ben vrij direct, heb een hekel aan dat om elkaar heen lopen en lullen om een gesprek te beeindigen of juist om een drankje te gaan doen. Heb je er geen zin in, dan zeg je dat je geen klik voelt of interesse hebt om verder te praten: zo sluit je het gesprek netjes af. Idemdito als je het leuk lijkt om en drankje te doen, gewoon vragen: heb je zin om een keer een drankje te doen, lekker simpel en als het na 5 minuten niet klikt dan zeg je dat eerlijk en ga je naar huis.
pi_122413605
quote:
7s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

vrouwen durven vaak niet hardop te zeggen wat ze denken. Dan gaan ze heel bitchy doen of weinig aandacht aan je schenken in de hoop dat je zelf een conclusie trekt, want dat is lekker makkelijk :s) her loss!
Vrouwen zijn gewoon heel erg cryptisch.. flirten en hints?! Daar hebben de meeste mannen nog nooit van gehoord.. Ik wacht tegenwoordig niet om de decryptiemachine om alle hints te kunnen ontcijferen en probeer vanaf het begin al de leiding te nemen, klikt het? Dan bied ik aan om een drankje te gaan doen en wie weet klikt het echt ;)
  Moderator zondag 3 februari 2013 @ 13:04:42 #50
42184 crew  DaMart
pi_122413843
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:55 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Ze heeft er dus blijkbaar geen zin in, of bestond het E-mailcontact uit maximaal 2 berichten heen en weer?
Nee, dit was het 5e bericht heen en weer in 2 weken :).
pi_122413931
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 13:04 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nee, dit was het 5e bericht heen en weer in 2 weken :).
Ik denk dat ik voor veel vrouwen spreek wanneer ik zeg, 5 berichten in 2 weken valt bij mij niet onder noemer "contact".
  Moderator zondag 3 februari 2013 @ 13:16:50 #52
42184 crew  DaMart
pi_122414324
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 13:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk dat ik voor veel vrouwen spreek wanneer ik zeg, 5 berichten in 2 weken valt bij mij niet onder noemer "contact".
Niet 5 berichten in totaal he, maar 5 van haar kant en 6 van mijn kant. En als zij dat ook niet als contact ziet, dan lag dat in dit geval dus zeker niet aan mij, maar aan haar eigen trage reactietempo :P.
pi_122414369
O ja nee dan ligt het idd heel anders.
  Moderator zondag 3 februari 2013 @ 13:31:41 #54
42184 crew  DaMart
pi_122414970
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 13:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja nee dan ligt het idd heel anders.
Dat zeg ik toch niet?

En na twee weken gemiddeld zo'n 2 retourberichten per week lijkt het mij niet vreemd om te proberen het contact iets actiever te maken.

Maar zoals ik al zei, dit is weer een goed leermoment geweest voor. Volgende keer dat ik contact heb met iemand die traag en kort reageert, vraag ik misschien gewoon wat sneller of ze nog wel contact wil of dat ze het liever houdt bij de berichten die we al hebben gestuurd. Dan hebben we allebei gewoon snel duidelijkheid over hoe we ertegenaan kijken :).
pi_122415293
Slechts 2 retourberichten per week is al een antwoord op zich. Dan loopt het gewoon niet en waarschijnlijk omdat 1 van de partijen geen reden ziet tot meer reageren op dat wat je wel biedt. Dan moet je dus dat wat je wel biedt veranderen en niet zeggen "dit is wat ik te bieden heb, geef me meer contact".

Want op basis van dat wat je reeds bood, zag zij geen reden tot meer contact.

Dus dat weet je al, daar hoef je niet nog eens naar te vragen.

Of je kunt de eer aan jezelf houden en lekker verder gaan met je leven en online daten zonder wanhopig aan een stervend paard (dat nooit echt goed geboren is) te blijven trekken...
  Moderator zondag 3 februari 2013 @ 13:47:51 #56
42184 crew  DaMart
pi_122415726
Als ze in het begin aangeeft druk te zijn en daarom wat langer te doen over een reactie, dan geef ik haar nog niet meteen op. Maar in dat trage tempo wilde ik ook niet te lang blijven hangen, vandaar dus mijn voorstel om het contact te verplaatsen naar bijvoorbeeld Whatsapp. Nou ja, toen kwam de aap dus uit de mouw.

Een volgende keer kap ik het dus zeker eerder af. Druk of niet, als je contact wilt, dan maak je daar wel tijd voor, lijkt me.

En aan een dood paard moet je alleen trekken als je het op de barbecue wil leggen ;) :+.
pi_122415937
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Slechts 2 retourberichten per week is al een antwoord op zich. Dan loopt het gewoon niet en waarschijnlijk omdat 1 van de partijen geen reden ziet tot meer reageren op dat wat je wel biedt. Dan moet je dus dat wat je wel biedt veranderen en niet zeggen "dit is wat ik te bieden heb, geef me meer contact".

Want op basis van dat wat je reeds bood, zag zij geen reden tot meer contact.

Dus dat weet je al, daar hoef je niet nog eens naar te vragen.

Of je kunt de eer aan jezelf houden en lekker verder gaan met je leven en online daten zonder wanhopig aan een stervend paard (dat nooit echt goed geboren is) te blijven trekken...
Mee eens, degene waar ik een slecht gesprek heb zeg ik gewoon eerlijk dat ik er geen zin meer in heb, want het moet van beide kanten komen. Vaak krijg je geen reactie meer terug en dan is dat duidelijk genoeg. Vragen waarom ze zo weinig reageert heeft vaak gewoon geen zin want dan negeren je ze gewoon.

Ga gewoon een gesprek aan met de Dames en een gesprek loopt vanzelf. Heb zelf bijna 200 berichten (PM's) met een leuke meid binnen vier dagen. Nu eventjes rust want continue berichten sturen is ook niet goed. Je voelt gewoon aan wanneer je voor een date kan vragen.

Maar denk zeker niet dat je na 20 berichten een leuke meid voor koffie kan vragen. Mijn eigen ervaring is zelfs is dat ze je je facebook, telefoon nummer & mail hebben dat ze dan nog niet open zijn voor een Date en verzinnen dan ook de domste smoesjes. Op zo'n moment, hou de eer voor jezelf en zoek leuk een ander.
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2013 @ 13:54:43 #58
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_122415989
Wat zijn doodzondes om op je profiel te hebben?
Ik dacht aan te standaard verhaaltje (spontane jongen bladiebla).
:')
pi_122416400
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 13:53 schreef JaliD het volgende:

[..]
Maar denk zeker niet dat je na 20 berichten een leuke meid voor koffie kan vragen. Mijn eigen ervaring is zelfs is dat ze je je facebook, telefoon nummer & mail hebben dat ze dan nog niet open zijn voor een Date en verzinnen dan ook de domste smoesjes. Op zo'n moment, hou de eer voor jezelf en zoek leuk een ander.
Maar waarom kan dat niet na 20 berichten? Ik heb nu in 2 maanden tijd ongeveer 6 dates gehad en allemaal niet meer dan 2-3 uur gechat en daarna direct een drankje mee gedaan. Op het moment dat je 200 berichten gaat sturen en het blijkt uiteindelijk op de date zelf niet te klikken..

Ik ben daar misschien iets directer in, klikt het? Dan snel een drankje en weet je direct of het voor herhaling vatbaar is.
pi_122416513
Maar als jij 2-3 uur enthousiast chat, zit je al even niet meer in de fase waarbij de foto's nog blurry zijn.
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2013 @ 14:10:24 #61
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_122416528
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:06 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Maar waarom kan dat niet na 20 berichten? Ik heb nu in 2 maanden tijd ongeveer 6 dates gehad en allemaal niet meer dan 2-3 uur gechat en daarna direct een drankje mee gedaan. Op het moment dat je 200 berichten gaat sturen en het blijkt uiteindelijk op de date zelf niet te klikken..

Ik ben daar misschien iets directer in, klikt het? Dan snel een drankje en weet je direct of het voor herhaling vatbaar is.
En hoevaak is de uitnodiging afgewezen dan? Of zie je er gewoon heel goed uit.
  zondag 3 februari 2013 @ 14:30:35 #62
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122417364
Zo ik ben weer terug uit het mooie Gerlos na een weekje wintersport :D
Geen zin om alles terug te lezen, maar zijn er nog mooie dates geweest?Is er nog gezoend? Is er nog geneukt?
Ik wil alles weten :9
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_122417735
Er zijn 6 berichten uitgewisseld van de ene kant en 5 van de andere kant. En iemand wees een koffievoorstel af toen de foto's nog niet zichtbaar waren.

Verder date iemand met een Zouk-danser, maar das irl dus dat telt voor geen meter.
pi_122417884
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

En hoevaak is de uitnodiging afgewezen dan? Of zie je er gewoon heel goed uit.
Nog nooit afgewezen op de vraag om een drankje te doen en de helft van de tijd werd het voorgesteld door de vrouw. Ik stel die vraag alleen als er een klik is, is er geen klik dan verwijder/blokkeer ik haar direct op paiq.. Zit er met het doel om nieuwe mensen te leren kennen en dat gaat zo lastig als er geen klik is dus ben nogal snel van het blokkeren (en ik word uiteraard ook wel eens geblokt, vooral als er nog nooit gesproken is).

Je krijgt snel genoeg hints van vrouwen als het klikt en dan is het een kwestie van de leiding nemen en vragen om een keer een drankje te doen.
pi_122435489
God saaie speedateavond is saai. Een cyborg, een bejaarde en en oester *O*
pi_122435746
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bedoel je met oester een vrouw? B-)
pi_122435856
Nee. God nu de 2e.
pi_122436030
Waarom word ik met iemand van 17 op paiq gematcht? :')
pi_122436062
Ben jij die bejaarde? :o
pi_122436160
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben jij die bejaarde? :o
Als je 21 bejaard noemt :P
pi_122436186
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:57 schreef Miniem het volgende:

[..]

Als je 21 bejaard noemt :P
Nee.
pi_122436607
Volgens mij neemt PaiQ het me kwalijk dat ik lang niet ben geweest :@

Ik krijg nul speeddate verzoeken...

:( :( :( DAT ZAL DR LEREN :( :( :(
pi_122436862
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:56 schreef Miniem het volgende:
Waarom word ik met iemand van 17 op paiq gematcht? :')
Ik werd laatst gematcht met iemand van 16. Die kon alleen met ja en nee antwoorden :') Dat was al snel over.
pi_122437004
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oeh, dit wil ik weten. Hoezo een cyborg? Tikt hij sneller dan jij kan lezen?
pi_122437049
quote:
6s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Oeh, dit wil ik weten. Hoezo een cyborg? Tikt hij sneller dan jij kan lezen?
Nee de blurry pixels leken een cyborg te verbergen :D
  zondag 3 februari 2013 @ 21:11:08 #76
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122437204
En die oester dan? :X
pi_122437272
quote:
7s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:11 schreef Yuki het volgende:
En die oester dan? :X
:D

Die zei gewoon niets :D Anders dan ja, nee en inderdaad :D
pi_122437410
Hoezo noem je die de oester?
pi_122437436
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:14 schreef Fascination het volgende:
Hoezo noem je die de oester?
Omdat hij dichtklapt.
pi_122437500
Dat.
pi_122437568
Ohja
  zondag 3 februari 2013 @ 21:16:46 #82
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122437622
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Haha :D Lame-o :')
pi_122437684
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

misschien stelde je wel hele duffe vragen ;)
pi_122437718
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:17 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

misschien stelde wel hele duffe vragen ;)
Ja, ik denk het.
pi_122438083
Ik had net een melkveehouder.

Daag. :W :')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zondag 3 februari 2013 @ 21:26:21 #86
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122438337
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:22 schreef Joysa het volgende:
Ik had net een melkveehouder.

Daag. :W :')
Want?
pi_122438449
quote:
7s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:26 schreef Yuki het volgende:

[..]

Want?
ze haat melk/dieren/boeren?
pi_122438527
quote:
Want?
Die horen thuis in een ander programma? :')
pi_122438576
quote:

[..]

Want?
Ik kan niks met een boer. :')
  zondag 3 februari 2013 @ 21:31:07 #90
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122438753
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef Joysa het volgende:

[..]

Zo'n melkveehouder is natuurlijk wel heel goed met tepels :7
pi_122438845
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:31 schreef Yuki het volgende:

[..]

als je van zuignappen houd...
pi_122438862
quote:

[..]

_O-
  Moderator / Redactie FP zondag 3 februari 2013 @ 21:33:17 #93
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_122438932
quote:

[..]

"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122438962
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef Joysa het volgende:

[..]

Negen van de tien keer is het een lompe knol. :')
  zondag 3 februari 2013 @ 21:33:41 #95
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122438967
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:32 schreef Joysa het volgende:

[..]

_O-
Misschien moet je 'm toch ff terughalen dan.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 februari 2013 @ 21:34:18 #96
Brabo Bastard
pi_122439025
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:33 schreef Fascination het volgende:

[..]

Die zoeken een drachtige merrie.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_122439038
quote:
Vroeger misschien, toen was het nog handwerk. Tegenwoordig gaat dat machinaal hoor. :P
pi_122439056
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:33 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, die foto was nog niet eens helemaal zichtbaar en toen had ik het al wel gezien :')
  zondag 3 februari 2013 @ 21:35:43 #99
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122439141
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:34 schreef Techno het volgende:

[..]

Vroeger misschien, toen was het nog handwerk. Tegenwoordig gaat dat machinaal hoor. :P
Bij een hoop vrouwen is dat niet anders hoor :+
  Moderator / Redactie FP zondag 3 februari 2013 @ 21:35:44 #100
Brabo Bastard
pi_122439143
quote:

[..]

Zie je, zoveel verschilt het allemaal niet.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 3 februari 2013 @ 21:36:00 #101
Brabo Bastard
pi_122439166
quote:
12s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:35 schreef Yuki het volgende:

[..]

Girl, get outta my head!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_122439172
quote:

[..]

Ook fijn, wanneer ze niet bang zijn voor wat powertools in bed :Y
pi_122439181
quote:

[..]

Yuuuukiiiiiiiii _O- _O-
pi_122439213
quote:
Touché! _O-
  zondag 3 februari 2013 @ 21:37:55 #105
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122439297
Maar goed, zijn er naast cyborgs, oesters, bejaarden en boeren nog succesvolle date-verhalen hier? :)
pi_122439374
Geef me even jah, ik heb net mijn account weer opgeduikdeld :(
pi_122439385
quote:
7s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:37 schreef Yuki het volgende:
Maar goed, zijn er naast cyborgs, oesters, bejaarden en boeren nog succesvolle date-verhalen hier? :)
Ik zou 'm vannacht meeten, maar omdat we beide geen bereik hadden met telefoon ging dat niet door _O-
  zondag 3 februari 2013 @ 21:41:16 #108
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122439549
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik zou 'm vannacht meeten, maar omdat we beide geen bereik hadden met telefoon ging dat niet door _O-
Wie precies? Ander Paiq-figuur?
pi_122439601
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:41 schreef Yuki het volgende:

[..]

Wie precies? Ander Paiq-figuur?
Ja, al eens eerder verteld hier.. die :)
  zondag 3 februari 2013 @ 21:43:37 #110
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122439679
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:42 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ja, al eens eerder verteld hier.. die :)
Ik heb niet alle verhalen zo 1,2,3 voor ogen hoor.

Dude die bij je thuis was geweest ofzo?
pi_122439706
quote:
7s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:43 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik heb niet alle verhalen zo 1,2,3 voor ogen hoor.

Dude die bij je thuis was geweest ofzo?
Ja die :)
  zondag 3 februari 2013 @ 21:52:33 #112
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_122440216
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef Joysa het volgende:

[..]

Dus ze moest et maar met mij doen :P
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_122440720
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:52 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Want?
pi_122440722
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 21:52 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

:D Gelukkig ben jij gezellig!
pi_122440915
O ja leukleuk.

Terug naar datingsites?
  zondag 3 februari 2013 @ 22:08:38 #116
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122441264
Pff..mij is Paiq ook niet zo gunstig gezind vandaag..blijf blokkeren. Nu een seksdatezoeker en jemig wat een sneu figuur zeg..hij kan er ook nog eens niks van.
pi_122441366
quote:
15s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:08 schreef eefje801 het volgende:
Pff..mij is Paiq ook niet zo gunstig gezind vandaag..blijf blokkeren. Nu een seksdatezoeker en jemig wat een sneu figuur zeg..hij kan er ook nog eens niks van.
:o HOE WEET JE DAT? :o
  zondag 3 februari 2013 @ 22:12:42 #118
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122441551
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:o HOE WEET JE DAT? :o
Als hij zo .... als hij tikt dan voorspel ik een goede nachtrust
pi_122442647
quote:
15s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:08 schreef eefje801 het volgende:
Volgens mij kan je dat dan beter niet zeggen wil je daarin succes hebben _O-
Rustig aan.
pi_122443010
Datingsite-ervaringen. En dus: geen slowchat.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2013 22:30:17 ]
  zondag 3 februari 2013 @ 22:31:37 #121
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122443139
Dank, zarGon!

Kreeg net een berichtje van een Paiq contact. Was al niet echt van plan er iets mee te doen, maar toen ik dit las...

Vrijwel overal verkleinwoorden, spreekt mij aan met mevrouw (en zegt ook niet "je/jij" maar mevrouw) en benoemt zichzelf als meneer, gaat niet naar bed maar naar z'n "mandje" en sloot af met "slaap lekker, gekkie!"

Say. Fucking. What? :')_!
pi_122444565
Haha heet hij Michiel? :P
  zondag 3 februari 2013 @ 22:53:10 #123
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122444664
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:51 schreef Linguine het volgende:
Haha heet hij Michiel? :P
Nop :)
pi_122444792
Ok dan zijn er meer in omloop :')
pi_122444954
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef Linguine het volgende:
Ok dan zijn er meer in omloop :')
Sorry mevrouwtje. Deze meneer gaat nu lekker naar zijn mandje. Slaap lekker gekkie. :*
  zondag 3 februari 2013 @ 22:57:56 #126
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122445025
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:57 schreef Techno het volgende:

[..]

Sorry mevrouwtje. Deze meneer gaat nu lekker naar zijn mandje. Slaap lekker gekkie. :*
Flashbacks! :'(
pi_122445365
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:57 schreef Techno het volgende:

[..]

_O-
  zondag 3 februari 2013 @ 23:04:37 #128
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_122445516
:{
M'n nieuwe match op Paiq:

19 jaar, zich net in geschreven op Paiq

Jongens die aan haar bellen over een vrienden of d'r of ze iemand leuk vind.

Goeie matching jongens!
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zondag 3 februari 2013 @ 23:05:11 #129
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_122445560
quote:
Ik zit even te kijken waarom we zo'n hoge match score hebben. Weet jij het?
Minuut later is ze offline.

Veel plezier hier nog allemaal, ik ben weer pleite :W
pi_122445698
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:04 schreef Sc0tTy het volgende:
Jongens die aan haar bellen over een vrienden of d'r of ze iemand leuk vind.
Kan iemand deze zin in het Nederlands vertalen? Ikke niet begrijp. 8)7
  zondag 3 februari 2013 @ 23:08:01 #131
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122445780
quote:
2s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:06 schreef Techno het volgende:

[..]

Dit ja. Ik heb 'm 3 keer gelezen, maar kan er niets van maken.

Dan is ook_gek stukken beter te begrijpen, gelijk een stuk meer waardering voor die jongen :D
  zondag 3 februari 2013 @ 23:09:57 #132
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_122445934
quote:
2s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:06 schreef Techno het volgende:

[..]

Ho dyslectie... }:|

Jongens die haar bellen, met vragen over een vrienden van haar: of die vriendin één van die gasten leuk vindt. Aka middelbare school praktijken.
  zondag 3 februari 2013 @ 23:12:26 #133
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122446096
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:09 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Ho dyslectie dyslexie... }:|

Jongens die haar bellen, met vragen over een vrienden van haar: of die vriendin één van die gasten leuk vindt. Aka middelbare school praktijken.
Fixed :7

En na jouw uitleg de zin nog eens gelezen en ik haal het er nog steeds niet uit. Dit is beyond dyslexie.
pi_122446475
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:09 schreef Sc0tTy het volgende:
Ho dyslectie... }:|
Beetje matig excuus, want dat totaal onsamenhangende en niet grammaticaal kloppende geraaskal taalgebruik heeft niets met dyslexie (oftewel woordblindheid) te maken. Toevallig weet ik daar alles van, mijn dochter heeft het namelijk ook.
  zondag 3 februari 2013 @ 23:22:31 #135
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_122446700
quote:
9s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:18 schreef Techno het volgende:

[..]

Beetje matig excuus, want dat totaal onsamenhangende en niet grammaticaal kloppende geraaskal taalgebruik heeft niets met dyslexie (oftewel woordblindheid) te maken. Toevallig weet ik daar alles van, mijn dochter heeft het namelijk ook.
Volgens mij geen SC hier toch ? :P

Iig ze is uit m'n Paiq lijst
  zondag 3 februari 2013 @ 23:24:54 #136
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122446845
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:22 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Volgens mij geen SC hier toch ? :P

Iig ze is uit m'n Paiq lijst
Pot, ketel, zwart.

Als jij gewoon een begrijpelijke post had neergezet, was dit nooit gebeurd.

Maar had Andro gelijk?
  zondag 3 februari 2013 @ 23:31:57 #137
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_122447258
quote:
7s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:24 schreef Yuki het volgende:
Maar had Andro gelijk?
Wie ?
  zondag 3 februari 2013 @ 23:33:23 #138
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122447337
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:31 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Wie ?
Oh sorry :') UI verwarring :')

nvm
pi_122447344
Haat aan dat locatiebalkje op PaiQ hoor! Dan zie je een hoge score, met een glimmertje wit, haast compleet gevuld... Dan denk je toch, nou die jongen kan niet verder dan de supermarkt wonen... Verdorie nog 40 minuten met de auto!

Niet bedoeld om de discussie over acceptabele afstanden weer opnieuw te voeren, maar om te mopperen op de kuttige verdeling van dat balkje :')

En het feit dat je niet in kunt stellen hoe belangrijk je die afstand vindt.
pi_122448505
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Haat aan dat locatiebalkje op PaiQ hoor! Dan zie je een hoge score, met een glimmertje wit, haast compleet gevuld... Dan denk je toch, nou die jongen kan niet verder dan de supermarkt wonen... Verdorie nog 40 minuten met de auto!

Niet bedoeld om de discussie over acceptabele afstanden weer opnieuw te voeren, maar om te mopperen op de kuttige verdeling van dat balkje :')

Maar ik woon heul dichtbij... O-)
pi_122452556
quote:

Dat laatste kan toch wel een beetje? Dat je die balk naar rechts sleept en dat de rest naar links beweegt.
  maandag 4 februari 2013 @ 02:45:52 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122453098
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Minuut later is ze offline.

Veel plezier hier nog allemaal, ik ben weer pleite :W
lijkt me idd beter voor je gezondheid :*
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 februari 2013 @ 02:48:51 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122453131
Verder vind ik Paiq superstom, denk dat ik ermee ga nokken. Kansloze staccato-achtige berichtjes die nergens toe leiden, waste of time. Ik ga als happy single door het leven en alleen voor die hele leuke vrouw die helemaal is wat ik zoek maak ik een eind aan die toestand ^O^
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 februari 2013 @ 02:50:53 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122453145
Vervelende is: ik wil hier niet mee bezig zijn maar als ik niks doe gebeurt er ook niks. Zucht :')
Niet meer actief op Fok!
pi_122454122
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 02:13 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Dat laatste kan toch wel een beetje? Dat je die balk naar rechts sleept en dat de rest naar links beweegt.
Waaaaaaaaaaaaaaaaar?

quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 02:48 schreef Viking84 het volgende:
Verder vind ik Paiq superstom, denk dat ik ermee ga nokken. Kansloze staccato-achtige berichtjes die nergens toe leiden, waste of time. Ik ga als happy single door het leven en alleen voor die hele leuke vrouw die helemaal is wat ik zoek maak ik een eind aan die toestand ^O^
Van de week vond je het nog leuk toch?

Ik sta er hetzelfde in als jij en zie het gewoon als grappige tijdvulling waar mogelijk iets heel leuks uit kan komen *O*
  maandag 4 februari 2013 @ 07:14:17 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122454268
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 06:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Waaaaaaaaaaaaaaaaar?

[..]

Ik sta er hetzelfde in als jij en zie het gewoon als grappige tijdvulling waar mogelijk iets heel leuks uit kan komen *O*
Paiq is een makkelijke manier om contact te leggen, dat is leuk, maar ik vind het een stuk ingewikkelder/saaier om het te onderhouden.
Niet meer actief op Fok!
pi_122454367
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 07:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Paiq is een makkelijke manier om contact te leggen, dat is leuk, maar ik vind het een stuk ingewikkelder/saaier om het te onderhouden.
Tje dat is volgens mij vergelijkbaar met IRL, kom je ook veel mensen tegen waarvan je direct of na niet al te lange tijd denkt "meeeeeeeeeeeeeh". Alleen bij online daten kun je dan niet gewoon zeggen "ok ik ga weer naar mn vrienden" maar moet je ze actief verwijderen, wat het schijnbaar allemaal een stuk gecompliceerder maakt.
  maandag 4 februari 2013 @ 09:52:16 #148
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122455836
quote:

[..]

Ik vind dat ook lastig, voor mijn gevoel lijkt het wel een verzamelplaats voor contact gestoorde. Met hier en daar een uitzondering. Het verveeld me ook heel snel.

En ja dan ben ik bot en verwijder ze midden in een gesprek. Dan ben ik er echt klaar mee.

quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 07:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tje dat is volgens mij vergelijkbaar met IRL, kom je ook veel mensen tegen waarvan je direct of na niet al te lange tijd denkt "meeeeeeeeeeeeeh". Alleen bij online daten kun je dan niet gewoon zeggen "ok ik ga weer naar mn vrienden" maar moet je ze actief verwijderen, wat het schijnbaar allemaal een stuk gecompliceerder maakt.
Dat heb ik echt niet, ik zeg gewoon dat ik verder ga kijken, wens haar veel succes verder en *klik* verwijderen :W
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 4 februari 2013 @ 09:54:33 #149
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_122455884
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik vind dat ook lastig, voor mijn gevoel lijkt het wel een verzamelplaats voor contact gestoorde. Met hier en daar een uitzondering. Het verveeld me ook heel snel.

En ja dan ben ik bot en verwijder ze midden in een gesprek. Dan ben ik er echt klaar mee.

[..]

Dat heb ik echt niet, ik zeg gewoon dat ik verder ga kijken, wens haar veel succes verder en *klik* verwijderen :W
Hoe is het met vrouwelijke player van je?
  maandag 4 februari 2013 @ 10:06:22 #150
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122456112
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:54 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Hoe is het met vrouwelijke player van je?
Goed, en het verhaal ligt iets anders dan een vrouwelijke player :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_122457308
quote:

[..]

Waaaaaaaaaaaaaaaaar?

Bij menu > match voorkeuren > balk locatie langer maken
  maandag 4 februari 2013 @ 12:03:13 #152
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122459112
quote:

Raar, dat is 70 km ofzo. Dan is bij mij het locatiebalkje al meteen half! :?
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 4 februari 2013 @ 12:10:54 #153
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122459388
Bij mij zat er net 28KM afstand tussen.
  maandag 4 februari 2013 @ 12:13:49 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122459487
Toen ik in die instellingen had gezegd dat ik het verschrikkelijk vond als iemand erg ver weg woonde, kreeg ik enkel nog matches (let op: matches! speeddates enzo houden daar geen rekening mee) uit mijn eigen stad. Dus dat ding werkte wel goed.
  maandag 4 februari 2013 @ 12:15:17 #155
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_122459534
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:13 schreef Cue_ het volgende:
Toen ik in die instellingen had gezegd dat ik het verschrikkelijk vond als iemand erg ver weg woonde, kreeg ik enkel nog matches (let op: matches! speeddates enzo houden daar geen rekening mee) uit mijn eigen stad. Dus dat ding werkte wel goed.
Dat heb ik nu ook inderdaad.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_122459598
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb dat ook aangepast, heb nu 2 keer achter elkaar een match uit dezelfde woonplaats gehad eerst waren ze een stuk verder weg....
  maandag 4 februari 2013 @ 12:23:35 #157
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122459802
Ik had ze ook altijd van m'n eigen stad, maar ze laatste 2 waren een stuk verder weg.

Wie weet zijn de match damens in mijn buurt op :D
  maandag 4 februari 2013 @ 12:46:00 #158
12621 tcr
*nix 4ever
pi_122460340
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:23 schreef ook_gek het volgende:
Wie weet zijn de match damens in mijn buurt op :D
Je hebt ze allemaal al gehad _O-
  maandag 4 februari 2013 @ 14:05:40 #159
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122462913
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:46 schreef tcr het volgende:

[..]

Je hebt ze allemaal al gehad _O-
Net gekeken, 14 vrouwen. Nou dat was het dan haha.

Ik heb de bodem bereikt :D
  maandag 4 februari 2013 @ 15:15:26 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122465187
Bij mij komen ook vaker dezelfde personen langs :'). Even iemand eruit geknikkerd, omdat ze alleen maar antwoord geeft en niets vraagt. Doeiiiiiiiii :W Wel jammer, want was mooi meisje ;(. Met iemand anders wel leuke conversatie over reizen enzo, dat vind ik wel weer tof. M'n hoofd staat niet echt naar daten atm en ik denk dat dat een betere houding is ;).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 februari 2013 @ 16:04:25 #161
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_122467120
quote:
Dat heb ik nou ook. Waarschijnlijk komt het doordat ik niet gelijk het wauw gevoel heb van diegene en dan heb ik er geen zin meer in... Blijkbaar is dat aan de andere kant ook zo want die doen precies 't zelfde :P
  maandag 4 februari 2013 @ 16:08:40 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122467308
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:04 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Dat heb ik nou ook. Waarschijnlijk komt het doordat ik niet gelijk het wauw gevoel heb van diegene en dan heb ik er geen zin meer in... Blijkbaar is dat aan de andere kant ook zo want die doen precies 't zelfde :P
Ik merk dat die icebreakers en die vragen die je zelf kunt stellen aan een ander wel een minder voorspelbaar gesprek op gang brengen. De enige twee gesprekken waar nog iets uitkwam, begonnen zo :P. De rest is: hoi, waar kom je vandaan, wat voor werk doe je, wat heb je gestudeerd... boring! Maar ik weet ook niet wat ik anders moet vragen :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 februari 2013 @ 16:10:29 #163
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_122467393
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik merk dat die icebreakers en die vragen die je zelf kunt stellen aan een ander wel een minder voorspelbaar gesprek op gang brengen. De enige twee gesprekken waar nog iets uitkwam, begonnen zo :P. De rest is: hoi, waar kom je vandaan, wat voor werk doe je, wat heb je gestudeerd... boring! Maar ik weet ook niet wat ik anders moet vragen :').
Mjah alleen zijn de icebreakers van de dames nou niet echt innovatief ofzo :P Beetje standaard vragen :/

Hehe maar dat heb ik dus ook, probeer die vragen dus ook zo lang mogelijk uit te stellen :P
pi_122467397
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dus je bent zelf eigenlijk net zo boring? :P
  maandag 4 februari 2013 @ 16:11:36 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122467441
quote:
19s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:10 schreef dawg het volgende:

[..]

dus je bent zelf eigenlijk net zo boring? :P
Eigenlijk wel ja :').
Niet meer actief op Fok!
pi_122467455
frikandel of kroket? (jaja, even geleend van silenus)
binnen of buiten?
bovenop of onderop?
geel of groen?
slippers of sneakers?
kat of hond?
vlees of vis?

er valt zoveel te verzinnen, vooral als je het zelf niet allemaal te serieus neemt. ~:)
  maandag 4 februari 2013 @ 16:12:29 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122467488
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:10 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Mjah alleen zijn de icebreakers van de dames nou niet echt innovatief ofzo :P Beetje standaard vragen :/

Hehe maar dat heb ik dus ook, probeer die vragen dus ook zo lang mogelijk uit te stellen :P
Had met eentje nav icebreaker gesprek over films en muziek e.d. en met de ander gaat het over reizen en bucket list. Dus dat zijn alweer leukere gesprekken.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 februari 2013 @ 16:22:06 #168
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122467890
Ik vind die icebreakers juist een afknapper, dat doe je ook pas als je elkaar echt niets te melden hebt.

Het is toch niet zo moeilijk om een gesprek op gang te houden? En je moet pas kletsen als je allebei online bent, die gare zinnetjes in mailvorm naar elkaar schiet niet op.
  maandag 4 februari 2013 @ 16:23:50 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122467962
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:22 schreef Silenus het volgende:
Ik vind die icebreakers juist een afknapper, dat doe je ook pas als je elkaar echt niets te melden hebt.
Gelukkig hoef ik dan ook niet met jou te chatten :P.

quote:
Het is toch niet zo moeilijk om een gesprek op gang te houden? En je moet pas kletsen als je allebei online bent, die gare zinnetjes in mailvorm naar elkaar schiet niet op.
Elke keer als ik inlog, is de ander net online geweest. Schiet ook niet op. En als ik zelf de hele tijd op online blijf staan, dan lijkt het net alsof ik geen leven heb. Ik heb inmiddels hele lage verwachtingen van de contacten op Paiq en delete ze ook zonder pardon als het niet opschiet, dan kan het alleen maar meevallen :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 februari 2013 @ 16:26:18 #170
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122468050
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:23 schreef Viking84 het volgende:
En als ik zelf de hele tijd op online blijf staan, dan lijkt het net alsof ik geen leven heb.
Wat boeit dat nou weer. :') Als iemand dat 'door heeft' komt diegene zelf ook blijkbaar vaak genoeg online om dat op te merken. :+

Ik heb de site ook vaak aan staan, hoor vanzelf wel een pingetje of kijk even of iemand wat gezegd heeft.
pi_122470661
quote:

[..]

Waaaaaaaaaaaaaaaaar?

[..]

www.paiq.nl
>>>
Menu
>>>
Match voorkeuren
>>>
14.gif
pi_122475795
Word er buiten paiq eigenlijk nog veel gedate? Ik heb mij nu ingeschreven bij knuz, die site vind ik er best netjes uit zien. Of het nog wat gaat opleveren is natuurlijk nog de vraag.
  maandag 4 februari 2013 @ 19:37:47 #173
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122476366
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:30 schreef barocci het volgende:
Word er buiten paiq eigenlijk nog veel gedate? Ik heb mij nu ingeschreven bij knuz, die site vind ik er best netjes uit zien. Of het nog wat gaat opleveren is natuurlijk nog de vraag.
Via knuz eigenlijk nooit een leuke date getroffen, wel via relatieklik. Is ook gratis maar uitgebreid invulgebeuren dus vrij serieuze daters daar. Leuke contacten en dates gehad via die site. Verder idd via Paiq.
  maandag 4 februari 2013 @ 19:40:41 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122476586
Ik heb via Femfusion, RP, Lexa, Girlsdating, OkCupid en Expreszo gedate :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 februari 2013 @ 19:43:42 #175
206580 Luxuria
pi_122476797
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:40 schreef Viking84 het volgende:
En op welke zaten de leukste meiden? :D
  maandag 4 februari 2013 @ 19:43:47 #176
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122476802
quote:
10s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:40 schreef Viking84 het volgende:
En waar zaten de leukste dates?
  maandag 4 februari 2013 @ 19:46:35 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122477011
Nergens, anders had ik nu al een relatie gehad *). Femfusion is niet meer wat het vroeger was. Ik denk dat RP nog het beste bij mij past, maar daar is het aanbod weer niet zo groot. Contigocontact heb je ook nog (en ik bedenk me net dat die site nog mist in het lijstje hierboven :D), maar daar zitten tegenwoordig vooral duffe vijftigers.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 februari 2013 @ 19:51:43 #178
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122477390
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:46 schreef Viking84 het volgende:
Nergens, anders had ik nu al een relatie gehad *). Femfusion is niet meer wat het vroeger was. Ik denk dat RP nog het beste bij mij past, maar daar is het aanbod weer niet zo groot. Contigocontact heb je ook nog (en ik bedenk me net dat die site nog mist in het lijstje hierboven :D), maar daar zitten tegenwoordig vooral duffe vijftigers.
Is een date leuk of succesvol als er een relatie uit ontstaat dan?
Het zegt me allemaal niet zoveel natuurlijk maar kan me indenken dat je niet op een vijftiger zit te wachten :D
  maandag 4 februari 2013 @ 19:55:47 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122477717
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Is een date leuk of succesvol als er een relatie uit ontstaat dan?
Het zegt me allemaal niet zoveel natuurlijk maar kan me indenken dat je niet op een vijftiger zit te wachten :D
Ja, daar heb je een punt ;).
Ik heb via RP vorig jaar een hele leuke date gehad met een hele leuke dame, maar ja, de klik ontbrak van beide kanten (zag echter wel dat ze nog op RP staat, dus ff berichtje gestuurd, want wil nog wel even een keer een drankje met haar doen om samen ons treurige single leven te beklagen ;)). Kreeg wel de indruk dat op Contigo vaker de wanhopige types zitten. Vrouwen die duidelijk niet aan je zoekprofiel voldoen (bijv 10 jaar te oud zijn en dan zeggen dat leeftijd maar een getal is ofzo). Zo'n pot hoop ik nooit te worden, dan maar levenslang single hoor ;).

Dus een date kan best leuk zijn als het daarbij blijft, maar het zou het leukst zijn als er iets uit ontstaat. Dat is tot nu toe nog maar twee keer gebeurd ;(.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 4 februari 2013 @ 20:03:16 #180
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122478211
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, daar heb je een punt ;).
Ik heb via RP vorig jaar een hele leuke date gehad met een hele leuke dame, maar ja, de klik ontbrak van beide kanten (zag echter wel dat ze nog op RP staat, dus ff berichtje gestuurd, want wil nog wel even een keer een drankje met haar doen om samen ons treurige single leven te beklagen ;)). Kreeg wel de indruk dat op Contigo vaker de wanhopige types zitten. Vrouwen die duidelijk niet aan je zoekprofiel voldoen (bijv 10 jaar te oud zijn en dan zeggen dat leeftijd maar een getal is ofzo). Zo'n pot hoop ik nooit te worden, dan maar levenslang single hoor ;).

Dus een date kan best leuk zijn als het daarbij blijft, maar het zou het leukst zijn als er iets uit ontstaat. Dat is tot nu toe nog maar twee keer gebeurd ;(.
Klik als in chemie bedoel je? Omdat het verder zo'n leuke date was.
Ach wie weet vind je al treurend elkaar alsnog ;)

Op zich zou je het ook zo kunnen zien dat het ál twee keer is gebeurd. Je ziet en leest hier vaak genoeg anders en kan uit persoonlijke ervaring ook zeggen dat het vaker niet dan wel raak is :) Is ook maar zo'n kleine kans, zie het niet te zwaar. Of misschien iets minder strenge criteria, maar dat is natuurlijk aan jezelf.
  maandag 4 februari 2013 @ 20:11:53 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122478878
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:03 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klik als in chemie bedoel je? Omdat het verder zo'n leuke date was.
Ach wie weet vind je al treurend elkaar alsnog ;)

Op zich zou je het ook zo kunnen zien dat het ál twee keer is gebeurd. Je ziet en leest hier vaak genoeg anders en kan uit persoonlijke ervaring ook zeggen dat het vaker niet dan wel raak is :) Is ook maar zo'n kleine kans, zie het niet te zwaar. Of misschien iets minder strenge criteria, maar dat is natuurlijk aan jezelf.
Mja, criteria, criteria... het gaat natuurlijk om een bepaald gevoel dat je bij iemand krijgt. Als dat goed is, dan werp je je criteria wel overboord (ik iig wel).

En ik blijf het idd een wonder vinden hoeveel mensen elkaar vinden als je ziet hoeveel er eigenlijk moet kloppen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_122479222
Net voor het eerst sinds tijden weer eens aangemeld op Paiq. Speeddate aanbod van iemand van 21 :?
Vanavond maar eens verder kijken wat er Paiq te beleven valt tegenwoordig :P
A mind with a heart of it's own
  maandag 4 februari 2013 @ 21:09:01 #183
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122482903
Update: mijn (2e) date van afgelopen zaterdag krijgt geen vervolg. Ze vond het erg gezellig, maar het vonkje dat de eerste keer ontbrak voelde ze ook nu niet. Jammer, maar helaas. Hoewel ik na de 1e date ook wel twijfelde, vond de tweede een stuk gezelliger.

Paiq ga ik denk ik mee stoppen. Misschien e-matching weer es proberen, kijken wat daar tegenwoordig zoal opstaat.
  maandag 4 februari 2013 @ 21:21:59 #184
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122483763
Misschien al gepost, maar check het kanaal van
deze gasten :D
pi_122483808
Knuz en match4me hebben me na een paar maanden al wel wat opgeleverd, maar RP nog niet (daar moet ik wel bij zeggen dat ik gewoon gratis lid ben).
  maandag 4 februari 2013 @ 21:29:17 #186
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122484339
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Update: mijn (2e) date van afgelopen zaterdag krijgt geen vervolg. Ze vond het erg gezellig, maar het vonkje dat de eerste keer ontbrak voelde ze ook nu niet. Jammer, maar helaas. Hoewel ik na de 1e date ook wel twijfelde, vond de tweede een stuk gezelliger.

Paiq ga ik denk ik mee stoppen. Misschien e-matching weer es proberen, kijken wat daar tegenwoordig zoal opstaat.
Jammer joh! -O-
  maandag 4 februari 2013 @ 21:30:15 #187
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122484421
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:

Jammer, maar ja, als je eerlijk bent tegen elkaar scheelt dat al een hoop :)
Op naar de volgende ;)
  maandag 4 februari 2013 @ 21:37:49 #188
206580 Luxuria
pi_122484993
Oke, ik heb net een speeddate geaccepteerd en dat gesprek ging zo (ongeveer):

Ik: hee
Hij: hallo
Ik: leuk weekend gehad?
Hij: goed mei ( :? )
Ik: nog wat leuks gedaan?
Hij: nee

Waarom start je dan een speeddate als je toch niks te melden hebt :')
  maandag 4 februari 2013 @ 21:41:01 #189
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122485237
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Jammer, maar ja, als je eerlijk bent tegen elkaar scheelt dat al een hoop :)
Op naar de volgende ;)
Juist!
  maandag 4 februari 2013 @ 21:54:47 #190
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122486376
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef Luxuria het volgende:

Verwijder und next! *O*
pi_122486582
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:54 schreef Yuki het volgende:

[..]

Verwijder und next! *O*
idd zeg
pi_122488459
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef Luxuria het volgende:

Da's wel heel sneu idd, al krijg ik 9 van de 10 keer als ik op 'Speeddate' klik de volgende melding:

quote:
Helaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!
-O-
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_122489089
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 22:25 schreef Taneli het volgende:

[..]

Da's wel heel sneu idd, al krijg ik 9 van de 10 keer als ik op 'Speeddate' klik de volgende melding:

[..]

-O-
Volgens mij hebben alleen mannen daar last van ;)
Het is nu eenmaal een worstenbedoeling op datingsites
pi_122489188
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 22:34 schreef barocci het volgende:

[..]

Volgens mij hebben alleen mannen daar last van ;)
Het is nu eenmaal een worstenbedoeling op datingsites
Ik weet het haast wel zeker, want één van m'n contacten die ik gisteren sprak was continu aan het speed- en battledaten, en toen ik aangaf dat er 9 van de 10 keer niets uitkomt bij mij was ze stomverbaasd 8)7
pi_122489470
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef Taneli het volgende:

[..]

Ik weet het haast wel zeker, want één van m'n contacten die ik gisteren sprak was continu aan het speed- en battledaten, en toen ik aangaf dat er 9 van de 10 keer niets uitkomt bij mij was ze stomverbaasd 8)7
Inderdaad, en als je vrouwen al overspoelt worden met speed en battledates dan zullen ze er zelf ook nauwelijks een starten. Dus wachten hierop heeft als man geen enkele zin.
pi_122489621
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 22:40 schreef barocci het volgende:

[..]

Inderdaad, en als je vrouwen al overspoelt worden met speed en battledates dan zullen ze er zelf ook nauwelijks een starten. Dus wachten hierop heeft als man geen enkele zin.
Ik heb er inderdaad nog nooit zelf een gestart.
  maandag 4 februari 2013 @ 22:45:19 #197
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122489689
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 22:43 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik heb er inderdaad nog nooit zelf een gestart.
Ik wel. Ooit. Niks voor mij :')
  maandag 4 februari 2013 @ 22:48:54 #198
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122489830
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 22:45 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik wel. Ooit. Niks voor mij :')
Jij moet gewoon de stad in :P loopt genoeg rond ;)
  maandag 4 februari 2013 @ 22:52:02 #199
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122489953
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2013 22:48 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Jij moet gewoon de stad in :P loopt genoeg rond ;)
Vrijdagavond paar uur in de Zčta en 't Paardcafé geweest :D
  maandag 4 februari 2013 @ 22:55:31 #200
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122490097
quote:
12s.gif Op maandag 4 februari 2013 22:52 schreef Yuki het volgende:

[..]

Vrijdagavond paar uur in de Zčta en 't Paardcafé geweest :D
En nog wat gescoord :D?
  maandag 4 februari 2013 @ 22:56:46 #201
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122490160
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2013 22:55 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

En nog wat gescoord :D?
Nee, was veel te druk met ouwehoeren en bier drinken met een vriend die ik al heel lang niet gezien had.
Hoewel ik wel bijna gezoend werd vanwege m'n Lowlands shirt :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 februari 2013 @ 22:58:00 #202
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122490208
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 22:56 schreef Yuki het volgende:

[..]

Nee, was veel te druk met ouwehoeren en bier drinken met een vriend die ik al heel lang niet gezien had.
Hoewel ik wel bijna gezoend werd vanwege m'n Lowlands shirt :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwarte ruiter FTW *O*
pi_122490237
DM FTW *O*
pi_122491599
quote:

[..]

Vreemd genoeg is die kans later op de avond wel ietsjes groter heb ik gemerkt ;)
pi_122491790
quote:

[..]

Er komt er ongeveer 1 per 15 a 30 minuten langs in mijn leeftijdscategorie (mid 30er), dus dat valt nog mee. De 3 matches waar ik mee gechat heb waren allen speeddates die bleven hangen. Eentje gedate, eentje wilde daten, maar krabbelde terug (lees: ze werd door nog een aantal heren overspoeld en gaat nu waarschijnlijk heel kritisch keuzes maken hehe) en een 3e is echt superknap, maar denk dat we niet genoeg matchen. Ze vroeg wel heel veel door. Kon merken dat ze echt als rasechte dame van mid30 haar kinderrijke toekomst aan het berekenen is.

Het belangrijkste daarbij is dat je als man:
- samengewoond moet hebben (anders ben je risicofactor)
- verder niet te veel rugzakjes vol exen enzo
- absoluut op zoek bent naar een serieuze relatie
- communicatief en sociaal bent (ze moet je aan haar omgeving kunnen tonen)

Soms heel irritant, al is het heel begrijpelijk met rammelende eierstokken.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_122492492
ligt het aan mij of haken vrouwen af als je ze niet gelijk een paar complimentjes toespeelt?

Heb liever een iets langer gesprek dan dat ik je de hemel in ga prijzen en er dan achter kom dat je een vreselijk mens bent!
  maandag 4 februari 2013 @ 23:44:32 #207
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_122492548
Ja, daar ben ik weer! Ga overmorgen mijn E-matchingprofiel weer aanslingeren en me weer in datingland begeven. :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_122492566
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:28 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Er komt er ongeveer 1 per 15 a 30 minuten langs in mijn leeftijdscategorie (mid 30er), dus dat valt nog mee. De 3 matches waar ik mee gechat heb waren allen speeddates die bleven hangen. Eentje gedate, eentje wilde daten, maar krabbelde terug (lees: ze werd door nog een aantal heren overspoeld en gaat nu waarschijnlijk heel kritisch keuzes maken hehe) en een 3e is echt superknap, maar denk dat we niet genoeg matchen. Ze vroeg wel heel veel door. Kon merken dat ze echt als rasechte dame van mid30 haar kinderrijke toekomst aan het berekenen is.

Ook zonder :D
pi_122492704
quote:

[..]

ha! Aan dat lijstje te zien ga ik echt heel blij zijn als ik over 10 jaar nog vrijgezel ben!
pi_122492714
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:43 schreef geenvetzak het volgende:
ligt het aan mij of haken vrouwen af als je ze niet gelijk een paar complimentjes toespeelt?

Heb liever een iets langer gesprek dan dat ik je de hemel in ga prijzen en er dan achter kom dat je een vreselijk mens bent!
Ja, dat ligt waarschijnlijk aan jou. Ik doe niet aan complimentjes en toch blijven ze hangen. Je zit er toch niet om onzekere mutsen bevestiging te geven?
pi_122492777
Ik ben niet bepaald sociaal sterk aangelegd, maar je wordt wel mooi keihard afgerekend als je niet als een typische man reageert :')
pi_122492820
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:49 schreef geenvetzak het volgende:
Ik ben niet bepaald sociaal sterk aangelegd, maar je wordt wel mooi keihard afgerekend als je niet als een typische man reageert :')
Juist niet, i'd say. :7
pi_122492958
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:50 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Juist niet, i'd say. :7
Ik bedoel zeg maar de "als ik iets zie dat ik wil, dan neem ik het" mentaliteit...
pi_122493155
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:53 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

Ik bedoel zeg maar de "als ik iets zie dat ik wil, dan neem ik het" mentaliteit...
Jij wil toch ook liever een dame die duidelijk is dat ze je ziet zitten? Heeft niets met mannelijke dominantie te maken hoor.

"Of eh, ja ik denk dat ik je wel een beetje leuk vind ofzo, dus misschien kunnen we een keertje afspreken als ik niets te doen heb oid?" Niet echt enthousiast makend toch? :)

Ontopic: laatste date was zķ gezellig dat ik bijna tot de verleiding kwam om met anderen te flirten :7
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 00:00:13 #215
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122493200
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 23:58 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ontopic: laatste date was zķ gezellig dat ik bijna tot de verleiding kwam om met anderen te flirten :7
Oei :X
pi_122493205
quote:

[..]

Jij wil toch ook liever een dame die duidelijk is dat ze je ziet zitten? Heeft niets met mannelijke dominantie te maken hoor.

"Of eh, ja ik denk dat ik je wel een beetje leuk vind ofzo, dus misschien kunnen we een keertje afspreken als ik niets te doen heb oid?" Niet echt enthousiast makend toch? :)

Zo erg ja? Was toch al de 3e keer dat je'm zag? Of was dat weer een ander? :P
pi_122493286
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Derde date ja! Denk dat we beiden wat ongemakkelijk waren, pas op het eind van de avond (na wat drankjes) werd het weer echt gezellig.

Vorder jij ondertussen al een beetje?
pi_122493417
quote:

[..]

Tja, past niet bij mij I guess.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 00:09:09 #219
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_122493505
Morgenavond een first-date met een 2 jaar oudere dame die in eerste instantie mij niet haar type vond & te jong. Maar dat is toch alweer paar weken terug, en misschien gebeurd er nu toch wel wat. :)
pi_122493527
Kom net een oud-buurmeisje tegen op RP :P
pi_122493529
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:02 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Derde date ja! Denk dat we beiden wat ongemakkelijk waren, pas op het eind van de avond (na wat drankjes) werd het weer echt gezellig.

Vorder jij ondertussen al een beetje?
Tja vroeg of laat gaan er toch bepaalde verwachtingen meespelen. Die ene keer dat ik een 2e date had was het ook wat ongemakkelijk. Ook een te chique tent uitgekozen om te eten eigenlijk :')

Verder staat het zo goed als stil hier. Zit op Lexa en RP weer, maar op Lexa kan je geen fuck als je niet betaalt, zelfs geen flirts meer zien, en op RP geen enkele reactie of interessebericht tot nu toe.

Overweeg maar weer om die profielen te verwijderen :')
  dinsdag 5 februari 2013 @ 00:12:10 #222
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_122493602
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja vroeg of laat gaan er toch bepaalde verwachtingen meespelen. Die ene keer dat ik een 2e date had was het ook wat ongemakkelijk. Ook een te chique tent uitgekozen om te eten eigenlijk :')
Als het een te-chique tentje is heb je juist een gespreksonderwerp om wat flauwe grappen over te maken, toch? ;)
pi_122493651
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:12 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Als het een te-chique tentje is heb je juist een gespreksonderwerp om wat flauwe grappen over te maken, toch? ;)
Tja dat was niet voldoende...
  dinsdag 5 februari 2013 @ 00:15:48 #224
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_122493713
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja dat was niet voldoende...
Mja dan houd het wel op inderdaad. Better luck next time.
pi_122493732
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:02 schreef Perzephone het volgende:
Maar je hebt toch wat met Dizorn?

Date je nu louter voor de "leuk"? En is dat wel eerlijk dan ten opzichte van de personen die je date?
pi_122493742
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:15 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

Mja dan houd het wel op inderdaad. Better luck next time.
Nja is alweer bijna een jaar geleden nu.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 00:19:44 #227
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_122493844
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nja is alweer bijna een jaar geleden nu.
In tussentijd nog wel dates gehad? Of loopt het niet zo storm op de datingsites? :/
pi_122493877
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:16 schreef Techno het volgende:

[..]

Maar je hebt toch wat met Dizorn?

Date je nu louter voor de "leuk"? En is dat wel eerlijk dan ten opzichte van de personen die je date?
Zolang dat bij allen duidelijk is, snap ik wederom het probleem niet. :)
pi_122493937
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:21 schreef Perzephone het volgende:
Zolang dat bij allen duidelijk is, snap ik wederom het probleem niet. :)
Ik zeg ook niet dat er een probleem is, ik volg het alleen niet zo. Geen idee wat de achterliggende gedachtes e.d. zijn verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2013 00:23:38 ]
pi_122493945
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:19 schreef KapiteinHaakloos het volgende:

[..]

In tussentijd nog wel dates gehad? Of loopt het niet zo storm op de datingsites? :/
Klein poosje daarna nog met iemand gedate, maar denk dat die het puur als vriendschappelijk zag. Na de 2e date eigenlijk geen contact meer mee gehad. Stom, want het was wel gezellig enzo....

En het loopt niet storm verder nee...
pi_122493973
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:23 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat er een probleem is, ik volg het alleen niet zo. Geen idee wat de achetrliggende gedachtes e.d. zijn verder.
Oh dacht dat je het eerder al eens vroeg, dan was dat iemand anders.. Excuses ;)!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 00:26:21 #232
386405 yurian
slaapdeprivatie
pi_122494042
quote:

[..]

Tering, hopelijk houdt ze van anale seks, want dan verwacht je als man ook wel wat terug O-)
  FOK!fotograaf dinsdag 5 februari 2013 @ 00:30:33 #233
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_122494141
Dit topic zojuist eens doorgelezen. Heeft me nieuwsgierig gemaakt. Nog nooit lid geweest van een datingssite en gedate met een onbekende.

Morgen eens een profiel aanmaken op Paiq,
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_122494369
Doe maar niet, sc is elders.

[ Bericht 96% gewijzigd door motorbloempje op 05-02-2013 00:49:04 ]
pi_122494635
Haha flauw :')
pi_122494702
WTF, motorbloempje, ik had je hoger zitten dan dat. Maar goed, verwijder maar weer, held! Weet ik gelijk weer waarom ik nog amper op Fok post.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 03:02:42 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122495509
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

ging ze niet met ook_gek daten? >:)
Niet meer actief op Fok!
pi_122495639
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 03:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ging ze niet met ook_gek daten? >:)
Geen idee
  dinsdag 5 februari 2013 @ 07:31:24 #239
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122496171
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:58 schreef Techno het volgende:
WTF, motorbloempje, ik had je hoger zitten dan dat. Maar goed, verwijder maar weer, held! Weet ik gelijk weer waarom ik nog amper op Fok post.
Ah joh, de SC haat is een beetje willekeurig soms. Vooral als mensen die een mod bedanken voor het weghalen van SC zelf keihard zitten te SC'en, beetje apart :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:30 schreef Mascleta het volgende:
Dit topic zojuist eens doorgelezen. Heeft me nieuwsgierig gemaakt. Nog nooit lid geweest van een datingssite en gedate met een onbekende.

Morgen eens een profiel aanmaken op Paiq,
Laat je vooral niet afschrikken door mensen die niet zo snel reageren, wat bot zijn met je verwijderen, etc. Hoort allemaal bij internetdaten. Je hebt wel wat klachten gelezen, ze kloppen allemaal voor een bepaald deel. Maar als je erin gaat met het idee van "goh leuk, beetje kletsen, misschien een keer een leuk meisje ontmoeten" gaat het vast goedkomen ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 00:26 schreef yurian het volgende:

[..]

Tering, hopelijk houdt ze van anale seks, want dan verwacht je als man ook wel wat terug O-)
Achja. volgens die (/zijn) logica ligt ze binnenkort kronkelend op de vloer te wachten tot iemand haar zaad wil inspuiten. Maken sommige mensen ook eens een keer kans op the fanny. :')
WFPB!
pi_122496214
Ja, serieus?

Zijn dit

quote:
Al hele rare verwachtingen? :o
pi_122496394
waarom samengewoond hebben?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 08:05:19 #242
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122496428
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:01 schreef Murdera het volgende:
Om te bewijzen dat je het kunt, ofzo?
pi_122496480
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:05 schreef Yuki het volgende:

[..]

Om te bewijzen dat je het kunt, ofzo?
Lijkt me meer een bewijs van dat het niet gelukt is.
Kijk dat je ervaring heb met op jezelf, dat snap ik. Dat je voor jezelf kan zorgen, en niet paps en mams nodig hebt. Maar dat is wat anders.
pi_122496484
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:01 schreef Murdera het volgende:
Nou ja ik ben 30somethin' inmiddels en ik val doorgaans op mannen die net een tikje ouder zijn, dus als ze op die leeftijd nog nooit een relatie, in de vorm die ik uiteindelijk zou willen, hebben gehad, dan zal daar vast een reden voor zijn.
pi_122496497
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nou ja ik ben 30somethin' inmiddels en ik val doorgaans op mannen die net een tikje ouder zijn, dus als ze op die leeftijd nog nooit een relatie, in de vorm die ik uiteindelijk zou willen, hebben gehad, dan zal daar vast een reden voor zijn.
dat ze jou nog niet hebben ontmoet.
pi_122496500
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:10 schreef Murdera het volgende:

[..]

dat ze jou nog niet hebben ontmoet.
Goed punt.
pi_122496508
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Goed punt.
:)

Nouja die beredenering kan ik enigszins begrijpen.
pi_122496544
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:11 schreef Murdera het volgende:

[..]

:)

Nouja die beredenering kan ik enigszins begrijpen.
Op sommige dagen kan ik me niet voorstellen dat ik ooit weer zou willen samenwonen met iemand, maar diep van binnen zou ik niets liever willen dan weer iemand tegenkomen met wie je het ineens wel wil en dat alle bezwaren, toch grotendeels gebaseerd op resultaten uit het verleden, ineens heel overkomelijk lijken :D

Ik kan me, op deze leeftijd, niet voorstellen dat ik een relatie krijg met iemand die nog nooit een dusdanig serieuze relatie heeft gehad.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 08:17:10 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122496553
Ik blijf het een storende redenering vinden dat er per se iets mis met je moet zijn als je op een bepaalde leeftijd nog nooit een relatie hebt gehad.
Niet meer actief op Fok!
pi_122496561
Het maakt misschien ook wel verschil dat ik niet iemand ben die iets gaat doen met de insteek "casual daten". Uiteindelijk kan het daar wel op uitdraaien omdat er gewoon niet meer in blijkt te zitten, maar ik ga wel op date met iemand in de hoop dat het iets serieus wordt uiteindelijk.
pi_122496580
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik blijf het een storende redenering vinden dat er per se iets mis met je moet zijn als je op een bepaalde leeftijd nog nooit een relatie hebt gehad.
Ik zie bij de mannen in mijn leeftijdscategorie die niet in de categorie te-bang-om-een-vrouw-aan-te-spreken-ik-bewonder-haar-wel-van-ver vallen, die nog nooit hebben samengewoond echt een bizar hoog flierefluiter gehalte :D

En daar is imo niks mis mee, more power to them, alleen niet wat ik zoek.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 08:19:59 #252
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122496583
Sommige mensen zijn gewoon ook op hun 30ste nog nooit iemand tegen gekomen, misschien om verschillende redenen:
- Niet de juiste personen ontmoet in hun leven
- Niet toe aan iets serieus
etc. etc.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 08:20:40 #253
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122496591
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zie bij de mannen in mijn leeftijdscategorie die niet in de categorie te-bang-om-een-vrouw-aan-te-spreken-ik-bewonder-haar-wel-van-ver vallen, die nog nooit hebben samengewoond echt een bizar hoog flierefluiter gehalte :D

Snap wat je bedoelt :D
Maar misschien zijn de juiste gewoon ook niet tegengekomen voor wie ze dat geflierefluit op zouden willen geven :)
pi_122496905
Dus
Badoo
Paiq.

Kan nog wel een site bij. Welke?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:06:44 #255
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122497238
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:45 schreef outcast_within het volgende:
Dus
Badoo
Paiq.

In de op staat een hele lijst :{
pi_122497255
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:45 schreef outcast_within het volgende:
Dus
Badoo
Paiq.

Datingsites
• Alternatief Daten
• Badoo
• E-Matching
• FOK! Fotoboek
• Friendscout24
• Knuz
• Lexa
• next¡lover
• OKcupid
• Pepper
• Paiq
• Parship
• Relatieklik
• Relatieplanet
• Singlesplace
• Tagged

Moeilijk te vinden he?
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 09:10:28 #257
42184 crew  DaMart
pi_122497307
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:17 schreef Viking84 het volgende:
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon ook op hun 30ste nog nooit iemand tegen gekomen, misschien om verschillende redenen:
- Niet de juiste personen ontmoet in hun leven
- Niet toe aan iets serieus
etc. etc.
Wat zij zeggen :Y :P.

Ik heb ook nog nooit een relatie gehad (laat staan dat ik ooit in de buurt daarvan ben geweest), maar het enige dat "mis is" met mij is dat ik vrouwen leuk vond die niet hetzelfde voelden voor mij en dat ik degenen die wel interesse hadden in mij weer niet als datemateriaal zag. Ongelukkige matches dus :P.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:13:58 #258
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122497376
Mijn langste "relatie" is 4 maanden :D
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:16:52 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122497433
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ah, op die manier :).

Ik vatte het een beetje op als: niemand wil ze blijkbaar hebben. Terwijl het niet alleen gaat om wie jou wil hebben maar ook om wie jij zelf wilt hebben natuurlijk :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:18:03 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122497460
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
Mijnes drie :D. Met een man :'). Misschien moet ik dat toch weer eens proberen dan :9 :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:20:04 #261
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122497503
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijnes drie :D. Met een man :'). Misschien moet ik dat toch weer eens proberen dan :9 :').
Ik raad het je af :D Vrouwen zijn veeeeeeeeeeeeeeel leuker O+
pi_122497532
3 jaar, 1 jaar, maar succesvol was het niet. :N

Dus op basis daarvan aannames te maken dat ik wel goed zal zijn in het onderhouden van een relatie.. :') nee.
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 09:21:52 #263
42184 crew  DaMart
pi_122497551
Eergisteren deelde ik hier een ervaring met iemand die mijn vraag over Whatsapp ontweek en die vervolgens niet meer reageerde.

Nou ja, tot gisterenavond dan, toen ik ineens een mailtje van 2 regels kreeg met de vraag hoe mijn weekend was geweest.

Juist :').
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:42:09 #264
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122498026
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
Mijne 2 jaar 3 maanden :D

Wel heel lang geleden trouwens :') Het is daarna alleen maar korter geworden.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:43:50 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122498065
Mijn langste zo'n 5 jaar incl samenwonend voor een jaar :7

sindsdien wel vrijgezel :')
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:45:16 #266
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122498101
Zo zie je maar, de duur van een relatie zegt ook niet alles :)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:46:03 #267
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122498120
Ik heb vooral geleerd wat ik NIET wil :D
Toch ook belangrijk :)
pi_122498134
hoeveel echte successen, relaties etc hebben mensen via datingsites verworven?
pi_122498166
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:46 schreef Murdera het volgende:
2 van pak em beet een maandje of 6...
verder alleen dates/avontuurtjes.

al is 6 maanden natuurlijk ook gewoon een avontuurtje :+
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:49:20 #270
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122498188
'echte successen, relaties etc'. Vage omschrijving. ;)

De langste 'flings' die ik via een datingsite heb gehad duurden 5/6 maanden ongeveer. Verder natuurlijk veel mooie verhalen, anekdotes enz waar ik veel van geleerd heb.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:49:30 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122498192
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:20 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik raad het je af :D Vrouwen zijn veeeeeeeeeeeeeeel leuker O+
I beg to differ :P. Vrouwen zijn sexy, maar mannen zijn veel makkelijker in de omgang.
Niet meer actief op Fok!
  Moderator dinsdag 5 februari 2013 @ 09:51:19 #272
42184 crew  DaMart
pi_122498231
quote:
Via datingsites heb ik met zes vrouwen dates gehad, waarvan met 2 meerdere dates :).

Maar een goede vriend van me heeft zijn huidige vriendin via een datingsite leren kennen en die zijn nu ook al iets van 6 jaar of langer samen ;).
pi_122498237
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

I beg to differ :P. Vrouwen zijn sexy, maar mannen zijn veel makkelijker in de omgang.
Ik heb nu contact met een biseksuele, is dat nog een beetje aan te raden? Aangezien jij die vast vaker tegen komt :P
pi_122498263
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:49 schreef Silenus het volgende:
'echte successen, relaties etc'. Vage omschrijving. ;)

De langste 'flings' die ik via een datingsite heb gehad duurden 5/6 maanden ongeveer. Verder natuurlijk veel mooie verhalen, anekdotes enz waar ik veel van geleerd heb.
Je snapt wat ik bedoel. :P

quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:51 schreef DaMart het volgende:

[..]

Via datingsites heb ik met zes vrouwen dates gehad, waarvan met 2 meerdere dates :).

Maar een goede vriend van me heeft zijn huidige vriendin via een datingsite leren kennen en die zijn nu ook al iets van 6 jaar of langer samen ;).
Ok, tof. :) Ik kan het me zelf eigenlijk niet zo goed voorstellen.
pi_122498280
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:7
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:54:17 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122498314
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:52 schreef Murdera het volgende:

Ok, tof. :) Ik kan het me zelf eigenlijk niet zo goed voorstellen.
Incl fok wel een paar dates gehad. Via echte datingsites denk ik maar 2. Maar niets dat uitliep op meer dan gescharrel.
Mijn ma en een goede vriend van me wonen ondertussen alweer paar jaar samen met iemand die ze hebben leren kennen via een datingsite.

Dus tja, genoeg succesverhalen ;)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:54:33 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122498326
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:53 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

:7
De meeste mannen, bedoel ik dan.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:55:11 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122498350
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:51 schreef barocci het volgende:

[..]

Ik heb nu contact met een biseksuele, is dat nog een beetje aan te raden? Aangezien jij die vast vaker tegen komt :P
Kan ik niet echt wat over zeggen, want bij mij strandt het meestal na 1 date :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_122498371
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Incl fok wel een paar dates gehad. Via echte datingsites denk ik maar 2. Maar niets dat uitliep op meer dan gescharrel.
Mijn ma en een goede vriend van me wonen ondertussen alweer paar jaar samen met iemand die ze hebben leren kennen via een datingsite.

Dus tja, genoeg succesverhalen ;)
Op Fok en dergelijken snap ik het makkelijker, aangezien de insteek dan eigenlijk heel anders is, en er veel meer info en minder manipulatie is. ofzo. :P
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:56:34 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122498406
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:55 schreef Murdera het volgende:

Op Fok en dergelijken snap ik het makkelijker, aangezien de insteek dan eigenlijk heel anders is, en er veel meer info en minder manipulatie is. ofzo. :P
Er zijn minder verwachtingen. Meestal ga je elkaar meeten omdat je de persoon interessant vindt.
Via datingsites zit toch meer verwachting. Je gaat beter kijken of diegene bij je past als in een relatie.
pi_122498407
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kan ik niet echt wat over zeggen, want bij mij strandt het meestal na 1 date :P.
Haha ik zie wel, ik moet zeggen dat ik het toch wel interessant vind.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:58:53 #282
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122498465
quote:
1tje van 4 maanden dus :D
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:59:14 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122498474
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:56 schreef barocci het volgende:

[..]

Haha ik zie wel, ik moet zeggen dat ik het toch wel interessant vind.
Ga er niet op voorhand van uit dat ze wel in is voor een triootje. Grote kans dat haar relaties met vrouwen iets zijn wat van haar alleen is, wat ze dus niet met een man gaat delen. Complicerende factor kan ook nog zijn dat ze ook in een relatie met een man vrouwen wil blijven 'zien' ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_122498542
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:59 schreef Viking84 het volgende:
Complicerende factor kan ook nog zijn dat ze ook in een relatie met een man vrouwen wil blijven 'zien' ;).
Dat lijkt me echt niet tof.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 10:02:14 #285
206580 Luxuria
pi_122498565
quote:
Een aantal jaren geleden ben ik met toenmalige vriend niet op een datingsite, maar toevallig op een chatsite tegen gekomen. Heeft drie maanden geduurd :')
pi_122498586
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ga er niet op voorhand van uit dat ze wel in is voor een triootje. Grote kans dat haar relaties met vrouwen iets zijn wat van haar alleen is, wat ze dus niet met een man gaat delen. Complicerende factor kan ook nog zijn dat ze ook in een relatie met een man vrouwen wil blijven 'zien' ;).
Nee daar ga ik inderdaad niet van uit, ik ben sowieso meer terughoudend als de meeste mannen in en duik er niet meteen boven op maar toch heeft het wel iets...
pi_122498594
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:02 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Een aantal jaren geleden ben ik met toenmalige vriend niet op een datingsite, maar toevallig op een chatsite tegen gekomen. Heeft drie maanden geduurd :')
Via fora snap ik het wel, maar dan weet je toch al een hele hoop over een persoon, voordat je de afweging begint te maken of het een goede partner zou zijn, ofzo. :P
pi_122498641
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:01 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat is in een relatie niet echt fijn inderdaad
pi_122498732
als iemand "van mij is" wil ik ze echt niet delen. Sterker nog, sommigen die niet van mij zijn wil ik al niet delen. :(
  dinsdag 5 februari 2013 @ 10:12:19 #290
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122498822
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:08 schreef Murdera het volgende:
als iemand "van mij is" wil ik ze echt niet delen. Sterker nog, sommigen die niet van mij zijn wil ik al niet delen. :(
En zie hier de reden dat ik nog vrijgezel ben -O-
pi_122498850
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En zie hier de reden dat ik nog vrijgezel ben -O-
AFBLIJVEN! van mij. O+
Allemaal van mij. O+
  dinsdag 5 februari 2013 @ 10:27:46 #292
206580 Luxuria
pi_122499214
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Via fora snap ik het wel, maar dan weet je toch al een hele hoop over een persoon, voordat je de afweging begint te maken of het een goede partner zou zijn, ofzo. :P
We zijn ook niet meteen in een relatie gestort :P
Eerst veel via internet gekletst, gecamd, toen gaan daten en uiteindelijk is dat een relatie geworden.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 10:28:25 #293
206580 Luxuria
pi_122499226
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:08 schreef Murdera het volgende:
Mag ze wel met mannelijke vrienden omgaan?
pi_122499292
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:28 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Mag ze wel met mannelijke vrienden omgaan?
Eigenlijk mag ze helemaal niet buitenkomen. :(

haha natuurlijk. vrienden. :)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 10:33:45 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122499378
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:01 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het zou mij ook niet tof lijken als ik iets had met een biseksuele vrouw en zij daarnaast nog met mannen rommelde :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_122499874
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het zou mij ook niet tof lijken als ik iets had met een biseksuele vrouw en zij daarnaast nog met mannen rommelde :P.
Haha snap ik maar het is niet zo dat ik nu specifiek op biseksuele vrouwen aan het geilen ben. Ze had me toegevoegd bij haar favorieten en ik kreeg daar een melding van, dus ik dacht waarom niet? ;)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 10:53:26 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122499892
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:52 schreef barocci het volgende:

[..]

Haha snap ik maar het is niet zo dat ik nu specifiek op biseksuele vrouwen aan het geilen ben. Ze had me toegevoegd bij haar favorieten en ik kreeg daar een melding van, dus ik dacht waarom niet? ;)
Je ontdekt vanzelf wel hoe zij erin staat, verschilt per persoon :Y.

Alleen niet met glimmende oogjes vragen of ze ook aan trio's doet, dan kun je het wel vergeten denk ik :').
Niet meer actief op Fok!
pi_122499938
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je ontdekt vanzelf wel hoe zij erin staat, verschilt per persoon :Y.

Alleen niet met glimmende oogjes vragen of ze ook aan trio's doet, dan kun je het wel vergeten denk ik :').
Haha, ik wacht wel tot dat zij dat voorstelt :P
  dinsdag 5 februari 2013 @ 10:55:16 #299
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122499946
Biseksuele mensen hebben gewoon 100% van de bevolking om uit te kiezen, betekent niet dat ze als ze voor een persoon hebben gekozen ze zo nodig het andere geslacht moeten hebben..
Verschilt per persoon, net zoals sommige hetero mannen of vrouwen er graag nog een partner bij hebben :Y
  dinsdag 5 februari 2013 @ 11:10:06 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122500404
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 10:54 schreef barocci het volgende:

[..]

Haha, ik wacht wel tot dat zij dat voorstelt :P
Ik zou voordat ik halsoverkop verliefd was wel graag willen weten hoe ze erin staat, of ze monogaam is enzo, dus dat zou ik iig ff voorzichtig polsen. Niet tijdens de eerste date, maar tijdens de tweede of de derde :).
Niet meer actief op Fok!
pi_122501384
quote:
Alles is onderzocht, dus ook of iemand eerder valt op jou als je gedumpt bent, of als jij juist iemand aan de kant heeft gezet.
Bij dit onderzoek konden mannen en vrouwen kiezen of ze met je uit wilden als ze wisten dat je gedumpt was, of gedumpt had.
Als je een vrouw bent, kun je beter niet zeggen als je kort ervoor bent gedumpt. In onderzoek zijn mannen minder geīnteresseerd in een vrouw die aangeeft aan de kant te zijn gezet. Dat verlaagt je marktwaarde.
Moet je dan zeggen dat je zelf iemand aan de kant werd gezet? Nee dat al helemaal niet. Dat schrikt mannen af als ze moeten beoordelen of ze met je uit willen. Het beste is dus om rond de eerste kennismaking vaag te zijn hoe je vorige relatie afliep. Voor mannen is het simpeler. Je wordt voor nieuwe partners aantrekkelijker als jij degene bent die iemand aan de kant heeft gezet. (Dat moet je dus zeggen, ook als het omgekeerde het geval
uit een ander topic, weet geen bron.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')