Ik heb niet alle verhalen zo 1,2,3 voor ogen hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, al eens eerder verteld hier.. die
Ja diequote:Op zondag 3 februari 2013 21:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb niet alle verhalen zo 1,2,3 voor ogen hoor.
Dude die bij je thuis was geweest ofzo?
Dus ze moest et maar met mij doenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou 'm vannacht meeten, maar omdat we beide geen bereik hadden met telefoon ging dat niet door
Want?quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:08 schreef eefje801 het volgende:
Pff..mij is Paiq ook niet zo gunstig gezind vandaag..blijf blokkeren. Nu een seksdatezoeker en jemig wat een sneu figuur zeg..hij kan er ook nog eens niks van.
Volgens mij kan je dat dan beter niet zeggen wil je daarin succes hebbenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:08 schreef eefje801 het volgende:
Pff..mij is Paiq ook niet zo gunstig gezind vandaag..blijf blokkeren. Nu een seksdatezoeker en jemig wat een sneu figuur zeg..hij kan er ook nog eens niks van.
Flashbacks!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry mevrouwtje. Deze meneer gaat nu lekker naar zijn mandje. Slaap lekker gekkie.
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry mevrouwtje. Deze meneer gaat nu lekker naar zijn mandje. Slaap lekker gekkie.
Minuut later is ze offline.quote:Ik zit even te kijken waarom we zo'n hoge match score hebben. Weet jij het?
Kan iemand deze zin in het Nederlands vertalen? Ikke niet begrijp.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:04 schreef Sc0tTy het volgende:
Jongens die aan haar bellen over een vrienden of d'r of ze iemand leuk vind.
Dit ja. Ik heb 'm 3 keer gelezen, maar kan er niets van maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan iemand deze zin in het Nederlands vertalen? Ikke niet begrijp.
Ho dyslectie...quote:Op zondag 3 februari 2013 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan iemand deze zin in het Nederlands vertalen? Ikke niet begrijp.
Fixedquote:Op zondag 3 februari 2013 23:09 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ho dyslectie dyslexie...![]()
Jongens die haar bellen, met vragen over een vrienden van haar: of die vriendin één van die gasten leuk vindt. Aka middelbare school praktijken.
Beetje matig excuus, want dat totaal onsamenhangende en niet grammaticaal kloppende geraaskal taalgebruik heeft niets met dyslexie (oftewel woordblindheid) te maken. Toevallig weet ik daar alles van, mijn dochter heeft het namelijk ook.quote:
Volgens mij geen SC hier toch ?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Beetje matig excuus, want dat totaal onsamenhangende en niet grammaticaal kloppende geraaskal taalgebruik heeft niets met dyslexie (oftewel woordblindheid) te maken. Toevallig weet ik daar alles van, mijn dochter heeft het namelijk ook.
Pot, ketel, zwart.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:22 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Volgens mij geen SC hier toch ?
Iig ze is uit m'n Paiq lijst
Wie ?quote:
Maar ik woon heul dichtbij...quote:Op zondag 3 februari 2013 23:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Haat aan dat locatiebalkje op PaiQ hoor! Dan zie je een hoge score, met een glimmertje wit, haast compleet gevuld... Dan denk je toch, nou die jongen kan niet verder dan de supermarkt wonen... Verdorie nog 40 minuten met de auto!
Niet bedoeld om de discussie over acceptabele afstanden weer opnieuw te voeren, maar om te mopperen op de kuttige verdeling van dat balkje
En het feit dat je niet in kunt stellen hoe belangrijk je die afstand vindt.
Dat laatste kan toch wel een beetje? Dat je die balk naar rechts sleept en dat de rest naar links beweegt.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Haat aan dat locatiebalkje op PaiQ hoor! Dan zie je een hoge score, met een glimmertje wit, haast compleet gevuld... Dan denk je toch, nou die jongen kan niet verder dan de supermarkt wonen... Verdorie nog 40 minuten met de auto!
Niet bedoeld om de discussie over acceptabele afstanden weer opnieuw te voeren, maar om te mopperen op de kuttige verdeling van dat balkje
En het feit dat je niet in kunt stellen hoe belangrijk je die afstand vindt.
lijkt me idd beter voor je gezondheidquote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Minuut later is ze offline.
Veel plezier hier nog allemaal, ik ben weer pleite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |