Krijg konijntjes driesjaak wortelcake!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:38 schreef loveli het volgende:
Leuke TT, nu heb je 40 teleurgestelde slankies + phm + olijfje.
Ja, heel mijn avond is nu verpest natuurlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:38 schreef loveli het volgende:
Leuke TT, nu heb je 40 teleurgestelde slankies + phm + olijfje.
Netjes tochquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:03 schreef An24 het volgende:
Aan mijn lijstje nog wat stukjes worst toegevoegd. Kom nu op 1650 kcal.
Heb ik niet, maar doe graag alsofquote:
Heb je weer de hele Chinees opgegeten?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij krijgen vanaf morgen een nieuw restaurant.. Latijns... Lijkt mij niet echt spannend ? http://www.ramires.nl/menus/diner/
Mijn D bevat : naast de kg groente in vette saus nog veel ei , schep babi pangang, 1 opscheplepel krokante spek, 2 lepels kip in roedjak, 2 lepels kip in zoetzuur, 4 varkensvleesballetjes, 2 gebakken banaan, 2 lepels miehoen, 2 bitterballen, 2 minifrikandel, paar stukjes eend, wat biefstukpuntjes, wat vis, stukje zalm, 2 sushi, salades,4 gamba's, paar patatjes.
1 lange vinger met slagroom, bolletje roomijs met slagroom, lychees, aardbeien, meloen, ananas en nog wat slagroom![]()
Mensch wat is dat lekker
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij krijgen vanaf morgen een nieuw restaurant.. Latijns... Lijkt mij niet echt spannend ? http://www.ramires.nl/menus/diner/
Mijn D bevat : naast de kg groente in vette saus nog veel ei , schep babi pangang, 1 opscheplepel krokante spek, 2 lepels kip in roedjak, 2 lepels kip in zoetzuur, 4 varkensvleesballetjes, 2 gebakken banaan, 2 lepels miehoen, 2 bitterballen, 2 minifrikandel, paar stukjes eend, wat biefstukpuntjes, wat vis, stukje zalm, 2 sushi, salades,4 gamba's, paar patatjes.
1 lange vinger met slagroom, bolletje roomijs met slagroom, lychees, aardbeien, meloen, ananas en nog wat slagroom![]()
Mensch wat is dat lekker
Doe er ook 2 1.2 uur overquote:
Komen jullie allemaal maar, ruimte zatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:57 schreef Nallie het volgende:
Ik wil wel een keer naar de chinees met Uniek
Wel lekker! Die chocolate chip cookies die infiltreren bij slechte dagen geloof ik hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
O: 2 toast (een met kaas, een met alleen boter)
L: 2 chocolate chip cookies
T: halve chocolate chip cookie
T: broodje hot dog bij de IKEA
D: halve kip met potato wedges uit de oven en bier._! Juist ja.
Ach. Morgen weer een dag
Kippendijen...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:13 schreef Perruche het volgende:
Jongens, mijn kip was lekker! Met kipdijfilet van de bioslager, echt mals en omnomnom!
Vervelend van de oven mo... Hopelijk snel een nieuw ruitje erin!
Hou je nog genoeg tijd over om te werken?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja zoute stokjes omdat het kan en een dubbbbbel donker biertje. en nog 2 klikken verwijderd voor vakantie
Nee.. ga toch heel vroeg dood dus vakantie FTWquote:Op zondag 3 februari 2013 00:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Hou je nog genoeg tijd over om te werken?
Oud maar goudquote:
Niet aanwezig...quote:Op zondag 3 februari 2013 01:29 schreef loveli het volgende:
Zinkzalf/sudocreme als 1e hulp, zou ik zeggen.
Ik wist niet eens dat een navel kon bloedenquote:Op zondag 3 februari 2013 02:19 schreef V1z0R het volgende:
![]()
Nee
Maar wat ik zeg, ik bloed niet dood of zo, heb alleen een bloederige/pusige navel
De jouwe heeft ook gebloedquote:Op zondag 3 februari 2013 07:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat een navel kon bloeden
heb jij niet hoeven checken bij Saar of haar navel goed genas?quote:Op zondag 3 februari 2013 07:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat een navel kon bloeden
Ik dacht dat het inmiddels al een aardig tijdje geleden was dat jij geboren was, duurt ook lang dat genezenquote:Op zondag 3 februari 2013 02:19 schreef V1z0R het volgende:
![]()
Nee
Maar wat ik zeg, ik bloed niet dood of zo, heb alleen een bloederige/pusige navel
fixedquote:Op zondag 3 februari 2013 09:31 schreef kwakz0r het volgende:
Viz, wat heeft olijfje met je navel gedaan dan?
Jawel, maar Vaiz is een paar jaar ouder dan Saartjequote:Op zondag 3 februari 2013 09:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
heb jij niet hoeven checken bij Saar of haar navel goed genas?
quote:Op zondag 3 februari 2013 09:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jawel, maar Vaiz is een paar jaar ouder dan Saartje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik weet niet of ik het wil wetenquote:Op zondag 3 februari 2013 09:31 schreef kwakz0r het volgende:
Viz, wat heb je in godsnaam met je navel gedaan dan?
quote:Goeiemorgen! Ik heb gister twee wijntjes en drie cocktails gedronken, en nu heb ik een lichte kater:') . 't Was lekker!
Wodka?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:43 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind dat zondag sporten toch altijd knap!
*pakt de sterilon en pleisters*ik heb geen van beiden...
Voor jou is dat andersquote:Op zondag 3 februari 2013 11:47 schreef MarMar het volgende:
Ik vind zondags sporten altijd heerlijk omdat dat het dan geen verlummeldag is en omdat het dan meestal lekker rustig is op de sportschool.
Moet mezelf even een beetje tegenhouden nuuur krachttraining op 3 uren slaap ga ik mijn lijf niet aandoen.
Heel slimquote:Op zondag 3 februari 2013 11:47 schreef MarMar het volgende:
Ik vind zondags sporten altijd heerlijk omdat dat het dan geen verlummeldag is en omdat het dan meestal lekker rustig is op de sportschool.
Moet mezelf even een beetje tegenhouden nuuur krachttraining op 3 uren slaap ga ik mijn lijf niet aandoen.
Schan-da-lig! Half acht...quote:Op zondag 3 februari 2013 12:30 schreef sigme het volgende:
Voordeel van fietsen op zondag is dat ik ook dan de ochtend zonder eten kan.
Uitslapen (vandaag schandalig: tot half acht, het was gister laat - wel elf uur ofzo)
Beesten
Lummelen
Uur fietsen
Kwart voor twaalf: eten. Bak witlofsalade met tonijn-in-olie en gerookte sardienen (uit blik),
Gebakken ei (2) met ham en een beetje kaas, wat kaas & worst, 1 speltbroodje met veel boter.
Wij hebben net 7 km gewandeld in de regen en wind,... Wat een zeldzaam kkutweer! Echt om tequote:Op zondag 3 februari 2013 14:04 schreef sigme het volgende:
Hier is het tamelijk fris en het waait hard. Ronde met de honden gelopen, met jas en muts en handschoenen.
Dus pak je stevig in HPKW, wanneer je je moed verzameld hebt.
Oh, hier regent het (nog) niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wij hebben net 7 km gewandeld in de regen en wind,... Wat een zeldzaam kkutweer! Echt om te
Zou je dàt nou wel doen?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Hier valt 't wel mee, maar stel 't lopen uit tot morgen. Gisteren is 't gasfornuis ook op m'n knie gevallenen m'n kaak doet nog wat zeer van de punt van het gasfornuis (
) dus even een dagje rust.
En straks op ebay bieden op 'n mooie servieskast
Dan heb je dat ding ook lelijk laten vallen, wat een pech meid *knuffel*quote:Op zondag 3 februari 2013 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Hier valt 't wel mee, maar stel 't lopen uit tot morgen. Gisteren is 't gasfornuis ook op m'n knie gevallenen m'n kaak doet nog wat zeer van de punt van het gasfornuis (
) dus even een dagje rust.
En straks op ebay bieden op 'n mooie servieskast
goed punt!quote:Op zondag 3 februari 2013 14:04 schreef sigme het volgende:
Hier is het tamelijk fris en het waait hard. Ronde met de honden gelopen, met jas en muts en handschoenen.
Dus pak je stevig in HPKW, wanneer je je moed verzameld hebt.
Jij verdwijnt toch niet in oud? Please!quote:
Dat. Het lijkt net drijfzand.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij verdwijnt toch niet in oud? Please!
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maroc!quote:
Nee. Zit maar in 1 topic in oud. Ben supersuperdruk op het moment en dat topic sluit nu net iets beter aan op m'n wereld dan slank. Ik probeer hier wel mee te lezen, maar ontbreekt me aan tijd om veel en actief mee te posten. Dat lukt me in oud ook niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Thx, ik wist die al, had die hier ook al gepostquote:Op zondag 3 februari 2013 14:21 schreef uniekhoorn het volgende:
MarMar. jij zocht toch goedkope treinkaartjes? Bij de kruidvat http://www.kruidvat.nl/
Mar heeft net stapel gekochtquote:Op zondag 3 februari 2013 14:21 schreef uniekhoorn het volgende:
MarMar. jij zocht toch goedkope treinkaartjes? Bij de kruidvat http://www.kruidvat.nl/
Damn Vaiz, the suspense is killing me! 's Werelds mooiste rieten wat?? Stoel? Bank? Mand? Lamp?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mar heeft net stapel gekocht
Nadeel van zo'n geheugen is dat ik stomdronken kan worden zonder vergeten wat ik heb gezegd of gedaan
Weet je hoe lullig het is dat de zin 'jij hebt 's werelds mooiste rieten' succesvol kan zijn maar je het nuchter niet kan herhalen...
TV-gids mand...quote:Op zondag 3 februari 2013 14:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Damn Vaiz, the suspense is killing me! 's Werelds mooiste rieten wat?? Stoel? Bank? Mand? Lamp?
Owwwwwwwww, wat Vaiz, WAT?!
Lol, grote kans dat ze ook wel daadwerkelijk draagbaar was.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:13 schreef V1z0R het volgende:
Wees blij Muf! Jij was niet vorig jaar met hpkw op LL (met hpkw was leuk, dat weer was kut !) Waar je een leuk iemand tegen kwam bij de tent met groningse fondu, echt lekker. Gonnereu draagbaar lekker, maar zo nuchter afgeketst dom...
Had haar olympus kunnen opdragen nuchter... Enige festival dat ik maar 10% van prijs kaartje kwijt was... Normaal is dat 400%quote:Op zondag 3 februari 2013 15:28 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Lol, grote kans dat ze ook wel daadwerkelijk draagbaar was.![]()
Sinds een dag of drie begrijp ik geen woord meer van wat jij typt....ben je constant high, ofzo?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:13 schreef V1z0R het volgende:
Wees blij Muf! Jij was niet vorig jaar met hpkw op LL (met hpkw was leuk, dat weer was kut !) Waar je een leuk iemand tegen kwam bij de tent met groningse fondu, echt lekker. Gonnereu draagbaar lekker, maar zo nuchter afgeketst dom...
^^ ??quote:Op zondag 3 februari 2013 15:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Sinds een dag of drie begrijp ik geen woord meer van wat jij typt....ben je constant high, ofzo?
Ik ben nog steeds moed aan het verzamelen. Misschien ga ik zo wel al walking lunges makend naar de supermarkt ter compensatie.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:20 schreef _aurum_ het volgende:
ik wens Henk veel succes met lopen, het regent hier
Ik schakel een beetje, volgens mij is het vooral de lsd van gister die me beetje van het pad afhoud...quote:Op zondag 3 februari 2013 15:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Sinds een dag of drie begrijp ik geen woord meer van wat jij typt....ben je constant high, ofzo?
xxl nutrition, whey in cappucinosmaak is een aanraderquote:Op zondag 3 februari 2013 15:58 schreef loveli het volgende:
welk merk whey moet ik hebben? als emergency-snack. Bij De tuinen of vitaminstore, bomen / bos. Royal green, precision engineered, muscltech, met-rx, ...
Ga je uit eten? Waar?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:44 schreef Novem het volgende:
V1z, jij hebt nogal issues met mensen die niet hetzelfde denken/zijn zoals jij, lijkt het wel. Iets met pot en ketel enzo *gaap*
Wat een putweer! Respect aan alle hardlopers!
Ik ga vanavond lekker etenpannekoekjes met pekingeend en ossehaas met crispy knoflook en vast nog meer lekkers
Ik heb beetje issues met alles atm...quote:Op zondag 3 februari 2013 16:44 schreef Novem het volgende:
V1z, jij hebt nogal issues met mensen die niet hetzelfde denken/zijn zoals jij, lijkt het wel. Iets met pot en ketel enzo *gaap*
Wat een putweer! Respect aan alle hardlopers!
Ik ga vanavond lekker etenpannekoekjes met pekingeend en ossehaas met crispy knoflook en vast nog meer lekkers
GL-stemmer?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:44 schreef Novem het volgende:
Nee hoor, geen GL-stemmerquote:Op zondag 3 februari 2013 17:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
GL-stemmer?Althans, anders snap ik niet waarom je je Vaiz's geblaat schijnt aan te trekken/zo serieus opvat
Ik denk dat je Ane Brun bedoelt!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef V1z0R het volgende:
Ja, soja is stofjesrovend!
Lui, vooral erg lui... Dacht dat 80% toch al tussen de zinnen door lazen dus typte ik gewoon veel minder.
[..]
Ik schakel een beetje, volgens mij is het vooral de lsd van gister die me beetje van het pad afhoud...
Serieus, ik dans tussen viooltjes en het is fijn!
LowLands met HPKW en J was leuk, naam even vergeten van wie we in de grolschtent (die scandinavier met awesome stem) zagen maar dat was gewoon awesome! Muziek was echt top, hele belevenis was top! Het volk... wat een kutvolk... LL is dus vol GL-stemmend wij zijn beter dan jou kutvolk waar een narcist nog kotsmisselijk van zou wordende niksnutten (sorry HPKW maar dat was die ik in de uurtjes tegenkwam(en bij skrillex) dat ik me tussen het volk mengde) die me zijn bijgebleven, jij was awesome!
Denk je bij verre hoek van alfatent beetje normaal te kunnen moeilijk doen, krijg je popikutvolk in de buurt die heel nodig in en uit de tent moet lopen.
Snap dat Freek de Jonge compleet lam was, de misconceptie dat het relaxede mensen zijn die goede muziek willen luisteren is compleet vasl. Grote bende mooikijkonsleukdoenkutmensen is overweldigend. /cynische junk
FB-updates over gekochte lowlandskaartjes, trigger voor goede/slechte herinneringen.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:17 schreef MaJo het volgende:
Je bedoelt denk ik Whitest Boy Alive vaiz. Maar vanwaar je lowlands rant, niemand heeft het toch over lowlands?
Je bent niet de enigequote:En ben ik de enige die zich ietwat ongemakkelijk voelt bij de beschrijving van de sexuele escapades van vaiz? Ik hoef dat soort dingen nou niet per se te lezen, dan ga ik het visualiseren en zulks![]()
Ah ok, het komt nogal random over namelijkquote:Op zondag 3 februari 2013 17:20 schreef loveli het volgende:
[..]
FB-updates over gekochte lowlandskaartjes, trigger voor goede/slechte herinneringen.
blijkbaarquote:Je bent niet de enigeGelukkig voor je heb je de vorige keer gemist
Geen samplepack in handige zakjes van 30 gram?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:17 schreef loveli het volgende:
Denk dat we Vaiz lang genoeg kennen om te weten dat het wel weer overwaait.
Het is toch maar de cookies&cream met extra vitamines geworden, voorzichtig testen of het iets is.
Hadden ze niet, denk dat het inmiddels wel duidelijk is dat ik een beetje druk heb, iets bestellen en dan een week nauwelijks thuis zijn gaat weer tijd overheen en is niet echt handig. Als het niet bevalt gooi ik 'em wel in de verkoop. Wellicht moet Vaiz z'n eiwitten aanvullenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Geen samplepack in handige zakjes van 30 gram?
Jawel.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Hadden ze niet, denk dat het inmiddels wel duidelijk is dat ik een beetje druk heb, iets bestellen en dan een week nauwelijks thuis zijn gaat weer tijd overheen en is niet echt handig. Als het niet bevalt gooi ik 'em wel in de verkoop. Wellicht moet Vaiz z'n eiwitten aanvullen
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kee dan. Soms is het maar goed dat ik het hier ff niet kan volgen geloof ik...
Ja daar kunnen wij weer niks mee...quote:Op zondag 3 februari 2013 19:06 schreef _aurum_ het volgende:
Oh man, ik heb lasagna uit de Zilveren lepel gemaakt, met verse lasagna en dat was lekker!![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, wel puike tieten. En buik wordt dik en gister kreeg Duuf een schop van z'n kind
.
De zilveren lepelquote:Op zondag 3 februari 2013 19:06 schreef _aurum_ het volgende:
Oh man, ik heb lasagna uit de Zilveren lepel gemaakt, met verse lasagna en dat was lekker!![]()
Gehakt, tomaten,bechamelsaus, lasagnebladeren. Denk ik, ongeveer.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja daar kunnen wij weer niks mee...
Moeten we raden wat er in zit?
Laagjes lasagnebladenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja daar kunnen wij weer niks mee...
Moeten we raden wat er in zit?
parmezaan .... ieuwwwquote:Op zondag 3 februari 2013 19:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Laagjes lasagnebladen
Laagjes zelfgemaakte rode saus
Laagjes zelfgemaakte bechamelsaus
En bovenop parmezaanse kaas
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een Barbaarse KaasKoningin dan!
quote:
Die tetten zijn bij mij achterwege gebleven toenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, wel puike tieten. En buik wordt dik en gister kreeg Duuf een schop van z'n kind
.
Wat dacht je van een ritme?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:59 schreef MaJo het volgende:
Jeetje vaiz, sterkte
Ik word net weer wakker, ben echt zo stukmaar snel even koken, even weer iets normaals voor het eerst dit weekend
Ja dat. Dat lange slapen overdag lijkt me niet bevorderlijk. Zelfs niet met aandoening.quote:
Vooral bij depressies is het juist belangrijk om een ritme aan te houden.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja dat. Dat lange slapen overdag lijkt me niet bevorderlijk. Zelfs niet met aandoening.
Nee. Maar wel iets waarbij een normaal ritme en normaal gezond eten erg belangrijk zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:14 schreef Perruche het volgende:
Haha volgens mij heeft majo geen depressie, toch?
mijn d is een appel, halve peer en halve mandarijn. En een bakje chips!
Wel gehad/risico op, toch?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:14 schreef Perruche het volgende:
Ik meen me ook zoiets te herinneren, volgens mij slikte ze ook medicijnen? Anyway, ritme is sowieso belangrijk, en zeker bij een depressie.quote:
Interessante D...quote:Op zondag 3 februari 2013 20:14 schreef Perruche het volgende:
mijn d is een appel, halve peer en halve mandarijn. En een bakje chips!
spannend, succes nog!quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef kwakz0r het volgende:
Oh god wat is het nog veel werk dat "eindsprintje" van mn dissertatie vandaag. Argh, ik wil niet meer! (allemaal stomme kleine verbeteringetjes, stelt niks voor, maar kost veel concentratie...)
Ik wil het vanavond af hebben! Dinsdag inleveren voor de eerste leescommissie!
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:25 schreef MaJo het volgende:
Had eerst in een verkeerd topic gepost
Ik heb hier al een hele tijd niet meer gepost maar het gaat op het moment niet zo goed met me dus ik laat maar weer eens van me horen![]()
Ik heb jarenlang citalopram geslikt tegen depressie en dat ging op een gegeven moment zo goed dat dit jaar besloten is om af te bouwen (en omdat ik 20 kilo was aangekomen) Van 40mg naar 30mg ging prima, ik werd weer wat vrolijker en zag het allemaal positief in. De tweede verlaging ging een stuk minder helaas: zwaar depressief. Samen met de psych vandaag besloten om over te stappen op andere medicatie, namelijk Wellbutrin. Deze zou ook helpen met mijn ADD en leidt niet tot gewichtstoename. Iemand ervaring hiermee? Ik ken het alleen als een middel om te stoppen met roken, en laat ik dat nou al bijna 8 weken zijn
Alsnog aan de hulpmiddelen
maar, als je zoveel kcal verbrand hebt, kun je ook wel wat meer eten, toch? Je l klinkt wel heel lekker, trouwens.quote:
Dat kan ook.. alleen krijg ik er honger vanquote:Op zondag 3 februari 2013 20:29 schreef loveli het volgende:
Perr eet niet structureel weinig ofzo, dagje 1 mindere maaltijd kan best.
Ach ja... wie ben ik om daar over te oordelenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:29 schreef loveli het volgende:
Ben iig blij met onderstaand besef:quote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach ja... wie ben ik om daar over te oordelen
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mensen hebben voedingsstoffen nodig en zo
Er zitten grenzen aan mijn domheidquote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben iig blij met onderstaand besef:
[..]
eerder structureel te veel !quote:Op zondag 3 februari 2013 20:29 schreef loveli het volgende:
Als er 15-jarige meisjes in de buurt rondhangen, is het een prima bestemming voor een 15-jarige jongenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, je D![]()
Zal Wunderland Kalkar wat zijn voor een 15 jarige? Weet echt niet wat we moeten met vakantie in de zomer.'
Dit lijkt mij voor mijzelf wel leuk, lekker sporten en eten... Gouden combi en niet zo weersafhankelijk
Ja. Hij zal het karten wel leuk vinden. Kost wel extra.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, je D![]()
Zal Wunderland Kalkar wat zijn voor een 15 jarige? Weet echt niet wat we moeten met vakantie in de zomer.'
Dit lijkt mij voor mijzelf wel leuk, lekker sporten en eten... Gouden combi en niet zo weersafhankelijk
Bij wunderland denk ik niet direct aan sportenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, je D![]()
Laatste loodjes! En dan ben je klaarquote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit echt fokking hard te werken aan mijn proefschrift.... tududuuuuuu...
4 hoofdstukken helemaal gaargeëdit... moet de literatuurlijst nog bijwerken en controleren en nog 4 hoofdstukken editen. ik wil niet meer! halp!
Ik hoop dat je bedoelt sneu voor mij? Anders is je bericht erg misplaatst.quote:
Betekent dat plan van aanpak?quote:
hm, ik wil hier zó graag van af. het kost me altijd bakken met energie en tegenzin om hier aan te beginnen, dus als ik dan goed bezig ben ga ik zo lang mogelijk door. die kids kunnen morgen wel één dagje een chaggo juf handelen denk ikquote:Op zondag 3 februari 2013 22:08 schreef loveli het volgende:
Is je werk na een nacht doorhalen nog op niveau? Zou wat slaap pakken.
Wist niet dat je dinsdag vrij had, was bang dat je in de loop van de week zou crashenquote:
Ik doelde erop dat het sneu is als mensen het moeilijk hebbenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bedoelt sneu voor mij? Anders is je bericht erg misplaatst.
quote:Op maandag 4 februari 2013 05:32 schreef kwakz0r het volgende:
bleurghhhhh blaaaarghhhhh ik vrees dat ik de literatuurlijst niet af ga krijgen voor ik moet gaan douchen en aankleden. KUTKUTKUT. Dan moet ik dinsdag alsnog... meh...
Of een regenpak aantrekkenquote:Op maandag 4 februari 2013 07:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat wordt straks natgeregend in een koude sportzaal tentamen maken.
Jippie
Kom op, je gaat toch niet praktisch doen?quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 08:27 schreef Novem het volgende:
Hoi Maria! Leuk dat je het leuk hebt!
Goed bezig Kwak! Ik zou het niet kunnen, werken zonder slaap! Goed opletten in de auto!
Ik eet vandaag vega-chili in/op een gepofte zoete aardappel met wat gesmolten kaas eropen als het lukt yoga en wat klooien met gewichtjes.
In Lelystad heb ik de diagnose gekregenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:31 schreef Ewelina het volgende:
Ik weet wel dat er een speciale kliniek voor ME / CVS in Lelystad zit, maar goed, voor de rest weet ik er niet zoveel van. Ritme & gezond eten lijken me sowieso wel helpen. Ik had die post overigens gequote omdat ik idd dacht dat je last had van depressies, fijn dat het nu goed gaat.
Heb je ook richtlijnen voor voeding en supplementen meegekregen? Mijn dummy optie is dat ik er bij iedereen magnesium, omega-3 en vitamine D in zou stoppen, bij ME helpen bepaalde B-vitamines en andere stofjes vaak ook goed. Google geeft vast een aantal tips.quote:
Nope, ik heb besloten om daar niet verder te gaan omdat het elke maand veel geld zou kosten en het niet vergoed werd door de verzekering. Ik had er een beetje raar gevoel bijquote:Op maandag 4 februari 2013 09:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb je ook richtlijnen voor voeding en supplementen meegekregen? Mijn dummy optie is dat ik er bij iedereen magnesium, omega-3 en vitamine D in zou stoppen, bij ME helpen bepaalde B-vitamines en andere stofjes vaak ook goed. Google geeft vast een aantal tips.
Viramine D zit in zon, magnesium in groene groente, omega-3 in vette vis.
Ik werk fulltime hè? Volgens mij denken jullie dat ik de hele dag lig te slapenquote:
Da's onzin. In het verleden sliep je tot half tien, nu niet. Meende oprecht dat het goed gaat met je ritme.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:18 schreef MaJo het volgende:
Ik werk fulltime hè? Volgens mij denken jullie dat ik de hele dag lig te slapen
quote:Op maandag 4 februari 2013 09:43 schreef Novem het volgende:
Ik slik al sinds september vit D en visolie en merk echt 0.0 verschil! Blijf het maar slikken omdat ik weet dat het goed voor me is, maar niet omdat ik zoveel resultaat ermee boek.
Perr, ik pof ze gewoon in de oven! Eerst kook ik ze voor, dan smeer ik ze in met olie/zout/peper en dan in de oven voor een knapperig velletje. Je kan ze ook in aluminiumfolie in de oven doen, net als de bbq, maar ik heb een crap oven waarin niks gaar wordt als het in een pakketje zit
ik bedacht me vanmorgen nog dat ik na oud en nieuw opgehouden ben met vitamine D slikken, en dat ik zoveel opgewekter was vorig jaar....ben benieuwd of dat daardoor komt of dat het andere redenen heeft!quote:Op maandag 4 februari 2013 09:43 schreef Novem het volgende:
Ik slik al sinds september vit D en visolie en merk echt 0.0 verschil! Blijf het maar slikken omdat ik weet dat het goed voor me is, maar niet omdat ik zoveel resultaat ermee boek.
Perr, ik pof ze gewoon in de oven! Eerst kook ik ze voor, dan smeer ik ze in met olie/zout/peper en dan in de oven voor een knapperig velletje. Je kan ze ook in aluminiumfolie in de oven doen, net als de bbq, maar ik heb een crap oven waarin niks gaar wordt als het in een pakketje zit
Ik denk omdat de kaartjes dit wk-end in de verkoop gingen.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:17 schreef MaJo het volgende:
Je bedoelt denk ik Whitest Boy Alive vaiz. Maar vanwaar je lowlands rant, niemand heeft het toch over lowlands?
En ben ik de enige die zich ietwat ongemakkelijk voelt bij de beschrijving van de sexuele escapades van vaiz? Ik hoef dat soort dingen nou niet per se te lezen, dan ga ik het visualiseren en zulks![]()
Maar goed, laat ik maar weer ontopic postendit weekend me niet aan mijn dieet gehouden maar geen spijt van. Heerlijke tapas gegeten in Amsterdam
En net stond de Indische buurvrouw met zelfgebakken loempia's voor de deur dus ook die verorberd
ach morgen weer een dag
Groentes en fruitquote:Op maandag 4 februari 2013 11:13 schreef DavetheNL het volgende:
Even een vraagje van mijn kant. Ik heb het idee dat ik niet echt voldoende vezels binnenkrijg. Wat zijn gezonde vezelrijke producten? (En ja, volkoernbrood en zilvervliesrijst eet ik al)
Eet per dag 2 stuks fruit, afwisselend tussen kiwi, appel en banaan. Daarnaast (bijna) elke dag 2 ons groente. Dus dan zou het voldoende moeten zijn? (Voel me ineens echt onwetend geh..)quote:
Waarom denk je dat? En 200g groente/2 stuks fruit = minimum, geen max.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:13 schreef DavetheNL het volgende:
Even een vraagje van mijn kant. Ik heb het idee dat ik niet echt voldoende vezels binnenkrijg. Wat zijn gezonde vezelrijke producten? (En ja, volkoernbrood en zilvervliesrijst eet ik al)
Omgekeerde volgorde: eerst leven, dan 'wat moet ik daar dit jaar voor doen', 'wat moet ik daar deze week voor doen'.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:56 schreef Probability het volgende:
Ik ben weer bijgelezen.
Ben alleen mentaal een beetje naar de getsie.
Zo maar een rondje rennen en m'n week/jaar/leven inplannen of zo.
Uhm ja maar ik moet juist meer kijken op korte termijn - hoorde ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Omgekeerde volgorde: eerst leven, dan 'wat moet ik daar dit jaar voor doen', 'wat moet ik daar deze week voor doen'.
Ik kan niet zo goed plannenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:00 schreef DavetheNL het volgende:
Leer genieten van de kleine dingen. Als dat gaat heb je een goede basis voor het inplannen van alles
Wat is er aan de hand dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Uhm ja maar ik moet juist meer kijken op korte termijn - hoorde ik.
Daar heb je pas nog een hele berg tips voor gehad. Die zou ik dan maar weer eens opzoeken en nalezen.quote:
gezeur:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Probability op 04-02-2013 12:20:25 ]Worry is a misuse of imagination
Ja klopt. Maar weten & doen zijn 2 dingen.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Daar heb je pas nog een hele berg tips voor gehad. Die zou ik dan maar weer eens opzoeken en nalezen.
Even snel want ik ben op het werk. Ik kreeg vooral een raar gevoel van hoe ze daar met patiënten omgaan. Ik ben er 1x geweest en binnen een uur stond ik buiten met de diagnose ME. Zonder enig verder onderzoek, dat vond ik al raar. Toen ik er wat meer over ging lezen las ik op het ME forum meer sceptische verhalen en bleek dat iedereen daar vertrekt met de diagnose ME. Ook vond ik ze nogal op geldbelust overkomen: als je behandeld wilt worden moet je een contract aangaan van 12 of 24 maanden en dat kost minstens 100 euro per maand. Ook moet je de vitaminesupplementen allemaal via hen bestellen en wordt helemaal niks vergoed door de verzekering. Blijkbaar vertrouwen de verzekeringsmaatschappijen dit centrum ook niet echt...quote:Op maandag 4 februari 2013 09:20 schreef loveli het volgende:
Kun je uitleggen waarom je er een raar gevoel bij had? Ik zweer bij supplementen en heb er veel baat bij. Ik betaal ervoor, maar het betaalt zich terug in gezondheidswinst.
Dat is ook weer onzinquote:Da's onzin. In het verleden sliep je tot half tien, nu niet. Meende oprecht dat het goed gaat met je ritme.
Lijkt me niet want ik zeg daarboven dat ik een raar gevoel heb bij het Vermoeidheidscentrum in Lelystad zonder dat ik iets over supplementen zegquote:Op maandag 4 februari 2013 12:32 schreef Nallie het volgende:
In je verhaal leek t alsof je een raar gevoel had over supplementen in t algemeen, volgens mij vroeg Li t daarom...
Ik merk echt dat ik veel minder last heb van de winterdip door Vit D en ik ben t hele jaar nog niet ziek geweest, dus de rest helpt vast ook
In je verhaal daarvoor, maar never mindquote:Op maandag 4 februari 2013 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lijkt me niet want ik zeg daarboven dat ik een raar gevoel heb bij het Vermoeidheidscentrum in Lelystad zonder dat ik iets over supplementen zeg
Ik heb trouwens niets tegen supplementen, als ze helpen ben ik bereid om ze elke dag netjes te slikken. Ik krijg niet voor niets die B12 injectiesMaar ik heb ze een paar maanden geslikt en ik merkte geen enkel verschil. Toen ben ik ermee gestopt want 70 euro per maand aan supplementen waar ik geen verschil van merk vond ik wat te gortig
Oh op die manierquote:Op maandag 4 februari 2013 12:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
In je verhaal daarvoor, maar never mind
Nou ja, dacht dat je dat ooit had geschreven, dat je tot half tien sliep. Zal niet gaan zoekenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Even snel want ik ben op het werk. Ik kreeg vooral een raar gevoel van hoe ze daar met patiënten omgaan. Ik ben er 1x geweest en binnen een uur stond ik buiten met de diagnose ME. Zonder enig verder onderzoek, dat vond ik al raar. Toen ik er wat meer over ging lezen las ik op het ME forum meer sceptische verhalen en bleek dat iedereen daar vertrekt met de diagnose ME. Ook vond ik ze nogal op geldbelust overkomen: als je behandeld wilt worden moet je een contract aangaan van 12 of 24 maanden en dat kost minstens 100 euro per maand. Ook moet je de vitaminesupplementen allemaal via hen bestellen en wordt helemaal niks vergoed door de verzekering. Blijkbaar vertrouwen de verzekeringsmaatschappijen dit centrum ook niet echt...
Wat ook raar was: ik moest per se vitamine B12 supplementen slikken terwijl ik al maandelijks een injectie in mijn been kreeg. En ook deze supplementen moest ik weer bij hun bestellen. Al met al ging ik er met een raar gevoel vandaan...
Ik bedenk net dat ik wel een hele berg supplementen voorgeschreven heb gekregen: vitamine D, Vitamine B, B12, Multivitaminen en nog een paar die ik voor je kan opzoeken als je wilt
En tuurlijk ben ik bereid om te betalen voor mijn gezondheid maar er klopte hier teveel niet! Ik wil binnenkort eens naar het ziekenhuis in Nijmegen, die zijn ook gespecialiseerd in ME.
[..]
Dat is ook weer onzinMijn werkdag begint om 10 uur en is een half uur rijden, half 10 opstaan is dan wat lastig
Wel stond ik rond 9 uur op en dat heb ik nu vervroegd naar rond 8 uur
Misschien moet ik de supplementen dan toch maar weer oppakkenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou ja, dacht dat je dat ooit had geschreven, dat je tot half tien sliep. Zal niet gaan zoeken
Supplementen worden nauwelijks vergoed door verzekeraars. Sad, but true. ME/CVS is een verzamelnaam voor alle dingen waarvoor ze geen oorzaak kunnen vinden.
B-vitamines spelen een rol in energiehuishouding. Bij veel patienten met ME gaat ergens iets mis. Het is een mechanisme met >10 stappen, voor elke stap zijn bepaalde vitamines/mineralen/co-factoren nodig. Eigenlijk is het heel simpel, bij iemand met ME is de kans groot dat minimaal 1 van die reacties niet goed of te langzaam verloopt, als je dan het stofje toevoegt wat de bottleneck veroorzaakt, kan die persoon weer energie vrijmaken. Alle stofjes die ze jou heben gegeven zullen een rol spelen in de cyclus. Grote kans dat het probleem zo is opgelost.
Als je weet welk stofje de kink in de kabel veroorzaakt, kun je onderzoeken hoe het komt dat je daar een relatief tekort aan hebt. Of voeding, of verbruik.
/notedop
Ik zit er een beetje tussenin. Aan de ene kant vind ik dat ze de diagnose erg makkelijk gegeven hebben maar ik ben ook onverklaarbaar moe dus wat dat betreft is het ook wel weer fijn dat ik er een labeltje op kan plakken zeg maarquote:Op maandag 4 februari 2013 12:44 schreef Novem het volgende:
Denk je zelf ook dat je ME hebt dan, Majo? Of twijfel je aan die diagnose?
Klopt, het is een restdiagnosequote:Op maandag 4 februari 2013 12:50 schreef loveli het volgende:
ME is een beetje "we kunnen geen oorzaak vinden, maar je hebt wel iets"-diagnose.
/kort door de bocht
voelt niet zo.quote:
Haha, had ik ookquote:Op maandag 4 februari 2013 12:52 schreef MarMar het volgende:
Weekje slecht slapen + niet goed uitzieken = weer griep![]()
Wel een iets andere dan de vorige.. denk ik.
Oh well, dit keer beter uitzieken dan maar!
maak je wel lijstjes, prob? Dat geeft mij altijd veel rust in m'n hoofd.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:55 schreef Probability het volgende:
[..]
voelt niet zo.
heb net busy people gebeld (wel huilend) maar wel gedaan.
kost wel weer allemaal veel geld maar heb er al meteen een veeel beter gevoel bij.
yes die maak ik te lang/uitgebreid en heb het overzicht niet zo.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maak je wel lijstjes, prob? Dat geeft mij altijd veel rust in m'n hoofd.
En goed dat je gebeld hebt, lijkt me fijn als je daar terecht kunt.
ja, dat dacht ik vanmorgeno ok onder de douche....en toen vergat ik het weer. Ik denk dat iig Coco het telefoonnummer heeft, en misschien hpkw?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:22 schreef _aurum_ het volgende:
Heeft iemand een telefoonnummer van Vaiz? Kan die persoon ook ff een check doen of die gast het nog doet
Want het klonk gister niet zo lekker allemaal.
Het ging wel weer.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:22 schreef _aurum_ het volgende:
Heeft iemand een telefoonnummer van Vaiz? Kan die persoon ook ff een check doen of die gast het nog doet
Want het klonk gister niet zo lekker allemaal.
Gist wellicht ook?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:43 schreef Probability het volgende:
OT:
de ene dag heb ik een bolle buik en de andere dag totaal niet (vooral 's ochtends niet)
misschien ook maar tarwe/frisdrank skippen?
en vlees misschien?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gist wellicht ook?
Bij mij werkt spelt icm geen gist en suiker prima.
Waarom vlees?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:47 schreef Probability het volgende:
[..]
en vlees misschien?
en gewoon meer sporten
volgens mij is alleen lamsvlees zwaarder te verteren, voor de rest loopt het volgens mij wel los.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Dacht dat vlees zwaar op de maag ligt
Ik eet vaak heel langzaam en bewust.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Let eens op joe je eet. Slikt je veel lucht in? Schrok je soms naar binnen. Kleine happen en heel goed kauwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:43 schreef the85mc het volgende:
Over de plofkipdiscussie, ik ben overtuigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:57 schreef Perruche het volgende:
Ik ga vanavond pulled pork in de oven doen. 1 kg vlees met een spcie rub van 1,5 el gerookt paprika poeder, 1,5 eetl chili flakes, 1 eetl komijn 1,5 eetl bruine suiker en kleine eetl zout. Vanavond in de oven voor 1 uur op 200 en dan nog 5 uur op 120 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |