Krijg konijntjes driesjaak wortelcake!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:38 schreef loveli het volgende:
Leuke TT, nu heb je 40 teleurgestelde slankies + phm + olijfje.
Ja, heel mijn avond is nu verpest natuurlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:38 schreef loveli het volgende:
Leuke TT, nu heb je 40 teleurgestelde slankies + phm + olijfje.
Netjes tochquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:03 schreef An24 het volgende:
Aan mijn lijstje nog wat stukjes worst toegevoegd. Kom nu op 1650 kcal.
Heb ik niet, maar doe graag alsofquote:
Heb je weer de hele Chinees opgegeten?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij krijgen vanaf morgen een nieuw restaurant.. Latijns... Lijkt mij niet echt spannend ? http://www.ramires.nl/menus/diner/
Mijn D bevat : naast de kg groente in vette saus nog veel ei , schep babi pangang, 1 opscheplepel krokante spek, 2 lepels kip in roedjak, 2 lepels kip in zoetzuur, 4 varkensvleesballetjes, 2 gebakken banaan, 2 lepels miehoen, 2 bitterballen, 2 minifrikandel, paar stukjes eend, wat biefstukpuntjes, wat vis, stukje zalm, 2 sushi, salades,4 gamba's, paar patatjes.
1 lange vinger met slagroom, bolletje roomijs met slagroom, lychees, aardbeien, meloen, ananas en nog wat slagroom![]()
Mensch wat is dat lekker
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij krijgen vanaf morgen een nieuw restaurant.. Latijns... Lijkt mij niet echt spannend ? http://www.ramires.nl/menus/diner/
Mijn D bevat : naast de kg groente in vette saus nog veel ei , schep babi pangang, 1 opscheplepel krokante spek, 2 lepels kip in roedjak, 2 lepels kip in zoetzuur, 4 varkensvleesballetjes, 2 gebakken banaan, 2 lepels miehoen, 2 bitterballen, 2 minifrikandel, paar stukjes eend, wat biefstukpuntjes, wat vis, stukje zalm, 2 sushi, salades,4 gamba's, paar patatjes.
1 lange vinger met slagroom, bolletje roomijs met slagroom, lychees, aardbeien, meloen, ananas en nog wat slagroom![]()
Mensch wat is dat lekker
Doe er ook 2 1.2 uur overquote:
Komen jullie allemaal maar, ruimte zatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:57 schreef Nallie het volgende:
Ik wil wel een keer naar de chinees met Uniek
Wel lekker! Die chocolate chip cookies die infiltreren bij slechte dagen geloof ik hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
O: 2 toast (een met kaas, een met alleen boter)
L: 2 chocolate chip cookies
T: halve chocolate chip cookie
T: broodje hot dog bij de IKEA
D: halve kip met potato wedges uit de oven en bier._! Juist ja.
Ach. Morgen weer een dag
Kippendijen...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:13 schreef Perruche het volgende:
Jongens, mijn kip was lekker! Met kipdijfilet van de bioslager, echt mals en omnomnom!
Vervelend van de oven mo... Hopelijk snel een nieuw ruitje erin!
Hou je nog genoeg tijd over om te werken?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja zoute stokjes omdat het kan en een dubbbbbel donker biertje. en nog 2 klikken verwijderd voor vakantie
Nee.. ga toch heel vroeg dood dus vakantie FTWquote:Op zondag 3 februari 2013 00:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Hou je nog genoeg tijd over om te werken?
Oud maar goudquote:
Niet aanwezig...quote:Op zondag 3 februari 2013 01:29 schreef loveli het volgende:
Zinkzalf/sudocreme als 1e hulp, zou ik zeggen.
Ik wist niet eens dat een navel kon bloedenquote:Op zondag 3 februari 2013 02:19 schreef V1z0R het volgende:
![]()
Nee
Maar wat ik zeg, ik bloed niet dood of zo, heb alleen een bloederige/pusige navel
De jouwe heeft ook gebloedquote:Op zondag 3 februari 2013 07:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat een navel kon bloeden
heb jij niet hoeven checken bij Saar of haar navel goed genas?quote:Op zondag 3 februari 2013 07:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat een navel kon bloeden
Ik dacht dat het inmiddels al een aardig tijdje geleden was dat jij geboren was, duurt ook lang dat genezenquote:Op zondag 3 februari 2013 02:19 schreef V1z0R het volgende:
![]()
Nee
Maar wat ik zeg, ik bloed niet dood of zo, heb alleen een bloederige/pusige navel
fixedquote:Op zondag 3 februari 2013 09:31 schreef kwakz0r het volgende:
Viz, wat heeft olijfje met je navel gedaan dan?
Jawel, maar Vaiz is een paar jaar ouder dan Saartjequote:Op zondag 3 februari 2013 09:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
heb jij niet hoeven checken bij Saar of haar navel goed genas?
quote:Op zondag 3 februari 2013 09:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jawel, maar Vaiz is een paar jaar ouder dan Saartje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik weet niet of ik het wil wetenquote:Op zondag 3 februari 2013 09:31 schreef kwakz0r het volgende:
Viz, wat heb je in godsnaam met je navel gedaan dan?
quote:Goeiemorgen! Ik heb gister twee wijntjes en drie cocktails gedronken, en nu heb ik een lichte kater:') . 't Was lekker!
Wodka?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:43 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind dat zondag sporten toch altijd knap!
*pakt de sterilon en pleisters*ik heb geen van beiden...
Voor jou is dat andersquote:Op zondag 3 februari 2013 11:47 schreef MarMar het volgende:
Ik vind zondags sporten altijd heerlijk omdat dat het dan geen verlummeldag is en omdat het dan meestal lekker rustig is op de sportschool.
Moet mezelf even een beetje tegenhouden nuuur krachttraining op 3 uren slaap ga ik mijn lijf niet aandoen.
Heel slimquote:Op zondag 3 februari 2013 11:47 schreef MarMar het volgende:
Ik vind zondags sporten altijd heerlijk omdat dat het dan geen verlummeldag is en omdat het dan meestal lekker rustig is op de sportschool.
Moet mezelf even een beetje tegenhouden nuuur krachttraining op 3 uren slaap ga ik mijn lijf niet aandoen.
Schan-da-lig! Half acht...quote:Op zondag 3 februari 2013 12:30 schreef sigme het volgende:
Voordeel van fietsen op zondag is dat ik ook dan de ochtend zonder eten kan.
Uitslapen (vandaag schandalig: tot half acht, het was gister laat - wel elf uur ofzo)
Beesten
Lummelen
Uur fietsen
Kwart voor twaalf: eten. Bak witlofsalade met tonijn-in-olie en gerookte sardienen (uit blik),
Gebakken ei (2) met ham en een beetje kaas, wat kaas & worst, 1 speltbroodje met veel boter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |