quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn nagels zijn vandaag gelakt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?
Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
die rijdt niet bij jouquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kan ik hier over de Fyra klagen of is dit niet de treinen SC?
verder afbakken in de ovenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:47 schreef blup het volgende:
jesus die is krokant
Ik zou er ver vandaan blijven
bohquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:26 schreef Paladijn het volgende:
!!
Eventueel te ruil tegen polyester boot + trailer + motor
[ afbeelding ]
ander draadje kiezenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Net even met mijn achterlichten aan de gang gegaan, wilde de niet in dienst zijnde mistachterlichten laten meebranden met de remlichten. Kabeltjes op de mistlampen gezet, zocht het remlicht op en bij het kortsluiten gingen de lampjes uittoen ik daarna de lampen wilde uitzetten kwam er rook uit de zekeringkast. Ik schrok natuurlijk maar het waren 'slechts' 2 ontplofte zekeringen.
Lekker bezig
Nee, niet functioneel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:02 schreef jitzzzze het volgende:
Maar heb je dan nog wel een mistachterlicht? Of snap ik het niet helemaal?
Haha ben er even klaar meequote:
Dus voor de APK zou je het dan weer weg moeten halen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee, niet functioneel.
[..]
Haha ben er even klaar meemisschien ooit nog als ik een ander setje achterlichten heb om ze goed te bedraden.
Neequote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus voor de APK zou je het dan weer weg moeten halen?
Oh oke, dan is de keuze niet zo moeilijk inderdaad.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Neehet is een oldtimer, uit de tijd dat een mistachterlicht nog een optie was.
densmee heeft al een masjien staan die dat wil dicht magt (leuke woordspelingquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:15 schreef Alfisti het volgende:
Densmee heeft vanaf morgen een bak&braad apparaat!
Gewoon kitten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:15 schreef jitzzzze het volgende:
De nieuwste aanwinst: een dakantenne![]()
Morgen eens kijken hoe ik die erop ga fixenHet gat van de huidige antenne is 18mm, deze heeft slechts 14mm nodig. Ik moet dus 4mm zien te overbruggen
![]()
Kan die misschien de Zet-Nix op inruilenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:28 schreef densmee het volgende:
speciaal voor SD een liefhebber vouwhengel
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/6800/2745998
Ja, komt me vaag bekend voor. Gelukkig waren de zekeringen onaangetast.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heb ik niet ooit verhalen gehoord over rook en vuur en versmolten kabelbomen?
carrosseriering m14, en daar onder een rubber ring van 20 mm oidquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er moet nog iets tussen, want de voet klemt nu helemaal niet op het plaatwerk.
http://products.hirschman(...)8_90_80_18_91_80.pdfquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:59 schreef densmee het volgende:
[..]
carrosseriering m14, en daar onder een rubber ring van 20 mm oid
ja alleen die maat hebben ze niet bij een bouwmarkt, m12 is dan vaak het grootste.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
http://products.hirschman(...)8_90_80_18_91_80.pdf
Zie de handleiding, gaat dat dan lukken? Met een gewoon ringetje van de gamma?
En montage van buitenaf.
goed bezig, volgens google maps zou je toch al 10 uur onderweg zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:06 schreef BaraCuda het volgende:
Hai!
4:30 uit je nest om vroeg te vertrekken uit Val Thorens.
Sneeuwketting in een sneeuwstorm monteren, agent tegen komen die je komt vertellen dat de bergweg pas om 7:00 open is![]()
Vervolgens is de bergweg/ijsbaan open en staan er 5 bussen dwars over de weg omdat ze niet omhoog komen.
Anyway, 19:00 thuis en alle botten zijn nog heel
Het stukje van de voet wat door het dak naar buiten steekt is 11mm, stukje rubber moeten ze wel hebben daar. Of anders dichtkitten, de antenne hoeft verder niet te werken en er ook nooit meer af.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:08 schreef densmee het volgende:
[..]
ja alleen die maat hebben ze niet bij een bouwmarkt, m12 is dan vaak het grootste.
M14 is een ongebruikelijke maat, maar bij een goede schroevenwinkel hebben ze dat wel
Senks, good to be back. Een week in die shit sneeuw is wel weer voldoende.quote:
Die ruimte is er, je hoeft de radiator niet maximaal in de voet te draaien. En op die ring waarmee je het spul aandraait zit ook een rubber. Al is die slechts 17mm in doorsnee, dat wordt krapjes op een gat van 18mmquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:11 schreef densmee het volgende:
ring is 3 mm dik ongeveer, een autodak 1 mm hooguit en een rubber ring samengedrukt 2 mm oid
Viel ook zeker niet tegen, de rest van de reis viel 100% mee.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:09 schreef densmee het volgende:
[..]
goed bezig, volgens google maps zou je toch al 10 uur onderweg zijn.
ach ja ik ben dan ook wel blij op dat soort momenten met rondom kettingen en 4wdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Viel ook zeker niet tegen, de rest van de reis viel 100% mee.
Weinig pauzes gedaan en toch als een van de eerste op die bergpas. Naar beneden was best te doen op wat bussen die dwars over de weg stonden die naar boven wilde.
De mensen die naar boven wilde staan er volgens mij nu nog![]()
Het was echt serieus een 2cm ijs met daar op nog een laagje sneeuw.
Lekkere omstandighedenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Viel ook zeker niet tegen, de rest van de reis viel 100% mee.
Weinig pauzes gedaan en toch als een van de eerste op die bergpas. Naar beneden was best te doen op wat bussen die dwars over de weg stonden die naar boven wilde.
De mensen die naar boven wilde staan er volgens mij nu nog![]()
Het was echt serieus een 2cm ijs met daar op nog een laagje sneeuw.
en dan klemt de antenne niet vast aan het dak, schuift een keer wat naar achter omdat je in de wasstraat bent geweest, en vervolgens loopt je auto volquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom dacht ik juist om er een beetje kit tussen te doen.![]()
Beetje een beun oplossing, dat wel
Er moet wel een ring aan de onderkant, tussen het gedeelte wat je in het dak haakt en het dak zelf. Maar hoe krijg je die van buitenaf erin?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:15 schreef densmee het volgende:
[..]
en dan klemt de antenne niet vast aan het dak, schuift een keer wat naar achter omdat je in de wasstraat bent geweest, en vervolgens loopt je auto vol
Eigen naam, dan bouw je zelf no-claim op.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:28 schreef Nafi het volgende:
Excuses dat ik jullie gezellig gesprekje onderbreek![]()
Heeft er iemand misschien verstand van autoverzekeringen? Ik ben 18 en heb binnenkort mijn rijbewijs op zak. Ik wil een nieuw autootje halen, maximaal 5 duizend, maar weet niet of ik de auto op mijn vaders naam moet laten zetten of op eigen naam. Klopt het dat ik veel meer kwijt ben aan verzekeringskosten als het op mijn naam staat dan op mijn vaders naam? Zal dit veel verschil maken? Hij is 60+ trouwens.
Oh dat zien ze dan natuurlijk omdat jij die schadeformulier invult.. Maar je hebt gelijk, het is ook belangrijk dat ik zelf no-claim ga opbouwen. Wellicht is het dan verstandig een jaartje of 2 op mijn pa's naam te doen tot ik wat meer rijervaring heb en vervolgens switchen?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Eigen naam, dan bouw je zelf no-claim op.
Of zoals in mijn geval op je pa's naam, als je voor de derde keer schade maakt zal de verzekering vanzelf vragen of je dat niet meer wilt doen.
Wat een goed stukje advies zo laat nog.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:57 schreef Dingest het volgende:
Verzekering moet op naam van de regelmatige bestuurder, tenzij je verzekeraar een duidelijke constructie kent waarbij pa hem mag verzekeren en jou als regelmatige bestuurder mag/kan aanwijzen - al zullen ze dan meer van jou als risico uitgaan dan je vader met bijbehorende kosten.
Kan zoiets niet en je zet hem toch op je vaders naam, dan ben je de verzekering aan het flessen en als er iets gebeurt en ze gaan een beetje uitpluizen hoe en wat, gaan die dat echt niet grappig vinden![]()
Gewoon op eigen naam, je bent nu eenmaal jong en beginnend bestuurder met daardoor een verhoogd risico. En anders even wachten met een eigen auto totdat je het zelf wel kunt betalen
Gaan verzekeraars vanaf een bepaalde leeftijd ook minder geld vragen voor een verzekering? Bijvoorbeeld, ik ben 24 en heb al 5 jaar mijn rijbewijs, maar nog geen auto op naam gehad -> betaal ik dan nog steeds net zo veel als een 18 jarige die net zijn papiertje heeft?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:57 schreef Dingest het volgende:
Verzekering moet op naam van de regelmatige bestuurder, tenzij je verzekeraar een duidelijke constructie kent waarbij pa hem mag verzekeren en jou als regelmatige bestuurder mag/kan aanwijzen - al zullen ze dan meer van jou als risico uitgaan dan je vader met bijbehorende kosten.
Kan zoiets niet en je zet hem toch op je vaders naam, dan ben je de verzekering aan het flessen en als er iets gebeurt en ze gaan een beetje uitpluizen hoe en wat, gaan die dat echt niet grappig vinden![]()
Gewoon op eigen naam, je bent nu eenmaal jong en beginnend bestuurder met daardoor een verhoogd risico. En anders even wachten met een eigen auto totdat je het zelf wel kunt betalen
http://www.autoverzekeringafsluiten.com/autoverzekering-leeftijd/quote:Op zondag 3 februari 2013 13:19 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Gaan verzekeraars vanaf een bepaalde leeftijd ook minder geld vragen voor een verzekering? Bijvoorbeeld, ik ben 24 en heb al 5 jaar mijn rijbewijs, maar nog geen auto op naam gehad -> betaal ik dan nog steeds net zo veel als een 18 jarige die net zijn papiertje heeft?
Jonge mensen die net hun rijbewijs hebben zijn duurder uit ja. De zogenaamde risicogroep.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:19 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Gaan verzekeraars vanaf een bepaalde leeftijd ook minder geld vragen voor een verzekering? Bijvoorbeeld, ik ben 24 en heb al 5 jaar mijn rijbewijs, maar nog geen auto op naam gehad -> betaal ik dan nog steeds net zo veel als een 18 jarige die net zijn papiertje heeft?
Waarom? Nou heb je nog steeds geen schadevrije jaren.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:05 schreef .Neovo. het volgende:
Auto heb ik al, verzekering op naam van mijn ouders.
Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 3 februari 2013 14:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarom? Nou heb je nog steeds geen schadevrije jaren.
Hangt van de verzekeraar af hoe en wat exact, maar over het algemeen val je tot en met je 23ste onder een risicogroep en dus met een verhoogde premie. Andere verzekeraars nemen niet alleen je leeftijd, maar ook de leeftijd waarop jij je rijbewijs hebt gehaald mee in hun berekening. Maar over het algemeen gaan ze wel uit van 'ervaring/wijsheid komt met de jaren' en hanteren ze puur een leeftijdsgrens mbt risicogroepen.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:19 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Gaan verzekeraars vanaf een bepaalde leeftijd ook minder geld vragen voor een verzekering? Bijvoorbeeld, ik ben 24 en heb al 5 jaar mijn rijbewijs, maar nog geen auto op naam gehad -> betaal ik dan nog steeds net zo veel als een 18 jarige die net zijn papiertje heeft?
We zitten bij Univé, en ik geloof ook wel iets van 20 jaar. Omdat we alles bij Univé hebben krijgen we ook korting. En Univé weet dat ik er ook in rij, ik ben daarvoor zelfs met mijn moeder naar een kantoor van Univé geweest. Had een vraag over een zorgverzekering, en uiteindelijk zijn alle lopende verzekeringen meteen maar bekekenquote:Op zondag 3 februari 2013 15:18 schreef Dingest het volgende:
Er zijn zelfs tussenpersonen die zo'n constructie aanmoedigen zodat ze maar een polis kunnen verkopenMaar dat neemt niet weg dat het, tenzij specifiek anders geregeld in je opgemaakte polis, verzekeringsfraude is en de gevolgen vrij ernstig kunnen zijn...
Dat moet je zelf weten, kwestie van kijken wat je premiekosten zijn, wat er gedekt wordt en of de auto dat nog waard is. Advies is meestal: 0-4 jaar All-risk, 4-8 jaar WA Casco, 8 jaar en ouder alleen WA. Meeste mensen gaan wel wat ruimer in die getallen zitten, maar een Punto van zo'n 10 jaar oud zou ik niet meer All-risk dekken. Bij sommige maatschappijen kan je heel specifiek modules aanvinken wat wel en niet gedekt wordt.
En hoe gaan zij bewijzen dat jij de regelmatige bestuurder bent in plaats van je vader? Precies, dat kunnen ze niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:40 schreef Dingest het volgende:
Het kan best zijn dat het zo geregeld is dat jij wel als regelmatige bestuurder op die polis staat aangewezen,dan is er waarschijnlijk niets aan de handAls de verzekering bijv. op naam van je vader staat en hij is volgens de polis ook de regelmatige bestuurder, terwijl in werkelijkheid jij dat bent, dán zit het verkeerd.
Maar als ik jou was zou ik hem nu gewoon eens op jouw naam zetten, als het echt jouw auto is ook zelf de lasten gaan dragenHeb je in de toekomst ook meer profijt van.
Totdat ze je buren bellen en die zeggen dat jij meestal met die auto rijdt.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:40 schreef Nafi het volgende:
[..]
En hoe gaan zij bewijzen dat jij de regelmatige bestuurder bent in plaats van je vader? Precies, dat kunnen ze niet.
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Totdat ze je buren bellen en die zeggen dat jij meestal met die auto rijdt.
Jij denkt dat fraude nooit en te nimmer te achterhalen is?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:40 schreef Nafi het volgende:
[..]
En hoe gaan zij bewijzen dat jij de regelmatige bestuurder bent in plaats van je vader? Precies, dat kunnen ze niet.
Volgens mij heeft Blessed daadwerkelijk een TomTom-voice ingesproken (na aanleiding hiervan); dat is de enige reden waarom ik eigenlijk wel een TomTom zou willenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:03 schreef Paladijn het volgende:
Ja, stomme Johan... oh, wacht
Dit blijft ook tijdloos trouwens
en ROFL
YOU MISSED THE BLOODY TURNING!
Net aandachtig gelezen:quote:Op zondag 3 februari 2013 16:52 schreef Dingest het volgende:
[..]
Jij denkt dat fraude nooit en te nimmer te achterhalen is?![]()
Wat een verzekeringsmaatschappij het minst leukst vindt om te doen, is uitkeren. Als een jong ventje een ernstig ongeval veroorzaakt in een auto die niet op zijn naam staat, gaan ze echt wel uitzoeken hoe de vork in de steel zit en wat aannemelijk is en niet. Dit kan zo ver gaan tot en met buurtonderzoeken en dergelijke; ik heb gehoord dat sommige maatschappijen zelfs zo ver gaan om een onderzoeksinstantie in te schakelen. Zo'n zaak kan zelf voor de rechter komen, maar dan moet je wel een heel sterk verhaal en bewijs hebben dat het een legitieme constructie was. Je krijgt echt niet zomaar het voordeel van de twijfel.
Je zou niet de eerste zijn die het overkomen is:
[ afbeelding ]
niet met 80 km/h binnen de bebouwde kom waar 50 is toegestaanquote:Op zondag 3 februari 2013 20:51 schreef jitzzzze het volgende:
Maar ook jij, als normale jongen kan een ongeluk veroorzaken.
Wel met 50 waar 50 is toegestaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef lipje het volgende:
[..]
niet met 80 km/h binnen de bebouwde kom waar 50 is toegestaan
vanmiddag al gekeken ;Dquote:
quote:
citroen-forum.nlquote:Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef Barcaconia het volgende:
2cv, jij bent nogal in de citroenwereld geïntegreerd natuurlijk, weet jij waar ik zou kunnen kijken voor onderdelen van vooroorlogse citroens, of welke fora ik moet aanmelden om de juiste mensen te vinden?
Hij heeft het toch echt zelf toegegeven. Als het werkelijk zo zou zijn zou je in principe nooit met iemand anders auto mogen rijden, hoe onzin is dat?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:52 schreef Dingest het volgende:
[..]
Jij denkt dat fraude nooit en te nimmer te achterhalen is?![]()
Wat een verzekeringsmaatschappij het minst leukst vindt om te doen, is uitkeren. Als een jong ventje een ernstig ongeval veroorzaakt in een auto die niet op zijn naam staat, gaan ze echt wel uitzoeken hoe de vork in de steel zit en wat aannemelijk is en niet. Dit kan zo ver gaan tot en met buurtonderzoeken en dergelijke; ik heb gehoord dat sommige maatschappijen zelfs zo ver gaan om een onderzoeksinstantie in te schakelen. Zo'n zaak kan zelf voor de rechter komen, maar dan moet je wel een heel sterk verhaal en bewijs hebben dat het een legitieme constructie was. Je krijgt echt niet zomaar het voordeel van de twijfel.
Je zou niet de eerste zijn die het overkomen is:
[ afbeelding ]
Pfoeh ... Ik ken dat type carburateur niet eensquote:Op zondag 3 februari 2013 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
PatanMaar idd niet in de vooroorlogse spullen, maar misschien heb je er eens van gehoord op een forum oid. Ik zoek een carb revisie set voor een 26GHF solex.
B14quote:Op zondag 3 februari 2013 21:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Pfoeh ... Ik ken dat type carburateur niet eensWaar zit het op ?
Ik zal eens rondkijken. Ik ken 1 franse site die misschien weten waar ik het kan zoeken, morgen eens bellen. Anders wordt het zelf pakkingen maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:49 schreef 2cv het volgende:
Het enige wat ik ka kan adviseren is markplaats of citroen-forum.nl
ja op interwebsquote:
Correct, zoiets heet regelmatige bestuurder.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:43 schreef daNpy het volgende:
Er is natuurlijk wel een verschil tussen "je eigen auto op naam van iemand anders verzekeren" en "een keer in de auto van iemand anders rijden".
quote:Regelmatige bestuurder
Degene die meestal in de (te verzekeren) auto rijdt. Meestal is dat dezelfde persoon als de aanvrager/verzekeringnemer. Voor de premieberekening en de aanvraag moet u altijd de gegevens van de regelmatige bestuurder invullen.
quote:Op maandag 4 februari 2013 10:09 schreef powerflux het volgende:
is dit apk afkeur?
[ afbeelding ]
edit: ze moeten auto's van tankdoppen maken
Prima, ik piep natuurlijk anders als ik ooit gepakt zou worden maar ik blijf bij mijn standpunt dat ze dat niet kunnen controleren. Als je meerdere malen schade meldt gaat dat opvallen en daar gaan ze zeker problemen van maken maar anders zie ik totaal niet in hoe ze erachter gaan komen. Alsof ze met regelmaat voor mijn huis gaan lopen wachten om te zien dat ik en niet mijn vader achter het stuur stapquote:Op maandag 4 februari 2013 10:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Correct, zoiets heet regelmatige bestuurder.
[..]
Je hebt dat artikel gelezen?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:03 schreef Nafi het volgende:
[..]
Prima, ik piep natuurlijk anders als ik ooit gepakt zou worden maar ik blijf bij mijn standpunt dat ze dat niet kunnen controleren. Als je meerdere malen schade meldt gaat dat opvallen en daar gaan ze zeker problemen van maken maar anders zie ik totaal niet in hoe ze erachter gaan komen. Alsof ze met regelmaat voor mijn huis gaan lopen wachten om te zien dat ik en niet mijn vader achter het stuur stap
Ja, daar verklaart gozer zelf aan de politie dat hij de regelmatige bestuurder is. Hij zegt er volgens het artikel zelfs bij dat hij het heeft gedaan om de kosten te drukken.quote:
Je weet dat je hetzelfde doet? Regelmatig rondrijden in een wagen waar jij niet als regelmatige bestuurder voor verzekerd bent?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:13 schreef Nafi het volgende:
[..]
Ja, daar verklaart gozer zelf aan de politie dat hij de regelmatige bestuurder is. Hij zegt er volgens het artikel zelfs bij dat hij het heeft gedaan om de kosten te drukken.
Jij maakt er nu een morele kwestie van. Ik heb het erover dat ze het niet kunnen nagaan, tenzij je heel opvallend doet door meerdere malen schade te melden of door het simpelweg toe te geven.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je weet dat je hetzelfde doet? Regelmatig rondrijden in een wagen waar jij niet als regelmatige bestuurder voor verzekerd bent?
Ik wil er geen morele kwestie van maken. Het gaat mij erom dat je bewust deze keuze nu gemaakt en heroverwogen hebt. Wat je er verder mee doet is jouw keuze en jouw zaak.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:18 schreef Nafi het volgende:
[..]
Jij maakt er nu een morele kwestie van. Ik heb het erover dat ze het niet kunnen nagaan, tenzij je heel opvallend doet door meerdere malen schade te melden of door het simpelweg toe te geven.
Heb gekeken, maar zie niks. Gok dat het de schokdemper wel eens kan zijn. De auto veert nog wel goed. Zal de garage maar eens bezoeken.quote:
Een defecte schokbreker tikt toch helemaal niet?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:20 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Heb gekeken, maar zie niks. Gok dat het de schokdemper wel eens kan zijn. De auto veert nog wel goed. Zal de garage maar eens bezoeken.
Bah, heb helemaal geen zin om naar de garage te gaan. En gisteren begon die auto het ineens te doen, daarvoor nooit wat met dat ding gehad.
die ook in een Volvo 340 ligt?quote:
Dunno, zo veel verstand heb ik er nou ook weer niet vanquote:Op maandag 4 februari 2013 16:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een defecte schokbreker tikt toch helemaal niet?
Ik geloof niet dat hij het echt snaptquote:Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je weet dat je hetzelfde doet? Regelmatig rondrijden in een wagen waar jij niet als regelmatige bestuurder voor verzekerd bent?
Dan moeten ze wel echt stuk zijn, dan is alle vloeistof eruit of niet?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:25 schreef Dingest het volgende:
Schokdempers maken meestal een duidelijke, holle tik als ze echt goed kapot zijn (is mijn ervaring althans). Duw op de hoek van de auto, hij zou zo'n 1,5 keer moeten veren als ze nog in orde zijn.
Homokineten kunnen ook tikken bij zo'n hoogteverschil, maar dan zou je ze in de bochten ook wel moeten gaan horen.
Ik hoop het met je. Vooral de stellige, naïeve, overtuiging dat de verzekeraar er niet achter zou kunnen komenquote:Ik geloof niet dat hij het echt snapt![]()
Laten we hopen dat hij daar verder nooit achter hoeft te komen, want dat zou betekenen dat hij eerst een ander in puin moet rijden...
Ik had laatst ook een lege schokdemper achter. Maar die klapperde niet. Of kwam dat door een klein laagje water erin?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:44 schreef Dingest het volgende:
Bij mij waren toen beide achterdempers wel compleet leeg, jaVolgens mij hoor je slechte dempers niet zo heel goed, meer dat je auto dan gaat deinen door het gebrek aan stugheid. Als je ze wel hoort dan is het demp-effect al vrij veel verdwenen en zijn ze behoorlijk leeg.
De theorie is inderdaad mooi, maar de waarheid is gelukkig anders.quote:Het zou wel een mooie theorie zijn; je kunt overal mee wegkomen zolang je maar niets zegtWant een misdrijf wordt immers alleen onderzocht als iemand zich als dader meldt.
ja hoi hierquote:Op maandag 4 februari 2013 16:24 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dunno, zo veel verstand heb ik er nou ook weer niet van. Maar als ik een drempel op- en afga hoor ik een harde tik bij het wiel weg komen. Vandaag ook weer.
Waar zijn SD en Chuck als je ze nodig hebt
Ik de rubbers, waar ze mee vast zittenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:21 schreef Duvel het volgende:
Bij ons zijn een stel stabilisatiestangen of zo voorin versleten, dus als je over een hobbelige weg rijdt, bonkt het. Ook leuk!
jaquote:Op maandag 4 februari 2013 10:09 schreef powerflux het volgende:
is dit apk afkeur?
[ afbeelding ]
edit: ze moeten auto's van tankdoppen maken
b14 is een type auto.quote:
lijkt mij zo een reactie stang die speling heeft op een kogelquote:Op maandag 4 februari 2013 11:36 schreef .Neovo. het volgende:
Goeiemorgen.
Sinds gisteravond hoor ik een tikkend geluid bij het linker voorwiel wegkomen bij het nemen van drempels. Het is een soort klikklik geluid (bij het in- en uitveren). Op strakke wegen hoor ik niks. Wat zou het kunnen zijn? Een lagertje?
Ik het ook!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik de rubbers, waar ze mee vast zitten
de kuntstoffen bus van de kogels welquote:Op maandag 4 februari 2013 19:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die stang zelf gaat niet zo snel kapot.
Van een stabi-stang? Heeft die kogels dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
de kuntstofen bus van de kogels wel
ligt er aan hoe je het spul benoemt, ik noem de lange stang de stabalisator stang, de 2 korte de reactie stangen, de reactie stangen hebben kogelsquote:Op maandag 4 februari 2013 19:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van een stabi-stang? Heeft die kogels dan?
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ligt er aan hoe je het spul benoemt, ik noem de lange stang de stabalisator stang, de 2 korte de reactie stangen, de reactie stangen hebben kogels
das idd de stabalisator stangquote:Op maandag 4 februari 2013 19:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die horizontale gele stang, dat is toch de stabi-stang?
Maar waar zitten jouw reactiestangen dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:38 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
das idd de stabalisator stang
dat zijn die 2 stangen die rechtomhoog gaan, die vast zitten aan de stabalisator stangquote:Op maandag 4 februari 2013 19:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar waar zitten jouw reactiestangen dan?
En die heeft elke auto? Want dan moet ik nog even gaan zoeken bij de mijnequote:Op maandag 4 februari 2013 19:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dat zijn die 2 stangen die rechtomhoog gaan, die vast zitten aan de stabalisator stang
zover ik weet jaquote:Op maandag 4 februari 2013 19:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En die heeft elke auto? Want dan moet ik nog even gaan zoeken bij de mijne
alleen mc pherson ophanging toch?quote:
kan ook stabilisatiestang zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 19:41 schreef Duvel het volgende:
Die dingen zorgen voor bonk bonk bonk en zo?
Als de rubbers stuk zijn wel ja.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:41 schreef Duvel het volgende:
Die dingen zorgen voor bonk bonk bonk en zo?
en kinderenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Slecht rubber kan ook tot tikken leiden.
Hahahaha.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Je kan er wel getikt van worden op den duur
Hmm, zal het meenemen.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
lijkt mij zo een reactie stang die speling heeft op een kogel
zit alles dan wel netjes vast ? je zult namelijk niet de eerste wezenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:54 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hmm, zal het meenemen.
Grappig detail is dat er aan hetzelfde wiel net een paar week terug een stuurkogeltje is vervangen. Het lijkt mee zeer onwaarschijnlijk dat dat het dan is.
voor Fiat producten kan je ook bij Fristi terechtquote:Op maandag 4 februari 2013 16:24 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dunno, zo veel verstand heb ik er nou ook weer niet van. Maar als ik een drempel op- en afga hoor ik een harde tik bij het wiel weg komen. Vandaag ook weer.
Waar zijn SD en Chuck als je ze nodig hebt
Neem aan van wel. Ik ging gisteravond iets te hard (35 ofzo, zo extreem is het ook weer niet) van een drempel af, en toen merkte ik het.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zit alles dan wel netjes vast ? je zult namelijk niet de eerste wezen
Is ook zoquote:Op maandag 4 februari 2013 20:01 schreef lipje het volgende:
[..]
voor Fiat producten kan je ook bij Fristi terecht
Verschroten en wat anders kopen, de enige en beste oplossing.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:01 schreef lipje het volgende:
[..]
voor Fiat producten kan je ook bij Fristi terecht
quote:
Echt niej. Heb naast normaal onderhoud nog geen problemen gehad met autoproducten van Italiaanse makelij.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Verschroten en wat anders kopen, de enige en beste oplossing.
Beetje jammer dat er dan wel weer een Duits kenteken op moet zitten.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En speciaal voor de alfa fapperts:
[ afbeelding ]
Dikke bak!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En speciaal voor de alfa fapperts:
[ afbeelding ]
en je waarde na betaling geminimaliseerd is:')quote:Op maandag 4 februari 2013 20:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dikke bak!
Jammer alleen dat je ze aan de straatstenen niet kwijt raakt
Okquote:
TWEE KEER HELFT? IES TEVEEL!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:13 schreef .Neovo. het volgende:
Ik werd net gebeld door een turk met de vraag over een hometrainer op marktplaats
Maar vriendelijk gezegd dat ie een verkeerd nummer heeft gedraaid en dat ik niks op marktplaats heb.
Klinkt als een kogeltje met speling.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:36 schreef .Neovo. het volgende:
Goeiemorgen.
Sinds gisteravond hoor ik een tikkend geluid bij het linker voorwiel wegkomen bij het nemen van drempels. Het is een soort klikklik geluid (bij het in- en uitveren). Op strakke wegen hoor ik niks. Wat zou het kunnen zijn? Een lagertje?
Noopz. Bij mijn BX zit aan de achterkant de stabilisatorstang rechtstreeks aan de draagarmen vast gebout. En bij bepaalde kadetten (quote:
Je weet dat je die dingen gewoon met een sleutel start en je niet in hoeft te checken met je chipkaart?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb voor komende woensdag een Ford Ka gehuurdGewoon om weer eens de feeling te krijgen van het rijden met een auto. Geloof dat ik sinds aug 2008 niet meer aan een stuur gezeten heb.
hij heeft bij profail al een treinpad proberen aan te vragenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je weet dat je die dingen gewoon met een sleutel start en je niet in hoeft te checken met je chipkaart?
Er blaast niemand op een fluitje ten teken van vertrek, je moet zelf de deuren dicht doen en er is ook geen wit vertrek licht. Geel sein betekend niet langzaam doorrijden maar stoppen als het kan.
Er is ook geen dienstregeling maar je kan gewoon vertrekken wanneer je zelf wilt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geel sein betekent niet langzaam doorrijden maar stoppen als het kanff flink gassen zodat je het nog net haalt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb voor komende woensdag een Ford Ka gehuurdGewoon om weer eens de feeling te krijgen van het rijden met een auto. Geloof dat ik sinds aug 2008 niet meer aan een stuur gezeten heb.
quote:
Zelfs achteruit kruipen is sneller, betrouwbaarder en beter dan de Fyra.quote:
Er zitten wel meer kogels in die hoekquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:13 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
3 week geleden is daar nog een stuurkogel vervangen..
Ik had binnen een half jaar giga-speling op een fuseekogel van de kwikfit. Dom natuurlijk om naar de kwikflop te gaan, maar ik had nog een beetje hoop dat als ik ze een zeer precies, nauwkeurig omschreven taak toe zou bedelen met de instructie niet verder te kijken en vooral overal af te blijven waar ze geen opdracht voor hadden gekregen om er aan te zitten dat het dan wel zou lukken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:13 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
3 week geleden is daar nog een stuurkogel vervangen..
hoho, in de 5jesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:30 schreef Barcaconia het volgende:
En de ANWB in hun 2cv camionetjes er achteraan voor de zekerheid.
Dat je Andre in een renault wegdraagt is al erg genoeg, als je een falende renault gaat helpen met een andere falende renault ga je over een grens.quote:
Ja, naar Frankrijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat je Andre in een renault wegdraagt is al erg genoeg, als je een falende renault gaat helpen met een andere falende renault ga je over een grens.
1 x raden waar ik mijn stuurkogel vandaan hebquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik had binnen een half jaar giga-speling op een fuseekogel van de kwikfit. Dom natuurlijk om naar de kwikflop te gaan, maar ik had nog een beetje hoop dat als ik ze een zeer precies, nauwkeurig omschreven taak toe zou bedelen met de instructie niet verder te kijken en vooral overal af te blijven waar ze geen opdracht voor hadden gekregen om er aan te zitten dat het dan wel zou lukken.
Nee dus ...
niks aannemen! bij twijfel controleren,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:05 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
1 x raden waar ik mijn stuurkogel vandaan heb![]()
Naja, mijn vader heeft em er op gezet, dus ik kan dan wel aannemen dat het tenminste fatsoenlijk is gegaan.
Hij werkt bij kwikfit, en het gaat niet zo goed bij die toko![]()
In 1935quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:30 schreef Barcaconia het volgende:
En de ANWB in hun 2cv camionetjes er achteraan voor de zekerheid.
"Vertrouwen is goed, controle is beter" ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
niks aannemen! bij twijfel controleren,
Ik zou meteen een andere auto kopen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:05 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
1 x raden waar ik mijn stuurkogel vandaan heb![]()
Naja, mijn vader heeft em er op gezet, dus ik kan dan wel aannemen dat het tenminste fatsoenlijk is gegaan.
Hij werkt bij kwikfit, en het gaat niet zo goed bij die toko![]()
bij de kwikfit sobersoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
"Vertrouwen is goed, controle is beter" ?
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de 2cv toen al uitgevonden was maar omdat de revolutie te groot zou zijn is de introductie uitgesteld.quote:
Dan is die bron wat minder betrouwbaar dan jij denkt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de 2cv toen al uitgevonden was maar omdat de revolutie te groot zou zijn is de introductie uitgesteld.
t is wel lekker stil nuquote:
Allemaal de schuld van die zwarten dusquote:
Heb je je banden al opgepompt tot de aanbevolen bandenspanning ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:08 schreef Nafi het volgende:
Iemand die een schatting kan maken van de prijs voor het inbouwen van stuurbekrachtiging in een Nissan Sunny uit 1994? Kan het überhaupt wel? Prima auto, komt altijd zonder problem de APK door, verder ook weinig kosten, verzekering goedkoop etc. maar dat stuur joh![]()
Heb zelf een beetje rondgekeken maar kon weinig vinden
mha, koop maar een andere autoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:08 schreef Nafi het volgende:
Iemand die een schatting kan maken van de prijs voor het inbouwen van stuurbekrachtiging in een Nissan Sunny uit 1994? Kan het überhaupt wel? Prima auto, komt altijd zonder problem de APK door, verder ook weinig kosten, verzekering goedkoop etc. maar dat stuur joh![]()
Heb zelf een beetje rondgekeken maar kon weinig vinden
Je kan beter nieuwe banden kopen, scheelt veel meer.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:08 schreef Nafi het volgende:
Iemand die een schatting kan maken van de prijs voor het inbouwen van stuurbekrachtiging in een Nissan Sunny uit 1994? Kan het überhaupt wel? Prima auto, komt altijd zonder problem de APK door, verder ook weinig kosten, verzekering goedkoop etc. maar dat stuur joh![]()
Heb zelf een beetje rondgekeken maar kon weinig vinden
Tijdens het rijden is het geen probleem maar parkeren is toch lastig. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan denk ik dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:09 schreef daNpy het volgende:
Stuurverkrachtiging
Kweek maar wat spierballen!
Dat is een handige tip inderdaad, thanks kga het proberen!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je je banden al opgepompt tot de aanbevolen bandenspanning ?
Kan je je auto niet gewoon verkopen en voortaan met het OV gaan ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:22 schreef Nafi het volgende:
[..]
Dat is een handige tip inderdaad, thanks kga het proberen!
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mha, koop maar een andere auto
nieuwstuurhuis heb je nodig,
leidingen, stuurkolom,stuurbekrachtingpomp, andere krukaspoelie, extra beugels, paar meter leiding werk, reservoir.
tl'etje
Rijbewijs is nog niet binnen hoor. Vanaf volgende week ga ik jullie pesten als nieuw gevaar op de wegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kan je je auto niet gewoon verkopen en voortaan met het OV gaan ?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:55 schreef powerflux het volgende:
stuurbekrachtiging
in een sunny
jonge, kun je je eigen armen wel tillen?
Het wordt lache jonge, al rij ik er waarschijnlijk nog geen 50 km meequote:
Kneusjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:19 schreef 2cv het volgende:
Ja, de mensen die je zien rijden zullen lache. En als jij door de roestbak heen zakt duurt het vrij lang voor jij weer kan lache (of zitte).
Zal ook wel niet gebeurenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:21 schreef 2cv het volgende:
Dank
Maar ik hoop dat je niet door het ding heen zakt. Zou lullig zijn.
^^quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Overigens ben je een mietje. Stuurbekrachtiging is voor der zwakken.
Nee dat weet ik niet, en het boeit me geen zak ook. Ik huur gewoon een autootje voor een dag, en misschien wordt het wel een Lupo of een Fiat 500 of whatever. Zal me finaal aan m'n reet.. oh wachtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:32 schreef 2cv het volgende:
Je weet dat als je op google images op roest zoekt, je als eerste een plaatje van een ford ka krijgt he ?
Doen ze bij 2cv's. De eigenaren van een 2cv met groter stuurwiel dan orgineel zijn te herkennen aan de pleisters om hun vingers.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef loveli het volgende:
[..]
^^
Hij kan er ook een groter stuur inzetten, werkt net zo goed. Kracht maal arm enzo.
God god de kinderachtigheid druipt er weer vanaf hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Doen ze bij 2cv's. De eigenaren van een 2cv met groter stuurwiel dan orgineel zijn te herkennen aan de pleisters om hun vingers.
Nee, die lui schijten op BX-en. Ik gebruik ze als rijdend vuilnisvat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God god de kinderachtigheid druipt er weer vanaf hoorZit je bij de tuf-tufclub soms?
Oh ja wacht, dat maakt mij dus sowieso al tweederangs volk hier, kloptquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:06 schreef Paladijn het volgende:
Het is duidelijk dat je geen autorijder bent
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het wordt lache jonge meisje, al rij ik er waarschijnlijk nog geen 50 km mee
Je bent ook geen treinenfetesjist he ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja wacht, dat maakt mij dus sowieso al tweederangsklasse volk hier, kloptHad ik even over het hoofd gezien, het spijt me.
Nee hoor, tegenwoordig bouwen ze gewoon een elektromotor op de stuurkolom bij. Kost wel een paar duizend euro, maar is niet veel werk om in te bouwen. Wordt bij klassiekers veel gedaan waar oude mensen in willen blijven rijden die niet meer de kracht hebben voor dat zware sturen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mha, koop maar een andere auto
nieuwstuurhuis heb je nodig,
leidingen, stuurkolom,stuurbekrachtingpomp, andere krukaspoelie, extra beugels, paar meter leiding werk, reservoir.
tl'etje
Ach, Duvel is ook treinvolk en hij wordt ook getolereerd. Jij bent ook welkom dus.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja wacht, dat maakt mij dus sowieso al tweederangs volk hier, kloptHad ik even over het hoofd gezien, het spijt me.
Vergeet het, er ligt sneeuw!quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:26 schreef .Neovo. het volgende:
Hopelijk rijden de trein wel vandaag he
die heten droplinks. Reactiestang wordt vaak iets anders mee aangeduid.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dat zijn die 2 stangen die rechtomhoog gaan, die vast zitten aan de stabalisator stang
dat zeg ik total lossquote:Op woensdag 6 februari 2013 08:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee hoor, tegenwoordig bouwen ze gewoon een elektromotor op de stuurkolom bij. Kost wel een paar duizend euro, maar is niet veel werk om in te bouwen. Wordt bij klassiekers veel gedaan waar oude mensen in willen blijven rijden die niet meer de kracht hebben voor dat zware sturen.
Als zelfs Flash, als treinpersoon zijnde, een auto huurt, dan weet je dat het goed fout zit.quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:26 schreef .Neovo. het volgende:
Goeiedag
Hopelijk rijden de trein wel vandaag he
Klassieker in wording, die dingen stijgen alleen maar in waarde!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |