Denk als hij weer gepakt wordt, dat hij dan zijn boeltje kan pakken voorgoed!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar geloof niet dat hij daar nu nattie staat
Ben geen expert maar daar geloof ik niet in, zo'n lichaam terwijl je 5 dagen per week 2/3x per dag trained en veel cardio.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Genoeg legale shit om te groeien man.
Weet niet, ik vind de AC best wel Overeem geilquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Denk als hij weer gepakt wordt, dat hij dan zijn boeltje kan pakken voorgoed!
BMI zegt obisitasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:28 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die wegen dus gewoon 120 kilo!
Kan wel man, zolang je maar een kcal surplus blijft houden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben geen expert maar daar geloof ik niet in, zo'n lichaam terwijl je 5 dagen per week 2/3x per dag trained en veel cardio.
Als Overeem verliest vergaat de wereld.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:30 schreef THEFXR het volgende:
José Aldo (c) vs. Frankie Edgar
Rashad Evans vs. Antônio Rogério Nogueira
Alistair Overeem vs. Antonio Silva
Jon Fitch vs. Demian Maia
Joseph Benavidez vs. Ian McCall
ALS CEES VERLIEST, STOP IK MET MMA!
Is niet erg, daardoor is zijn stamina waarschijnlijk beter.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:29 schreef Smoofie het volgende:
Overeem is wel minder gespierd als vorige keer btw.
Klopt, kracht zal hij nog wel zat hebben. Allene iets hoger vetpercentage nu.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is niet erg, daardoor is zijn stamina waarschijnlijk beter.
Edgar heb hetzelfde probleem als ik destijds met trainen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:32 schreef Fenomeno het volgende:
Denken dat Edgar kans maakt
Die gaat huilend terug naar 155 nadat scarface heel zn been kapotschupt
pure poëziequote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:32 schreef Fenomeno het volgende:
Die gaat huilend terug naar 155 nadat scarface heel zn been kapotschupt
Ach hij is nu best wel lang clean en heeft daar dus ook op getrained... Denk dat Dana echt wel zijn voortgang in de gaten heeft gehouden voor hij dit gevecht definitief maakte..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:05 schreef McNulty het volgende:
Zonder het sap wordt Cees z'n spiermassa langzaam maar zeker omgezet in vet.
Dana heeft altijd het recht om ervan af te wijken,lolquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Geen tijd om terug te lezen maar wat is hier de algemene reactie op het nieuwe ranking system?
quote:Jose Aldo vs. Frankie Edgar
Fight of the Year right thur! Ik ben niet eens zo zeker van deze pick voor Aldo, maar wat een awesome card zou dit kunnen worden![]()
Don't like Evans that much, maar hij gaat deze pot hoe dan ook winnen. Nogueira![]()
Overeem by Uberknee!!! TO THA FUCKING FACE!!!![]()
Fitch vs. Maia close fight? Hell no! Most likely to be boring? YES! Close fight? NO!
McCall kwam binnen met aardig wat hype achter hem. Best flyweight fighter etc. Maar nu hij het tegen UFC kaliber fighters moet opnemen is zijn stock gedropped. Ik zie ook Benavidez van hem winnen al zei het met een UD. Toen las ik Feno's post en dacht ik DAMN! The exact opposite
Oepsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:12 schreef Fenomeno het volgende:
Aldo - Edgar krijgt geen winnaar, Taz?
Dit. Een wassen neus dus. De UFC zal zich niet laten leiden door een lijstje, maar door $$$. Daarnaast heeft Dana ook aangegeven dat veel matchups ontstaan doordat de timing tussen de vechters klopt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dana heeft altijd het recht om ervan af te wijken,lol
Kerel is nog steeds een beest.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:24 schreef Lesnar het volgende:
Ik wil liever een Cees met juice, gewoon het gebruik vrijgeven. Who cares, just bleed bitches!
mmmshare.com komen altijd linksquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:41 schreef jna het volgende:
Ik kan vannacht niet kijken en heb morgenavond pas beschikking over een computer. Zijn er sites bekend bij jullie waar ik morgenochtend via m'n mobiel video's van de gevechten kan zien? Ik neem aan dat ze niet op YouTube komen?
Nee wij zitten nu in het vliegtuig, wij reizen alle events af.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:29 schreef tarantism het volgende:
Wanneer wordt het event eigenlijk gehouden? Is dat vannacht al? Kijken de meesten het hier dan via een stream meteen mee?
oh dan snap ik hetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee wij zitten nu in het vliegtuig, wij reizen alle events af.
Ga je weer eens live kijken of zit je nog altijd onder de duim?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Dit gaat écht een kick ass event worden
op mixfight.nl worden ook vaak de linkjes naar de gevechten geplaatst. Kijk alleen wel uit dat je niet per ongeluk comments leest, staan vaak direct onder de gevechten. Op youtube staan ze soms, maar daar worden ze snel vanaf gehaald. Het meest ideale is natuurlijk live kijken of morgen binnenhalen via nieuwsgroepen of torrents en op je gemak kijken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:41 schreef jna het volgende:
Ik kan vannacht niet kijken en heb morgenavond pas beschikking over een computer. Zijn er sites bekend bij jullie waar ik morgenochtend via m'n mobiel video's van de gevechten kan zien? Ik neem aan dat ze niet op YouTube komen?
Silva leek wel onder de indruk te zijnquote:
Ligt aan vanavond, eerst een verplichting afwerken.. als die niet te lang duurt ben ik er mss bijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je weer eens live kijken of zit je nog altijd onder de duim?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:02 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Silva leek wel onder de indruk te zijn
Als je er niet bij bent wanneer Cees vecht dan ben je de casual van het jaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ligt aan vanavond, eerst een verplichting afwerken.. als die niet te lang duurt ben ik er mss bij
Ik ben van plan om te kijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:11 schreef Cardizzle14 het volgende:
Zin aan vannacht, hoeveel mensen zijn er live bij?
meer gewicht, dus nog langzamer,lolquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:02 schreef Fyodor het volgende:
Tjezus, Bigfoot is weer terug op gewicht:
[ afbeelding ]
Source
Ikquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:11 schreef Cardizzle14 het volgende:
presentquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:11 schreef Cardizzle14 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
IkOngeacht dat ik om half 10 moet voetballen
![]()
![]()
Je bent gewoon bang dat je straks helemaal geen kans meer maakt in TUPquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
Hangt er ergens een poster ofso waar op staat gezocht nieuwe mma topic leden? Waar komen al die nieuwe mensen opeens vandaan
Ben al champ dus ik heb niks meer te bewijzenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:02 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat je straks helemaal geen kans meer maakt in TUP
Lucky Geoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben al champ dus ik heb niks meer te bewijzenvalt me gewoon op.
Vrouwen in dit topic zijn net als eenhoorns in het wild.quote:
Gekke vergelijking aangezien eenhoorns niet bestaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Vrouwen in dit topic zijn net als eenhoorns in het wild.
quote:
Main Cardquote:
Zoiets, maar dan met een left knee erbij.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben benieuwd naar Overeem vanavond.
Beachjequote:
Yesssssquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik 156 koop dan kan ik Overeem zien toch, neem ik aan?
http://www.ufc.tv/ufc/
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:12 schreef Cardizzle14 het volgende:
The Reem gaat hard, weer een nieuwe aflevering
http://www.blackzilians.com/news/78/23/Blackzilians.html
Ja kloptquote:
noooo, dan verslaap je jequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:42 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ga sws maincard kijken, mss tijdens prelims pitten
Ik kijk via hier, op mijn pc.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Via waar gaan jullie kijken?
dm mag ook.
op ufc.tv of facebookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Via waar gaan jullie kijken?
dm mag ook.
Als die nou eens naar de UFC ging na die partij tegen Bonjasky, volgens mij is Spong een jaar of 25-26.quote:
Hoe werkt dat met facebook?quote:
gewoon de ufc liken en je kan dan de gevechten zien van 1 tot 4 uurquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Als die nou eens naar de UFC ging na die partij tegen Bonjasky, volgens mij is Spong een jaar of 25-26.
[..]
Hoe werkt dat met facebook?
Ja alleen daar vallen de maincard toch niet onder?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon de ufc liken en je kan dan de gevechten zien van 1 tot 4 uur
Zal straks eens kijken of dat werkt, ik zie ''sign in'' staan...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon de ufc liken en je kan dan de gevechten zien van 1 tot 4 uur
4:47.18quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whut, hoe laat is Overeem dan wel niet?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja alleen daar vallen de maincard toch niet onder?
Want anders zou niemand meer een pay per view bestellen lijkt me?
Of je reageert constructief, kan ook....quote:
Kanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Of je reageert constructief, kan ook....
Koop het event gewoon.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die wel de moeite neemt?
Je kan de UFC.tv app pakken, als je op sign in drukt en dan log in met facebook.
Maar hoe het dan verder werkt, dat weet ik dus niet.
Nee ben niet fit, tot 4u opblijven red ik niet.quote:
Vanwaar dan je interesse in waar men hier de match kijkt? Je kijkt toch vannacht niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee ben niet fit, tot 4u opblijven red ik niet.
Kijk hem morgen wel via de kanalen die ik altijd gebruik.
de tering, wat een ringgirlsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:12 schreef Cardizzle14 het volgende:
The Reem gaat hard, weer een nieuwe aflevering
http://www.blackzilians.com/news/78/23/Blackzilians.html
Omdat er ongetwijfeld nog een UFC komt ;-)quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:40 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Vanwaar dan je interesse in waar men hier de match kijkt? Je kijkt toch vannacht niet.
Dunne wijven zijn ranzigquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de tering, wat een ringgirls![]()
fuck you dana, met je anorexia bitches
Als ik het had getrokken had ik hem ook gekocht, met dit soort mooie cards vind ik het toch wel wat hebben om de stream gewoon te kopenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Looks like im gonna make it!!!!
Prelims @ Fcebook
Main card kopen @ ufc.tv?
Zo werkt dat niet hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:00 schreef Mr.Smokey het volgende:
pussies hier als je wil kijken dan kijk je gwn
Mooi he, ik gebruik zelf ook altijd boodschappentas alsk naar de gym gaquote:
Mooi jaquote:
blijft hij daar? gaat hij voor bellator vechten?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:05 schreef ChesterPerry het volgende:
Jammer dat ik Dion niet meer in mijn Gym ga zien
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:12 schreef ChesterPerry het volgende:
schitterend:
The K1 fighter wins all.,,
Thats because i never get paided![]()
![]()
![]()
Dat zou ik niet met zeker durven zeggen, maar zijn lessen houden ermee op bij bullys gym presikhaaf(nadat ik weet ben druk met andere dingen momenteel en kan niet meer volop trainen) ik geloof dat hij weer naar 205 pounds gaat en dan gaat vechten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
blijft hij daar? gaat hij voor bellator vechten?
Dat is wat ik heb gehoord idd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:16 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik geloof dat hij weer naar 205 pounds gaat en dan gaat vechten.
Is het al bezig of??quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:20 schreef Geo4kant het volgende:
Die cameraman/editor is zo fucking goed he
Vind ik niet zo interessant maar ga het wel kijken want lekkere wijven las ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, we hebben het over de nieuwe Reem episode.
ik volg alistair al jarenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Vind ik niet zo interessant maar ga het wel kijken want lekkere wijven las ik.
Slaapzequote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:28 schreef AppleMartini het volgende:
Welterusten heren, ik zie het morgen wel
trustequote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:28 schreef AppleMartini het volgende:
Welterusten heren, ik zie het morgen wel
en colaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:36 schreef Hooidraad het volgende:
Heeft iedereen de nodige hoeveelheid aan voedsel ingeslagen?
Valt reuze mee tegenwoordig hoor, dit is nog maar m'n tweede of derde bak dit jaar. Moest even afkicken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:42 schreef ChesterPerry het volgende:
weer een bak BJJwat is je vetpercentage atm
little hadouken fucking punchquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:46 schreef Mr.Smokey het volgende:
Om de tijd beetje door te komen dit soort filmpjes kijken![]()
Helemaal geen leuk vermaak, ik ben zwaar aan het balen dat ik niet gegaan ben..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:44 schreef wuuht het volgende:
Hardbass livestream kijken ook wel leuk vermaak
pak je toch een nieuwe zakquote:Op zondag 3 februari 2013 00:06 schreef Beach het volgende:
net zoutjes gepakt voor 1 uur, nu al bijna opgegeten
woooot?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:12 schreef n00cL30n het volgende:
Jeuhj!
Ik mag weer op tijd naar bed gaan!
Hahahahaha, nou, ik ziet hier met mijn zwagertje in Belgiê. Maar we gaan nog wel een paar potten meekijken!quote:
En we zijn compleetquote:Op zondag 3 februari 2013 00:10 schreef Omega het volgende:
Jose Aldo vs. Frankie Edgar
Al denk ik niet dat het makkelijk zal zijn voor Aldo. Edgar heeft al aangetoond dat hij kan incasseren, en toch vaak raak slaat, maar ik denk dat hij niet genoeg power punches zal kunnen geven om de judges hem tot winnaar te kronen.
In België hebben ze nog een datalimiet toch? Zal hij blij mee zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 00:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hahahahaha, nou, ik ziet hier met mijn zwagertje in Belgiê. Maar we gaan nog wel een paar potten meekijken!
(Waarschijnlijk alleen de facebook fights!)
jepquote:Op zondag 3 februari 2013 00:39 schreef Smoofie het volgende:
Main card begint pas om 4:00? Dus overeem rond 5:00 =/?
Altijd ca. een half uur rekenen per fight (inclusief introducties, reclame, etc.). Dus rond 5u inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:39 schreef Smoofie het volgende:
Main card begint pas om 4:00? Dus overeem rond 5:00 =/?
jaaaa, begint het te komen?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:43 schreef Beach het volgende:
Die ken ik allang
okee okee nog van 2 jaar geleden plus vd laatste tijd vbegint het te komen
Beach, antwoord eens?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:46 schreef Hooidraad het volgende:
Wie zouden jullie picken tussen Hieron vs. Woodley en Tibau vs. Dunham?
Ik ben voor Hieron en Dunham gegaan maar ik vind het vrij lastige partijen om te picken.
Dunham for sure.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:46 schreef Hooidraad het volgende:
Wie zouden jullie picken tussen Hieron vs. Woodley en Tibau vs. Dunham?
Ik ben voor Hieron en Dunham gegaan maar ik vind het vrij lastige partijen om te picken.
Ik wist niet of het ook voor mij goldquote:
Uhh nee.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:51 schreef tarantism het volgende:
ooh, fitch gaat stoempe krijgen vanavond.
Stoempe van Maia?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:51 schreef tarantism het volgende:
Stoempe? Welnee.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:51 schreef tarantism het volgende:
Ik doe battlefield3quote:Op zondag 3 februari 2013 00:51 schreef Beach het volgende:
Is Geo ziek??? meestal rond deze tijd had ik altijd wel een fb linkje
dan maar zelf zoeken
sloeber.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:53 schreef Smoofie het volgende:
Zijn er ook illegale streams of moet ik PPV kopen gvd.
Volgens mij heeft hij onbeperkt?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
In België hebben ze nog een datalimiet toch? Zal hij blij mee zijn
Ik gok dat maia gewoon te snel is voor em. Als 'ie eenmaal op de grond ligt dan laat maia em niet meer gaanquote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ik niet echt gedaan of the cors))).
Is echt ongelofelijk.. alleen deze match is gewoon must see.. wat een war gaat dit wordenquote:
Hey waar ken ik die van? Die moet wel in een film/serie oid gezeten hebben.quote:
Harsh times zit die inquote:Op zondag 3 februari 2013 01:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hey waar ken ik die van? Die moet wel in een film/serie oid gezeten hebben.
Harsh Times (2005) - IMDbquote:Op zondag 3 februari 2013 01:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hey waar ken ik die van? Die moet wel in een film/serie oid gezeten hebben.
Gaat je vetpercentage meteen van omhoogquote:Op zondag 3 februari 2013 01:09 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]* Geo4kant opent deze zak
Me nagels worden er ook vies van, wat is je punt? Je bent toch geen wijf.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaat je vetpercentage meteen van omhoog.
Jelly.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:09 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]* Geo4kant opent deze zak
Neem dan een lekkere proteine barquote:Op zondag 3 februari 2013 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Me nagels worden er ook vies van, wat is je punt? Je bent toch geen wijf.
in je reet, hahaquote:Op zondag 3 februari 2013 01:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neem dan een lekkere proteine bar.
Bij Fitch nemen we wel een plaspauzequote:Op zondag 3 februari 2013 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Hopelijk is de rest van de avond net zo heerlijk
Je bedoeld een schijtpauzequote:Op zondag 3 februari 2013 01:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij Fitch nemen we wel een plaspauze
Bij sommige soa's welquote:Op zondag 3 februari 2013 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bedoeld een schijtpauzeik doe geen 15min over het plassen
Ja, na mijn eerste keer seksquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:22 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik kijk al uit naar de foto's van Edgar zijn benen een dag na het gevecht.
Goede chick uitgezocht danquote:Op zondag 3 februari 2013 01:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja, na mijn eerste keer sekstijd daarna last gehad met pissen
En het ergste was dat ik naar de dokter ging en daar toevallig mn zus in de wachtkamer ook waskon ik uitleggen waarom ik daar was.
Ja, of gesubmit worden door een, enfin je snapt hetquote:Op zondag 3 februari 2013 01:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Anders heet je Kimura
10-0 en dan op je bakkes gaan in je 1e UFC fight
Fantast dat je bent.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja, na mijn eerste keer sekstijd daarna last gehad met pissen
En het ergste was dat ik naar de dokter ging en daar toevallig mn zus in de wachtkamer ook waskon ik uitleggen waarom ik daar was.
Nee achteraf nietquote:
Niets dan de waarheid.quote:
Ik mag hopen dat zijn Kimura defense uitstekend is want anders wordt het een blamagequote:Op zondag 3 februari 2013 01:23 schreef Chase_Utley het volgende:
Ja, of gesubmit worden door een, enfin je snapt het
Duh, zijn familie is in steen veranderd.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:27 schreef Mr.Smokey het volgende:
Die bigfoot ziet er altijd zo zielig uit
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Duh, zijn familie is in steen veranderd.
whahaquote:Op zondag 3 februari 2013 01:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jahoor. Zie die balk onderin.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:32 schreef Nober het volgende:
Kun je na deze ook nog kijken op facebook?
MS13 is dat toch?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:32 schreef Chase_Utley het volgende:
Camus met zijn Mara Salvatrucha shirtje
ja, de prelimsquote:Op zondag 3 februari 2013 01:32 schreef Nober het volgende:
Ja hoor, als jij nog boeiende mensen in je timeline hebt wel. Bij mij is het al een beetje dood op facebook.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:32 schreef Nober het volgende:
TV reclame, pay per view.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met de inkomsten van UFC?
Hij wint wel verdacht vaak op decision. Misschien is Cecil God?quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goddome kan niet wachten tot Cees in die kooi stapt
Neeheee, Taikwango!quote:Op zondag 3 februari 2013 01:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Camus is stablemate van Pettis en beide hebben Taekwondo gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |