Denk als hij weer gepakt wordt, dat hij dan zijn boeltje kan pakken voorgoed!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar geloof niet dat hij daar nu nattie staat
Ben geen expert maar daar geloof ik niet in, zo'n lichaam terwijl je 5 dagen per week 2/3x per dag trained en veel cardio.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Genoeg legale shit om te groeien man.
Weet niet, ik vind de AC best wel Overeem geilquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Denk als hij weer gepakt wordt, dat hij dan zijn boeltje kan pakken voorgoed!
BMI zegt obisitasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:28 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die wegen dus gewoon 120 kilo!
Kan wel man, zolang je maar een kcal surplus blijft houden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben geen expert maar daar geloof ik niet in, zo'n lichaam terwijl je 5 dagen per week 2/3x per dag trained en veel cardio.
Als Overeem verliest vergaat de wereld.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:30 schreef THEFXR het volgende:
José Aldo (c) vs. Frankie Edgar
Rashad Evans vs. Antônio Rogério Nogueira
Alistair Overeem vs. Antonio Silva
Jon Fitch vs. Demian Maia
Joseph Benavidez vs. Ian McCall
ALS CEES VERLIEST, STOP IK MET MMA!
Is niet erg, daardoor is zijn stamina waarschijnlijk beter.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:29 schreef Smoofie het volgende:
Overeem is wel minder gespierd als vorige keer btw.
Klopt, kracht zal hij nog wel zat hebben. Allene iets hoger vetpercentage nu.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is niet erg, daardoor is zijn stamina waarschijnlijk beter.
Edgar heb hetzelfde probleem als ik destijds met trainen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:32 schreef Fenomeno het volgende:
Denken dat Edgar kans maakt
Die gaat huilend terug naar 155 nadat scarface heel zn been kapotschupt
pure poëziequote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:32 schreef Fenomeno het volgende:
Die gaat huilend terug naar 155 nadat scarface heel zn been kapotschupt
Ach hij is nu best wel lang clean en heeft daar dus ook op getrained... Denk dat Dana echt wel zijn voortgang in de gaten heeft gehouden voor hij dit gevecht definitief maakte..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:05 schreef McNulty het volgende:
Zonder het sap wordt Cees z'n spiermassa langzaam maar zeker omgezet in vet.
Dana heeft altijd het recht om ervan af te wijken,lolquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Geen tijd om terug te lezen maar wat is hier de algemene reactie op het nieuwe ranking system?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |