Denk als hij weer gepakt wordt, dat hij dan zijn boeltje kan pakken voorgoed!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar geloof niet dat hij daar nu nattie staat
Ben geen expert maar daar geloof ik niet in, zo'n lichaam terwijl je 5 dagen per week 2/3x per dag trained en veel cardio.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Genoeg legale shit om te groeien man.
Weet niet, ik vind de AC best wel Overeem geilquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Denk als hij weer gepakt wordt, dat hij dan zijn boeltje kan pakken voorgoed!
BMI zegt obisitasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:28 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die wegen dus gewoon 120 kilo!
Kan wel man, zolang je maar een kcal surplus blijft houden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben geen expert maar daar geloof ik niet in, zo'n lichaam terwijl je 5 dagen per week 2/3x per dag trained en veel cardio.
Als Overeem verliest vergaat de wereld.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:30 schreef THEFXR het volgende:
José Aldo (c) vs. Frankie Edgar
Rashad Evans vs. Antônio Rogério Nogueira
Alistair Overeem vs. Antonio Silva
Jon Fitch vs. Demian Maia
Joseph Benavidez vs. Ian McCall
ALS CEES VERLIEST, STOP IK MET MMA!
Is niet erg, daardoor is zijn stamina waarschijnlijk beter.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:29 schreef Smoofie het volgende:
Overeem is wel minder gespierd als vorige keer btw.
Klopt, kracht zal hij nog wel zat hebben. Allene iets hoger vetpercentage nu.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is niet erg, daardoor is zijn stamina waarschijnlijk beter.
Edgar heb hetzelfde probleem als ik destijds met trainen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:32 schreef Fenomeno het volgende:
Denken dat Edgar kans maakt
Die gaat huilend terug naar 155 nadat scarface heel zn been kapotschupt
pure poëziequote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:32 schreef Fenomeno het volgende:
Die gaat huilend terug naar 155 nadat scarface heel zn been kapotschupt
Ach hij is nu best wel lang clean en heeft daar dus ook op getrained... Denk dat Dana echt wel zijn voortgang in de gaten heeft gehouden voor hij dit gevecht definitief maakte..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:05 schreef McNulty het volgende:
Zonder het sap wordt Cees z'n spiermassa langzaam maar zeker omgezet in vet.
Dana heeft altijd het recht om ervan af te wijken,lolquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Geen tijd om terug te lezen maar wat is hier de algemene reactie op het nieuwe ranking system?
quote:Jose Aldo vs. Frankie Edgar
Fight of the Year right thur! Ik ben niet eens zo zeker van deze pick voor Aldo, maar wat een awesome card zou dit kunnen worden![]()
Rashad Evans vs. Antônio Rogério Nogueira
Don't like Evans that much, maar hij gaat deze pot hoe dan ook winnen. Nogueira![]()
Alistair Overeem vs. Antonio Silva
Overeem by Uberknee!!! TO THA FUCKING FACE!!!![]()
Jon Fitch vs. Demian Maia
Fitch vs. Maia close fight? Hell no! Most likely to be boring? YES! Close fight? NO!
Joseph Benavidez vs. Ian McCall
McCall kwam binnen met aardig wat hype achter hem. Best flyweight fighter etc. Maar nu hij het tegen UFC kaliber fighters moet opnemen is zijn stock gedropped. Ik zie ook Benavidez van hem winnen al zei het met een UD. Toen las ik Feno's post en dacht ik DAMN! The exact opposite
Oepsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:12 schreef Fenomeno het volgende:
Aldo - Edgar krijgt geen winnaar, Taz?
Dit. Een wassen neus dus. De UFC zal zich niet laten leiden door een lijstje, maar door $$$. Daarnaast heeft Dana ook aangegeven dat veel matchups ontstaan doordat de timing tussen de vechters klopt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dana heeft altijd het recht om ervan af te wijken,lol
Kerel is nog steeds een beest.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:24 schreef Lesnar het volgende:
Ik wil liever een Cees met juice, gewoon het gebruik vrijgeven. Who cares, just bleed bitches!
mmmshare.com komen altijd linksquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:41 schreef jna het volgende:
Ik kan vannacht niet kijken en heb morgenavond pas beschikking over een computer. Zijn er sites bekend bij jullie waar ik morgenochtend via m'n mobiel video's van de gevechten kan zien? Ik neem aan dat ze niet op YouTube komen?
Nee wij zitten nu in het vliegtuig, wij reizen alle events af.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:29 schreef tarantism het volgende:
Wanneer wordt het event eigenlijk gehouden? Is dat vannacht al? Kijken de meesten het hier dan via een stream meteen mee?
oh dan snap ik hetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee wij zitten nu in het vliegtuig, wij reizen alle events af.
Ga je weer eens live kijken of zit je nog altijd onder de duim?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Dit gaat écht een kick ass event worden
op mixfight.nl worden ook vaak de linkjes naar de gevechten geplaatst. Kijk alleen wel uit dat je niet per ongeluk comments leest, staan vaak direct onder de gevechten. Op youtube staan ze soms, maar daar worden ze snel vanaf gehaald. Het meest ideale is natuurlijk live kijken of morgen binnenhalen via nieuwsgroepen of torrents en op je gemak kijken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:41 schreef jna het volgende:
Ik kan vannacht niet kijken en heb morgenavond pas beschikking over een computer. Zijn er sites bekend bij jullie waar ik morgenochtend via m'n mobiel video's van de gevechten kan zien? Ik neem aan dat ze niet op YouTube komen?
Silva leek wel onder de indruk te zijnquote:
Ligt aan vanavond, eerst een verplichting afwerken.. als die niet te lang duurt ben ik er mss bijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je weer eens live kijken of zit je nog altijd onder de duim?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:02 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Silva leek wel onder de indruk te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |