Ik ben slecht in ziek doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is wel mooiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben dodelijk liefhebbend
Iig niet agressief dronken
Ja, dat ben ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
echt wel stu. jij noemt jezelf een alcoholist.
Why notquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef Hypocriet het volgende:
Uitslapen
kan ik meestal niet op zaterdag
Lucky bastardquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef Hypocriet het volgende:
Uitslapen
nou niet zeggen dan dat je niet veel drinktquote:
hoezo normaal niet dan? werk?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef Hypocriet het volgende:
Uitslapen
Hoezo dat danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dankje sof, nu haat ik mezelf omdat ik lief doe
Ik weet nog wel wat ik doe dan thoughquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
nou niet zeggen dan dat je niet veel drinkt
Zonde van je dag manquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik normaal op 12 uur in het weekend.
ik vind jouw sig zo baas. prom is baasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik normaal op 12 uur in het weekend.
Omdat drank..quote:
Komt ie niet naar jou toe?quote:
Klopt, en sexy. :$$$quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind jouw sig zo baas. prom is baas
Dat vind ik echt te laat voor mezelfquote:
Nogal.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat drank..
Weetje, laat maar. Ik moet gaan slapen want ik ga dom lullen
Oh zoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat drank..
Weetje, laat maar. Ik moet gaan slapen want ik ga dom lullen
Je kunt niet blijven slapenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
True that. Maar 5 uur in de trein op één dag is echt niet tof
Als mijn moeders niet thuis zijn I don't give a fuck.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik echt te laat voor mezelf![]()
Hmm okee, maar heb je dan zoveel geld dan? Want is best duur lijkt me.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Soms, meestal gewoon om en om ja, maar de laatste tijd wat minder hier.
Jawel, daarom ga ik morgen dus later. Maar mijn moeder moet nogal aan dat idee wennen geloof ikquote:
Ik heb een gratis-weekendreis-ov-ding-kaart-geval. En anders 40% korting, dus valt mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm okee, maar heb je dan zoveel geld dan? Want is best duur lijkt me.
HOIquote:
oooh dat is nicequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb een gratis-weekendreis-ov-ding-kaart-geval. En anders 40% korting, dus valt mee.
Lucky you. De ouders van mijn ex waren nogal beschermend. Kon ik lekker op en neer naar den haag gaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jawel, daarom ga ik morgen dus later. Maar mijn moeder moet nogal aan dat idee wennen geloof ik
Fair enoughquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jawel, daarom ga ik morgen dus later. Maar mijn moeder moet nogal aan dat idee wennen geloof ik
JA MET JOU OOK?quote:
Welke is dat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, mijn favoriete tv-programma is niet op tv.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
hypo ik ken die heppie niet maar jullie relatie is echt de geweldigste relatie ooit, dat je 5 uur in de trein zit om naar hem toe te gaan en andersom
DAN MOET JE EVEN WAT ETEN PAKKEN!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JA ZEKER, IK HEB ALLEEN BEST WEL HONGER
DE OVEN STAAT AL AAN!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
DAN MOET JE EVEN WAT ETEN PAKKEN!!!
Dat is een mooi verhaalquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
![]()
nja 2 uur heen 2 uur terug en nog een half uurtje met de auto
WAT ZIT ERIN DAN?quote:
Honey boo boo. :$quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat dat een irritant kreng is
Ja prima storyline enzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is een mooi verhaal
(geen sarcasme, ik vindt het echt prachtig klinken)
Awwquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lucky you. De ouders van mijn ex waren nogal beschermend. Kon ik lekker op en neer naar den haag gaan
quote:
quote:
quote:
quote:
Hey, hoe is het hier?quote:
OH LEKKER! WELKE PIZZA?quote:
Lief welquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is een mooi verhaal
(geen sarcasme, ik vindt het echt prachtig klinken)
Awesome.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hey, hoe is het hier?
Stuartquote:
vrijgezelligquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hey, hoe is het hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allebei 16 dan wel, dik jaar geleden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Awwhoe oud was ze dan?
Het verbaast me eigenlijk ook wel dat dat mag hoor![]()
Niet dat we ''het'' dan niet konden doenLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
hetzelfde als een half uur geleden maar nu met meer leuke mensenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hey, hoe is het hier?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vrijgezelligik ben 15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Allebei 16 dan wel, dik jaar geleden.
Niet dat we ''het'' dan niet konden doenMijn ouders soms
ok.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vrijgezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Leuwkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hetzelfde als een half uur geleden maar nu met meer leuke mensen
Beter, want seks heb je toch wel, of ze het willen of nietquote:
Ja nee dat snappen ze niet. Seks heb je alleen maar als je bij elkaar blijft slapen denken ze.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beter, want seks heb je toch wel, of ze het willen of niet
Yeah rrrrightquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja nee dat snappen ze niet. Seks heb je alleen maar als je bij elkaar blijft slapen denken ze.
Dus hoe groot is heppies penis?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja nee dat snappen ze niet. Seks heb je alleen maar als je bij elkaar blijft slapen denken ze.
dude.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus hoe groot is heppies penis?
september.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omg ben jij 15! :#$:$::$$
Wanneer word je 16?
Weenie man. Moet je 'm vragen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus hoe groot is heppies penis?
We kunnen straks samen 15 zijn. :$:$:$quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
september.
[..]
Weenie man. Moet je 'm vragen.
Ja ik zo even een meisje haar cupmaat vragenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat heet een gesprek voeren
Stoerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
We kunnen straks samen 15 zijn. :$:$:$
Dat is raar manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik zo even een meisje haar cupmaat vragen
Je bent iig een stuk volwassenerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stoer![]()
![]()
![]()
fuckjij bent bijna even oud
ik voel me een kleuter
Ik nu ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stoer![]()
![]()
![]()
ik voel me een kleuter
xd xdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stoer![]()
![]()
![]()
ik voel me een kleuter
Je paint:@ on niks anders bedenken hierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omg ben jij 15! :#$:$::$$
Wanneer word je 16?
Het is niet bepaald moeilijk om volwassener dan appol te zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent iig een stuk volwassener
'Naar de penislengte van hypo's boy vragen nietquote:
Dat is een keuzequote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:03 schreef nodig het volgende:
Wat een bagger TT ;'(
Nodig kan morgen niet uitslapen![]()
Mijn buren zitten allebei op acht meter afstand ofzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als ik dat zo laat nog doe maak ik alle buren wakker.
Geil!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je paint:@ on niks anders bedenken hier
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het is niet bepaald moeilijk om volwassener dan appol te zijn
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je paint:@ on niks anders bedenken hier
[ afbeelding ]
dat was een grapjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
'Naar de penislengte van hypo's boy vragen niet
Ja douchen hoeft niet lang. Tanden poetsen duurde langerquote:
ja vooral die ogen wanneer ze gefocust moet kijkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
xd xd
Haar moeder is wel knap. ;$
ja hequote:
Hoe lang doe jij over je tanden poetsen danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja douchen hoeft niet lang. Tanden poetsen duurde langer
OH LEKKER, ALLEEN DAN ZONDER HET VLEESquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
BIG AMERICAN, BACON
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja douchen hoeft niet lang. Tanden poetsen duurde langer
Twee minuten ofzo?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij over je tanden poetsen dan![]()
lol wutquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik douche gemiddeld 40 minuten__
IK KON OOK BBQ CHICKEN OF HAWAÏ KIEZEN MAAR IK DACHT, LAAT IK EENS GEK DOENquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
OH LEKKER, ALLEEN DAN ZONDER HET VLEES
watquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
De cheese-onion is ook zoooooooo lekkerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
OH LEKKER, ALLEEN DAN ZONDER HET VLEES
Jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De cheese-onion is ook zoooooooo lekker
JA LEKKER GEK. MAG WEL WANT BIJNA CARNAVAL.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
IK KON OOK BBQ CHICKEN OF HAWAÏ KIEZEN MAAR IK DACHT, LAAT IK EENS GEK DOEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ja vooral die ogen wanneer ze gefocust moet kijken![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
JA LEKKER GEK. MAG WEL WANT BIJNA CARNAVAL.CARNAVAL EMO.GIFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MAAR SOWIESO WEL LEKKER![]()
![]()
nog nooit gehadquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De cheese-onion is ook zoooooooo lekker
Dat is wel heel erg lang hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
de middelste, nomquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Welke van de 5 kinnen bedoel je?
DAT IS WEL DE BEDOELING UITEINDELIJK JAquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
CARNAVAL EMO.GIF
MAAR SOWIESO WEL LEKKER![]()
Doe dat maarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
ik zal zometeen even een pic maken van mijn pizza in de oven, een genot om te zien gewoon
JA PRECIESquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
DAT IS WEL DE BEDOELING UITEINDELIJK JA
Als je wilt wel jaquote:
Dat is heel wat snellerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
mijn haar
's ochtends 3 minuten though
Toe maarquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:09 schreef Hypocriet het volgende:
OMG IK KOM ER NA RUIM EEN MAAND ACHTER HOE DE SCROLLFUNCTIE VAN MIJN LAPTOP WERKT
Leukk. ;$quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:09 schreef Hypocriet het volgende:
OMG IK KOM ER NA RUIM EEN MAAND ACHTER HOE DE SCROLLFUNCTIE VAN MIJN LAPTOP WERKT
hypoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:09 schreef Hypocriet het volgende:
jouw haar is korter en krult nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is heel wat sneller
Ik doe altijd 5 minuten.
HOUD ONS MAAR UP TO DATEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
appelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik hou meer van de onderste, die lijkt net een extra kut. :$
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga maar eens slapen![]()
Hou van jullieSlaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hou van jullieWelterustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Dat weet jij lekker helemaal nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jouw haar is korter en krult niet
seksueel gefrustreerd, ik zeg jequote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik hou meer van de onderste, die lijkt net een extra kut. :$
Jouw haar is liev.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat weet jij lekker helemaal niet
Hou van jullieOver die spoiler he:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoor ik bij de meer of minder groep
Je maintiendrai
Ik sta in ieder geval niet bovenaanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
Ben benieuwd naar de dagcijfers vandaag
Succes morgen met vroeg opstaanquote:
Dikkerdsfetisj en alles.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
seksueel gefrustreerd, ik zeg je
Jij ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Succes morgen met vroeg opstaan
Ik niet. xd xdquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
Ben benieuwd naar de dagcijfers vandaag
Boven het middenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Over die spoiler he:
Hoor ik bij de meer of minder groep
Ik ook nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik sta in ieder geval niet bovenaan
Ken die persoon nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:13 schreef AppelCake het volgende:
Ben ik de enige die OmgevallenFlat mist?
Dan kan ik dat van mijn lijstje dingen om te doen voor mijn 21'ste wegstrepen.quote:
Jij hebt ook mooi haar trouwensquote:
hij post toch gewoon nog?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:13 schreef AppelCake het volgende:
Ben ik de enige die OmgevallenFlat mist?
Ik wil ook pizzaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Over 7 minuten ligt ie op m'n bord
inb4 Pizza die zich aangesproken voeltquote:
Zo'n gigantisch lekkere nachtsnack, vooral als je nog niet gegeten hebt, en na een paar biertjesquote:
quote:
Mee eensquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo'n gigantisch lekkere nachtsnack, vooral als je nog niet gegeten hebt, en na een paar biertjes
slaap lekker hypoquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
inb4 Pizza die zich aangesproken voelt
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
thx, but I don't swing that way.
ja iddquote:
Hoger dan ik had gedacht eigenlijkquote:
nee ik op 18 en ook niet veelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik sta op nr. 37 terwijl ik helemaal neit veel heb geFOK!t
ja dat sowiesoquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoger dan ik had gedacht eigenlijk
Dit weekend verwacht ik beide dagen in de top 10 te staanquote:
ja best lage cijfers vandaag.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Iedereen is blijkbaar gewoon te druk met alles. :$
ja jij sowieso 1x op 1quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit weekend verwacht ik beide dagen in de top 10 te staan
Vond ik eigenlijk ook wel. Alleen Karina (nummer 1) was best hoogquote:
Nou, niet zo zeer.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vond ik eigenlijk ook wel. Alleen Karina (nummer 1) was best hoog
Waarom lees je het boek nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:20 schreef AppelCake het volgende:
8,5 voor een boekverslag waarvan ik het boek niet eens heb gelezen.
ohja, ik keek alleen nar de 3quote:
Eens kijken hoe de cijfers morgen zijnquote:
ja ben benieuwd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eens kijken hoe de cijfers morgen zijn
Ik sta morgen sowieso wel 18e in de top 500quote:
Doei sgatje.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
En nu ga ik ook slapen![]()
Fijne nacht en dag liefjes.
Sweet dreams meisjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
En nu ga ik ook slapen![]()
Fijne nacht en dag liefjes.
Ja maar jij zit alleen maar op je gat chagrijnig te doen in de auto en bij je familie. En ik moet om 7 uur werken. Dus.quote:
Eetsmakelijkquote:
Klopt...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar jij zit alleen maar op je gat chagrijnig te doen in de auto en bij je familie. En ik moet om 7 uur werken. Dus.
Preciesquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar jij zit alleen maar op je gat chagrijnig te doen in de auto en bij je familie. En ik moet om 7 uur werken. Dus.
Veel plezierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:29 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga een film kijken :$
Doei poepjens,
De mensen in NL zijn wat meer uitgesproken dan hierquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik ben er nog, dus stuart hoe zijn de mensen en engeland vergeleken met nl?
Dat hoor je wel vaker over nederlanders. Vind de mensen hier trouwens wat nors en humeurig, maar dat kan ook komen door het weerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
De mensen in NL zijn wat meer uitgesproken dan hier
Hier zijn de mensen over het algemeen wel vriendelijk. Maar of dat 100% oprecht is is niet altijd duidelijk. Je weet in Nederland beter waar je aan toe bent met iemand al is dat soms wat hardquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker over nederlanders. Vind de mensen hier trouwens wat nors en humeurig, maar dat kan ook komen door het weer
En in engeland?
Ben jij ook al wegquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel goed. Ben erg blij dat het weekend isquote:
Ik ook erg blij.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel goed. Ben erg blij dat het weekend is
Hoe is het met jou
Van de hoeveel spelers? Nog vrij snel klaar trouwensquote:
4 spelers, straatjes waren gauw weg.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van de hoeveel spelers? Nog vrij snel klaar trouwens
Nou goed, 2e van de 4 is niet slecht overigensquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
4 spelers, straatjes waren gauw weg.![]()
Ja snel klaar ja. Maar we gingen niet helemaal door, mn buurmeisje deed ook mee en die wou nog naar dr vriend die ergens in een cafe zat
liever ongemeende beleefdheid dan gemeende botheidquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier zijn de mensen over het algemeen wel vriendelijk. Maar of dat 100% oprecht is is niet altijd duidelijk. Je weet in Nederland beter waar je aan toe bent met iemand al is dat soms wat hard
Nee klopt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou goed, 2e van de 4 is niet slecht overigens![]()
Dat vind ik een lastigequote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
liever ongemeende beleefdheid dan gemeende botheid
beleefder dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel waardeer dat de mensen hier wat beleefder zijn tegen elkaar
Hoe laat sta jij op danquote:Op zaterdag 2 februari 2013 01:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wowowowowow![]()
ben blij dat ik nog de tienerleef leef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |