Ik ben slecht in ziek doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is wel mooiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben dodelijk liefhebbend
Iig niet agressief dronken
Ja, dat ben ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
echt wel stu. jij noemt jezelf een alcoholist.
Why notquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef Hypocriet het volgende:
Uitslapen
kan ik meestal niet op zaterdag
Lucky bastardquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef Hypocriet het volgende:
Uitslapen
nou niet zeggen dan dat je niet veel drinktquote:
hoezo normaal niet dan? werk?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef Hypocriet het volgende:
Uitslapen
Hoezo dat danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dankje sof, nu haat ik mezelf omdat ik lief doe
Ik weet nog wel wat ik doe dan thoughquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
nou niet zeggen dan dat je niet veel drinkt
Zonde van je dag manquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik normaal op 12 uur in het weekend.
ik vind jouw sig zo baas. prom is baasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik normaal op 12 uur in het weekend.
Omdat drank..quote:
Komt ie niet naar jou toe?quote:
Klopt, en sexy. :$$$quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind jouw sig zo baas. prom is baas
Dat vind ik echt te laat voor mezelfquote:
Nogal.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat drank..
Weetje, laat maar. Ik moet gaan slapen want ik ga dom lullen
Oh zoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat drank..
Weetje, laat maar. Ik moet gaan slapen want ik ga dom lullen
Je kunt niet blijven slapenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
True that. Maar 5 uur in de trein op één dag is echt niet tof
Als mijn moeders niet thuis zijn I don't give a fuck.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik echt te laat voor mezelf![]()
Hmm okee, maar heb je dan zoveel geld dan? Want is best duur lijkt me.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Soms, meestal gewoon om en om ja, maar de laatste tijd wat minder hier.
Jawel, daarom ga ik morgen dus later. Maar mijn moeder moet nogal aan dat idee wennen geloof ikquote:
Ik heb een gratis-weekendreis-ov-ding-kaart-geval. En anders 40% korting, dus valt mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm okee, maar heb je dan zoveel geld dan? Want is best duur lijkt me.
HOIquote:
oooh dat is nicequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb een gratis-weekendreis-ov-ding-kaart-geval. En anders 40% korting, dus valt mee.
Lucky you. De ouders van mijn ex waren nogal beschermend. Kon ik lekker op en neer naar den haag gaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jawel, daarom ga ik morgen dus later. Maar mijn moeder moet nogal aan dat idee wennen geloof ik
Fair enoughquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jawel, daarom ga ik morgen dus later. Maar mijn moeder moet nogal aan dat idee wennen geloof ik
JA MET JOU OOK?quote:
Welke is dat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, mijn favoriete tv-programma is niet op tv.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
hypo ik ken die heppie niet maar jullie relatie is echt de geweldigste relatie ooit, dat je 5 uur in de trein zit om naar hem toe te gaan en andersom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |