Ik ben slecht in ziek doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is wel mooiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben dodelijk liefhebbend
Iig niet agressief dronken
Ja, dat ben ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
echt wel stu. jij noemt jezelf een alcoholist.
Why notquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef Hypocriet het volgende:
Uitslapen
kan ik meestal niet op zaterdag
Lucky bastardquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef Hypocriet het volgende:
Uitslapen
nou niet zeggen dan dat je niet veel drinktquote:
hoezo normaal niet dan? werk?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef Hypocriet het volgende:
Uitslapen
Hoezo dat danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
dankje sof, nu haat ik mezelf omdat ik lief doe
Ik weet nog wel wat ik doe dan thoughquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
nou niet zeggen dan dat je niet veel drinkt
Zonde van je dag manquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik normaal op 12 uur in het weekend.
ik vind jouw sig zo baas. prom is baasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik normaal op 12 uur in het weekend.
Omdat drank..quote:
Komt ie niet naar jou toe?quote:
Klopt, en sexy. :$$$quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind jouw sig zo baas. prom is baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |