18 maanden is hier een vrijwillig groepsconsult im ervaringen uit te wisselenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:33 schreef laziness het volgende:
Oh die 18 maanden hebben wij over geslagen wegens niet nuttig maar is misschien wel standaard dan?
Dat heeft Zoë nu ook en na een weekendlang huilen (ben donderdag bij de dokter geweest) ben ik vanmorgen terug gegaan om toch antibiotica te vragen.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:31 schreef Clubsoda het volgende:
Huisarts maakt zich geen zorgen. Schone longen en oren. Uitzieken dus maar. Vind het wel lastig want ik kom niet bepaald aan werken toe zo, maar goed, het zij zo. Maar hij flink ziek, vannacht om vier uur huilde hij, zit hij te bibberen van de koorts en te kouHad hem expres een dunnere slaapzak aangedaan omdat hij zo gloeide... Lastig, koorts.
ja van 13.tot 16quote:Op maandag 4 februari 2013 08:51 schreef Susie het volgende:
Oh, FR, jij dus ook lekker op tijd wakker weer. Hier was het ook 5 uur vanmorgen. Schone luier gegeven, maar om 6 was het echt klaar.... nu ligt ze er weer in en ik verwacht dat ze dan 10/half 11 weer wakker zal worden. En dan vanmiddag weer zo rond 2 bedje in. Heeft ze ook echt nog wel nodig. Vraag mij wel af wanneer het 1 slaapje zal worden. Hoe houd ean dat zo lang vol op 1 slaapje FR? Of maakt ze dan een mega tuk van 3 uur ofzo?
Wat leuk Soempie, vogeltje nadoen!
Ja klopt, ik zit hier ook wel eens met twee meisjes, Lientje & Oppaskind om 11.15/11.30 al aan tafel, meestal eet ik mee, soms eet ik als ze op bedje liggen, ook wel eens relaxed...quote:Op maandag 4 februari 2013 19:05 schreef Soempie het volgende:
He, Clubsoda, sterkte met je zieke guppie.![]()
Juud, wij hebben ongeveer dezelfde slaaptijden hier. 's Middags lunchen we vroeg: 11.00 uur of 11.30 uur. Dat is ook even wennen.Daarna slaapt hij door tot ongeveer 14.00 uur. En 's nachts van 18.30/ 19.00 tot 7.30 uur.
![]()
Vandaag ben ik een eindje gaan wandelen met M. Hij heeft een heel blokje om meegelopen en we hebben er toch wel een uur over gedaan. Onderweg zoveel dingen gezien die me anders helemaal niet opvallen.
Dan moet ze eens beter etenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef Deepfreeze het volgende:
Nee Susie.en ik hoop dat hij het voorlopig ook niet doorkrijgt
Balen van die 5 uur. Misschien eerder honger (groeispurtje) of een fase.. Hoop dat ze snel weer langer slaapt
Kan alles zijn, van pure nijd via hoesten tot een haar in haar mond. Vanavond was het ws een iets te groot stuk gehaktbal dat ze vergat te kauwen en niet lekker vond zitten in haar keel. Dan kokhalst ze twee keer, gooit er een golf spinazie uit, probeert daarin te gaan roeren en eet verder als ze haar bord weer terugkrijgt (lees als wij hebben opgeruimd). Beetje zoals het Tienusverhaal denk ik.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:24 schreef Aventura het volgende:
3x per maand?? Jee! Wat is de aanleiding dan?
[illegale-inbreker]quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:59 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, overgeven. De vorige keer dat M. moest overgeven hing ik zelf ook boven het toilet. Gelukkig was mijn man thuis want ik voelde me wel lullig. Maar goed, toen was ik wel zwanger dus misschien lag het daar aan...
Beterschap
waar is je man dan op zo'n ochtend?quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:50 schreef Susie het volgende:
Fijn dat het beter gaat Juud!
Wat knap van ean! Leuk dat soort ontwikkelingen.
Ik voel me een vredelijke slechte moeder momenteel... Anouk was weer eens om 5 wakker, nog enigszins weten uit te zingen tot 6, toen moest ik er toch uit, want werken. Ze bleef maar om mij heen hangen, broodje wilde ze niet, drinken niet, cracker niet, dus werd er een beetje moedeloos van. Ik probeerde mij enigszins er goed uit te laten zien (verkouden en ook nog eens ongesteld), maar schoot zo voor geen meter op.... Bleek ze wederom gepoept te hebben! En ik maar boos op haar worden... Bah, wat een kut dag, nu al en ik moet nog zo lang.
/einde egopost.
Man zit om 6.15 al op de fiets naar zijn werk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
waar is je man dan op zo'n ochtend?
Dat vervelende gedoe herken ik dus wel. Heel vermoeiend.
Anouk heeft slappe poep sinds dinsdag ofzo, bmr was vorige week maandag, dus misschien wel? Geen idee eigenlijk, maar jij geeft mij wel dit idee.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:41 schreef Nirak het volgende:
Van harte lazi met O
Heerst diarree in Eindhoven en omgeving of kan het ook van de BMR vaccinatie zijn? Al twee machines was gedraaid vandaag
Ik vind het godsvergeten veel. Maar dit is zo'n groep vrienden (inclusief aanhang en kinderen trouwens hoor) die met elkaar overlegd en dan kun je niet de ene wel en de andere niet uitnodigen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef Susie het volgende:
[..]
Anouk heeft slappe poep sinds dinsdag ofzo, bmr was vorige week maandag, dus misschien wel? Geen idee eigenlijk, maar jij geeft mij wel dit idee.
Geen tips voor je Kuukske, maar 30 man?? Ik heb er echt niet zoveel uitgenodig en had op het kaartje erbij geschreven overdag en dat ze slaapt van zo laat tot zo laat...
Dan geef ik dat maar de schuld.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:57 schreef meissie1595 het volgende:
Hier was begin deze week diarree en 1.5 week terug de bmr prik
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:18 schreef Clubsoda het volgende:
Ja nou ja, ik dacht dus dat ik een paard had gekocht voor het jong, tot mijn lief me erop wees dat paarden doorgaans geen hoorns hebbenHet was dus een koe, maar ik ben koppig dus ik hou het bij paardkoe
Dot is bijna (;)) twee en nu pas kan ik weer een beetje normaal met tampons leven. Maar nog steeds moet ik minstens een dag ook maandverband erbij omdat zelfs maat huge dan bij een goeie nies oid toch besluit zich ergens anders op te gaan houden. Na de eerste dag bloed ik minder, glijdt het ook niet meer zo makkelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:43 schreef Nirak het volgende:
Waar blijft die foto clubsoda?
En voor de leeglopende dames: misschien is het omdat je voor het eerst weer menstrueert? Probeer eens een ander merk tampon, en je hebt naast groot ook de maat huge. Die ook al geprobeert? En anders is er altijd nog duktape, daar blijft alles mee op zijn plek zitten
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:27 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben een beetje in de keuken aan het opruimen en mijn dreumes 'helpt'. Lekker in alle laden spieken. Pakt hij zijn drinkbeker uit de la en zet 'm in de vaatwasserKleine copycat.
Ik zie zo voor me hoe hij bij de tomaatjes staat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:40 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind jouw M maar knap! Mijne is nog helemaal niet bezig met opdrachtjes uitvoeren. Sowieso is hij (nog) niet bezig met dingen 'samen' doen. Hij vindt mijn gezelschap heel fijn en zoekt veel contact, verbaal of langs om op me te klimmen, maar verder hij vooral zelf aan het ontdekken. Hij geniet van eindeloos zelf prutsen, zoals vanmorgen in de keuken. Dan bekijkt hij alle laden, duikt in de vaatwasser en staat giechelend de tomaatjes in de ijskast te bevoelen. Dan is het heel gezellig als ik in buurt ben (ik moet het ook niet wagen om weg te lopen), maar hij is echt wars samen iets doen.
Dot, chips zijn ook lekker, groot gelijk!![]()
Knap! Hier heeft M. een eigen lepeltje, maar daar voert hij ons lucht mee.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:34 schreef bitterend het volgende:
Pap krijgt R heel af en toe. Ze eet het wel altijd zelf met haar lepeltje
Ik heb het vanmiddag geprobeerd toen ik aardappels ging schillen. Hij zat met de zak te spelen dus ik vroeg om een aardappel en stak mijn hand uit. Niks hoor, meneer houdt de aardappel stevig vast, gaat vervolgens alles geschilde aardappels uit de pan halen en daarna de berg schillen bevoelenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:34 schreef Soempie het volgende:
Wat leuk Susie. Hebben de kindjes zich ook vermaakt?
[..]
Ik zie zo voor me hoe hij bij de tomaatjes staat.![]()
En ik bedenk me nu dat ik M. best vaak 'opdrachtjes' geef. Vooral verzoeken om dingen weg te leggen op de bank, in de wasmand, op tafel, enz. Ook om spulletjes of eten te geven aan iemand anders. Sinds kort maakt hij er soms een spelletje van. Dan komt hij iets brengen, steekt z'n hand uit naar je en voor je het kan pakken trekt hij z'n hand terug en loopt lachend weg.
En laatst ook iets grappigs. Er liggen 2 knopjespuzzels op z'n kamertje. Een van Nijntje en een van Sesamstraat. Niet dat hij al kan puzzelen, maar hij haalt de stukjes er wel graag uit en doet ze dan in een bakje. Of hij bekijkt gewoon de plaatjes. In elk geval heeft elke puzzel een stukje van een zonnetje. Ik was in een andere kamer en hij kwam me het zonnetje van de Sesamstraatpuzzel brengen. Dus na een kort 'gesprekje' zei ik: 'leg het zonnetje maar in de puzzel'. Toen ik 's avonds keek had hij het stukje op de plek van het zonnetje in de Nijntjepuzzel gelegd.Best knap vond ik, daar moest inderdaad het zonnetje.
haha ja het lijkt net een gochelaarquote:Op zondag 10 februari 2013 22:12 schreef Clubsoda het volgende:
Mooi grietje BJ! Het duurde heel lang voordat ik begreep dat ze op een haardband sabbelt![]()
Heel herkenbaarquote:Op zondag 10 februari 2013 22:10 schreef Clubsoda het volgende:
Dat naar de tafel komen vind ik al heel watIk roep M ook wel eens, met een boterham of fles in mijn hand, en dan gaat hij op de grond zitten huilen omdat hij honger heeft en lekker eten ziet maar er niet bij kan
Echt, 't jong kruipt de hele dag van hot naar her, maar in die situatie weet hij zich er geen raad mee.
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:51 schreef Fee-nix het volgende:
Onder de eerste spoiler een bloederige operatiefoto . Voor de liefhebbers .
Ze laat ze dus alleen niet zitten... Helaas.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:23 schreef bitterend het volgende:
Fee hier ook gefeliciteerd
MP wat een schatje!! staat haar echt goed die staartjes joh <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is alles bahquote:Op maandag 11 februari 2013 20:20 schreef Clubsoda het volgende:
M gebruikt tegenwoordig heel consequent mmmmmm voor eten (en drinken). Zowel als hij zelf wat eet als wanneer hij anderen wat ziet eten. En sinds vandaag zegt hij steeds 'nee nee'. Klinkt zo komisch
Da's klinkt wel minder gezellig dan mmmquote:Op maandag 11 februari 2013 21:34 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hier is alles bah
Wat sneu nirak. Begin wel vrees te krijgen voor die BMR prik : X
lekker eigenwijs! Hier heeft ventje de onbeperkte mogelijkheden van 'niet' ontdekt. Van de week hoorde ik hem opeens 'niezlape' zeggen. Daarna was het hek van de dam. Nie-ete, nielopuh. Nieluier!!! Niedoese!!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:20 schreef Clubsoda het volgende:
Wat zoet DF. Slimmerd.
Mooi meisje MP, rode haartjes![]()
Welkom Fee met je knul! Wat een beertje was het toch net na de geboorte!
M gebruikt tegenwoordig heel consequent mmmmmm voor eten (en drinken). Zowel als hij zelf wat eet als wanneer hij anderen wat ziet eten. En sinds vandaag zegt hij steeds 'nee nee'. Klinkt zo komisch
Hier ook alles bah!quote:Op maandag 11 februari 2013 21:34 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hier is alles bah
Wat sneu nirak. Begin wel vrees te krijgen voor die BMR prik : X
Wow, wat tof!quote:Op maandag 11 februari 2013 21:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
lekker eigenwijs! Hier heeft ventje de onbeperkte mogelijkheden van 'niet' ontdekt. Van de week hoorde ik hem opeens 'niezlape' zeggen. Daarna was het hek van de dam. Nie-ete, nielopuh. Nieluier!!! Niedoese!!Ben nog lang geen twee en zeg nu al heel vaak nee! Paar dagen geleden zei hij weer een nieuw woord. Hij werd wakker en zei meteen: ' beebefoon'. Die piepte een beetje namelijk. Nu loopt hij er steeds mee rond: beebefoon, hallo? (Hij haalt babyfoon en telefoon door elkaar heen).
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:15 schreef danic het volgende:
Dank, straks vriend er maar even om sturen. Mag ik dat zelf ook, nu ik zwanger ben? Aangezien dit voor kinderen is...
Of is tussikind echt tegen get hoesten.? Wat kan ik dan nemen tegen een vol onthoofd?
Check , hier krijgt meneer soya yoghurts, gooi ik een theelepeltje cacaopoeder bij de afgeroomde melk met de neocate spoon, eet overal een scheutje olie bij en liefst vette vis ( geen succes)quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:01 schreef Juud79 het volgende:
Er zijn vast genoeg ouders die hun kind vette vleeswaren, varkensvlees, ligakoeken, chocopasta, yogidrink met suiker, danoontjes, aanmaaklimonade en al dat soort spul geven.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Vanmorgen maar weer naar de kapper geweest, zijn haren groeien zo snel! Na de tijd kreeg hij een spekkie, geen idee wat hij er mee moest dus heeft hij hem de hele weg vastgehouden
Hier ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:53 schreef Juud79 het volgende:
Ik maak ook vaak een bakje voor dr, met bijv wat appel, paar rozijnen en een halve biscuit.
Dat is hier een grote hit!
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:11 schreef Kyara het volgende:
Ik vind trouwens dat hij sowieso veel drinkt. Na elk slaapje heeft hij echt megadorst en klokt hij echt zijn water naar binnen. Doen meer dreumessen dat?
Hier wordt de tuitbeker weggeduwd, dus we zijn overdag helemaal over op gewone bekertjes. Ik denk dat ik de koemelk ga proberen zodra het pak nutrilon hier leeg is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:19 schreef Kyara het volgende:
M krijgt alleen 's avonds nog een fles met daarin warme koemelk. Maar ik wil die eigenlijk uit een tuitbeker gaan geven. Overdag krijgt hij helemaal geen flessen meer. Alleen bij de lunch koude koemelk uit zijn tuitbeker
Ha vond het ook gek (zo zei ze het ook echt) en heeft geregeld dat wij morgen om 10 uur naar de kinderarts kunnen. Die wilde ons ook niet laten wachten, dus mogen wij ons melden op de eerste hulp. Ze zag echter geen verband met de diaree of het niet eten trouwens.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Huuuu wat gek ?! Laat je weten wat het was/is?
Dat kon de ha niet zeggen, ze vond het gek en het hoorde niet. Misschien een breuk of iets, maar voor een navelbreuk zit het veel te hoog. Het zit echt zo onder haar middenrif, en dan ook in het midden zeg maar. Je ziet het ook niet, je voelt het alleen. De ka zal wellicht een echo of foto willen maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |