18 maanden is hier een vrijwillig groepsconsult im ervaringen uit te wisselenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:33 schreef laziness het volgende:
Oh die 18 maanden hebben wij over geslagen wegens niet nuttig maar is misschien wel standaard dan?
Dat heeft Zoë nu ook en na een weekendlang huilen (ben donderdag bij de dokter geweest) ben ik vanmorgen terug gegaan om toch antibiotica te vragen.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:31 schreef Clubsoda het volgende:
Huisarts maakt zich geen zorgen. Schone longen en oren. Uitzieken dus maar. Vind het wel lastig want ik kom niet bepaald aan werken toe zo, maar goed, het zij zo. Maar hij flink ziek, vannacht om vier uur huilde hij, zit hij te bibberen van de koorts en te kouHad hem expres een dunnere slaapzak aangedaan omdat hij zo gloeide... Lastig, koorts.
ja van 13.tot 16quote:Op maandag 4 februari 2013 08:51 schreef Susie het volgende:
Oh, FR, jij dus ook lekker op tijd wakker weer. Hier was het ook 5 uur vanmorgen. Schone luier gegeven, maar om 6 was het echt klaar.... nu ligt ze er weer in en ik verwacht dat ze dan 10/half 11 weer wakker zal worden. En dan vanmiddag weer zo rond 2 bedje in. Heeft ze ook echt nog wel nodig. Vraag mij wel af wanneer het 1 slaapje zal worden. Hoe houd ean dat zo lang vol op 1 slaapje FR? Of maakt ze dan een mega tuk van 3 uur ofzo?
Wat leuk Soempie, vogeltje nadoen!
Ja klopt, ik zit hier ook wel eens met twee meisjes, Lientje & Oppaskind om 11.15/11.30 al aan tafel, meestal eet ik mee, soms eet ik als ze op bedje liggen, ook wel eens relaxed...quote:Op maandag 4 februari 2013 19:05 schreef Soempie het volgende:
He, Clubsoda, sterkte met je zieke guppie.![]()
Juud, wij hebben ongeveer dezelfde slaaptijden hier. 's Middags lunchen we vroeg: 11.00 uur of 11.30 uur. Dat is ook even wennen.Daarna slaapt hij door tot ongeveer 14.00 uur. En 's nachts van 18.30/ 19.00 tot 7.30 uur.
![]()
Vandaag ben ik een eindje gaan wandelen met M. Hij heeft een heel blokje om meegelopen en we hebben er toch wel een uur over gedaan. Onderweg zoveel dingen gezien die me anders helemaal niet opvallen.
Dan moet ze eens beter etenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef Deepfreeze het volgende:
Nee Susie.en ik hoop dat hij het voorlopig ook niet doorkrijgt
Balen van die 5 uur. Misschien eerder honger (groeispurtje) of een fase.. Hoop dat ze snel weer langer slaapt
Kan alles zijn, van pure nijd via hoesten tot een haar in haar mond. Vanavond was het ws een iets te groot stuk gehaktbal dat ze vergat te kauwen en niet lekker vond zitten in haar keel. Dan kokhalst ze twee keer, gooit er een golf spinazie uit, probeert daarin te gaan roeren en eet verder als ze haar bord weer terugkrijgt (lees als wij hebben opgeruimd). Beetje zoals het Tienusverhaal denk ik.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:24 schreef Aventura het volgende:
3x per maand?? Jee! Wat is de aanleiding dan?
[illegale-inbreker]quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:59 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, overgeven. De vorige keer dat M. moest overgeven hing ik zelf ook boven het toilet. Gelukkig was mijn man thuis want ik voelde me wel lullig. Maar goed, toen was ik wel zwanger dus misschien lag het daar aan...
Beterschap
waar is je man dan op zo'n ochtend?quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:50 schreef Susie het volgende:
Fijn dat het beter gaat Juud!
Wat knap van ean! Leuk dat soort ontwikkelingen.
Ik voel me een vredelijke slechte moeder momenteel... Anouk was weer eens om 5 wakker, nog enigszins weten uit te zingen tot 6, toen moest ik er toch uit, want werken. Ze bleef maar om mij heen hangen, broodje wilde ze niet, drinken niet, cracker niet, dus werd er een beetje moedeloos van. Ik probeerde mij enigszins er goed uit te laten zien (verkouden en ook nog eens ongesteld), maar schoot zo voor geen meter op.... Bleek ze wederom gepoept te hebben! En ik maar boos op haar worden... Bah, wat een kut dag, nu al en ik moet nog zo lang.
/einde egopost.
Man zit om 6.15 al op de fiets naar zijn werk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
waar is je man dan op zo'n ochtend?
Dat vervelende gedoe herken ik dus wel. Heel vermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |