Lijkt me een interessant onderwerp!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef Natalie het volgende:
Zeg luitjes, ik loop met het idee om een topic te openen over halfedelstenen en de helende kracht die sommige mensen eraan toebedelen. Weet nog niet precies hoe zo'n topic eruit moet gaan zien, maar ben wel benieuwd of jullie 't een interessant onderwerp vinden
Dusssssss, laat het horen
Pfff... op zo'n moment veeg ik m'n billen af met alles en iedereenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
maar stel je voor: Doomsday breekt aan en je hebt voor 300 jaar water, gevriesdroogde maalijden, medische spullen, munitie, bier, brandstof en computerspelletjes tegen de verveling... en je kunt je billen niet afgeven, dat is toch erg?
Iedereen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:56 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Pfff... op zo'n moment veeg ik m'n billen af met alles en iedereen![]()
Ja, op die manier! Ik woon naast een school en tussen de middag hoor je soms ook de meest onaardse geluiden vanuit het schoolplein komen...quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:05 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet. Maar het klonk niet best. Waarschijnlijk mocht het kindje geen snoepje ofzo. Ze kunnen dan echt krijsen alsof ze vermoord worden.
Leuk!quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:14 schreef Natalie het volgende:
Daar: TRU / (Half)edelstenen, mineralen & kristallen
quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:43 schreef Catnip het volgende:
Goedemorgen!!
Heb vandaag 2 keer sport....*zucht*
Je hoofd moet er wel naar staan ja.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:26 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ja fantastisch!! Nee hoor, ik vind het op zich wel leuk..heb alleen niet zo'n zin haha.
Normaal wel, ben helemaal verslaafd geweest aan zwemmen en hardlopen ben ik van plan om te gaan doen. Verder vind ik boogschieten helemaal geweldigquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je hoofd moet er wel naar staan ja.
Je bent niet echt dol op sport, dus?
Oh ik ben ook dol op hardlopen en heb jarenlang aan handboogschieten gedaanquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:26 schreef Catnip het volgende:
[..]
Normaal wel, ben helemaal verslaafd geweest aan zwemmen en hardlopen ben ik van plan om te gaan doen. Verder vind ik boogschieten helemaal geweldig
Gaaf!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ik ben ook dol op hardlopen en heb jarenlang aan handboogschieten gedaan
Hard lopen (en van vooral los geschreven) was iets wat ik als kind wel aardig kon. Ook het enige sportieve dat ik in me had (en heb). Hahahaquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ik ben ook dol op hardlopen en heb jarenlang aan handboogschieten gedaan
Je bent hoogzwanger, dus ik denk: prima reden om niets te doen, behalve rustig en dromerig voor je uitkijkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:23 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen. Ik heb echt nergens zin in...
Ik ben totaal ongeschikt als huisvrouw
Kan me de laatste keer niet meer heugen dat ik überhaupt bewust iets aan sport gedaan hebquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:43 schreef Catnip het volgende:
Goedemorgen!!
Heb vandaag 2 keer sport....*zucht*
Sporten, ook niet mijn hobby. Heb een jaar een abo gehad op de sportschool. Ik ben 3 keer geweest. Ik wandel wel graagquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kan me de laatste keer niet meer heugen dat ik überhaupt bewust iets aan sport gedaan heb
Om te sporten is het voor mij echt een vereiste dat ik het leuk vind. Vind het ik niet leuk of is het een verplichting dan gaat meteen de stekker eruit.
Jij vindt het echt leuk? *jaloers*
Ik heb al moeite met een hand gevenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:41 schreef Catnip het volgende:
Goedemorgen!
Ik zei gisteren tegen een therapeut van, ja als ik hier (over 2 weken) afscheid kom nemen wil ik wel van iedereen een afscheidsknuffel. Kijkt ze me heel raar aan. Maar zo raar is dat toch niet.. Of word ik nou gek lol![]()
Ik ook..maar ik ga het gewoon proberen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:28 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met een hand geven
Enait, ben jij het?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:28 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met een hand geven
Zeker tof aanbodquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Enait, ben jij het?![]()
Goeiemorgen allemaal.
Tof aanbod van de ouders MsVanity. Zou het doen, kunnen jullie ook makkelijker weg met de kleine straks.
en de afbetaling bij ouders gaat vaak wat gemoedelijker dan bij ene bank of andere geldschieter.(vaak wordt het een en ander wel gekwijt)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Zeker tof aanbodEn handig met de kleine.
Goedemorgen allemaal!
Ik heb een laaaange dag vandaag.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:59 schreef Natalie het volgende:
Mogge allemaal
Ben zo lui.. zit nog in m'n badjas. Nou ja, 't is weekend!
Carnaval? Nooit gevierd. Maar ik woon ook niet in de goede regio.
Ik vind het helemaal niet raar, daaribij je zit niet voor niks in therapie, als je volkomen normaal zou zijn had dat ook niet gehoeven. Daarbij moet ze in haar positie wel wat gewend zijn en daar bovenop weet ze dat je er op haar gesteld bent.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:41 schreef Catnip het volgende:
Goedemorgen!
Ik zei gisteren tegen een therapeut van, ja als ik hier (over 2 weken) afscheid kom nemen wil ik wel van iedereen een afscheidsknuffel. Kijkt ze me heel raar aan. Maar zo raar is dat toch niet.. Of word ik nou gek lol![]()
Die ga ik dan maar niet kijken...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:32 schreef Catnip het volgende:
Omg, net kneusje wil duiken gezien, echt een ziek filmpje.
Ja! Geen rente enzoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
en de afbetaling bij ouders gaat vaak wat gemoedelijker dan bij ene bank of andere geldschieter.(vaak wordt het een en ander wel gekwijt)
Oeh.. Sjans!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:17 schreef Catnip het volgende:
Goedemiddag!! Heb vanavond een chatgesprek met een hele leuke jongen. Die ik nog van de basischool ken..
Ja, waarom kijk je dan ook naar zulke dingenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:32 schreef Catnip het volgende:
Omdat iedereen het kijkt haha, nee iedereen is er zo enthausiast over..maar nu ik het heb gezien snap ik niet waarom!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oeh.. Sjans!
[..]
Ja, waarom kijk je dan ook naar zulke dingen
Zou het maar niet doen nee. Z'n gezicht is compleet weggeslagen tegen de kade. brrr...quote:
hedendaags vermaak.....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:32 schreef Catnip het volgende:
quote:
Die gun ik hetzelfde. Kijken of ze het dan ook nog lollig vinden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:03 schreef Catnip het volgende:
Tja, ik snap ook niet wat mensen er zo lollig aan vinden
Gelukkig zit er geen geluid bij ...quote:
Wees idd blijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:36 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Gelukkig zit er geen geluid bij ...
(& dan heb ik het niet over de videoclip)
Oeh, dat is mijn favoriet van Musequote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:44 schreef Natalie het volgende:
Muse nu. Supermassive black hole.
Ook zo'n lekker nummer
Die luister ik ook vaak haha..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Oeh, dat is mijn favoriet van MuseGeweldig nummer.
Ik heb ze een aantal jaar geleden live gezien. Ze zijn echt supergoed!
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Pfff ... ik heb ook weekend hoor, eindelijk
Hmm... Ik ben moe, niet luiquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:54 schreef Natalie het volgende:
* Natalie gaapt een beetje.
Wat heerlijk om lui te zijn.
Die ga ik onthouden. Ik ben totaal geen lui persoon. Ik ben gewoon beperkt actief.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:32 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik ben niet lui.......ik ben beperkt actief
Oh men... Volgens is je vriend ook beperkt actief op de zaterdagochtend, en nog veeleisend ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:24 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden. Ik ben totaal geen lui persoon. Ik ben gewoon beperkt actief.
Goedemorgen! Weekend![]()
Ben al bijna klaar met het huishouden. Hoef alleen de kattenbakken nog te verschonen en nog even stofzuigen. Ohja en boodschappen doen. Maar eerst maar even wachten tot vriendlief uit bed komt. Anders kan ik de klusjes niet doen. Maakt teveel herrie. Ik geef hem tot 11 uur. Daarna schop ik hem er wel even uit
Ik kreeg hem er echt niet uit ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh men... Volgens is je vriend ook beperkt actief op de zaterdagochtend, en nog veeleisend ook
Ik hoop dat ze nog eens langskomt..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:00 schreef Natalie het volgende:
Hoe zou 't met L_D gaan?
Sinds haar uitspatting heb ik haar hier niet meer gezien
Het lijkt me een maf iets, om zwanger te zijn. Zo'n babietje in je eigen lichaam. Surrealistisch, hoor.quote:Op zondag 10 februari 2013 09:08 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen! Vannacht iets beter geslapen dan de laatste paar nachten. Ik moet alleen zo oppassen met hoe ik lig. Anders lig ik op een babyEn ja, zo voelt dat ook echt
Wanneer komt die 10-ponder ook alweer?quote:Op zondag 10 februari 2013 09:08 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen! Vannacht iets beter geslapen dan de laatste paar nachten. Ik moet alleen zo oppassen met hoe ik lig. Anders lig ik op een babyEn ja, zo voelt dat ook echt
He bah!quote:Op zondag 10 februari 2013 10:27 schreef Gray het volgende:
Weet je wat maf is? Wanneer je wakker wordt en je geen gevoel in je gehele arm hebt en ook nog dens het niet kan bewegen. Heel even vreesde ik dat het ding zo zou blijven!
quote:Op zondag 10 februari 2013 10:27 schreef Gray het volgende:
Weet je wat maf is? Wanneer je wakker wordt en je geen gevoel in je gehele arm hebt en ook nog dens het niet kan bewegen. Heel even vreesde ik dat het ding zo zou blijven!
Op zondag 10 februari 2013 10:27 schreef Gray het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2013 12:53 schreef MissVanity het volgende:
[..]
He bah!
Baby komt 6 april. Maar het is geen 10-ponderDat kan niet!
Lijkt mij eerder alsof je 5 kg aan water bent aangekomen (omdat de buik zo bol is)quote:Op zondag 10 februari 2013 14:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat lijkt me ook niks.. Dan is het net me je de menselijke versie van de Hiroshima-bom in je draagt, ofzo.
[..]
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat lijkt me ook niks.. Dan is het net of je de menselijke versie van de Hiroshima-bom in je draagt, ofzo.
[..]
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder alsof je 5 kg aan water bent aangekomen (omdat de buik zo bol is)
En zij kan het weten ...ze heeft jouw gebaardquote:Op zondag 10 februari 2013 14:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
veel vruchtwater betekent een makkelijke geboorte, volgens mijn moeder.
[..]
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:17 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En zij kan het weten ...ze heeft jouw gebaard
Is dat geen voorteken van een lastige opvoeding ?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
het schijnt dat ze me alleen maar hoefden op te vangen.. Ik floepte er zo uit.
[..]
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:25 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Is dat geen voorteken van een lastige opvoeding ?
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:29 schreef Dance99Vv het volgende:
Stel je voor dat de baby van Miss Vanity op zijne vader lijkt
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:09 schreef Dance99Vv het volgende:
Lekker rundvlees aan het sudderen, voor het avondeten, met aardappels (al geschild) en spinazie en/of rode kool (uit potjes van Hak)
Dan als toetje een choco momentje
Kan nauwelijks wachten tot het tijd is voor het avondeten
al vier ik nou niet echt carnaval , ik houd er graag een bourgondische leefstijl op na.quote:
Ja, maar nooit zo extreem.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Heb je nooit meegemaakt dat je op je arm sliep?
[..]
Ik was 9.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:53 schreef MissVanity het volgende:
[..]
He bah!
Baby komt 6 april. Maar het is geen 10-ponderDat kan niet!
Jazeker, al wel pijn in mn schouder.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:52 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ah.... ja bent weer de oude , met 2 armen die bewegen kunnen?
Ja en mischien een dieetquote:Op zondag 10 februari 2013 16:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Jazeker, al wel pijn in mn schouder.
M'n arm viel ook in slaap terwijl ik op mn rug lag... Ik ga t in de gaten houden iig. Misschien moet ik gewoon meer bewegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |