Ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben een beetje klaar, we moeten nog een half uur
Je spoort nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik voelde ineens zo'n Joep-vibe, maar ik hoop dat ik fout zit
die komt toch niet door de sing-offquote:
ik was het 30 minuten geleden al moequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben een beetje klaar, we moeten nog een half uur
Niet alleen voor vanavond, voor de rest van het programmaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt het gehad voor vanavond hè.
Als je Tigo ziet dan wil je geen kinderen, dus...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Wat is dat nou voor reclame tijdens een programma met zingende kinderenDurex Play.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Wat is dat nou voor reclame tijdens een programma met zingende kinderenDurex Play.
Doen ze expres denk ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
En er zijn nog mensen die het willen horen ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Saaaaaandraaaa in Paaaaaraaaadisooooo.
Durex, duplo, lego, knex. Allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:10 schreef easy-going het volgende:
Ja, gooi even een Durex reclame ertussendoor bij the voice kids
Er zijn mensen die een heel album herhaaldelijk luisterenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
En er zijn nog mensen die het willen horen ook
hoe lang zal een concert van haar duren?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Saaaaaandraaaa in Paaaaaraaaadisooooo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |