Nick kennende wordt het net als vorig jaar een kleintje (Irene) en een jongetje (Joep)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:19 schreef MissJ het volgende:
Deze meid vind ik echt de beste uit het team van N&S
Ok, excusesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat ben ik wel, dus neem daarvan akte en lees eroverheen als je je eraan stoort.
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Da's het snoepen, maar die broek 'dikt' het aan
wederom eensquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is cute, maar verder is het goed zo. Exit.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:25 schreef Stickertje het volgende:
joep doet net of hij naar iemand toe sluipt..
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]Ik lees net iets over sluipwespen.
sluipwespen.. interessant hoor..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]Ik lees net iets over sluipwespen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
sluipwespen.. interessant hoor..
die dusquote:
Het is Beyonce nietquote:
ik voorspelde dit rampscenario alquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Nick kennende wordt het net als vorig jaar een kleintje (Irene) en een jongetje (Joep)
eigenlijk kan ik nu al de tv uitzetten
Ja jij dusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:29 schreef BabeWatcher het volgende:
en Irene, zie je, net als vorig jaar, een kleintje en een jongetje
by far ja!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:30 schreef Stickertje het volgende:
amy & chloe waren de beste van die 5...
dit, en Lynnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:30 schreef Stickertje het volgende:
amy & chloe waren de beste van die 5...
Zou het iemand opvallen, denk je?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
En flikker dan maar lekker op naar Australie, Simon.
En neem Nick mee ofzo.
Denk dat ze een vogelverschrikker met ragebolpruik op de stoel zetten. Geen verschil.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou het iemand opvallen, denk je?
Of gewoon kleren aandoen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:32 schreef Stickertje het volgende:
eerste keer dat ik tvoh keek zonder cola.. moet toch echt de caffiene hebben om het vol te houden
Lynn en Amy (misschien Maartje als ze geen keelontsteking had)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:31 schreef chufi het volgende:
Tis ook een bagger shoot out ... van 15 naar 2
Gelukkig dat ik al weggezapt was..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Godver, kon je nou net al die 6 zien die doorgingen?
oeh, ben blij dat ik even niet naar mijn tv keek!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:33 schreef easy-going het volgende:
Laten ze nu de laatste 5 van volgende week al zien?
of een echte kindervriend, zoals Edwin Rutte, Peter Jan Rens, of ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:34 schreef MissJ het volgende:
Ik hoop bij deze dat N&S volgend seizoen niet meer meedoen met Voice kids.
Laat Ali B ofzo maar in hun plaats komen. Ik denk hij het wel leuk doet met die kinderen en denk dat kinderen hem ook wel cool vinden.
Die eerste twee moeten eerst opgegraven worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
of een echte kindervriend, zoals Edwin Rutte, Peter Jan Rens, of ik
quote:
Kies er een danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:38 schreef BabeWatcher het volgende:
er is nog altijd geen titel en dit is deel 21 ipv 22, mijn fout
Nee johquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:27 schreef JRRY het volgende:
die dani, he, zou dat een flikkertje zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |