abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122359873
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:54 schreef Hyaenidae het volgende:

Sorry ik ben een sukkel.
Nogal ja
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_122359974
Wat een vreemde reacties allemaal..

Wat dacht je van gewoon even afwachten op je baas en als er na een paar dagen niets is gebeurd even navragen bij hem. Meer geld zou ik maa rniet verwachten en waarschijnlijk gis er gewoon ergens een foutje gemaakt.
Whatever...
pi_122360305
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:53 schreef nicknicknickname het volgende:
Controleer ook even of ze wel het juiste rekeningnummer van je hebben.
Die fout had ik vorige maand gemaakt bij een nieuwe werknemer :@
Ow haha, ja dat zit zeker goed.
pi_122360353
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Alsof salaris het enige is wat telt :')
Ik zou daar niet te veel woorden aan vuil maken zeker niet als je er net werkt, voor hetzelfde geld wordt je er gewoon uitgekickt als je zo loopt te miepen.
Ja juist ja, ben het met je eens.
pi_122360459
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:57 schreef Spanky78 het volgende:
Wat een vreemde reacties allemaal..

Wat dacht je van gewoon even afwachten op je baas en als er na een paar dagen niets is gebeurd even navragen bij hem. Meer geld zou ik maa rniet verwachten en waarschijnlijk gis er gewoon ergens een foutje gemaakt.
Vind het dan wel slordig. Maar ik vind het geen probleem, tis nu maar een weekje.
pi_122360625
een dergelijke fout is ook erg slordig. Maar het kan voorkomen en is meestal zo rechtgezet, met een welgemeend excuus zou ik dan genoegen nemen :)
Whatever...
pi_122361725
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:28 schreef viccie het volgende:

[..]

Niet zo heel wazig, gewoon wettelijk geregeld. Je moet er alleen wel wat moeite voor doen ;)

http://www.rijksoverheid.(...)gever-mijn-loon.html
Dat inroepen is dan wel een schop op straat de eerste kans die je baas krijgt
pi_122361784
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 22:31 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dat inroepen is dan wel een schop op straat de eerste kans die je baas krijgt
Nja, zo'n geintje moet je in je proeftijd maa rniet flikken...
Whatever...
pi_122361872
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 22:32 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nja, zo'n geintje moet je in je proeftijd maa rniet flikken...
Al werk je er al 10 jaar, je gaat op straat zodra je kan als je je baas voor de rechter daagt omdat je 5% loonsverhoging wil omdat hij 5 dagen te laat is. Dat doe je als er toch geen hoop meer is.
pi_122363299
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 22:34 schreef Yreal het volgende:

[..]

Al werk je er al 10 jaar, je gaat op straat zodra je kan als je je baas voor de rechter daagt omdat je 5% loonsverhoging wil omdat hij 5 dagen te laat is. Dat doe je als er toch geen hoop meer is.
spreek voor jezelf
pi_122366296
Dat inroepen van die verhoging moet je niet doen joh. Het zet de boel gruwelijk op scherp en hij zal het niet betalen, waardoor je toch niets kunt. Een rechter matigt die verhogingen ook altijd. Dat maximum van 50% heb ik nog nooit in de praktijk gegeven zijn worden. Doorgaans wordt dit gematigd tot 10%.

Anyway dat is in een procedure. Even er achteraan zitten deze week zou ik zeggen.
pi_122366563
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:02 schreef cracktor het volgende:

[..]

spreek voor jezelf
Het zal geen feit zijn wat hij zegt, maar populair zal je er echt niet van worden.
pi_122366935
Ligt een beetje aan de manier van uitbetalen, soms is het de maand erop, dan krijg je de eerste maand normaal een voorschot.
Maar vaak is het ook zo dat bij de eerste maand het geld niet zoals bij de andere werknemers op bijvoorbeeld de 20ste gestort wordt, maar gewoon op de 1ste van de volgende maand, dus vandaag, moet je het begin volgende week zeker binnen hebben.
pi_122367921
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 00:54 schreef klipper het volgende:
Ligt een beetje aan de manier van uitbetalen, soms is het de maand erop, dan krijg je de eerste maand normaal een voorschot.
Maar vaak is het ook zo dat bij de eerste maand het geld niet zoals bij de andere werknemers op bijvoorbeeld de 20ste gestort wordt, maar gewoon op de 1ste van de volgende maand, dus vandaag, moet je het begin volgende week zeker binnen hebben.
Als ik de OP goed lees weet TS precies wanneer zijn loon gestort zou moeten worden en is het nu al een week te laat.

Hoe dan ook.. Even langs lopen bij de administratie en om opheldering vragen, dat recht heb je.
Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')