Ow haha, ja dat zit zeker goed.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:53 schreef nicknicknickname het volgende:
Controleer ook even of ze wel het juiste rekeningnummer van je hebben.
Die fout had ik vorige maand gemaakt bij een nieuwe werknemer
Ja juist ja, ben het met je eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Alsof salaris het enige is wat telt![]()
Ik zou daar niet te veel woorden aan vuil maken zeker niet als je er net werkt, voor hetzelfde geld wordt je er gewoon uitgekickt als je zo loopt te miepen.
Vind het dan wel slordig. Maar ik vind het geen probleem, tis nu maar een weekje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:57 schreef Spanky78 het volgende:
Wat een vreemde reacties allemaal..
Wat dacht je van gewoon even afwachten op je baas en als er na een paar dagen niets is gebeurd even navragen bij hem. Meer geld zou ik maa rniet verwachten en waarschijnlijk gis er gewoon ergens een foutje gemaakt.
Dat inroepen is dan wel een schop op straat de eerste kans die je baas krijgtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:28 schreef viccie het volgende:
[..]
Niet zo heel wazig, gewoon wettelijk geregeld. Je moet er alleen wel wat moeite voor doen![]()
http://www.rijksoverheid.(...)gever-mijn-loon.html
Nja, zo'n geintje moet je in je proeftijd maa rniet flikken...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat inroepen is dan wel een schop op straat de eerste kans die je baas krijgt
Al werk je er al 10 jaar, je gaat op straat zodra je kan als je je baas voor de rechter daagt omdat je 5% loonsverhoging wil omdat hij 5 dagen te laat is. Dat doe je als er toch geen hoop meer is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:32 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nja, zo'n geintje moet je in je proeftijd maa rniet flikken...
spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Al werk je er al 10 jaar, je gaat op straat zodra je kan als je je baas voor de rechter daagt omdat je 5% loonsverhoging wil omdat hij 5 dagen te laat is. Dat doe je als er toch geen hoop meer is.
Als ik de OP goed lees weet TS precies wanneer zijn loon gestort zou moeten worden en is het nu al een week te laat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:54 schreef klipper het volgende:
Ligt een beetje aan de manier van uitbetalen, soms is het de maand erop, dan krijg je de eerste maand normaal een voorschot.
Maar vaak is het ook zo dat bij de eerste maand het geld niet zoals bij de andere werknemers op bijvoorbeeld de 20ste gestort wordt, maar gewoon op de 1ste van de volgende maand, dus vandaag, moet je het begin volgende week zeker binnen hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |