Mijn werkgever vond het niet kunnen en gaat er gelijk achterna.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:25 schreef snellejelle het volgende:
Je hebt 't er gister over gehad met je werkgeven maar bent vergeten te vragen wanneer 't komt?
Ja ik neem aan dat dit niet vaak voor komt, of gebeurt het wel eens?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:25 schreef Fatty het volgende:
wat de fuck is dat voor wazig bedrijf / regeling ?
dan gewoon even twee seconde ademhalen tot maandag. Je eerste maand, mogelijk is er wat mis gegaan bij de salarisadministratie (hoe slordig dat ook moge zijn).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:26 schreef ShiftAlt het volgende:
[..]
Mijn werkgever vond het niet kunnen en gaat er gelijk achterna.
Dan moet je nog even geduld hebben he.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:26 schreef ShiftAlt het volgende:
[..]
Niet zo heel wazig, gewoon wettelijk geregeld. Je moet er alleen wel wat moeite voor doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:25 schreef Fatty het volgende:
wat de fuck is dat voor wazig bedrijf / regeling ?
ok. Wat wil je nu van 'ons' dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:26 schreef ShiftAlt het volgende:
[..]
beetje vreemd... Werk je soms via uitzendbureau/detacheerder/payroller?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:26 schreef ShiftAlt het volgende:
[..]
Oh de rechter komt er ook nog bij kijken. Jeetje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:28 schreef viccie het volgende:
[..]
Niet zo heel wazig, gewoon wettelijk geregeld. Je moet er alleen wel wat moeite voor doen![]()
http://www.rijksoverheid.(...)gever-mijn-loon.html
Lees mijn openingspost beter door.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ok. Wat wil je nu van 'ons' dan?
Dat verpest dan wel meteen de relatie met je baas.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:24 schreef ShiftAlt het volgende:
Ik hoorde dat ik op elke werkdag tot de 8e dag 5% meer krijg uitbetaald.. daarna 1% op elke dag.
Is dat een beetje teveel van het goede (omdat het mijn eerste maandje is of omdat het ''wel is kan gebeuren'') of kan ik dit gewoon aangeven?
Ja dat lijkt me het beste. Ik wacht nog wel een paar dagen en verwacht dat het de komende maanden gewoon netjes en op tijd gebeurt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:29 schreef Palomar het volgende:
Dit kan toch gebeuren? Ws. gewoon een foutje bij de salarisadministratie aangezien je nieuw in dienst bent. Kan je directe manager ws. ook niks aan doen. Ga er maar vanuit dat het er binnen een paar dagen wel op staat en daarna gewoon elke maand op tijd.
Pas als het elke maand te laat komt zou ik me zorgen gaan maken.
Nee..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
beetje vreemd... Werk je soms via uitzendbureau/detacheerder/payroller?
Ja inderdaad. Ook omdat het pas de eerste maand is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:36 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dat verpest dan wel meteen de relatie met je baas.
ok... En je hebt al bij pz geïnformeerd?quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:39 schreef ShiftAlt het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ook omdat het pas de eerste maand is.
Maandag gewoon even naar de salarisadministratie lopen. Pas daarna (afhankelijk van wat ze je melden) kan je paniek komen zaaienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan gewoon even twee seconde ademhalen tot maandag. Je eerste maand, mogelijk is er wat mis gegaan bij de salarisadministratie (hoe slordig dat ook moge zijn).
wordt jequote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Alsof salaris het enige is wat telt![]()
Ik zou daar niet te veel woorden aan vuil maken zeker niet als je er net werkt, voor hetzelfde geld wordt je er gewoon uitgekickt als je zo loopt te miepen.
Ow haha, ja dat zit zeker goed.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:53 schreef nicknicknickname het volgende:
Controleer ook even of ze wel het juiste rekeningnummer van je hebben.
Die fout had ik vorige maand gemaakt bij een nieuwe werknemer
Ja juist ja, ben het met je eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Alsof salaris het enige is wat telt![]()
Ik zou daar niet te veel woorden aan vuil maken zeker niet als je er net werkt, voor hetzelfde geld wordt je er gewoon uitgekickt als je zo loopt te miepen.
Vind het dan wel slordig. Maar ik vind het geen probleem, tis nu maar een weekje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:57 schreef Spanky78 het volgende:
Wat een vreemde reacties allemaal..
Wat dacht je van gewoon even afwachten op je baas en als er na een paar dagen niets is gebeurd even navragen bij hem. Meer geld zou ik maa rniet verwachten en waarschijnlijk gis er gewoon ergens een foutje gemaakt.
Dat inroepen is dan wel een schop op straat de eerste kans die je baas krijgtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:28 schreef viccie het volgende:
[..]
Niet zo heel wazig, gewoon wettelijk geregeld. Je moet er alleen wel wat moeite voor doen![]()
http://www.rijksoverheid.(...)gever-mijn-loon.html
Nja, zo'n geintje moet je in je proeftijd maa rniet flikken...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat inroepen is dan wel een schop op straat de eerste kans die je baas krijgt
Al werk je er al 10 jaar, je gaat op straat zodra je kan als je je baas voor de rechter daagt omdat je 5% loonsverhoging wil omdat hij 5 dagen te laat is. Dat doe je als er toch geen hoop meer is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:32 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nja, zo'n geintje moet je in je proeftijd maa rniet flikken...
spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Al werk je er al 10 jaar, je gaat op straat zodra je kan als je je baas voor de rechter daagt omdat je 5% loonsverhoging wil omdat hij 5 dagen te laat is. Dat doe je als er toch geen hoop meer is.
Als ik de OP goed lees weet TS precies wanneer zijn loon gestort zou moeten worden en is het nu al een week te laat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:54 schreef klipper het volgende:
Ligt een beetje aan de manier van uitbetalen, soms is het de maand erop, dan krijg je de eerste maand normaal een voorschot.
Maar vaak is het ook zo dat bij de eerste maand het geld niet zoals bij de andere werknemers op bijvoorbeeld de 20ste gestort wordt, maar gewoon op de 1ste van de volgende maand, dus vandaag, moet je het begin volgende week zeker binnen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |