Narsingh, Willemsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Stekelenburg, Heitinga, Fer, Sneijder, Van Der Vaart, Robben, Elia. Wie nog meer?
wat nou weer manquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn tering mongool
Hey top man ga jij lekker met de OP bezig.
Oh ja! Alhoewel Willems natuurlijk ruk is. En natuurlijk Van Der Wiel!quote:
Owja en die...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
die uiteraard niet. Ik mis derk/Lukoki en de rest van de Nederlandse Ajacieden.
Zeg dan niets, téring.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
die uiteraard niet. Ik mis derk/Lukoki en de rest van de Nederlandse Ajacieden.
Lees TT terug van vorig topic.quote:
Wat een overdrijving man.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lees TT terug van vorig topic.
Maar maakt niet uit dit topic krijgen we vanavond wel vol.
Dat jij altijd zo nodig het nieuwe topic wil openen is pas overdrevenquote:
Dat je hier een probleem om maakt is pas overdreven.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat jij altijd zo nodig het nieuwe topic wil openen is pas overdrevenKan de nieuwe mod hier niet eens tegen optreden?
Mathijsen is er toch bij?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Mooi elftal kun je maken van de afwezigen
Stekelenburg
Van Der Wiel - Heitinga - Mathijsen - Willems
Fer - Van Der Vaart
Robben - Sneijder - Elia
Van Wolfswinkel
Kunnen we stellen dat Heerenveen een groot probleem heeft?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Marco van Basten stevent weer af op een verlies, Zomer wordt met rood van het veld gestuurd
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Mooi elftal kun je maken van de afwezigen
Stekelenburg
Van Der Wiel - Heitinga - Mathijsen - Willems
Anita - Van Der Vaart
Robben - Sneijder - Elia
Hoessen
Nee laat die maar stoppen. Weg dat ding, doe uit dat licht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kunnen we stellen dat Heerenveen een groot probleem heeft?
Als je naar Feyenoord kijkt, zou je eigenlijk niet denken dat Matthijssen meespeelt. Maar blijkbaar zien we het verkeerd.quote:
Jep en blijkbaar is Van Basten niet zo'n beste coach.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kunnen we stellen dat Heerenveen een groot probleem heeft?
Kan wel goed pannekoeken bakken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jep en blijkbaar is Van Basten niet zo'n beste coach.
Mathijssen speelt ook niet meequote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je naar Feyenoord kijkt, zou je eigenlijk niet denken dat Matthijssen meespeelt. Maar blijkbaar zien we het verkeerd.
Dat is waar ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mathijssen speelt ook niet mee
Te geniaal om zich te kunnen inleven in slechte voetballersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jep en blijkbaar is Van Basten niet zo'n beste coach.
jij bent 15 of zoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Syntix, niemand neemt je serieus.
Inderdaad wat voor hem zo vanzelfsprekend is, is voor de Heerenveen spelers te moeilijk. Daarom kan hij nooit slagen bij een club, tenzij het een Barca of AC Milan is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Te geniaal om zich te kunnen inleven in slechte voetballers
kunnen Belgen wel denken?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Belgen durven inderdaad nooit te zeggen wat ze denken
Laf volkje
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Belgen durven inderdaad nooit te zeggen wat ze denken
Laf volkje
Wilfred is dan ook een mongool.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:15 schreef DrDentz het volgende:
Wilfred stelt domme vragen, Louis heeft alles al uitgelegd.
Ja, maar als het er echt omgaan zijn Inter, Milan, Juve enz echt wel beterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Onderlinge confrontaties worden bijna allemaal door de Nederlandse clubs gewonnen.
Briljant afgemaakt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Hij tikt een balletje in van 5 cm. voor de lijn
fijne show ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik ben tijdens Louis ingeschakeld. Goed showtje tot nu toe?
Martins Indi maakte dezelfde fout. Die laten ze niet zien he.quote:
Nee maar als Feyenoorder ben die verlies partijen weer zat wil weer goed voetbal zien.quote:
Totdat hij weer geblesseerd is.quote:
Koeman deed het bij PSV ook goed, maar na anderhalf jaar was het afgelopen, sprong hij op de trein naar Valencia. Bij Feyenoord lijkt het ook na anderhalf jaar klaar te zijn.quote:
Weinig aansprekende clubs hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
Sjezus, was het stadion zo leeg
En dan staat-ie gewoon weer op.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:29 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Totdat hij weer geblesseerd is.
volgende week dus
Met krukken jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:30 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
En dan staat-ie gewoon weer op.
Doe het licht niet uit, maar dim het!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
Heerenveen heeft een iets minder groot probleem
Houden zo.quote:
En meneer Kind klimt weer in de pen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Klote, lullen, klootzakken, de bond tegen het vloeken draait vanavond overuren.
net zo'n mongool en ook gel stiekeltjesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:46 schreef LudoSanders het volgende:
Gast heeft wat weg van Hans Nijland.
hij baalt dat hem dit geld gaat kosten, die directeurs doen altijd een domme act om te laten zien hoe betrokken ze zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Komt wel oprecht over in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:48 schreef Rickazio het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Eerste keer ja, het is net af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:
Alsof je het auto-model wat je 6-jarige zoon tekent tot uitvoering brengtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:57 schreef zeebeschuit het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er ooit in Amerika in moeten rijden en je voelt je net alsof je in zo'n busje vol met josti's zit.
quote:
Ik heb echt lopen janken van het lachen toen hij de polonaise inzettequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was weer een leuk showtje, dat einde met Johan als prins carnaval had van mij niet gehoeven
dat zegt Geert Wilders ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:23 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar om nu de polonaise te lopen in deze tijden van crisis in een land waar bijstandsmoeders naar de voedselbank moeten en bejaarden een keer in de week gewassen worden is wel wat ongepast van die patjepeeër.
"Misschien heeft hij ook wel goede punten."quote:
Zuid Holland kent helaas ook nog een aantal paapse bolwerken.quote:
Nee, nee, helemaal niet, want Van_Poppel vergelijkt mij nu met Geert Wilders!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
"Misschien heeft hij ook wel goede punten."
Uitzending daarop: "Ik had een opmerking klaar liggen maar dan zou Frits boos weg zijn gelopen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedere wedstrijd van oranje is helaas een veredeld carnaval.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:01 schreef BB-King het volgende:
Als voetbal carnaval wordt dan haak ik af.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:08 schreef Oliver23 het volgende:
Alvast het Polonaise HoogtepuntjeTopshowtje begrijp ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker een topshowtjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:23 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar om nu de polonaise te lopen in deze tijden van crisis in een land waar bijstandsmoeders naar de voedselbank moeten en bejaarden een keer in de week gewassen worden is wel wat ongepast van die patjepeeër.
Erg naïef en slecht van Derksen idd, maar wel mooi!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 04:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zit nu te kijken via RTLXL en moest gewoon even posten. Lag helemaal dubbel toen Wilfred Genee voorzetjes ging geven over Fer.
Wilfred Genee: Ik heb er wel dingen over gehoord en het gaat geloof ik over minderjarigheid.
Derksen: Nu ga je voorzetjes zitten geven terwijl ik er niet over wil praten. Want jij hebt er over gehoord want ik heb jou verteld wat het is. Dus jij weet 't.![]()
![]()
![]()
Goede manier om meteen 't hele verhaal uit de doeken te doen, zonder dat Derksen daadwerkelijk zelf iets gezegd heeft.
Dit idee had ik eigenlijk dus ook. Soort een-tweetje bedacht door Derksen om 't te kunnen brengen zonder zelf als babbelaar bekend te staan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan heeft het gewoon expres aan Wilfred verteld omdat die toch wel uit de school klapt.
Ik laat me niet voor het karretje door de eerste de beste popiejopie-Facebookpagina.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:21 schreef Stofje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)osts/143763115782388, VI wil ons naar RTL XL.
is toch ook logisch?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:21 schreef Stofje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)osts/143763115782388, VI wil ons naar RTL XL.
http://www.mediacourant.nl/?p=144357quote:Johan Derksen en Wilfred Genee blijven ook de komende jaren op het scherm bij RTL 7. “We hebben allebei net bijgetekend tot 2016. Tot grote vreugde van alle betrokkenen“, vertelt Genee in VARAgids. De presentator heeft nog lang geen genoeg van hun sporttalkshow Voetbal International. “Het is elke keer een feestje. In welk land kan een hoofdredacteur van een voetbaltijdschrift tien minuten aan het woord zijn over masturbatie? Dat kan alleen in Nederland.“
Voetbal International is veruit het meest bekeken programma van RTL 7. “Een peiling wees overigens uit dat we met VI Oranje weer kans zouden maken op de Televizier-Ring. Maar daar mag je niet meer aan meedoen als je hem al een keer hebt gewonnen, liet John de Mol me opgelucht weten.”
Er is ook tegenslag. Zijn dagelijkse sportprogramma VI Vandaag is na de winterstop niet meer teruggekeerd. “Te weinig kijkers. Jammer, maar thuis werd de beslissing behoorlijk gewaardeerd. Het is een wereldbaan, maar het is ook fijn om thuis te eten en de kinderen naar bed te brengen''
quote:Napraten op zondagavond in RTL Sportcafe: Schaatsen bij RTL 7
RTL 7 zendt vanaf zondag 10 februari elke zondagavond vanaf 20.00 uur ‘RTL Sportcafé: Schaatsen’ uit. Hierin wordt onder leiding van host Wilfred Genee wekelijks live nagepraat over het schaatsweekend en de zojuist gereden World Cup- of WK-wedstrijden.
RTL 7 zendt vanaf zondag 10 februari elke zondagavond vanaf 20.00 uur ‘RTL Sportcafé: Schaatsen’ uit. Hierin wordt onder leiding van host Wilfred Genee wekelijks live nagepraat over het schaatsweekend en de zojuist gereden World Cup- of WK-wedstrijden. Aan tafel schuiven bekende ex-schaatsers zoals Ben van der Burg en Erik Hulzebosch maar ook de toppers van nu aan om de prestaties te duiden en meningen uit te wisselen. Van de besproken wedstrijden komen fragmenten van de hoogtepunten voorbij en er is live muziek van de band The Amazing Stroopwafels. ‘RTL Sportcafé: Schaatsen’ wordt geproduceerd door Infostrada Sports.
Uitzending RTL 7, wekelijks vanaf zondag 10 februari tussen 20.00 en 21.15 uur.
Ik verheug me nu al op VI Oranje 2022 over het WK in Qatar met een verbitterde 73-jarige Johan Derksen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=144357
Zal dit cafe net zo gezellig zijn als degene van het interview met Danny Nelissen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:54 schreef Evertjan het volgende:
http://www.rtl.nl/service(...)rtcafe_schaatsen.xml
[..]
Waarschijnlijk wel als analist op Dubai TV.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op VI Oranje 2022 over het WK in Qatar met een verbitterde 73-jarige Johan Derksen.
lekker met 50 graden in een studio met pak+stropdas aanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
eug me nu al op VI Oranje 2022 over het WK in Qatar met een verbitterde 73-jarige Johan Derksen.
Dat is vreemd, in jouw quote zegt Johannes voor het eerst van z'n leven iets leuks, daar heb ik hem nooit op kunnen betrappen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker met 50 graden in een studio met pak+stropdas aan
Dit is je zoveelste poging leuk te doen, maar het lukt je weer niet. Zie je dat water, ik krijg wel eens de neiging je daar gewoon in te duwen. Zou prachtige tv zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is vreemd, in jouw quote zegt Johannes voor het eerst van z'n leven iets leuks, daar heb ik hem nooit op kunnen betrappen.
Met een presentator die onder zijn hoofddoek heel goed geföhnd is?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker met 50 graden in een studio met pak+stropdas aan
Na drie huwelijken ben ik er inmiddels achter dat je niet teveel dingen moet verwachten in het leven. Dan verder met het nieuws, uhh, Inter neemt op huurbasis de derde doelman van Lazio, ene meneer Carrizo, over. Aan het eind van het seizoen maakt hij transfervrij de definitieve overstap.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:14 schreef Lemsterr het volgende:
Ik had toch verwacht dat Rene die aanname van Ozil zou laten zien
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:56 schreef Oliver23 het volgende:
Cowboys Rene en Jan Boskamp in de TV Kantinezo slecht dat het leuk isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:56 schreef Oliver23 het volgende:
Cowboys Rene en Jan Boskamp in de TV KantineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
HELD!!!!!quote:Op zondag 3 februari 2013 09:45 schreef Veerboot het volgende:
Tijdje geleden hebben we al eens een begin gemaakt met een VI Woordenboek (zie dit FOK!topic en dit topic op het onvolprezen SigaarSnor Forum). Welnu: ik heb alle suggesties verzameld, geredigeerd en eens netjes op alfabetische volgorde onder elkaar geze
Klasse. Ik mis alleen Sisse/Sissy.quote:Op zondag 3 februari 2013 09:45 schreef Veerboot het volgende:
VI Hooligans, verenigt u!
Tijdje geleden hebben we al eens een begin gemaakt met een VI Woordenboek (zie dit FOK!topic en dit topic op het onvolprezen SigaarSnor Forum). Welnu: ik heb alle suggesties verzameld, geredigeerd en eens netjes op alfabetische volgorde onder elkaar gezet. Hierbij de voorlopige versie van het VI Woordenboek:
http://sigaarsnor.blogspot.nl/p/vi-woordenboek.html
Gaarne verneem ik nieuwe suggesties, wijzigingen, toevoegingen, etc. De genoemde link is nu nog "verborgen", wil 'm als de lijst nog wat verder aangevuld is ook gaan verspreiden via andere kanalen.
Herácles Heraclès staat er zelfs tussenquote:Op zondag 3 februari 2013 09:45 schreef Veerboot het volgende:
Tijdje geleden hebben we al eens een begin gemaakt met een VI Woordenboek (zie dit FOK!topic en dit topic op het onvolprezen SigaarSnor Forum). Welnu: ik heb alle suggesties verzameld, geredigeerd en eens netjes op alfabetische volgorde onder elkaar gezet. Hierbij de voorlopige versie van het VI Woordenboek:
Gaarne verneem ik nieuwe suggesties, wijzigingen, toevoegingen, etc. De genoemde link is nu nog "verborgen", wil 'm als de lijst nog wat verder aangevuld is ook gaan verspreiden via andere kanalen.
Ik kon niks vinden onder de U van uit elkaar getrokken?quote:Op zondag 3 februari 2013 09:45 schreef Veerboot het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 09:45 schreef Veerboot het volgende:
Helemaal gelezenquote:Op zondag 3 februari 2013 09:45 schreef Veerboot het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |