Is het ook wel stiekemquote:
Dat is ook een mogelijkheid. Maar meestal is het zo dat als meneer trek heeft, dat ie dan om snoep gaat vragen, vandaar dat ik eerst van alles aanbiedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:01 schreef miss_sly het volgende:
O, maar ik zou in zo'n geval geen 20 andere dingen aanbieden en na een aantal keren "ik wil snoep" zeggen dat ik maar eventjes niet meer luister tot er weer iets anders gezegd kan worden, want dat ik deze woorden nu wel gehoord heb en ook al heb gezegd dat er nu niet gesnoept wordt.
Ik snap wel dat je iets anders aanbiedt, een of twee keer, maar daarna zou ik er klaar mee zijn, vertellen dat als hij iets anders wil, hij me dat kan vertellen, en ik verder niet meer luister naar de vraag om snoep omdat ik daarop al meerdere keren antwoord heb gegeven.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is ook een mogelijkheid. Maar meestal is het zo dat als meneer trek heeft, dat ie dan om snoep gaat vragen, vandaar dat ik eerst van alles aanbied
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:50 schreef Meimeltje het volgende:
Wat een knappe peuter is het toch Lazi! Van harte gefeliciteerd!
We hebben hier een zieke (vanmiddag temp van 39.5), overdag veel geslapen en nu dus nog wakker naast mij op bed. Hij houdt niets binnen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |