abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 februari 2013 @ 20:15:33 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_122354921
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 1 februari 2013 @ 20:16:50 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_122354981
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe het wel.
Als ze na drie-vier-vijf keer vragen of ze komen niet mee gaan (waar dan ook, winkel, kdv etc.etc.) dan zeg ik iets van 'oh, ik begrijp dat jullie liever hier blijven? Nou, ze zijn vast heel aardig hier, ik zal vragen of je af en toe een beetje eten en drinken krijgt?') en dan komen ze altijd wel meteen achter me aan.
Voor mij een duidelijk teken dat het voor hen net zo goed een 'spelletje' is (dat niet komen als ik vraag of ze mee gaan) als dat het voor mij met een knipoog bedoeld is.
Ik ga wel gewoon zeg maar (of zeg dat ik ga en maak aanstalten), maar zeg er nooit wat bij over het eten en drinken. Zeker bij Jochem zou dat betekenen dat hij juist zou willen blijven :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122358666
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:05 schreef Meimeltje het volgende:
Leuk KJ! Zal ze vast leuk vinden :)
Dyon wilde er ook graag naartoe, maar broer wilde niet naar Nijntje... Misschien dat ik het weekend met hm kan gaan.
Edit: Dyon vroeg wie dat meisje met kreukeltjes in het haar was :D

We hebben hier al een paar dagen een logee, Bobbi de logeerbeer van het kdv.
[ afbeelding ]
:D haha Wij hadden een tijdje terug het zusje van Bobbi ... Lisa de logeerbeer..
Bij O. was hij 1 nachtje.. maar begreep idd bij 3+ dat ze wat langer zouden blijven.. Leuk hoor!

Het 'ok dan gaan we' is hier voornamelijk met naar bed brengen..
Wanneer alle vaste rituelen van tijdrekken gehad heeft dan gaan dus ook..
Dan roept ze ons ook eigenlijk altijd weer terug omdat ze toch wel ingestopt wil worden...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zaterdag 2 februari 2013 @ 20:53:14 #4
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122391575
Nathan heeft afgelopen nacht weer bij zn oma gelogeerd! Het ging goed! Is heel kort wakker geweest om half 5 en half 7 en verder uitgeslapen tot half 9!!! Zo n succes, hij mocht wel weer komen logeren. Ze waren vanochtend bij ouder en kind zwemmen geweest, Nathan vond het heerlijk. Zo trots op mn ventje O+

De bloederige bovenlip die hij zich gisteren viel lijkt een schaafwond tezijn. We mogen er ook niet aankomen van hem. Verder lijkt hij er geen last van te hebben, hoop dat het snel heelt, het ziet erzo sneu uit -O-
pi_122392755
Amy heeft buikgriep -O- normaal zou ik me er weinig zorgen om maken, maar ze heeft peuterhypoglycemie en heeft wel eens om minder een hypo gehad. Toen kreeg ik haar in de ochtend niet meer wakker. Ze spuugt alles uit wat er in gaat en wil ook niets eten. Was blij met een paar hapjes kwark die erin zaten, maar dat heeft ze ook al uitgespuugd. Dus nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik zou de HAP kunnen bellen, maar volgens mij kunnen zij ook niet zo veel. Ik ben niet bang dat ze uitdroogt ofzo, ik ben wel bang dat haar bloedsuiker zo ver daalt dat ze niet meer aanspreekbaar is.
pi_122392849
vervelend zeg, kan je de HAP niet bellen voor advies?
*poef* nu is het weg
pi_122392938
Nou Sola, ik zou zeker de HAP bellen en de situatie voorleggen.
Wellicht verwijzen ze je wel naar het ziekenhuis? Daar is alle reden toe lijkt me!
pi_122394133
Gewoon bellen sola. Mijn ervaring om even te overleggen is positief.

Wat fijn dat het goed ging Pessie!!!
pi_122394171
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 21:18 schreef Solagratia het volgende:
Amy heeft buikgriep -O- normaal zou ik me er weinig zorgen om maken, maar ze heeft peuterhypoglycemie en heeft wel eens om minder een hypo gehad. Toen kreeg ik haar in de ochtend niet meer wakker. Ze spuugt alles uit wat er in gaat en wil ook niets eten. Was blij met een paar hapjes kwark die erin zaten, maar dat heeft ze ook al uitgespuugd. Dus nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik zou de HAP kunnen bellen, maar volgens mij kunnen zij ook niet zo veel. Ik ben niet bang dat ze uitdroogt ofzo, ik ben wel bang dat haar bloedsuiker zo ver daalt dat ze niet meer aanspreekbaar is.
Hap bellen en vragen om advies.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_122394392
Als je je zorgen maakt altijd bellen. Solagratia.
pi_122394540
Conversatie met een drie jarige:

Welke pyama wil je aan?
De groene of die met bloemetjes?
Die groene zeker niet!
Nou, dan die andere.
Nee!
Ik wil die (wijst naar nachthemd met korte mouwen)
nee... dat is een zomerpyama.

De groene of die met bloemetjes.
Niet die groene!

ok, dat die met bloemetjes.
Nee! Die (het nachthemd).

Nou, goed. Dan het nachthemd maar met roze legging erbij ( haar favo dus ik dacht; dat kan niet stuk)

hmmm, denk denk...

Nee

toch niet

Na, wat heen er weer gedoe, werd het toch de groene
Schiet mij maar lek.

Oh, en vanochtend, we hadden geen voetval vandaag, dus vrij, en konden uitslapen.
Om 8.45 werd ik wakker.
Het hele huis nog in rust.
Ik doe onze deur open (wij slapen op zolder) hoor ik de deur van Leah open gaan.
Maaaam... waar blijf je nou?
Het is al lang vroeg!!!!
verwijtende toon.

haha schatje is het
  zaterdag 2 februari 2013 @ 22:00:13 #12
259886 pessie
pi_122394564
Ik zou ook bellen sola! Het is een heel naar virusje en Nathan heeft 3 dagen geleefd op water en lange vingers. Roosvicee spuugde hij na 10 min ook weer uit.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 22:01:05 #13
259886 pessie
pi_122394597
Lily wat een schatje! En heerlijk zo een keer uitslapen.
pi_122394725
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:01 schreef pessie het volgende:
Lily wat een schatje! En heerlijk zo een keer uitslapen.
nou, ik heb drie kinderen..
maar slaapproblemen, bij alle drie, heb ik nooit gekend
  zaterdag 2 februari 2013 @ 22:07:16 #15
259886 pessie
pi_122394936
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:03 schreef lily het volgende:

[..]

nou, ik heb drie kinderen..
maar slaapproblemen, bij alle drie, heb ik nooit gekend
Wow, dat is wel echt *O* . Fijn dat je kids zo goed slapen!
  zaterdag 2 februari 2013 @ 22:08:42 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122394999
Wat schattig Lily! En ik ben jaloers! :Y Hier is het over het algemeen toch echt 6 uur voor Oscar. 07.00 bij hoge uitzondering.

Maar ze kunnen al wle heel lief samen beneden zijn en dus ben ik vanmorgen om kwart voor 7 nog even terug naar boven gegaan en ik heb gewoon een uurtje geslapen zonder dat ik ze hoorde! O+

Sola, ik sluit me aan bij de anderen, gewoon even bellen om te overleggen. :Y
pi_122395304
Hier is 6 uur ook echt begin van de dag. Ik kijk uit naar het moment dat ze samen even beneden tv kunnen kijken.
pi_122395403
Ik lees het hier vaak op OUD.
De slaapproblemen.

Ik ken dat echt niet. We hebben dat nooit gehad. Met alledrie niet.

Nooit op hoeven staan 's nachts.
Nooit problemen met inslapen
Nooit een kind in bed gehad.
En met nooit bedoel ik ook nooit.

Ze gaan naar bed en slapen totdat wij opstaan (of liggen in hun bed, blijven op hun kamer). Echt.

Ik durf het bijna niet te zeggen maar het is gewoon zo.
pi_122395530
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:13 schreef Ticootje het volgende:
Hier is 6 uur ook echt begin van de dag. Ik kijk uit naar het moment dat ze samen even beneden tv kunnen kijken.
de ene keer gaat het hier goed, de andere keer is het binnen 5 minuten oorlog.

Heerlijk Lily! Hier gaat nu ook weer goed. *afklopt* Beide weer een eigen kamer. Tess is wel erg aan het dromen momenteel..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_122395703
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:16 schreef Vicky het volgende:

[..]

de ene keer gaat het hier goed, de andere keer is het binnen 5 minuten oorlog.

Heerlijk Lily! Hier gaat nu ook weer goed. *afklopt* Beide weer een eigen kamer. Tess is wel erg aan het dromen momenteel..
Hier gaat het nooit goed zonder begeleiding. Helaas.
pi_122395943
Heerlijk Lily!!
Dyon valt moeilijk in slaap, althans in zijn eigen bed. Uitslapen kan hij wel. Oudste valt juist makkelijk in slaap, maar is wel redelijk vroeg (meestal tussen half 7 en 7 uur) wakker. Soms gaat hij uit zichzelf wel even DS'en of lezen voordat hij ons wakker maakt.
pi_122396071
Uitslapen? Het is hier standaard tussen 5.30-6.00..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_122396411
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:23 schreef Vicky het volgende:
Uitslapen? Het is hier standaard tussen 5.30-6.00..
Dyon zou weer in slaap vallen als hij zo vroeg wakker zou zijn, wel bij ons op bed denk ik ;)
Kyllian kan ik wel zeggen dat het nog nacht is en hij toch echt nog even moet slapen (alhoewel hij zelden voor half 7 wakker is). Ik ga echt niet om 5.30 mn bed uit :P
pi_122396577
Ik ook niet hoor... gooi de tv in de slaapkamer aan of geef ee van de tablets...
Ik doe ook wel eens poging om dr te laten slpen maar dat lukt vaker niet dan wel.
Maar ik mag ook niet klagen hoor... ze liggen hier lke avond tussen 18.30 en 19.15 in bed waarbij 19.15 vaak een uitzonderingis..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_122396726
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:08 schreef Brighteyes het volgende:

Maar ze kunnen al wle heel lief samen beneden zijn en dus ben ik vanmorgen om kwart voor 7 nog even terug naar boven gegaan en ik heb gewoon een uurtje geslapen zonder dat ik ze hoorde! O+

Je hoorde ze niet omdat je sliep :-P
God weet wat ze gedaan hebben ;)
  zaterdag 2 februari 2013 @ 22:36:43 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122396913
Zouden ze niet wat langer slapen als ze wat later zouden gaan?
Hier maakt dat weinig uit overigens, hier is het meestal tussen 19.15 en 19.45 als ze gaan slapen.

Oscar is nog wel eens nog vroeger, dus ik wil mijn tijdschakelaar even opdiepen om de afspraak te maken dat zolang alle lichtjes uit zijn hij moet proberen te slapen. Als het kleine lampje aan is kan hij gaan spelen en als de apenwekker de oogjes open doet mag hij naar papa en mama komen. ;)
pi_122396942
na al dat ziek zijn hier zeg ik ff niks over slapen als jullie het niet erg vinden ;)
bij het ziek zijn mocht ravi bij ons in bed. na 10 minuten zei hij "eigen bed mama" en dus terug naar zn campingbedje. overdagslaapjes doet hij in n peuterbed, de nacht in het campingbed. dit vanwege anders veel te veel gekeet tussen die 2. gek genoeg klimt hij dus niet eruit. whatever....
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 2 februari 2013 @ 22:37:52 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122396979
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:33 schreef amaranta het volgende:

[..]

Je hoorde ze niet omdat je sliep :-P
God weet wat ze gedaan hebben ;)
:D Nee hoor, want het gaat ook wel eens niet goed en echt... Dat hoor ik dan wel. :Y Huilend omderaan de trap wie wat deed... ;)
pi_122396997
Nope, maakt gen bal uit. Gister lagen ze 2uur later en Tess werd een kwartier/hlf uurtje later wakker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_122397104
Samen op 1 kamer ging prima, helemaal geen gekeet.
Tess zei van e week: ik kan niet alleen slpen mam, ik mis Amber..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_122398830
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:40 schreef Vicky het volgende:
Samen op 1 kamer ging prima, helemaal geen gekeet.
Tess zei van e week: ik kan niet alleen slpen mam, ik mis Amber..
O+
pi_122400386
We zijn weer terug van de hap. Hadden een arts die nog nooit gehoord had van peuterhypoglycemie. We kregen meer advies om haar te laten eten. Nu moeten we eerst met dextro opgelost in water aan de slag. Steeds kijken of het er in blijft. Dus nu probeert J om een vermoeide en beroerde peuter een smerig uitziend drankje (ze moet in totaal 200 cc en beginnen met 30) te laten drinken. Arts had het over steeds de hoeveelheid verdubbelen met kwartier ertussen om te kijken of het erin bleef. Na de 200 cc beginnen aan vaste voeding. Het kind moet toch ook slapen?
pi_122401721
Pfff Sola.. Sterkte.. Hopelijk gaat het goed zo..
Maar idd.. makkelijk praten zo maar ze zal wel omvallen van de slaap!!
We'll have love aplenty
You and Me
  zondag 3 februari 2013 @ 01:12:38 #34
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122404114
Sola dat lijkt mij ook geen doen,voor haar en jullie niet. Sterkte... En nu hopen dat ze het binnenhoud!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_122408551
Hoe is jullie nacht gegaan Sola?
*poef* nu is het weg
  zondag 3 februari 2013 @ 10:10:53 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_122409518
Inderdaad: hoe was de nacht

Hier is het slapen soms minder, maar daar is dan ook meestal wel een oorzaak voor aan te wijzen (ziek, enge droom, veranderingen)
Uiterlijk 7 uur op bed (met uitzondering van donderdag, want zwemles en dan halen we 7 uur niet) en een incidentele uitzondering, opstaan tussen 6:30 en 7 uur.

Als het slapen minder gaat, worden ze snel niet meer uit zichzelf wakker en moet ik ze dus echt wakker maken (maar ja, school roept he :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122409765
Volgens mij hebben we het ergste wel gehad. En haar bloedsuiker deed ook geen gekke dingen. Na drie kwartier proberen was ik het zat en vasthouden en dwingen gaat me te ver. Dus heb ik haar een dextro zo gegeven en die at ze zo op. Daarna appelsap en dat ging ook goed. En toen vroeg ze om een boterham, want ze had honger. Heb ik maar gegeven op hoop van zegen. Die at ze lekker op en toen zijn we gaan slapen. Vannacht paar keer appelsap aangeboden. Nu zit ze weer aan de boterham, dus ik denk dat we er doorheen zijn :)

Elk normaal virus wordt stress hierdoor. En ik weet ook niet hoe ik het goed aan moet pakken. Hoe snel haar bloedsuiker daalt enzo. De kinderarts kan er verder ook niets aan doen want ze moet hier overheen groeien. We moeten alleen laagdrempelig bellen als ze ziek is. Maar ja, dat heeft gister ook weinig nut gehad als een arts er nog nooit van heeft gehoord en dus een advies meegeeft waar je eigenlijk niets aan hebt. Maar ja dat bedenk je pas als je weer thuis bent.

Anyway voor nu ziet het eruit dat het virus weer weg is. Heel de nacht niet gespuugd en de boterham van vanochtend zit er ook nog in. Nu de dextro verstoppen want die smaakte haar in de gewone snoepjesvorm wel erg goed :P
  zondag 3 februari 2013 @ 10:42:01 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_122410030
:D
Fijn dat ze er doorheen lijkt te zijn nu.
Mss kan je eens aan de kinderarts, of de assistent vragen of ze een paar regeltjes kunnen schrijven als aantekening in haar patientendossier zodat een HAP arts wat handvatten heeft een volgende keer?
pi_122410656
Sola,. die dextro is misschien wel een mooi middeltje voor dit soort momenten... wie weet blijft dat er wel in... Fijn dat het weer de goede kant op gaat!
Fake it till you make it...
  zondag 3 februari 2013 @ 13:14:53 #40
259886 pessie
pi_122414231
Sola fijn dat ze er weer een eindje overheen lijkt :* . Nu maar goed uitzieken.

Nathan gaat tussen half 8 en 8 naar bed en wordt meestal wakker tussen 6.45 en 8.
Als hij wakker is liggen we eerst nog even in bed en voor half 8 staan we er niet naast.
pi_122414854
Oh, fijn dat het achter de rug lijkt, Sola. Wat een stress iedere keer idd. Wat Be zegt is idd wel een goeie.

L wil schrijven. De hele dag. En lezen. Ze herkent nu de c, o, e, x, i, l, 0, 1, 4, 8. Leuk! :)
pi_122415102
Fijn Sola!

En wat goed zeg Spring!
O herkent nu de O :D en de P van papa

Vraagje..
Wij willen binnenkort gaan overstappen van rompers naar onderbroek/hempje..
Dat heeft ze nu ook al regelmatig als we gewoon thuis zijn.. maar elke keer schiet dat hempje los resulterend in een blote buik/rug... + de luier die er bovenuit steekt wat natuurlijk geen gezicht is..

Das gewoon deal with it? Of zijn er nog tips/tricks of tips voor fijn meisjesondergoed?
We'll have love aplenty
You and Me
  zondag 3 februari 2013 @ 13:50:20 #43
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_122415813
Wat lief! Al die lezende peuters! O+
pi_122416081
Stretchhemdjes van de Hema, Lamb. Die zijn lekker lang en elastisch.
pi_122416093
Lamb, als je het hempje een maat groter koopt dan?
(of snel zindelijk worden ;-) )
Ik vind het ondergoed van de Appie fijn voor de kids, maar ook wel Hema, TerStal, en Lars heeft de boxershorts van Action, en die bevallen ook heel goed!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 3 februari 2013 @ 15:31:28 #47
259886 pessie
pi_122419850
Spring wat knap!

Nathan heeft maat 98/104 hemdjes van hema en van zeeman. Vind zeeman fijner omdat die smal vallen.
pi_122423736
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:06 schreef -Spring het volgende:
Hempje. :D O+
you know me :D

Check ik ga eens kijken bij de Hema..
Heb er nu een paar overgenomen van een vriendin en die zijn idd wisselend qua hoe goed ze ze zitten
We'll have love aplenty
You and Me
pi_122424199
Sola, wat fijn dat het weer beter gaat met je meisje.

Grappig, ik ben dus geen fan van de meisjesversie van zeeman hemdjes, ze zijn heel stug en te kort, met dus als resultaat dat ze nog steeds een blote rug heeft. Ik ben dus ook op zoek naar een beter alternatief. Ik ga ook maar eens hema proberen. Voor nu heb ik ook een paar basic witte t-shirts van de WE die ik gebruik als hemd. Zeeman onderbroekjes zitten overigens wel goed.

Gisteren hadden we weer een uitje, Woezel en Pip in het theater. Het was echt een ontzettend leuke voorstelling, we hebben genoten. Lisa raakt er niet over uitgepraat. Mocht de voorstelling nog bij jullie in de buurt spelen, het is echt een aanrader. O+
pi_122424831
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 15:31 schreef pessie het volgende:
Spring wat knap!

Nathan heeft maat 98/104 hemdjes van hema en van zeeman. Vind zeeman fijner omdat die smal vallen.
Idd die van zeeman zijn fijn. Vooral die stretch.
pi_122425447
Sola, fijn dat ze er nu doorheen is.

Wat goed Spring.

Lamb, ook goed van die van jou. De onze herkent ook al O van Oma en de E en de J, voorletter van zijn eigen naam.

En nog even een kleine spam voor onze grote, kleine man. Gisteren 4 geworden en dus gaan we hier ook afscheid nemen.

Verjaardag op het kdv, papa zit er ook bij:
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_122426138
Sola wat fijn dat het ergste geweken lijkt

Leuk al die kindjes die letters herkennen. Hier zei yaro van de week dat zijn naam op een stuk keukenpapier stond. Er stond okay op zijn kop.
Op 1 letter na had hij dus gelijk :D

Hemden hebben we ook van de zeeman. Boven 98/104 broekjes nog steeds 92

Gefeliciteerd tinu. Veel plezier in het volgende topic.
pi_122428873
Nijntje de film is echt zo leuk!! Allebei de meiden vonden het erg leuk. Super dat de bios gewoon verlicht blijft en het geluid op normaal staat. Jen is een schijtert die vond de uilen eng. :')
pi_122429021
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:24 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Idd die van zeeman zijn fijn. Vooral die stretch.
Hmmzz, ik heb schijnbaar een verkeerde variant gekocht, mijne zijn helemaal niet stretch. :(
Volgende keer toch maar weer eens bij zeeman kijken. :)

Tico, dat stukje met de uilen vond Lisa ook een beetje spannend.
pi_122429122
Ben benieuwd mijn peuter gaat woensdag met opa.
pi_122431192
Wauw wat wordt J. groot zeg! Gefeliciteerd :)

Ik heb twee peuters sinds gister :o Mn kleinste is 2 en mn grote wordt pas over een half jaar 4. Gek idee eigenlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van 49 à 50 cm naar 79 à 80 cm; en van 4,27 kg naar 10,4 kg.
Ik ben zo vreselijk gek op mn kleine meisje. Ze heeft zich ontzettend goed gehouden vandaag, ondanks dat ze niet geslapen had. Ze heeft genoten van haar eigen taart, van alle aandacht en van de cadeautjes. Mijn vader kocht zo'n verstoppertje nijntje ofzo voor haar (grooooot succes) en ze gaan naar de bios naar Nijntje. Verder kreeg ze oa verkleedkleren en tekenspullen, en een joki-knuffel van carnaval festival. Die laatste moest verplicht mee naar bed :D

[ Bericht 28% gewijzigd door mignonne op 04-02-2013 22:56:50 ]
:)
pi_122432209
Mignonne van harte met he meisje. Wat een leukerd. En inderdaad een mooie plek om te zijn als je dan toch niet thuis kan zijn.

En haar verjaardagsfeestje klinkt als geslaagd!!!
  zondag 3 februari 2013 @ 20:29:52 #58
11682 Moonah
Jolie femme
pi_122434046
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 19:40 schreef mignonne het volgende:

Ik ben zo vreselijk gek op mn kleine meisje. en en tekenspullen, en een joki-knuffel van carnaval festival. Die laatste moest verplicht mee naar bed :D
O+ Het is ook een dot om te zien zeg! Prachtig gevoelig snoetje...

*weer weg is uit topic waar ik toevallig even binnen kwam.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_122434610
Mignonne, van harte met je mooie dametje!
pi_122435607
E'tje O+ *O*

En Tinuviel, jij ook nog gefeliciteerd met je kleuter! *O*

En natuurlijk was het wonderkindje ook jarig: Keshet, van harte nog met de verjaardag van Emma. *O*

Over ondergoed: Alleen H&M hemdjes zijn lang genoeg voor Hannah (ze heeft een betrekkelijk lange romp). Zeeman, Hema en AH hemdjes zijn allemaal te kort.
pi_122435721
Mignonne, nog gefeliciteerd met je kleine dam! *O*
Tinuviel gefeliciteerd met je grote knul! *O*

Hier ook onlangs de overstap naar ondergoed gemaakt, maar hier ook wel het probleem van het hemd dat uit het onderbroekje schiet. H&M lees ik...oké, die hebben we nog niet geprobeerd! :)
pi_122439726
Jarigen gefeliciteerd!
pi_122445812
Gefeliciteerd nog voor alle jarigen!

Mn peuter is echt schattig, gisteren was ik weg, ook met naar bed brengen. Had ie wel even meer moeite met in slaap vallen. Aan de telefoon maakte ik nog een opmerking over de auto, toen dacht ie dat ik voor de deur stond :D
Vanochtend toen k m uit bed haalde zei ik tegen m: krijg ik een dikke knuffel (ja dus), zegt ie: hou van jou O+ (en daarna 'niet slapen' :D)
Vanavond werd ie wakker na een uur slapen. Riep om mij, dus ik naar hem toe, was de muts van zn beer af. Die moest op, moest m naast hem leggen en hij ging zo weer slapen :D
Hij is zo leuk en grappig O+
pi_122446649
Tinu gefeliciteerd!

En Mignonne wat een fijne fotospam :D Nogmaals gefeliciteerd

Ohhh wat heerlijk Sonnetje..
Hier hetzelfde verhaal na gisteren :D
M & O. hadden mij samen op het station afgezet en bleef maar roepen dat ze mij straks weer zouden ophalen... (Ze halen mij altijd op mijn werk op samen)
'savonds vond ze het dus maar gek dat ze mij niet hadden opgehaald..

En vanmorgen toen ze riep dat ze wakker was, en ik dus antwoordde dat ze naar ons toe mocht komen riep ze heel lief en blij verast: Mama thuis!!! Andere mama's ook thuis? om mij daarna om de nek te vliegen O+
We'll have love aplenty
You and Me
pi_122454172
Wat is ze leuk, mignonne. van harte met je meisje.
pi_122454180
Oh, en Tinuviel ook, een vierjarige in huis. Gefeliciteerd jullie!
pi_122454353
Dank voor alle felicitaties.

Mignonne en Keshet feli met jullie meiden *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_122454722
Lamb O+ toch fijn om te merken dat,je gemist wordt :D
pi_122454743
Leuk dat jullie zo gemist worden lamb en sonnetje O+
Maar niet te vaak weggaan hoor :D

Hier doet de peuter het ook weer erg goed. Is weer relax, eet goed en is heel lief.
pi_122461723
Mignonne, wat een lieve foto's en ik kan me goed voorstellen dat het bijzonder voelde. :*

Isabeau was een weekendje bij mijn ouders en wij een weekendje naar België. Wat vond ik het heerlijk haar weer te zien gisteravond. Maar ze had het hele huishouden al overgenomen bij mijn ouders. Wat een kleine dictator is het toch O+
pi_122462789
gefeliciteerd jarigen *O*
pi_122462849
Yaro zei net "ik heb zo'n honger als een plant"

Ik ben ben er nog niet achter hoeveel honger hij dan heeft :P
  maandag 4 februari 2013 @ 16:50:20 #73
259886 pessie
pi_122469079
*O* gefeliciteerd jarige job en jarige jetten!

Son en lamb, wat lief! Nathan kwam net ook even bij mij om te knuffelen, heerlijke leeftijd toch O+

Haha as! Een vleesetende plant?
pi_122469589
hahahaa As geweldig :D

Mijnes is vandaag niet te genieten }:|
Gelukkig gaat het iets beter sinds haar middagslaap
We'll have love aplenty
You and Me
pi_122495781
Tinuviel, van harte gefeliciteerd met je kleuter!!

Mignonne en Keshet, jullie hier ook nogmaals gefeliciteerd met jullie meiden!

Fijn dat jullie gemist worden toch Sonnetje en Lamb :D Of wat vaker weggaan, dan is het normaal voor ze ;) Papa is hier regelmatig 's avonds weg en dan breng ik de kinderen naar bed. Ik werk zelf 1 keer in de twee weken tot 20.00 uur. Ze zijn hier dus wel gewend dat papa of mama er niet is met naar bed gaan.

Hemden mogen van Dyon niet in zijn broek zitten. Hij gaat ook zelf naar de wc en doet dan echt niet zijn hemd in zijn broek. Ik laat het maar zo ;)
pi_122498752
haha wat een uitspraak As!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:55:47 #77
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122508515
Wij hebben deze morgen een audiologische test gehad(uitgebreide hoortest) Roy deed deze goed,alles zag er goed uit. Wel waren zijn trommelvliesen wat ingetrokken maar komt door de verkoudheid.
In elk geval lijkt er niks mis met zijn oren.

Verder nog een uitgebreid gesprek met de logopediste gehad,ook zij is erg tevreden over Roy,hij maakt grote sprongen door.
We gaan de fotopicto's verder uitbreiden,en ze komt binnenkort hier thuis mee draaien en hier thuis de foto picto's verder uitbreiden.

Alleen maar lof vanmorgen over Roy.
Vanavond nog een ouderavond.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:18:52 #78
259886 pessie
pi_122509525
Wat fijn dat roy het zó goed doet bar *O*
pi_122513985
Roy *O* en Bar :*
pi_122514221
Wat goed van Roy!!!!
pi_122535339
Mooi zo bar, hoe ging de ouderavond?

Mex heeft zijn check ook weer gehad op het cb. Hij heeft knikvoeten en xbenen, dus we moeten goede schoenen aanschaffen. Voor het niet praten mogen we naar logopedie, maar ik wacht eerst de audiologische test af,alleen duurt dat wel erg lang.
Verder was alles goed.
Hij is gezellig de laatste tijd, maakt grapjes en is lief voor zijn zusje.
Slapen is nog steeds niet leuk en doet ie ook zo min mogelijk, maar hij krijst iig niet zo meer dat ie maar beneden wil.
Hij is ook fan van cars geworden, bizar hoe je huis dan veranderd in grote jongenshuis:-)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:39:03 #82
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122535884
Fijn dat alles.goed was verder met mex!

Ouderavond was goed,leuk om de andere ouders weer te zien (wij zien elkaar niet ivm de taxi die de kinderen brengt) hebben in roy zijn nieuwe klas gekeken,gesproken met zijn leidsters.
Het is echt een goed besluit geweest om roy daar naar toe te brengen. Ze kijken daar echt naar het kind.
Roy zit dat nogmaals zo op zijn plek.
Vorig jaar toen we voor dat besluit stonden en wij daar een rondleiding kregen,brak mijn hart en was ik stiekem kwaad,en wilde ik het stiekem niet,het was zo een enorme stap voor mij.
Maar nu nog geen jaar verder zie ik roy veranderen,vooruit gaan,genieten. Dan weet ik dit was/is zo nodig geweest.
:@
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:46:01 #83
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122536220
Zo ook vanmorgen ik had gesprek met de logopediste en roy speelde ondertussen in de groep,die hebben we niet gehoord.
Zo kreeg ik ook echt de tip mee om roy niet te behandelen als die 3 jarige die je ziet.
Maar behandelen als roy. Geen lange uitleggen,maar kort. Nee is nee niet de waarom erachter. ( zover is roy nog niet)
Vind hij bepaalde dingen moeilijk of lastig,laat roy nog meer leiding nemen.

Wij behandelden best nog vaak (te) als een normaal kind van 3. Maar dat is nog teveel informatie voor roy die begrijpt dat nog niet.

Dan voelde ik me even stom/dom maar was al gelijk over omdat ze aangaven het is moeilijk genoeg zoek het maar. Kijk gewoon naar roy,die is gelukkig,hij geniet,komt graag naar hier,is dolgraag bij jullie,hij gaat voorruit.
pi_122540476
Tess wilde vannavht zonder luier slapen .. Wakker maken om tr plassen lukte niet.
Vanmorgen was ze droog! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 februari 2013 @ 07:23:31 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_122540500
Go Tess! *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122541316
Wat goed van tess
pi_122543483
Tess *O*
pi_122545911
Leuk. Op http://www.nelly.nl/ (een online Zeeuwse nanny) kun je direct via de chat opvoedvragen stellen. :)

Net gevraagd om tips om met de jengelhuiltjes van L om te gaan. Kreeg de tip om haar te vragen wat ze zelf zou kunnen doen om het op te lossen. Valt me nog niet tegen. Had ik zelf nog niet bedacht. :P

Nee, ik heb geen aandelen. Het is een concurrent zelfs. :@ .

[ Bericht 5% gewijzigd door -Spring op 06-02-2013 13:48:00 ]
pi_122545929
En lief doen tegen Nelly. Ze doet haar best. O+
pi_122548697
Oh lachen Spring.. Heb ook eens wat gevraagd :D Ben benieuwd

Tess wat goed!!!

Klinkt goed Bar :D

O wilde vanmorgen graag zonder luier rondlopen.. Prima uiteraard!
Score was 1 plasje in het potje en 1 over haar speelgoed ;) (Gelukkig plastic)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_122549085
Goed van O Lamb!
pi_122549843
Spring, wat grappig zo'n online nanny :D

Wat goed Tess!!
Dyon was 's nachts al een paar maanden zindelijk, maar afgelopen weken ging het ineens een aantal keer fout. Sinds een paar dagen weer even een luier 's nachts aan, maar vannacht weer droog gebleven. Nog een paar dagen droog blijven dan mag hij weer zonder, al wil hij gelijk weer zonder.

Goed zo O!
Goede reden om het speelgoed weer eens schoon te maken toch! ;)

Wij gaan zo naar het consultatiebureau, eindelijk de 3 jaar controle. Hij heeft er zin in, dus hopelijk daar ook nog :)
pi_122556720
Bar, fijn dat het zo goed gaat.

*O* voor Tess.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_122559301
Bar, wat fijn dat het zo goed gaat met Roy! Heel fijn om te lezen!

Wat goed van Tess!
pi_122563533
Tess wat knap!

Hier hebben we de laatste drie weken ineens ongeveer 75-80% van de nachten een droge luier 's morgens. Ontzettend knap van onze kleine dame. Elke ochtend dat ze weer droog is maken we een vreugdedansje. En als het niet gelukt is zeggen we dat ze wel heel goedhaar best heeft gedaan en dat het vandaag vast wel weer gaat lukken om droog te blijven. :) Ik ben echt helemaal trots!
pi_122563805
Bar wat klinkt dat goed! Wat fijn dat hij zo goed vooruit gaat :)

Nikki, ook een dame die 's nachts meestal droog is, super!

Hier weer goedgekeurd op CB. Geslaagd voor de oogtest, de opdrachten (treintje namaken met blokjes, lijntje tekenen, blokjes in vormstoof) waren zo gedaan. Cijfertjes ook ok, bijna 96 cm en 13.6 kilo.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 09:32:47 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_122629015
Hier zitten we tot vervelens toe in de "ik wil nog een snoepje-fase"

Met stervende zwaan als Jochem niets krijgt. Maar het maakt dus niet uit of je 1 keer nee zegt, of 20 keer nee zegt, hij blijft vragen.
Elk ander eten wat je aanbiedt is niet goed, enkel snoepjes (nouja, misschien als ik nu patat zou aanbieden dat hij dan ja zou zeggen, maar dat ga ik nu niet aanbieden :P )

En soms doet ie zo dat ik echt denk dat ik een heeeeeeeel niet leuke mama ben en dat hij noooooooooit snoepjes mag :P En dan je lachen inhouden is moeilijk. Heel moeilijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 8 februari 2013 @ 09:34:15 #99
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_122629042
Sterkte troel ;)
  vrijdag 8 februari 2013 @ 09:35:50 #100
35189 Troel
scherp en bot
pi_122629075
Wil je een cracker? Nee, je moet de snoepjes pakken!
Wil je een boterham? Nee, ik wil snoepjes!
Ik wil snoepjes! Ik wil snoepjes! Ik wil snoepjes!
Druifjes? Nee snoepjes!
Een appeltje? Nee snoepjes! Snoepjes wil ik! Ik wil snoepjes (5x)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')