Waarom niet?quote:
Amber is in augustus 2010 begonnen. Had na 22mnd dr A, na 26mnd dr B en hopelijk 30 dr Cquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:20 schreef Troel het volgende:
Ik vind het document ook onduidelijk hoor, want het gaat over tijdens het schooljaar, maar dan wordt vervolgens wel gezegd dat het in principe de bedoeling is dat het kind ononderbroken een basisschooltijd doorkomt
Ruben zit nu bijna een jaar op zwemles en zijn nu gisteren voor het eerst ook echt echt echt in het diepe geweest (25 meter bad geloof ik). Als het zo doorging zouden ze volgende week weer een sticker krijgen en de juf sprak een paar weken terug uit dat als er geen terugval zou komen vanwege het diepe bad, dat ze mogelijk net voor of na de zomervakantie hun A-diploma zouden hebben.
Voor Ruben zou dat dan A in 16 maanden betekenen, wat ze ook als gemiddelde aangaven
wat heeft dat met de kno arts te maken ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hoeveel weegt ze dan? Bij welke lengte?
Meike moet volgende week do naar de knoarts. Gister kwam ze er ineens achter dat een kookwekker tikt als je die tegen je oor houdt....en als je hem op tafel zet issie stil!
Uhhhh..... Dat ze op afstand niet zo goed hoort....?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:15 schreef Joene het volgende:
[..]
wat heeft dat met de kno arts te maken ?
nou eh een kookwekker maakt toch niet zoveel geluid behalve als die afgaat ? Die van ons hoor ik echt niet tikken op afstand ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:47 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Uhhhh..... Dat ze op afstand niet zo goed hoort....?
ligt aan de kookwekker. Als die van ons in de keuken staat hoor ik m als ik op de bank zitquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:48 schreef Joene het volgende:
[..]
nou eh een kookwekker maakt toch niet zoveel geluid behalve als die afgaat ? Die van ons hoor ik echt niet tikken op afstand ook
wij hebben zo een ei ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
ligt aan de kookwekker. Als die van ons in de keuken staat hoor ik m als ik op de bank zit
Mijn oudste (bijna 12 jr) moet ook elke keer terugkomen bij de schoolarts omdat hij te licht zou zijn. Hij eet ook goed, groeit goed, voelt zich goed, maar toch moet hij telkens terugkomen. En dan constateren ze vervolgens dat hij wel telkens weer iets aankomt. We hebben hem wel vertelt dat hij boter op z'n brood moet doen (deed hij niet uit luiheid), maar of het echt helpt... Hij heeft gewoon de bouw van z'n vader, komt wel goed uiteindelijk (over een jaar of 20)quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:12 schreef Stiemie het volgende:
Succes Karin bij de kno arts!
Mijn kleuter is 116 cm en haaar gewicht weet ik niet precies want ik was niet mee naar de schoolarts. Ze is in ieder geval langer dan gemiddeld enn lichter dan gemiddeld volgens de schoolarts. Dat heeft ze helaas niet van mij...
Ja echt wel !quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou onze kookwekker is duidelijk te horen op een afstandje. Tenminste voor ons.![]()
Kan snel gaan he Adnap!!
Komt vanzelf goed, hier was oudste altijd wat mollig, nou nu is het een kerel van 1.82 en amper 68 kg, kortom gespierde spijker. Wel bredere heupen en schouders maar die baby vetje zijn ineens weg. Wij moesten ook terug naar de schoolarts, die wist niet wat ie zagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:13 schreef Grijs het volgende:
[..]
Mijn oudste (bijna 12 jr) moet ook elke keer terugkomen bij de schoolarts omdat hij te licht zou zijn. Hij eet ook goed, groeit goed, voelt zich goed, maar toch moet hij telkens terugkomen. En dan constateren ze vervolgens dat hij wel telkens weer iets aankomt. We hebben hem wel vertelt dat hij boter op z'n brood moet doen (deed hij niet uit luiheid), maar of het echt helpt... Hij heeft gewoon de bouw van z'n vader, komt wel goed uiteindelijk (over een jaar of 20)
Morgen!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:09 schreef Tinuviel het volgende:
Tico, balen. Hoe lang nog tot de verjaardag?
Volgens Linde woog ze 20 kilo bij de schoolarts. Ze lijkt de laatste tijd niet zo lekker in haar vel te zitten, dus ik maak me inderdaad een beetje zorgen... Misschien komt het ook door de verhuizing een half jaar geleden van een flat naar een eengezinswoning. Zodra het droog en niet te koud is, is ze nu buiten aan het spelen en fietsen. Dat zal ook wel schelen natuurlijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:33 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik was even benieuwd Stiemie, want ik heb me er ook weleens zorgen over gemaakt, vandaar.
Maar ze zeggen toch ook, zolang ze levenslustig in het rond rennen, dus genoeg energie hebben dat het goed is?
En als ze ook wel goed eet.... dan kun je er ook niet zoveel aan veranderen toch.
Zelf was ik ook wel gerustgesteld toen ik haar met vriendinnetjes vergeleek, t zijn allemaal van die springertjes.
Ze is dus 116 cm en 20 kilo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:15 schreef Meimeltje het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze dan weegt Stiemie. Kyllian is 1.18 m en ongeveer 22.5 kilo en zit op de middenlijn, maar een half jaar geleden woog hij dus nog 2 kilo minder. Kan soms dus ineens snel gaan.
Hier maken ze er niet snel een probleem van. Dyon is aan de lichte kant, maar op het CB zeggen ze ook dat het zo weer kan bijtrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |