abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 februari 2013 @ 20:08:31 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_122354623
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122354737
*O* *O* Amber mag afzwemmen voor C *O* *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 20:14:04 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_122354851
Wat heerlijk! Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122354953
Lily, ik sluit me aan bij de rest en bij jouw gevoel. Sterkte hiermee.

Amber wat goed!

Maud mag door naar de laatste groep met zwemmen eindelijk op naar A.
pi_122354991
Gaaf Vicky!
Chris zwemt al een half jaar in badje 1. Hopelijk krijgt hij binnenkort door dat je best even je hoofd onder water kunt doen ;)

Troel, het zou hier ook een school-regel kunnen zijn. Het is montessori, zo'n overstap van schooltype vraagt natuurlijk ook nog meer van een kind.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 20:20:32 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_122355156
Ik vind het document ook onduidelijk hoor, want het gaat over tijdens het schooljaar, maar dan wordt vervolgens wel gezegd dat het in principe de bedoeling is dat het kind ononderbroken een basisschooltijd doorkomt :+

Ruben zit nu bijna een jaar op zwemles en zijn nu gisteren voor het eerst ook echt echt echt in het diepe geweest (25 meter bad geloof ik). Als het zo doorging zouden ze volgende week weer een sticker krijgen en de juf sprak een paar weken terug uit dat als er geen terugval zou komen vanwege het diepe bad, dat ze mogelijk net voor of na de zomervakantie hun A-diploma zouden hebben.
Voor Ruben zou dat dan A in 16 maanden betekenen, wat ze ook als gemiddelde aangaven :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_122355761
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:11 schreef Vicky het volgende:
*O* *O* Amber mag afzwemmen voor C *O* *O*
Dat meen je niet?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 20:40:26 #8
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_122356086
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:34 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:

[..]

Dat meen je niet?
Waarom niet?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_122356125
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:20 schreef Troel het volgende:
Ik vind het document ook onduidelijk hoor, want het gaat over tijdens het schooljaar, maar dan wordt vervolgens wel gezegd dat het in principe de bedoeling is dat het kind ononderbroken een basisschooltijd doorkomt :+

Ruben zit nu bijna een jaar op zwemles en zijn nu gisteren voor het eerst ook echt echt echt in het diepe geweest (25 meter bad geloof ik). Als het zo doorging zouden ze volgende week weer een sticker krijgen en de juf sprak een paar weken terug uit dat als er geen terugval zou komen vanwege het diepe bad, dat ze mogelijk net voor of na de zomervakantie hun A-diploma zouden hebben.
Voor Ruben zou dat dan A in 16 maanden betekenen, wat ze ook als gemiddelde aangaven :)
Amber is in augustus 2010 begonnen. Had na 22mnd dr A, na 26mnd dr B en hopelijk 30 dr C
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 20:41:40 #10
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_122356159
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:34 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:

[..]

Dat meen je niet?
Tis wat he jongen, zo'n groot onoverzichtelijk grote mensen forum.
pi_122356353
Cool, Vicky ^O^

even nog een reactie op Deepfreeze's laatste post;
D is helemaal geen probleemkind. Hij heeft ook geen dossier of wat dan ook.
Dit was een incident. Zijn huidige school heeft ook geen slechte naam verder, dat is totaal niet de reden dat we willen switchen.
pi_122356612
Lily, hij is alleen een kind met 1 probleempje. En dat hoeft hem niet te achtervolgen lijkt me..
Ik zou zelf de vinger wel aan de pols houden bij de nieuwe school. En bij oude nog eens duidelijk vragen hoe/waarom er nu zo'n actie ondernomen wordt..
Maar misschien ben ik iets bevooroordeeld door die actie hier. Dat was anders vreselijk mis gelopen..
pi_122356648
Ff teruggelezen.
Wat een overtrokken reactie van de juf. Wat D heft gedaan is niet goed/netjs maar het blijft een kind...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 1 februari 2013 @ 20:54:58 #14
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_122356850
Ik vind het best raar dat ze dat gaan/willen melden op de nieuwe school. Overtrokken ja.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_122357193
Vicky wat goed!!

We zijn hier over 3 maanden alweer twee jaar bezig voor A... Ik hoop echt dat hij voor de zomervakantie zijn A heeft (en hopelijk ook B).
pi_122357342
Lily, ook ik sluit mij aan bij de anderen. Ik denk eigenlijk dat de nieuwe school zoiets ook niet zullen gaan zien als ernstig incident.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 01:59:38 #17
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_122368057
Ik heb toevallig net gisteren een boos gesprek met jongste gehad, en dat gaat zo ongeveer zoals de juf kennelijk deed: weet je wel welke gevolgen dat heeft? Hoe denk je nou dat mensen tegen je aan kijken? Wat ga je nu doen?

Maar dat is wel een heeeeel ander gesprek dan ik vervolgens met de moeder van een ander jongetje had: *grinnik* had jij dat mailtje ook? *Grinnik* yep, ik weet wel zeker dat 'ie het nooit meer doet na dat gesprek van daarnet.

Ik denk dat de juf de gesprekspartners een beetje door de war heeft gehaald.
pi_122369599
Belachelijk Lily...echt... Ik kan me niet voorstellen dat ze daar op de nieuwe school iets mee doen...

Vicky, wat goed van amber!!!

Meike heeft 12 mnd gedaan over a, waarvan 10 wk gemist, nu bezig voor b, 3 lessen gehad, en over 2 wk mag ze proefzwemmen. Waterratje! Maar hierna stopt ze met zwemmen, want dan wil ze graag op gym.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 2 februari 2013 @ 09:21:45 #19
386633 Adnap
I love Life !
pi_122369603
wow voor c wat goed !
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 februari 2013 @ 09:26:59 #20
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_122369655
Amber, wat knap! :)

Lily, ik vind het ook zwaar overtrokken omdat het om een incidentje gaat. Wat een onzin om daar melding van te willen maken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_122370501
Voor C, wauw! Hier eerst maar eens A.

Lily, ik vind het erg overtrokken!!!

Karin, wat gaat ze hard ineens!!!

Hier een zieke kleuter, ze is echt sneu. Arm ding.
Fake it till you make it...
pi_122402889
Griep nijna? Sneu... Beterschap!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_122408863
Leuk allemaal die zwemmers :)
Dana zit ook sinds 2 weken op zwemles. Ze beginnen hier gelijk in het diepe (ze hebben niks anders)
Ze is gelukkig al wat gewend aangezien opa en oma een zwembad in de tuin hebben :)
pi_122409311
Beterschap Nijna!

Hier gisteren een kleuter overstuur. We hebben nieuwe meubels gekregen gister, en een paar oude dingen zijn opgehaald. Een groot tranendal, dat hij de oude ging missen. Echt elke halve opmerking, en je zag zijn gezicht vertrekken. Nu gelukkig bijgetrokken, maar dat was wel even sneu..
pi_122410596
Ik weet niet of het griep is eigenlijk. Maar keelpijn, snot en wat vlekjes...

Ah DF, dat is sneu...

Bla, hier ook gelijk in het diepe, succes!
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')