SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bluh!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik haat wachten.quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Tot de man van mn moeder thuis is zodat ik met de auto op pad kan!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, dan moet ie even opschieten jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot de man van mn moeder thuis is zodat ik met de auto op pad kan!![]()
![]()
Hollywood Undead, black veil brides, bring me the horizon, foo fighters, alter bridge, shinedown, en check foboquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
Lola, weet jij nog wat leuke muziekjons?![]()
![]()
Oke dank jequote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hollywood Undead, black veil brides, bring me the horizon, foo fighters, alter bridge, shinedown, en check fobo![]()
![]()
Da's altijd het vervelendste gewacht, wachten op dingen die je nodig hebt om zelf verder te kunnen....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot de man van mn moeder thuis is zodat ik met de auto op pad kan!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
marktplaatsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom kost een advertentie op Marktplaats zetten nu weer geld?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Hoi
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
had ik al verteld dat ik een bolletje op m'n wang had? het bleek een puist te zijn dat een abces werd.
de HA heeft die leeg geprikt en ik gaf geen kik
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Daar hoef ik voor de verandering geen foto van te zienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:50 schreef sararaats het volgende:
had ik al verteld dat ik een bolletje op m'n wang had? het bleek een puist te zijn dat een abces werd.
de HA heeft die leeg geprikt en ik gaf geen kik
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
er zit een lief pleistertje op dus niks te zienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar hoef ik voor de verandering geen foto van te zien
Werewolf
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar hoef ik voor de verandering geen foto van te zien![]()
![]()
Dat wil ik dan weer wel zienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
er zit een lief pleistertje op dus niks te zien
14 SHADES OF GREY
Zow.... avondeten werd weer es nie gewaardeerd door uk, de vaat is weg en de pudding staat af te koelen....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat voor pudding?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:14 schreef fietsie het volgende:
Zow.... avondeten werd weer es nie gewaardeerd door uk, de vaat is weg en de pudding staat af te koelen....14 SHADES OF GREY
GriesmeelcustardvanillegeheimreceptpuddingProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik moet de vaat nog doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:14 schreef fietsie het volgende:
Zow.... avondeten werd weer es nie gewaardeerd door uk, de vaat is weg en de pudding staat af te koelen....Vaatwasser is al bezig met vaat van afgelopen dagen.
![]()
mijn kaak was dik. algoed dat ik een goeie mama heb die het opmerkte.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:53 schreef ThamfBeast het volgende:
Goed zo meid! Goed dat het weg is ook!Werewolf
Ff wachten dan voor de volgende rondequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:20 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik moet de vaat nog doenVaatwasser is al bezig met vaat van afgelopen dagen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is een hele mond volquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:19 schreef fietsie het volgende:
Griesmeelcustardvanillegeheimreceptpudding
14 SHADES OF GREY
Heb je iig nie voor jan doedel erheen gereden, toch ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is waar, maar ik had liever gehad dat ze t wel hadden en ik het overmorgen kon halenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je iig nie voor jan doedel erheen gereden, toch ?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |