SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bluh!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik haat wachten.quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Tot de man van mn moeder thuis is zodat ik met de auto op pad kan!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, dan moet ie even opschieten jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot de man van mn moeder thuis is zodat ik met de auto op pad kan!![]()
![]()
Hollywood Undead, black veil brides, bring me the horizon, foo fighters, alter bridge, shinedown, en check foboquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
Lola, weet jij nog wat leuke muziekjons?![]()
![]()
Oke dank jequote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hollywood Undead, black veil brides, bring me the horizon, foo fighters, alter bridge, shinedown, en check fobo![]()
![]()
Da's altijd het vervelendste gewacht, wachten op dingen die je nodig hebt om zelf verder te kunnen....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot de man van mn moeder thuis is zodat ik met de auto op pad kan!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
marktplaatsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom kost een advertentie op Marktplaats zetten nu weer geld?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Hoi
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
had ik al verteld dat ik een bolletje op m'n wang had? het bleek een puist te zijn dat een abces werd.
de HA heeft die leeg geprikt en ik gaf geen kik
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Daar hoef ik voor de verandering geen foto van te zienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:50 schreef sararaats het volgende:
had ik al verteld dat ik een bolletje op m'n wang had? het bleek een puist te zijn dat een abces werd.
de HA heeft die leeg geprikt en ik gaf geen kik
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
er zit een lief pleistertje op dus niks te zienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar hoef ik voor de verandering geen foto van te zien
Werewolf
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar hoef ik voor de verandering geen foto van te zien![]()
![]()
Dat wil ik dan weer wel zienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
er zit een lief pleistertje op dus niks te zien
14 SHADES OF GREY
Zow.... avondeten werd weer es nie gewaardeerd door uk, de vaat is weg en de pudding staat af te koelen....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat voor pudding?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:14 schreef fietsie het volgende:
Zow.... avondeten werd weer es nie gewaardeerd door uk, de vaat is weg en de pudding staat af te koelen....14 SHADES OF GREY
GriesmeelcustardvanillegeheimreceptpuddingProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik moet de vaat nog doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:14 schreef fietsie het volgende:
Zow.... avondeten werd weer es nie gewaardeerd door uk, de vaat is weg en de pudding staat af te koelen....Vaatwasser is al bezig met vaat van afgelopen dagen.
![]()
mijn kaak was dik. algoed dat ik een goeie mama heb die het opmerkte.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:53 schreef ThamfBeast het volgende:
Goed zo meid! Goed dat het weg is ook!Werewolf
Ff wachten dan voor de volgende rondequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:20 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik moet de vaat nog doenVaatwasser is al bezig met vaat van afgelopen dagen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is een hele mond volquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:19 schreef fietsie het volgende:
Griesmeelcustardvanillegeheimreceptpudding
14 SHADES OF GREY
Heb je iig nie voor jan doedel erheen gereden, toch ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is waar, maar ik had liever gehad dat ze t wel hadden en ik het overmorgen kon halenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je iig nie voor jan doedel erheen gereden, toch ?
ik heb geen geduld om te wachten. Ik moet het gelijk doen anders blijft het liggen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ff wachten dan voor de volgende ronde![]()
Oow... ik ben hier gewoon altijd structureel het bokje. Op een gegeven moment ben je dat zo gewend dat het vanzelf gaat....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:26 schreef fietsie het volgende:
Oow... ik ben hier gewoon altijd structureel het bokje. Op een gegeven moment ben je dat zo gewend dat het vanzelf gaat....
Ey wat een leuke! Zulkies hadden we vroeger thuisquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Liefquote:
14 SHADES OF GREY
mehh ben aan het eten..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:50 schreef sararaats het volgende:
de HA heeft die leeg geprikt en ik gaf geen kikdus![]()
Kan ook een atheroomcyste zijn. en dan kan hij gewoon terug komenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
er zit een lief pleistertje op dus niks te zien![]()
dus![]()
Hey ga ff etequote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan ook een atheroomcyste zijn. en dan kan hij gewoon terug komen![]()
Er zitten hier ook nog mensen aan hun toetje
toetjes?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hey ga ff ete
Er zitten hier ook nog mensen aan hun toetje
??quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je bent dokter deal with itquote:
14 SHADES OF GREY
Arme jij. Morgen werken toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ikke ben nog niet ready voor weekend14 SHADES OF GREY
Doe dat dan effies op je gemak; kun je daarna lekker aan je toetje, toch ?quote:
Ander onderwerpquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Mn reet ik ben geen dokter. Mag toch verdorie wel pusvrij van mn eten genieten
14 SHADES OF GREY
Nou kijk dat wou ik doen tijdens het eten koken.. maar toen raakte ik afgeleid door mn badkamer die een troep is dus moest ik dat afmaken.. en toen werd ik gebeld.. en nu pas aan het etenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Doe dat dan effies op je gemak; kun je daarna lekker aan je toetje, toch ?En dan zo nog de afwas
Mn huis kan de dikke middelvinger krijgen hell no dat ik iets op ga ruimen verder nog
dus![]()
Relaxquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Nou kijk dat wou ik doen tijdens het eten koken.. maar toen raakte ik afgeleid door mn badkamer die een troep is dus moest ik dat afmaken.. en toen werd ik gebeld.. en nu pas aan het etenEn dan zo nog de afwas
Mn huis kan de dikke middelvinger krijgen hell no dat ik iets op ga ruimen verder nog
Het is weekend, dat is toch iig al wat?
wat zal ik doen
a) iets bestellen maat L met grote zekerheid dat dat mijn maat is kosten 230 duurt 1 week
b) naar een winkel gaan in Zwitserland, hopen dat ze het nog hebben (want het gaat uit de collectie) kosten 280, duurt 1 maand
??
mweh heb opruimdrang ik ga het maar negerenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
RelaxHet is weekend, dat is toch iig al wat?
(behalve de afwas.. waar ik echt NOOIT zin in heb)
dus![]()
c) een alternatief zoeken?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
wat zal ik doen
a) iets bestellen maat L met grote zekerheid dat dat mijn maat is kosten 230 duurt 1 week
b) naar een winkel gaan in Zwitserland, hopen dat ze het nog hebben (want het gaat uit de collectie) kosten 280, duurt 1 maand
??dus![]()
Ik heb nog wel een oude XXL in de kast liggen ergens....quote:
(Heb 1 seizoen gekeken of de sport me wat leek)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
D) zonder spelen
14 SHADES OF GREY
Dat vinden XXL-dragende tegenstanders dan wel weer leukquote:
Heerlijk toch zo contactsportquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat vinden XXL-dragende tegenstanders dan wel weer leuk
14 SHADES OF GREY
de vraag is, vind ik het 50 euro waard om te wachten en het te kunnen passen
quote:
Bedsport?quote:Bij dit soort dingen is passen wel verstandig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:52 schreef AldoTheApache het volgende:
de vraag is, vind ik het 50 euro waard om te wachten en het te kunnen passen14 SHADES OF GREY
Ik sta helaas buitenspelquote:
14 SHADES OF GREY
Fijn is dat he, weekend hebben zodat je tijd hebt voor dat soort activiteitenquote:
Tijd zat... behalve huisjes schilderen morgenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Fijn is dat he, weekend hebben zodat je tijd hebt voor dat soort activiteitenDat is het probleem niet
ik heb mezelf ook buitenspel gezet. Mooi he?!quote:
dus![]()
Als dat werkt voor jou, mooi inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Tijd zat... behalve huisjes schilderen morgenDat is het probleem niet
[..]
ik heb mezelf ook buitenspel gezet. Mooi he?!
14 SHADES OF GREY
Zow.. toetje was goed gelukt![]()
Hele zooitje op bed, dus nu maar es onderuit met wat filmsProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:
Zit Nova Zembla te kijken (met Doutzen) en straks iets comedy achtigs denkikquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niets, geen idee wat ik ga doen straksquote:14 SHADES OF GREY
Avatar komt zo. Nog nooit gezien, weinig positiefs over gehoord, maar Lola wil je hem graag zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zit Nova Zembla te kijken (met Doutzen) en straks iets comedy achtigs denkik
En die is er niet, dus moet hem ff opnemen
Ook nog geen idee wat ik straks ga doen eigenlijkNIEUW: Foto's!![]()
Ik haal die shit altijd uit de nieuwsgroepen....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Avatar komt zo. Nog nooit gezien, weinig positiefs over gehoord, maar Lola wil je hem graag zien.
En die is er niet, dus moet hem ff opnemen
Ook nog geen idee wat ik straks ga doen eigenlijk
Denk dat ik vooral films ga screenen op "gooi ik deze weg of niet"Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |