Ik begrijp niet waarom je als FOK! mensen op je forum wilt hebben die dreigen met het in de fik steken van gebouwen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik gok zomaar dat dit niet strafbaar was
maar op fok! mag het iig niet, dus haal ik het als mod weg zodra ik het zie
Kap eens met dat gezeik vent.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee we klagen over het feit dat er drie mensen vrij forse oproepen tot geweld hebben gedaan en dat dat wordt gebagatelliseerd en zeer mild wordt aangepakt.
ga ik simpelweg niet overquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:16 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je als FOK! mensen op je forum wilt hebben die dreigen met het in de fik steken van gebouwen.
Nou, precies. Dat vraag ik me dus ook af...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:16 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je als FOK! mensen op je forum wilt hebben die dreigen met het in de fik steken van gebouwen.
Natuurlijk wel, je leent je zelf ervoor. Als je het echt niet vond kunnen zat je hier nu niet meer als mod/quote:
Ik begrijp niet waarom je als Fok mensen op je forum wilt hebben die alleen maar kunnen janken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:16 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Als je het echt niet vond kunnen zat je hier niet als userquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:19 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je leent je zelf ervoor. Als je het echt niet vond kunnen zat je hier nu niet meer als mod/
Ik denk dat je verkeerd gokt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik gok zomaar dat dit niet strafbaar was
maar op fok! mag het iig niet, dus haal ik het als mod weg zodra ik het zie
heeft niet zoveel met elkaar te makenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:19 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je leent je zelf ervoor. Als je het echt niet vond kunnen zat je hier nu niet meer als mod/
Het was geen oproep tot geweld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik denk dat je verkeerd gokt.
Je ziet toch regelmatig dat mensen worden nagecheckt of opgepakt als ze gewelddadige oproepen via internet doen.
Whahaaa, en dat zegt iemand die hier dagelijks jankt over moslims en geloof.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je als Fok mensen op je forum wilt hebben die alleen maar kunnen janken.
Zo is het ook.
jij ziet regematig dat mensen opgepakt worden omdat ze desnoods brandbommen willen gooien naar fictieve gebouwen??quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je ziet toch regelmatig dat mensen worden nagecheckt of opgepakt als ze gewelddadige oproepen via internet doen.
Ook voor een bepaalde verwachting die je uitspreekt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je hoort toch regelmatig dat mensen worden nagecheckt of opgepakt als ze gewelddadige oproepen via internet doen.
Niets mis met janken over 'mensen' die denken dat de aarde plat is, sperma bij de nieren wordt aangemaakt en dat boze geesten hun leven vergallen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Whahaaa, en dat zegt iemand die hier dagelijks jankt over moslims en geloof.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij ziet regematig dat mensen opgepakt worden omdat ze desnoods brandbommen willen gooien naar fictieve gebouwen??
google eens naar de Betuwelijn
en daar zie jij regelmatig mensen voor gearresteerd worden?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]Het ging er gisteren over dat als dat ding er eenmaal zou staan, er dan brandbommen gegooid zouden worden door enkele users hier. Doe toch niet alsof je neus bloedt..........
Ga verhuizen. Ga naar een land waar geen moslims wonen, alsjeblieft.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niets mis met janken over 'mensen' die denken dat de aarde plat is, sperma bij de nieren wordt aangemaakt en dat boze geesten hun leven vergallen.
Genoeg mensen die er een taakstraf voor hebben gekregen inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
en daar zie jij regelmatig mensen voor gearresteerd worden?
Dan kan je heel.geenstijl gaan arresteren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wel voor oproepen tot geweld ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
En ik maar denken dat NL geen moslimland was.... wanneer ga jij terug?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ga verhuizen. Ga naar een land waar geen moslims wonen, alsjeblieft.
Want je eeuwige gezeur erover zal NIETS maar dan ook niets veranderen.
joh?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Genoeg mensen die er een taakstraf voor hebben gekregen inderdaad.
Daar zit ik nooit op. Omdat ik dat niet wil.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dan kan je heel.geenstijl gaan arresteren.
Och, ik zie regelmatig van die linkse gekkies roepen dat alle PVV'er de zee in gedrukt mogen worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]Het ging er gisteren over dat als dat ding er eenmaal zou staan, er dan brandbommen gegooid zouden worden door enkele users hier. Doe toch niet alsof je neus bloedt..........
Zo wat goed man!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Daar zit ik nooit op. Omdat ik dat niet wil.
als dit gebouw er komt dan ga ik er brandbommen tegenaan gooien is geen oproep tot geweldquote:
Wen er maar aan dat hier moslims wonen. Je zal wel moeten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En ik maar denken dat NL geen moslimland was.... wanneer ga jij terug?
Daar moet je tegenwoordig wel een hoofddoek om anders krijg je slaag. Is dat ok?
Ja, mag gewoon niet.quote:
jammer dat ik het uit moet spellen maar heb je een voorbeeldje + linkje voor me?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja, mag gewoon niet.
Bijzonder dat jij het slechts 'overdreven' vindt omdat het 'internet' is.
Dat is een bedreiging inderdaad en strafbaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
als dit gebouw er komt dan ga ik er brandbommen tegenaan gooien is geen oproep tot geweld
Wil nog niet zeggen dat je bij elke scheet alle deuren moet openen. Raam misschien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wen er maar aan dat hier moslims wonen. Je zal wel moeten.
Als je het niet accepteert heb jij enkel de last ervan
de pier trilt op zijn benenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is een bedreiging inderdaad en strafbaar.
Ga nog even door. 14 posts en het deeltje kan dicht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als NL bezet wordt door de Engelsen ga ik hun hoofdkantoor in de fik steken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
ik geef gewoon mijn mening net als iedereen, zeker als daarnaar gevraagd wordquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Vind je aandeel hier dubieus, als mod.
Welk punt probeer je precies te maken?quote:
Dat ligt anders. Amsterdam is geen moskee.quote:
quote:
Heb je wel enige kaas gegeten van het strafrecht? Lijkt er niet op.quote:
dat ik het niet erg serieus neem dat Admiraal_Anaal vanuit zijn rampstadrail brandbommen tegen een eventuele moskee op de pier aan gaat zitten smijtenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Welk punt probeer je precies te maken?
niet elke bedreiging is strafbaarquote:Het begint er steeds meer op te lijken dat je het gewoon normaal vindt dat a_a brandbommen naar een moskee wil gooien.
Wat gewoon een bedreiging is en dus strafbaar.
We openen gewoon een deel 2.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:37 schreef sonnyspek het volgende:
Wordt dit topic zo gesloten? Hoop het niet want het is wachten op de volgende discussie in een ander topic.
ik heb er een klein beetje kaas van gegeten ja en als je roept dat bedreiging per definitie strafbaar is dan kun je die vraag heel gemakkelijk omdraaienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Heb je wel enige kaas gegeten van het strafrecht? Lijkt er niet op.
Het is verwijderd, maar je loopt de oproepen tot geweld te bagatelliseren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geef gewoon mijn mening net als iedereen, zeker als daarnaar gevraagd word
als je dat dubieus vind dan moet je dat helemaal zelf weten maar persoonlijk noem ik het beleefd
zelfs als mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |