Och, ik zie regelmatig van die linkse gekkies roepen dat alle PVV'er de zee in gedrukt mogen worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]Het ging er gisteren over dat als dat ding er eenmaal zou staan, er dan brandbommen gegooid zouden worden door enkele users hier. Doe toch niet alsof je neus bloedt..........
Zo wat goed man!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Daar zit ik nooit op. Omdat ik dat niet wil.
als dit gebouw er komt dan ga ik er brandbommen tegenaan gooien is geen oproep tot geweldquote:
Wen er maar aan dat hier moslims wonen. Je zal wel moeten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En ik maar denken dat NL geen moslimland was.... wanneer ga jij terug?
Daar moet je tegenwoordig wel een hoofddoek om anders krijg je slaag. Is dat ok?
Ja, mag gewoon niet.quote:
jammer dat ik het uit moet spellen maar heb je een voorbeeldje + linkje voor me?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja, mag gewoon niet.
Bijzonder dat jij het slechts 'overdreven' vindt omdat het 'internet' is.
Dat is een bedreiging inderdaad en strafbaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
als dit gebouw er komt dan ga ik er brandbommen tegenaan gooien is geen oproep tot geweld
Wil nog niet zeggen dat je bij elke scheet alle deuren moet openen. Raam misschien.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wen er maar aan dat hier moslims wonen. Je zal wel moeten.
Als je het niet accepteert heb jij enkel de last ervan
de pier trilt op zijn benenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is een bedreiging inderdaad en strafbaar.
Ga nog even door. 14 posts en het deeltje kan dicht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als NL bezet wordt door de Engelsen ga ik hun hoofdkantoor in de fik steken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
ik geef gewoon mijn mening net als iedereen, zeker als daarnaar gevraagd wordquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Vind je aandeel hier dubieus, als mod.
Welk punt probeer je precies te maken?quote:
Dat ligt anders. Amsterdam is geen moskee.quote:
quote:
Heb je wel enige kaas gegeten van het strafrecht? Lijkt er niet op.quote:
dat ik het niet erg serieus neem dat Admiraal_Anaal vanuit zijn rampstadrail brandbommen tegen een eventuele moskee op de pier aan gaat zitten smijtenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Welk punt probeer je precies te maken?
niet elke bedreiging is strafbaarquote:Het begint er steeds meer op te lijken dat je het gewoon normaal vindt dat a_a brandbommen naar een moskee wil gooien.
Wat gewoon een bedreiging is en dus strafbaar.
We openen gewoon een deel 2.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:37 schreef sonnyspek het volgende:
Wordt dit topic zo gesloten? Hoop het niet want het is wachten op de volgende discussie in een ander topic.
ik heb er een klein beetje kaas van gegeten ja en als je roept dat bedreiging per definitie strafbaar is dan kun je die vraag heel gemakkelijk omdraaienquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Heb je wel enige kaas gegeten van het strafrecht? Lijkt er niet op.
Het is verwijderd, maar je loopt de oproepen tot geweld te bagatelliseren.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geef gewoon mijn mening net als iedereen, zeker als daarnaar gevraagd word
als je dat dubieus vind dan moet je dat helemaal zelf weten maar persoonlijk noem ik het beleefd
zelfs als mod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |