Geen idee, maar ik zou marktplaatsen. Heb je voor de helft van de prijs ook een prima scherm. En die dingen kunnen tegenwoordig jaren mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:55 schreef Meesterchef het volgende:
Hey ik wil een nieuw scherm kopen, iets van 22 inch en tot ongeveer 150 euro. Iemand hier enig idee wat wel een goede is? D'r zijn er nogal wat.. ook niet echt een idee waar ik op moet letten.
Voor die honderd euro? Koop dan gewoon een fatsoenlijk nieuw ding met fabrieksgarantiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:16 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou marktplaatsen. Heb je voor de helft van de prijs ook een prima scherm. En die dingen kunnen tegenwoordig jaren mee.
Die van mij stamt ook uit 2005 ofzo. Eenvoudige 19".
Drie jaar meen ik. Of dat moeten veranderd zijn sinds de laatste keer dat ik een monitor kocht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor die honderd euro? Koop dan gewoon een fatsoenlijk nieuw ding met fabrieksgarantie
Jij kan 't blijkbaar beter missen dan ikquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor die honderd euro? Koop dan gewoon een fatsoenlijk nieuw ding met fabrieksgarantie
Nondevleesjusdeorange, ik betaalde minder in de hoogtijdagen van de drooglegging.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:17 schreef Difficult het volgende:
100 euro een hoop geld vinden tsss
Betaal hier gvd 40 voor een krat bier! Geen gein
Gewoon losse biertjes kopen, dan voelt de pijn minder ergquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:17 schreef Difficult het volgende:
100 euro een hoop geld vinden tsss
Betaal hier gvd 40 voor een krat bier! Geen gein
10 euro per liter.. Goeie vraag goeie vraag.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat kost de listerine daar? Geen tip, gewoon een vraag, ok?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:13 schreef Difficult het volgende:
[..]
10 euro per liter.. Goeie vraag goeie vraag.
Nog meer "vragen" ?
Daar is expres giftige troep aan toegevoegd (methanol) zodat er geen accijns over betaald hoeft te worden. Om verwarring te voorkomen zit er ook een kleurstof bij zodat je weet dat het niet per ongeluk de fles wodka is.quote:
Bedoel je niet gewoon destilleren bij ik noem maar wat 70 graden zodat de methanol gasvormig wordt maar de ethanol niet?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:32 schreef Piet__Piraat het volgende:
Kun je dat er niet uit filteren? Met een keukenrolletje ofzo
Lijkt een beetje op mijn monitor, maar dan met specs van nu. Ding doet het nog steeds zonder dode pixels en andere smerigheid.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:12 schreef Meesterchef het volgende:
Thanks voor de tips over t schermik ga eens kijken wat het gaat worden.
Wij hebben dat heel de avond zitten doen bij een verjaardag van een oud huisgenootjequote:
LED diodes zijn energiezuiniger en gaan (veel) langer mee dan de LCD variant. Als de prijzen vlak bij elkaar liggen zal het echter wel een LCD scherm zijn met LEDjes enkel aan de rand. De kwaliteit zal elkaar dan niet zoveel ontlopen. Volledige LED-schermen zijn momenteel nog wel een stuk duurder dan hun LCD broertjes.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:46 schreef Meesterchef het volgende:
Ja das prima, maar zit ik ff te checken, heb je van de S22B350 een HS, T, B en nog wat varianten. wtf? En wat is nou beter, LCD of LED? De prijzen liggen ook nog eens knettor dicht bijelkaar.
Dat is hilarisch als je te gast bent, maar als je gastheer of -vrouw bent, ben je echt zuurquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wij hebben dat heel de avond zitten doen bij een verjaardag van een oud huisgenootjeWe hadden oa. een zak confetti
Dat zit nu tot in d'r vriezer en koelkastEn voor ze fijn kan slapen moet ze ook wat confetti wegvegen
quote:30.01.2013:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
31.01.2013:
31.01.2013:
Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd
31.01.2013:
01.02.2013:
01.02.2013:
01.02.2013:
02.02.2013:
02.02.2013:
Infinite loopquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:00 schreef IrishBastard het volgende:
Weten jullie nog dat ik die shit van PostNL vertelde? Moet je eens kijken naar de status van de zending terug naar afzender
[..]
Ah zo! Nou ja dan maakt het dus niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:29 schreef Goanaut het volgende:
[..]
LED diodes zijn energiezuiniger en gaan (veel) langer mee dan de LCD variant. Als de prijzen vlak bij elkaar liggen zal het echter wel een LCD scherm zijn met LEDjes enkel aan de rand. De kwaliteit zal elkaar dan niet zoveel ontlopen. Volledige LED-schermen zijn momenteel nog wel een stuk duurder dan hun LCD broertjes.
Ik heb zelf een jaar of 5 geleden voor ¤120 een 22" HKC-scherm gekocht en die functioneert nog altijd prima. Tegenwoordig vindt je voor zo'n prijs ook gewoon Philips en Samsung's, zoals je inderdaad al aangeeft met de S22B350. Puur omdat 'ie nog niet genoemd is en eigenlijk niet kan ontbreken: voor elektronica is de Tweakers Pricewatch altijd ideaal.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:12 schreef Meesterchef het volgende:
Thanks voor de tips over t schermik ga eens kijken wat het gaat worden.
Idd! Het schijnen paaltjes te zijn die je los kunt klikken o.i.d.quote:
Jup, leipe shit daar. De auto´s moeten duidelijk nog wennen aan de nieuwe situatie, plus dat er volgens mij helemaal geen verf op het asfalt/tegels ligt.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Idd! Het schijnen paaltjes te zijn die je los kunt klikken o.i.d.
Wat vinden jullie trouwens van dat nieuwe plein voor het station? Waar je overheen moet fietsen? Supergevaarlijk! Of fietst niemand daar ooit?
Mijn laptop heeft een nitro-booster.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:46 schreef IrishBastard het volgende:
Dat moment dat de 'standaard' laptop die je op je werk krijgt sneller is dan je net gekochte privé laptop
Kijk die tijd bij die post. Dan al wakker? Dan ben je inderdaad ziekjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 06:48 schreef IrishBastard het volgende:
Bah, gisteren om half acht volledig ingestort, dus gaan slapen. Beroerde nacht gehad en het gevoel dat ik koorts hebGeen verhoging, dus zo toch maar gaan en hopen op het beste
Echt he?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:33 schreef morgane het volgende:
Beterschap IB!!
He wat een raar weer....storm met onweer, zon, sneeuwstorm, droog, sneeuwstorm...
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, hagel! Wat de neuk, m'n beste negers, wat de neuk?
En dan die huis tuin en keuken hagel die je nog gezellig een verhaaltje kan vertellen, neen! Van die kom-hier-en-ik-ruk-je-kop-van-je-romp hagel. De ik-neuk-je-zo-hard-in-de-reet-dat-je-kleinkinderen-nog-moeilijk-lopen hagel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, hagel! Wat de neuk, m'n beste negers, wat de neuk?
Het hagelde sneeuwpoppen!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
En dan die huis tuin en keuken hagel die je nog gezellig een verhaaltje kan vertellen, neen! Van die kom-hier-en-ik-ruk-je-kop-van-je-romp hagel. De ik-neuk-je-zo-hard-in-de-reet-dat-je-kleinkinderen-nog-moeilijk-lopen hagel.
Die zaten binnen te schuilen. Zo laf zijn die beesten dan ook wel. Zelfs kapitein Iglo zat in zijn iglo.quote:
Verteldquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ken je t verhaal van ib die boos was op de postbezorging.. dat was de schuld van ib zelf. Maar dat verteld ie natuurlijk niet
Dus je was gewoon een beetje dom....of bevangen door de griep?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Verteld
Had de postcode van Lent gebruikt, en kennelijk hadden ze niet een controlesysteem daarvoor
Ja hohoho, dat is je eigen faal. Weet je wel hoeveel moeite dat kost om te maken?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:40 schreef IrishBastard het volgende:
Was inderdaad dom. Wel te karig trouwens, iedere zelfrespecterende webshop heeft zo'n postcode/straat/huisnummer check, dat was hier kennelijk te duur
Ik ken nog meer van dat soort verhalen, maar 1 verhaal per dag lijkt me wel voldoende.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Verteld
Had de postcode van Lent gebruikt, en kennelijk hadden ze niet een controlesysteem daarvoor
quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja hohoho, dat is je eigen faal. Weet je wel hoeveel moeite dat kost om te maken?
Whehehe faalhaas is 't ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ken je t verhaal van ib die boos was op de postbezorging.. dat was de schuld van ib zelf. Maar dat verteld ie natuurlijk niet
altijd single maar nooit alleenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:59 schreef IrishBastard het volgende:
Booh! Drie keer raden wie net Bennie Solo tegenkwam op de snelweg![]()
![]()
met zn grote houten pootquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet__Piraat nog gespot in de stadHij was zoals het een echte piraat betaamt een dame het hof aan het maken
Zijn papegaai heeft nog betere praatjes tegen de dames.quote:
Boooooh nee tochquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:47 schreef IrishBastard het volgende:
Hij had d'r zeker aan z'n haak geslagen![]()
Dat krijg je met zo'n flitsende persoonlijkheidquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kwam voorbij fietsen dus ik zag je in een flits
Oh ik ben zo benieuwd! Bij welke shop heb je m laten zetten?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:14 schreef BGTes het volgende:
Er zit een beest op mijn rug!
Ik heb alleen een foto van vlak nadat ik de folie er af had gehaald, dus dat is een beetje goor met zwart overal enzomaar ben er erg tevreden mee, en ik voelde serieus niets toen hij gezet werd
Bij Skin-A-Matic. Ik werd erg gerustgesteld toen ik langsging met het ontwerp, want het meisje voor mij werd afgewezen omdat ze haar ontwerp niet mooi genoeg vonden, het was te klein dus zou het er niet mooi uit gaan komen. Ze zijn er best streng met wat ze doen. Superhygiënisch, vriendelijk, geruststellend..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:24 schreef morgane het volgende:
[..]
Oh ik ben zo benieuwd! Bij welke shop heb je m laten zetten?
Dat duurt bij IB maar hooguit een paar seconden, neem ik aan?quote:
Fijn dat je er zo tevreden over bent! Wat vind je van het resultaat?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:27 schreef BGTes het volgende:
[..]
Bij Skin-A-Matic. Ik werd erg gerustgesteld toen ik langsging met het ontwerp, want het meisje voor mij werd afgewezen omdat ze haar ontwerp niet mooi genoeg vonden, het was te klein dus zou het er niet mooi uit gaan komen. Ze zijn er best streng met wat ze doen. Superhygiënisch, vriendelijk, geruststellend..Ja, als ik er nog een ga laten zetten, ga ik terug.
Erg mooiquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:34 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat duurt bij IB maar hooguit een paar seconden, neem ik aan?
[..]
Fijn dat je er zo tevreden over bent! Wat vind je van het resultaat?
Dat is dus ongeveer de stijl van mijn schorpioenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:34 schreef morgane het volgende:
Klinkt goed, lijkt me een fijne shopik wil ooit nog deze laten zetten:
[ afbeelding ]
Er zit niet echt een betekenis achter, ik vind reptielen gewoon mooien deze stijl tof. Ik zie nu ook dat ik m al sinds april 2006 op mn computer heb staan, toen vond ik m al mooi!
Oh!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat is dus ongeveer de stijl van mijn schorpioen
Daar heb ik een hakenkruis laten zetten op mijn voorhoofd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:27 schreef BGTes het volgende:
[..]
Bij Skin-A-Matic. Ik werd erg gerustgesteld toen ik langsging met het ontwerp, want het meisje voor mij werd afgewezen omdat ze haar ontwerp niet mooi genoeg vonden, het was te klein dus zou het er niet mooi uit gaan komen. Ze zijn er best streng met wat ze doen. Superhygiënisch, vriendelijk, geruststellend..Ja, als ik er nog een ga laten zetten, ga ik terug.
Haha, mijn baard valt je wel op, maar mijn kale schedel niet gezien?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:35 schreef Piet__Piraat het volgende:
Toffe baard heb je, D_K!
[ afbeelding ]
In het westen (Brabant), zuiden (Limburg) en in het oosten (Duitsland) is het beter carnaval-len dan hier. Boven de rivieren weten ze niet eens wat het is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:17 schreef dikkedaniel het volgende:
Wordt er carnaval gevierd in Nijmegen?
Daarmee bedoel ik groot feest in de stad, veel kroegen in teken van carnaval, carnavalsoptochten. Veel mensen verkleed op straat in de binnenstad.
Op slot doen en niemand eruit latenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:03 schreef IrishBastard het volgende:
De deur van de stad. Mits de stad open is, natuurlijk.
Dat vind ik wel zo'n merkwaardige uitdrukking. De deur is los! En ik maar denken fiks dat dan ff voordat ie eruit flikkert, sjaak.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
In Nijmegen is de stad los, niet open.
Het beest is los...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:56 schreef Piet__Piraat het volgende:
Het is los jonge! De winkels zijn los, het raam is los...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Den tattoo. Gemaakt met mijn goede matige webcam, maar het lukte me echt niet om zelf een foto te maken met mijn camera
My hovercraft is full of eel.
Goede vraag, heeft iemand Mikkie überhaupt gezien de laatste tijd?quote:Op maandag 11 februari 2013 00:12 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie, al veel meegezongen deze dagen?
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:05 schreef BGTes het volgende:
Boss.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Den tattoo. Gemaakt met mijn goede matige webcam, maar het lukte me echt niet om zelf een foto te maken met mijn camera
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ohhh I love it!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Den tattoo. Gemaakt met mijn goede matige webcam, maar het lukte me echt niet om zelf een foto te maken met mijn camera![]()
Niet mijn ding, maar hij ziet er wel netjes gezet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Den tattoo. Gemaakt met mijn goede matige webcam, maar het lukte me echt niet om zelf een foto te maken met mijn camera
Schip ahoy!
Zeg, tis carnavalquote:Op maandag 11 februari 2013 07:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Goede vraag, heeft iemand Mikkie überhaupt gezien de laatste tijd?
Welkom in 2000, omaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:08 schreef Laysa het volgende:
Nou ja....nou ja zeg...je gaat jezelf toch niet zo verminken....nou zeg...ik ben geshokeerd
Kun je rondkomen van je stufi?!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:27 schreef BGTes het volgende:
Bedankt allemaal
Ik heb gisteren mijn ontslag ingediend bij de Appie. 7 jaar lang heb ik er gewerktHet werd tijd hoor. Nou kan ik me focussen op mijn studie en gezondheid, en ik kom wel rond
En zo niet, dan zijn er vast wel baantjes hier ^^ Bruna, bieb.. Desnoods word ik bliepmiep bij de Em-Te
Een beetje van beidequote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:08 schreef IrishBastard het volgende:
Dan krijg je of veel aanvullende beurs, of je hebt nog andere inkomsten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Wegens vertragingen op het spoor zet de NS reuzen in.quote:
Nope. Sterker nog, mijn lampen hebben tot nu toe bijna altijd de geest gegeven bij het starten, nog nooit bij de continuspanning onderweg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:49 schreef swarmahoer het volgende:
de standaard lampen die er in zaten vond ik te matig, deze zijn goed fel (feller altijd beter natuurlijk)
denk dat ze 20 a 30 k mee zijn gegaan, is dat veel? (staan in principe altijd aan)
is nightguide extra fel?
bluevision klinkt gay en ziet er ook niet uit, net zoals dat xenon ofzo, kutturken rijden daar altijd mee rond
ik hoopte dat dat een fabeltje was, uitzetten tijdens starten, ben te lui om telkens aan t knopje te draaien, dan maar om de 1,5 jaar vervangen
tov de oude een betere opbrengst bedoel je ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:55 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Nope. Sterker nog, mijn lampen hebben tot nu toe bijna altijd de geest gegeven bij het starten, nog nooit bij de continuspanning onderweg.
Nightguide is verdeeld in drie lichtgebieden:
[ afbeelding ]
Ik zie de lichtgebieden niet echt, maar merk het verschil wel qua lichtopbrengst.
30k voor 'speciale' lampen is best netjes. Ik ben zeer tevreden als ik dat haal.
wat voor soort koplampje zit er in? ik weet inmiddels dat er verschil tussen h1 h4 en h7 zitquote:Op woensdag 13 februari 2013 08:33 schreef Goanaut het volgende:
Nu het toch over verlichting gaat. Is het ook mogelijk om voor een Toyota Starlet uit 1995 betere lampjes erin te zetten? De auto is net weer goedgekeurd voor een jaar dus ik blijf er mooi mee rijden. Het enige wat me stoort is de wat matige lichtopbrengst van de standaard koplampjes. Als ik bij Heuts of Halfords ofzo langsga met de juiste maat kan ik gewoon iets uitzoeken (en eventueel ook nog betalen bij de kassa) met meer lichtopbrengst of werkt dat zo niet?
Maar 1 maand er naast. Ik weet nog net dat het nu 2013 is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Er zat denk ik iets in die zakjes bloed![]()
Maart![]()
Huh wat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hosti, 14 februari! Op welk getal staat de kaartenteller inmiddels?
Inderdaadquote:
Die stuurt me geen valentijnskaarten hoor. Alhoewel hij wel veel praat.quote:
nee ik bedoel gewoon de groetjes van sharifquote:Op maandag 18 februari 2013 16:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die stuurt me geen valentijnskaarten hoor. Alhoewel hij wel veel praat.
Praat jij met Sharif over mij?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik bedoel gewoon de groetjes van sharif
Je foto hangt bij de balie. Deze meneer -> foto Hosti betaalt met gekopieerde briefjes.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Praat jij met Sharif over mij?
in de c1000 ookquote:Op maandag 18 februari 2013 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Praat jij met Sharif over mij?
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je foto hangt bij de balie. Deze meneer -> foto Hosti betaalt met gekopieerde briefjes.
"Die jongen die altijd aan olijfolieflessenbowlen doet". Die ja.quote:
Eerste persing mag ik hopen?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Die jongen die altijd aan olijfolieflessenbowlen doet". Die ja.
jaweetjenog....die van de bertoliequote:Op maandag 18 februari 2013 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Die jongen die altijd aan olijfolieflessenbowlen doet". Die ja.
Bert-olie? Eerste persing? Zeker bij elkaar geschraapt van de rug van Ernie...quote:
Nasty... Just... Nasty.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bert-olie? Eerste persing? Zeker bij elkaar geschraapt van de rug van Ernie...
Ik koop tegenwoordig die ene met die beugelfles, die is veel lekkerder. tip.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerste persing mag ik hopen?
Grolsch is geen olie.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nasty... Just... Nasty.
[..]
Ik koop tegenwoordig die ene met die beugelfles, die is veel lekkerder. tip.
Je moet knoflookolijfolie kopen. Dies lekker!quote:Op maandag 18 februari 2013 22:44 schreef BGTes het volgende:
Die citroenolijfolie van AH Excellent niet nemenZat ooit een keer in mn kerstpakket, maar hij is echt heel matig
Lijkt net of je gewoon citroensap gebruikt.
Knoflook is mijn nigga. Ik en die bitch gaan nergens heen zonder elkaar en zelfs ik heb 'vrienden'. Misschien zijn jullie gewoon raar, met je oorbel en shitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:07 schreef Goanaut het volgende:
Knoflook is hoofdingrediënt nummer één bij k-m en mij op tafel. Misschien hebben we daarom geen vrienden.
Knoloofolijfolie en kaasquote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef BGTes het volgende:
Dat is misschien wel lekker voor over de pasta, ja
Ik weet niet of hier iemand zit die nog een kamer zoekt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:19 schreef Robby87 het volgende:
Als iemand een kamer zoekt, of iemand kent die een kamer zoekt in het centrum van Nijmegen, dan kun je mij een berichtje sturen.
De kamer is ong. 35m2, 400E p/m en per maart/april.
Naja, wellicht als iemand z'n contract binnenkort ophoudt, of kentquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik weet niet of hier iemand zit die nog een kamer zoekt.
Iedereen woont hier eigenlijk in een huis, nou ja villa, maar we blijven hier bescheiden natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Naja, wellicht als iemand z'n contract binnenkort ophoudt, of kentHet kan allemaal...
Studentenhuis neem ik aan? Niet duur voor die oppervlakte...is het een souterrain ofzo?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:19 schreef Robby87 het volgende:
Als iemand een kamer zoekt, of iemand kent die een kamer zoekt in het centrum van Nijmegen, dan kun je mij een berichtje sturen.
De kamer is ong. 35m2, 400E p/m en per maart/april.
Nee, het is een soort herenhuis waar een winkel onder zit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:28 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Studentenhuis neem ik aan? Niet duur voor die oppervlakte...is het een souterrain ofzo?
Niet duur dan. Waar ligt het ergens? Of welke winkel zit eronder (evt per PM/DM)? Ken misschien wel iemand, maar dan moet ik wel even vragen. Die wil namelijk per se niet in zo'n prototype studentenhuis.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, het is een soort herenhuis waar een winkel onder zit.
Daar heb ik gelukkig nooit gewoond. Wat een ellende lijkt mij dat een gedeelde keuken, wc en badkamer en zulks.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:31 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Niet duur dan. Waar ligt het ergens? Of welke winkel zit eronder (evt per PM/DM)? Ken misschien wel iemand, maar dan moet ik wel even vragen. Die wil namelijk per se niet in zo'n prototype studentenhuis.
Daarom reageer je niet op berichtjesquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:27 schreef Californium het volgende:
Vandaag geleerd dat ik sinds halverwege december ben geëmigreerd... Altijd leuk om te horen![]()
![]()
Dooie boel hier trouwens!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom reageer je niet op berichtjes
Ik vond het best wel wat hebben. Balen omdat iemand anders voor je de douche in glipt of de keuken bezet houdtquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig nooit gewoond. Wat een ellende lijkt mij dat een gedeelde keuken, wc en badkamer en zulks.
Ik houd daar niet van. Als ik dat langer dan een maand moest volhouden vonden ze alle huisgenoten terug in de vriezer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:28 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik vond het best wel wat hebben. Balen omdat iemand anders voor je de douche in glipt of de keuken bezet houdt, strijd om de schoonmaak, maar ook regelmatig een babbeltje op de gang. Toen wel eens van gebaald, maar ik zou het achteraf gezien niet anders willen doen. Je leert er een hoop van
Ik hooooop een KFCquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:08 schreef morgane het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat er in het pand op het station komt waar eerst de Burger King zat?
Ooooh that would be nice! Maar een deel van het interieur staat er al en het ziet er wel heel anders uit dan bestaande kfc filialen...veel hout, gekleurde houten krukjes en ik heb nog niks roods gezien.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:45 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik hooooop een KFCDie zou binnenkort in Nijmegen komen.
Ik heb nog nooit kfc gehad, is het wat?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:45 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik hooooop een KFCDie zou binnenkort in Nijmegen komen.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 07:32 schreef morgane het volgende:
[..]
Ooooh that would be nice! Maar een deel van het interieur staat er al en het ziet er wel heel anders uit dan bestaande kfc filialen...veel hout, gekleurde houten krukjes en ik heb nog niks roods gezien.
Godverdomme de lekkerste hotwings ja!quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kfc gehad, is het wat?
Ik hou wel van hotwingsquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:37 schreef BGTes het volgende:
[..]Jammer
[..]
Godverdomme de lekkerste hotwings ja!
Ik ga zo een asociaal groot broodje halen bij de Bakker Bartquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik hou wel van hotwingsNu heb ik trek
Een italliaanse bol, of een stokbroodje? Jammer dat er in Hatert geen subway zitquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:45 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik ga zo een asociaal groot broodje halen bij de Bakker BartDat ik hem in 3 delen op moet eten omdat het me anders niet lukt
Italiaanse bol, en dan van buiten naar binnen werken zodat het lekkerste stuk voor het laatst isquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een italliaanse bol, of een stokbroodje? Jammer dat er in Hatert geen subway zit
Ben jij nou mijn nigga's van de macdonalds aan het dissen, jochie? Wtf is deze?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:58 schreef Goanaut het volgende:
Kun je je uniek voelen met je zelf ontworpen broodje.
Al die fastfood rommel - met name de mac, burger king en kfc - is wel echt smerige rommel.De subway is ook niet ideaal maar je kan daar wel iets minder ongezonde broodjes samenstellen.
Ja die jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
is dat die op de hoek van de burchtstraat? das ook lekkere patat![]()
Ow en tip....Shabu Shabu
tis dat het aan de prijs is anders zat ik daar elke weekquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:25 schreef morgane het volgende:
Oh nu ben ik echt benieuwd, ik ben gek op sushi
Alleen want die Japanners kunnen geen vlees braden, grillen, bakken noch frituren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis dat het aan de prijs is anders zat ik daar elke week
Meh, vorige week nog een frietje gehaald, was niet super. Vurens is dan wel beterquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
De Burcht jaLang niet geweest. Roep 't maar eens tegen Yashi, die begint helemaal te soppen!
En verder is de Subway prima. Parmesan-oregano met BMT.
Begin op tijd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:30 schreef morgane het volgende:
Waar is Vurens? Die ken ik niet.
Net ingrediënten gehaald om zondag zelf sushi te makenik heb m'n vriend o.a. een sushikookboek voor zijn verjaardag gegeven en daar heb ik nu zelf ook profijt van
http://maps.gstatic.com/m(...).23760897607477,,0,0quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:30 schreef morgane het volgende:
Waar is Vurens? Die ken ik niet.
Net ingrediënten gehaald om zondag zelf sushi te makenik heb m'n vriend o.a. een sushikookboek voor zijn verjaardag gegeven en daar heb ik nu zelf ook profijt van
Haha ja we hebben het al 1 keer eerder gedaan, dus gelukkig zijn we mentaal voorbereidquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:42 schreef Goanaut het volgende:
[..]
Begin op tijd.Wij hebben wel eens vrienden uitgenodigd rond 19:00 uur 's avonds en toen moesten we er nog aan beginnen. Zaten uiteindelijk om 23:00 uur te eten en toen hebben we nog haast gemaakt.
Ah daar! Ik heb nooit geweten dat ze daar echt lekkere patat hebben. Ik dacht altijd dat het 'gewoon een snackbar' was.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://maps.gstatic.com/m(...).23760897607477,,0,0
Ga er eens naar binnen!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:00 schreef morgane het volgende:
[..]
Ah daar! Ik heb nooit geweten dat ze daar echt lekkere patat hebben. Ik dacht altijd dat het 'gewoon een snackbar' was.
Lekker, maar wel aan de prijs. Neem wat goudklompjes mee.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lekker, maar wel aan de prijs. Neem wat goudklompjes mee.
Bijzondere openingstijden ja... Tot 20:00 ook maar op de dagen dat ie open is, als ik het goed heb. Heb er wel eens om 20:01 gestaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
Ik gisteren helemaal naar de Burcht voor een frietje (dankzij jullie) is die motherfucker dicht
Maar wat zalm gescoord voor in de pasta
De friet daar is topquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
Ik gisteren helemaal naar de Burcht voor een frietje (dankzij jullie) is die motherfucker dicht
Op maandag zijn ze altijd dichtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
Daar ging ik in Eindhoven altijd heen, lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:00 schreef morgane het volgende:
Ik ben nu onderweg naar Tilburg, 8-gangen-proeverij bij Tortilla's via Groupon
Inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:36 schreef LastRequest het volgende:
Ha, toevallig!
www.nultweevier.nl/nieuws(...)t&utm_medium=twitter
Bieren op een doordeweekse dag? Misschien in je beste studentenjaren. Nu heb je het gestel van een kantoorpikquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:27 schreef IrishBastard het volgende:
Misschien had mijn biermenu gister bij Samson er iets mee te makenMaar het voelde niet als alleen kater, want ik was ook aan de diarree enzo
Misschien bit of bothIn ieder geval besloten om zoiets nooit meer door de week te doen, ook al ben je op tijd klaar. Kan gewoon niet
Vroeger deed je het hele biermenu in een uurtje en daarboven plofte je dan nog een kilo shoarma die de grill niet geraakt hadquote:
Leuk afscheid wel? Of gewoon de deur uitgelopen en dat was het?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:13 schreef BGTes het volgende:
Zo, dat was mijn laatste dag bij de Appie. Raar
Leuk afscheidquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:44 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Leuk afscheid wel? Of gewoon de deur uitgelopen en dat was het?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:54 schreef BGTes het volgende:
[..]
Leuk afscheidPakket gekregen, speech, de hele reutemeteut.
Dat dusquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:55 schreef Piet__Piraat het volgende:
Nice! Da's wel tof, want je hebt er toch een beste tijd gewerkt hè?
Beter zo weggaan dan dat ze je liever kwijt dan rijk zijn.
7 jaar jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:55 schreef Piet__Piraat het volgende:
Nice! Da's wel tof, want je hebt er toch een beste tijd gewerkt hè?
Beter zo weggaan dan dat ze je liever kwijt dan rijk zijn.
Nou dat is dan wel weer tof, beter dan stilletjes in de nacht verdwijnen bij wijze van. Toch? Nog leuke dingetjes in t pakket?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:54 schreef BGTes het volgende:
[..]
Leuk afscheidPakket gekregen, speech, de hele reutemeteut.
Ik heb al sinds mijn 12e constant werk gehad, dus ik heb geen idee hoe het isquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:58 schreef Piet__Piraat het volgende:
Snel ander werk zoeken dus!
Ik zou het niet kunnen, zo thuis zitten
De gall&gall-cadeaubon is toch wel favorietquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou dat is dan wel weer tof, beter dan stilletjes in de nacht verdwijnen bij wijze van. Toch? Nog leuke dingetjes in t pakket?
Boozequote:Op woensdag 27 februari 2013 23:01 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik heb al sinds mijn 12e constant werk gehad, dus ik heb geen idee hoe het isEerst maar eens beter worden
[..]
De gall&gall-cadeaubon is toch wel favoriet
Dank jequote:Op woensdag 27 februari 2013 22:15 schreef Laysa het volgende:
Morgane wij gaan ws vrijdag shabu-en....als het doorgaat denk ik even aan je
Dit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef morgane het volgende:
He bah...ik moet eerlijk bekennen dat ik niet heb meegekregen wie Jesse is, maar dat neemt niet weg dat het ontzettend klote is. Heel veel sterkte
Weet niet wie het is, maar toch veel sterkte er mee. Ik denk steeds wel te weten hoe ik er mee om moet gaan, maar merk dat iedere x toch zen eigen uitwerkingen heeft... Er is niet echt een foute of goede manier helaas.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:27 schreef BGTes het volgende:
Vannacht is Jesse overleden, na jaren vechten.. Ik heb geen idee hoe ik hier mee om moet gaan. Fuck alles aan kanker.
Aai.gifquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:27 schreef BGTes het volgende:
Vannacht is Jesse overleden, na jaren vechten.. Ik heb geen idee hoe ik hier mee om moet gaan. Fuck alles aan kanker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |