Wat voor tattoo?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:13 schreef BGTes het volgende:
Afspraak gemaakt, volgende week donderdag krijg ik mn tattoo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat voor tattoo?Een schorpioen die met zn klauwen mijn huid vastpakt. Schorpioen want emotionele transitie van wallflower naar klein venijnig ding bladiebla. Also gewoon cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En none taken, het is een kwestie van smaak, en jij hoeft niet de hele dag naar mijn schouderblad te kijken(En ik ook niet
)
My hovercraft is full of eel.
Whut?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:13 schreef Goanaut het volgende:
Nijmegenaren baggeren gewoon door hier! Stroopwafels in de magnetron, dat is nog niks. Wij hebben een restje kruidenthee ingevroren omdat we nog over hadden en het te prijzig was om weg te gooien.
Zolang je het maar op de foto kan zetten, daar ik (en de rest hier) natuurlijk benieuwd zijn naar het eindresultaatquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:57 schreef BGTes het volgende:
Ik ben een ijdele vrouw, ik weet precies hoe ik mijn achterkant moet bekijken
In de hongerwinter van '11 hebben Hosti en ik nog een kleuter geroosterd op het grasveld hiervoor. Zo rollen wij hier in deze wijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:13 schreef Goanaut het volgende:
Nijmegenaren baggeren gewoon door hier! Stroopwafels in de magnetron, dat is nog niks. Wij hebben een restje kruidenthee ingevroren omdat we nog over hadden en het te prijzig was om weg te gooien.
Goed mals, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de hongerwinter van '11 hebben Hosti en ik nog een kleuter geroosterd op het grasveld hiervoor. Zo rollen wij hier in deze wijk.
Ja, kwestie van royaal honing gebruiken en het goed roteren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed mals, dat dan weer wel.
Ik dacht dat het een kwestie was van bewegingsvrijheidsontneming (mooi woord), icm jouw kelder?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, kwestie van royaal honing gebruiken en het goed roteren.
Welke kelder? Gewoon buiten bewaren als het vriest. Dan bederft het ook niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een kwestie was van bewegingsvrijheidsontneming (mooi woord), icm jouw kelder?
Genoeg (interne) stokslagen zorgen ook voor malsheid van het vlees, toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een kwestie was van bewegingsvrijheidsontneming (mooi woord), icm jouw kelder?
Gefeliquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:38 schreef IrishBastard het volgende:
En een tentamen dat gisteren vies tegen viel toch gehaald met een 6,5![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Zolang je het maar op de foto kan zetten, daar ik (en de rest hier) natuurlijk benieuwd zijn naar het eindresultaat
Het viel op omdat de heli ineens wel erg laag overvloog en bleef hangen achter het winkelcentrumquote:
De heli is net vertrokken richting ziekenhuis.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:50 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, die is al om 13:24 besteld zie ik. Drukke boel, even op omroep Gelderland kijken zometeen
Krijg ik een mailtje van de (externe) systeem beheerder doorgestuurd met de melding, 'hier is de bestelverificatie, ter informatie. Maar ik gok dat je hem al uitgepakt hebt.' Dus ik stuur terug dat ik nog geen UPS busje had gezien, blijkt dat ze hem ergens anders in Bijsterhuizen hadden afgeleverdquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:00 schreef IrishBastard het volgende:
Mooi hè, consistentie
Het gaat me ook niet alleen om het feit dat ze de boel verneuken, maar vooral de manier van communicatieEcht om te huilen, die medewerkers daar.
En het mooie is dat je dus wel als afzender gewoon betaalt voor hun fouten, want de afzender kan nu gewoon opnieuw een pakketzegel gaan halen terwijl zij de bezorging verneuken
Ik zie eigenlijk hetzelfde probleem: iets totaal verkeerd bezorgen, alleen was hier de persoon zo handig om niet te tekenen, maar te zeggen dat hij/zij het niet wasquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Krijg ik een mailtje van de (externe) systeem beheerder doorgestuurd met de melding, 'hier is de bestelverificatie, ter informatie. Maar ik gok dat je hem al uitgepakt hebt.' Dus ik stuur terug dat ik nog geen UPS busje had gezien, blijkt dat ze hem ergens anders in Bijsterhuizen hadden afgeleverd. Dus ik met de baas op zoek naar dat adres, stap ik daar met mijn kekke patta's zo'n loods binnen, hilariteit alom. Uiteindelijk heeft UPS onze UPS verkeerd afgeleverd en is het ook nog getekend door een dwaas die niet kan lezen.
![]()
Dus Post.nl is zo erg nog niet.
Is thee met een geestverruimend additief a 20 euro. :p Daar hebben we nog wel eens plezier van, zonde om weg te gooien.quote:
Ow, paddo thee, ja duh. Dat ga je niet weg pleurenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 04:44 schreef Goanaut het volgende:
[..]
Is thee met een geestverruimend additief a 20 euro. :p Daar hebben we nog wel eens plezier van, zonde om weg te gooien.
Wat een amateurs bij die post & pakketbezorgdiensten. Dat te bedenken dat het je wordt aangerekend als je een acceptgiro niet op tijd betaalt. Het is immers verstuurd dus moet wel aangekomen zijn..
Volgens mij heb ik daar een voorganger van, maar dan met tv-tuner.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
http://www.mycom.nl/Produ(...)_source=tweakers.net
Winkel zit in het centrum, kost je 135 euro. Alle aansluitingen, en ziet er ook nog best aardig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |