Erg mooiquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:34 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat duurt bij IB maar hooguit een paar seconden, neem ik aan?
[..]
Fijn dat je er zo tevreden over bent! Wat vind je van het resultaat?
Dat is dus ongeveer de stijl van mijn schorpioenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:34 schreef morgane het volgende:
Klinkt goed, lijkt me een fijne shopik wil ooit nog deze laten zetten:
[ afbeelding ]
Er zit niet echt een betekenis achter, ik vind reptielen gewoon mooien deze stijl tof. Ik zie nu ook dat ik m al sinds april 2006 op mn computer heb staan, toen vond ik m al mooi!
Oh!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat is dus ongeveer de stijl van mijn schorpioen
Daar heb ik een hakenkruis laten zetten op mijn voorhoofd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:27 schreef BGTes het volgende:
[..]
Bij Skin-A-Matic. Ik werd erg gerustgesteld toen ik langsging met het ontwerp, want het meisje voor mij werd afgewezen omdat ze haar ontwerp niet mooi genoeg vonden, het was te klein dus zou het er niet mooi uit gaan komen. Ze zijn er best streng met wat ze doen. Superhygiënisch, vriendelijk, geruststellend..Ja, als ik er nog een ga laten zetten, ga ik terug.
Haha, mijn baard valt je wel op, maar mijn kale schedel niet gezien?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:35 schreef Piet__Piraat het volgende:
Toffe baard heb je, D_K!
[ afbeelding ]
In het westen (Brabant), zuiden (Limburg) en in het oosten (Duitsland) is het beter carnaval-len dan hier. Boven de rivieren weten ze niet eens wat het is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:17 schreef dikkedaniel het volgende:
Wordt er carnaval gevierd in Nijmegen?
Daarmee bedoel ik groot feest in de stad, veel kroegen in teken van carnaval, carnavalsoptochten. Veel mensen verkleed op straat in de binnenstad.
Op slot doen en niemand eruit latenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:03 schreef IrishBastard het volgende:
De deur van de stad. Mits de stad open is, natuurlijk.
Dat vind ik wel zo'n merkwaardige uitdrukking. De deur is los! En ik maar denken fiks dat dan ff voordat ie eruit flikkert, sjaak.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
In Nijmegen is de stad los, niet open.
Het beest is los...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:56 schreef Piet__Piraat het volgende:
Het is los jonge! De winkels zijn los, het raam is los...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Den tattoo. Gemaakt met mijn goede matige webcam, maar het lukte me echt niet om zelf een foto te maken met mijn camera
My hovercraft is full of eel.
Goede vraag, heeft iemand Mikkie überhaupt gezien de laatste tijd?quote:Op maandag 11 februari 2013 00:12 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie, al veel meegezongen deze dagen?
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:05 schreef BGTes het volgende:
Boss.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Den tattoo. Gemaakt met mijn goede matige webcam, maar het lukte me echt niet om zelf een foto te maken met mijn camera
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ohhh I love it!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Den tattoo. Gemaakt met mijn goede matige webcam, maar het lukte me echt niet om zelf een foto te maken met mijn camera![]()
Niet mijn ding, maar hij ziet er wel netjes gezet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Den tattoo. Gemaakt met mijn goede matige webcam, maar het lukte me echt niet om zelf een foto te maken met mijn camera
Schip ahoy!
Zeg, tis carnavalquote:Op maandag 11 februari 2013 07:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Goede vraag, heeft iemand Mikkie überhaupt gezien de laatste tijd?
Welkom in 2000, omaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:08 schreef Laysa het volgende:
Nou ja....nou ja zeg...je gaat jezelf toch niet zo verminken....nou zeg...ik ben geshokeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |