Er zijn trouwens twee personen vanmiddag in de Rijn gevonden met hun voet in een blok beton. De identiteit van deze twee mannen moet nog vastgesteld worden.quote:Kasakowski: 'Van ontslag Rutten is helemaal geen sprake'
De clubleiding van Vitesse is verre van blij met de consternatie die Fred Rutten heeft gecreëerd. Toch was directeur Edwin Kasakowski stellig over het aanblijven van de trainer.
Rutten liet zich donderdagavond na afloop van het verloren bekerduel met Ajax (0-4) gaan over het transferbeleid en wees onder meer naar de clubleiding en eigenaar Merab Jordania. Daarnaast reisde Rutten niet mee met de spelersbus terug van Emmen naar Arnhem, maar reed hij met technisch directeur Ted van Leeuwen mee.
Vervolgens meldde hij zich af voor de trainingssessie die vrijdag op de planning stond, wat de speculaties over een mogelijk ontslag alleen maar voedde.
Maar Vitesse stelt dat de situatie helder is. 'Van een ontslag is helemaal geen sprake, we willen gewoon met hem door', stelde Kasakowski in gesprek met Omroep Gelderland. 'Ik heb in december nog met hem gesproken over volgend seizoen.'
'Dat hij kritiek heeft op Merab Jordania in het openbaar, maakt mij wel kwaad. Ik ben namelijk altijd bereikbaar, dus kom naar mij toe in plaats van de media. Frustraties mogen en begrijp ik ook, maar houd die intern', aldus Kasakowski, die snel met Rutten wil spreken. 'Nu kan dat niet, want hij is ziek. Dat gebeurt op dit moment wel met meer mensen.'
Opvallend genoeg is ook Van Leeuwen vrijdag niet op de club verschenen, nadat ook hij zich ziek had afgemeld.
Ach, even spoorloos zijn op de dag van het sluiten van de transfermarkt. Kan gebeuren toch.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:00 schreef Sunri5e het volgende:
Benieuwd wat die Kasakowski over het geval Leerdam te melden heeft. Die zal ook wel geen zin meer hebben om bij Vitesse aan de slag te gaan volgend seizoen.
Dit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:05 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Alleen richting Rusland volgens mij.
Ik hoorde dat die kutmof in Emmen zat en hij om 23.30 nog op FB berichten plaatsten. Dat ze een akkoord hadden voor 4/5 ton geloof ik dus nooit, niemand die dat zou betalen voor een halfjaar contractquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, even spoorloos zijn op de dag van het sluiten van de transfermarkt. Kan gebeuren toch.
hoezo niet? twente betaald 5,5 voor een jaar contractquote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:17 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die kutmof in Emmen zat en hij om 23.30 nog op FB berichten plaatsten. Dat ze een akkoord hadden voor 4/5 ton geloof ik dus nooit, niemand die dat zou betalen voor een halfjaar contract
Niet voor een speler als Leerdam die alleen tribuneklant is bij Feijenoord en over een halfjaar toch al komtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo niet? twente betaald 5,5 voor een jaar contract
mja daar heb je een punt, mij leek het ook al onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:19 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Niet voor een speler als Leerdam die alleen tribuneklant is bij Feijenoord en over een halfjaar toch al komt
quote:Rutten ook dag voor beladen derby niet verschenen op training Vitesse
Fred Rutten heeft zich ook zaterdag niet gemeld bij Vitesse, meldt Omroep Gelderland. De oefenmeester meldde zich vrijdag al ziek en ook zaterdag werden de honneurs waargenomen door assistent-trainer Stanley Menzo. Dat het niet botert tussen hoofdtrainer Rutten en de clubleiding is inmiddels wel duidelijk, een dag voor de beladen Gelderse derby tegen NEC.
Naar verluidt stuurt Rutten aan op een breuk omdat hij zich niet serieus genomen voelt. Rutten drong bij clubeigenaar Merab Jordania aan op versterkingen, maar de Georgiër was doof voor de roep van de oefenmeester. Na afloop van de verloren bekerwedstrijd tegen Ajax (0-4) in Emmen reisde Rutten niet terug met de spelersbus. Hij reed mee met directeur Ted van Leeuwen, die eveneens afwezig is.
“Hij is ziek”, laat algemeen directeur Erwin Kasakowski weten in een korte reactie over de absentie van Rutten. Ook assistent Menzo kan maar geen contact leggen met hoofdcoach Rutten. “Klopt. Het is onduidelijk allemaal”, zegt hij.
Want? Het is toch een debiele fout van Vitesse?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Redelijk treurig hoe Van Geel ook reageert.
Is het niet lullig dan, weer een half jaar bankzitten? (Vinden wij Feijenoorders best overigens hoor)quote:Met zijn krokodillen dat het zo lullig is voor die jongen dat hij nu niet kan spelen..
Niet spelen, want Vilhena en Janmaat zijn tien keer beter?quote:Wat doet hij bij Feyenoord dan?
De kwaliteiten van leerdam?quote:En aan wie ligt dat?
Vitesse as we know itquote:
Ik ben ook wel verbaasd dat Rutten blijkbaar niet heeft zien aankomen dat hij met onbetrouwbare lieden in zee is gegaan. Hij had toch even Van den Brom kunnen bellen.quote:
Die zal er toch ook wel een keer genoeg van hebben. Vond het al wat vreemd dat hij gewoon aanbleef.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan Menzo zichzelf lekker in the picture spelen
Behoorlijk ja, terwijl hij voordat hij daar heen ging best een leuke carrière begon te krijgen. Is nu al 2 jaar assistent-trainer bij Vitesse.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zal er toch ook wel een keer genoeg van hebben. Vond het al wat vreemd dat hij gewoon aanbleef.
Nee, dat ligt eraan dat hij ervoor koos geen nieuw contract te tekenen, simpele....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want? Het is toch een debiele fout van Vitesse?
[..]
Is het niet lullig dan, weer een half jaar bankzitten? (Vinden wij Feijenoorders best overigens hoor)
[..]
Niet spelen, want Vilhena en Janmaat zijn tien keer beter?
[..]
De kwaliteiten van leerdam?
neuh, zijn positie stond daarvoor ook al ter discussie en Tony is een veel betere speler en groter talent.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nee, dat ligt eraan dat hij ervoor koos geen nieuw contract te tekenen, simpele....
Die jongen heeft bij mij in de klas gezetenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:37 schreef dikkedaniel het volgende:
Paar voorbeelden van een geel swert hert:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En mijn eigen mooien PAINT
[ afbeelding ]
Wij melden ons ziek. Populair bij Vites.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
Stil hier in dit topic. Geen supporters meer?
Supporters gaan na de wedstrijd nog het home of de kroeg in.. ipv reageren in een topic om te vragen of er nog supporters zijn, lutserquote:Op zondag 3 februari 2013 19:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
Stil hier in dit topic. Geen supporters meer?
John Karelsequote:Op maandag 4 februari 2013 11:49 schreef Adelante het volgende:
Is er nog een toptrainer vrij op het momentFred zien we niet meer terug
Mourinho kan wellicht worden los geweekt bij Real Madrid door middel van Chelsea contacten. Zo lekker draait hij daar niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:49 schreef Adelante het volgende:
Is er nog een toptrainer vrij op het momentFred zien we niet meer terug
Mourinho zou het circus wel compleet maken.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mourinho kan wellicht worden los geweekt bij Real Madrid door middel van Chelsea contacten. Zo lekker draait hij daar niet.
Rutten is een integere man met principes, jammer dat dat blijkbaar geen pluspunt meer is voor jouquote:Op maandag 4 februari 2013 11:37 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Rutten is een zwakkeling, hij heeft een top 5 selectie tot zijn beschikking, hoe Kasakowski het zei was de 4e plaats niet het streven, maar zou het een welkome verrassing zijn. Rutten moet gewoon lekker zijn werk doen en niet lopen zeiken als men de 'beloftes' niet nakomt. Er zijn al genoeg problemen binnen Vitesse en dan heb je ook nog zo'n zwakke dwaas die ervoor zorgt dat het moraal van het team ver te zoeken is, wat overigens ook iets zegt over de professionaliteit van de spelers zelf..
Ik dacht al aan Aad de Mosquote:Op maandag 4 februari 2013 13:38 schreef Caland het volgende:
Categorie geldwolven of onbekende buitenlanders blijft zo'n beetje over.
Dat is Rutten zeker, een man van principes, jammer dat hij op zo'n manier toont dat hij het er niet mee eens is. Zwak dus. Het team lijdt eronder waardoor je zulke wedstrijden verliest. Rutten moet roeien met de riemen die hij heeft, dit is een top 5 elftal.. Doe het ermee en kijk hoe ver je eindigt, ga niet lopen huilen als je je zin niet krijgt, flauwekul.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Rutten is een integere man met principes, jammer dat dat blijkbaar geen pluspunt meer is voor jou
[..]
Ik dacht al aan Aad de Mos
Volgens de aanwezigen bij Studio Voetbal (die Fred blijkbaar allemaal goed kennen) is het ook niet zijn stijl, en moet er dus heel wat gebeurd zijn om het zo ver te laten komen.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:59 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Dat is Rutten zeker, een man van principes, jammer dat hij op zo'n manier toont dat hij het er niet mee eens is. Zwak dus.
Studio voetbal is sowieso nogal anti-vitesse minded, vooral ronald waterneus heeft er nog wel eens een handje van om alles wat er bij Vitesse gebeurt af te kraken of totaal uit zijn verband te trekken.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:31 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens de aanwezigen bij Studio Voetbal (die Fred blijkbaar allemaal goed kennen) is het ook niet zijn stijl, en moet er dus heel wat gebeurd zijn om het zo ver te laten komen.
Het is typisch Fred zn stijl. Fred wil aankopen doen, gaat niet gebeuren, dus komt hij niet meer opdagen.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:31 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens de aanwezigen bij Studio Voetbal (die Fred blijkbaar allemaal goed kennen) is het ook niet zijn stijl, en moet er dus heel wat gebeurd zijn om het zo ver te laten komen.
Hij kan natuurlijk ook gewoon echt ziek zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 14:45 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Daarnaast wat ik vergeten ben te melden, Fredje heeft maar een contract van 1 jaar, welke hij (nu al zeker) niet zal verlengen (het had voor hem geen haast). Nu bevalt hem niet wat er in de transferperiode is gebeurt, big deal, dan tekent hij toch niet? Maar dat is dan toch geen reden om jezelf meerdere trainingen lang afzijdig te houden?
Die optie houden we openquote:Op maandag 4 februari 2013 14:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook gewoon echt ziek zijn
Fred Rutten: ‘Ik kom terug bij Vitesse’quote:Op maandag 4 februari 2013 15:25 schreef -J-D- het volgende:
"Ik hoop dinsdag en anders uiterlijk donderdag weer te beginnen", zegt hij tegen De Gelderlander. "Ik weet dat er een flink aantal spelers weg is vanwege interlandverplichtingen. Maar dinsdag is er wel een krachttraining en voor een aantal spelers is er daarna een veldtraining."
Dat komt omdat Jordania helemaal niet op zoek is naar een trainer, maar na een niet-nadenkende stroman met beperkte trainersskills. Ferrer bleek echter helemaal niets te kunnen en met Rutten dacht hij de ideale graatloze trainer binnen te hebben gehaald. Iemand die de Chelsea-jongetjes beter kon maken en verder totaal geen karakter heeft waarmee hij voor moeilijkheden zou zorgen.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik was bijna vergeten dat Albert Ferrer nog niet zo heel lang geleden trainer was bij Vitesse
Na zijn ontslag is hij trainer geworden van ..... uhm ..... niemand.
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef dikkedaniel het volgende:
spelfouten who gives a fuck, lekker belangrijk
Dat zeggen alleen de sneuneuzen die er niks van bakken.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef dikkedaniel het volgende:
spelfouten who gives a fuck, lekker belangrijk
Op het forum mag niet meer.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:52 schreef DeVinger het volgende:
Wat een spelfouten zie ik hier weer voorbij komen.
Anyway, achterlijke situatie weer. Zo rustig als het leek te zijn voor de winterstop, zo onrustig is het momenteel weer. Het eerste was akelig on-Vitesse (maar wel eens leuk), het tweede is vertrouwd (maar wel vermoeiend).
Wedstrijd niet kunnen zien helaas. Hopelijk kan Bony de boel komend weekend weer camoufleren, en komen we weer in rustig(er) vaarwater.
Ohja en Peter, je mag mijn VI wel lenen(denk dat het wel op .org staat, ze scannen het daar vaak en anders even op forum kijken, daar staat het sowieso)
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:52 schreef DeVinger het volgende:
Wat een spelfouten zie ik hier weer voorbij komen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!
Want in Arnhem staan ze bekend om hun feilloze spelling ?
De telegraaf, zegt genoeg. Het is net pas bekend dat Rutten vandaag of donderdag weer aanwezig zal zijn, lijkt me sterk dat Rutten dit heeft rond lopen bazuinen. Daarnaast is het volslagen idioot mocht dit waar zijn het direct bij de media te melden. Maar goed, Hollywood aan de Rijn he.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:57 schreef dikkedaniel het volgende:
De telegraaf loopt weer berichten rond te spuien over dat het biet botert tussen Rutten en Stanley Menzo. Vraag me af hoe ze dat weten nog ver voor de krachttraining (waar Rutten misschien langskomt). Bovendien zal hij of Vitesse dit heus niet naar buiten gaan lekken.
Sta nergens meer van te kijken tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:04 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
De telegraaf, zegt genoeg. Het is net pas bekend dat Rutten vandaag of donderdag weer aanwezig zal zijn, lijkt me sterk dat Rutten dit heeft rond lopen bazuinen. Daarnaast is het volslagen idioot mocht dit waar zijn het direct bij de media te melden. Maar goed, Hollywood aan de Rijn he.
quote:Geen uitleg voor Leerdam over mislukte transfer
De leiding van Vitesse heeft Kelvin Leerdam na het stuklopen van de transfer donderdag niet meer gebeld om uitleg te verschaffen. De speler van Jong Oranje en zijn zaakwaarnemers Sigi Lens en John Veldman waren verbijsterd dat de transfer van Feyenoord naar het Gelredome stukliep, doordat algemeen directeur Erwin Kasakowski geen krabbel onder het contract wilde zetten.
In de Kuip vragen ze zich stilletjes af of Leerdam in de zomer naar Vitesse vertrekt. De speler bereikte kort na de jaarwisseling een akkoord voor vier seizoenen, tegen een riant salaris. Maar de handdruk van technisch directeur Ted van Leeuwen en het fijne gesprek met Fred Rutten, hoeveel is dat nog waard nu het duo vorige week op pijnlijke wijze werd gepasseerd door Kasakowski? De Duitser is in Arnhem de enige met tekenbevoegdheid.
Dat Vitesse de afgelopen dagen niet benutte om Leerdam moed in te spreken na de voor hem pijnlijke soap over zijn directe overgang, zegt misschien wel veel. De middenvelder houdt zich begrijpelijkerwijs vast aan het akkoord. Maar van een getekende verbintenis is geen sprake, noch van een medische keuring.
Leerdam kreeg wel een telefoontje van Fred Rutten, die hem vanaf zijn 'ziekbed' een hart onder de riem wilde steken. Ondertussen weet Leerdam dat zijn kansen op deelname aan het EK in Israël met Jong Oranje op de tocht staat. Bij Feyenoord komt hij niet aan spelen toe. En wil Vitesse de Utrechter eigenlijk nog hebben? Sterker, wil Leerdam straks nog wel voetballen voor een club die hem liet barsten en daarover geen uitleg verschafte?
Zodra hij gratis de deur uitloopt bij Feyenoord zullen er best clubs zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:33 schreef Adelante het volgende:
En het is niet zo alsof ie de clubs voor het oprapen heeft
Waarschijnlijk omdat veel supporters sowieso de meerwaarde van Leerdam niet zien.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:33 schreef Mark het volgende:
[..]
Zodra hij gratis de deur uitloopt bij Feyenoord zullen er best clubs zijn
Overigens wel grappig dat je het zo leuk vindt dat er niemand zit te wachten op een potentiele nieuwe speler van je club
Tribuneklantquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:42 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat veel supporters sowieso de meerwaarde van Leerdam niet zien.
Precies, er is vast wat beters bij Chelsea 2 of in het Oostblok.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:42 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat veel supporters sowieso de meerwaarde van Leerdam niet zien.
Wow, wat een argument.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!
Want in Arnhem staan ze bekend om hun feilloze spelling ?
Een goede georgier ofzo.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Precies, er is vast wat beters bij Chelsea 2 of in het Oostblok.
Persoonlijk vind ik het zinvoller dan elkaar bashen omdat je aan de overkant van de waal vertoeft.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee dat statement waarmee jij een topic binnen valt slaat ergens op
Het is gewoon allemaal een spel, Rutten probeert zo de reservespelers scherper te maken door ze publiekelijk af te zeiken, de lieverdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:42 schreef Positive_Thinking het volgende:
Dat Rutten ontevreden is begrijp ik wel.
Maar weken lang roepen dat je reserves niet goed genoeg zijn... Daar zullen de bankzitters blij mee worden. Het verhaal Menzo zal het ook allemaal niet beter maken.
Dat transfers mislukken en mensen in de club falen ja. Dat Rutten zich daaraan stoort prima.
Maar op deze manier je onvrede uiten is geen goed vorbeeld voor je spelers, zorgt voor extra onrust en je kan wel concluderen dat Rutten niet zal verlengen aan het eind van het seizen.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:39 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik heb een groot katoenen spandoek bedrukt met een foto van onze Bony voor de spiegel in zn blote pielemuis. Deze zal worden gehesen achter het Vitesse doel om PSV en vooral Driesje Mertens een minderwaardigheids complex te geven.
X
Heb je wel de hulp van Benny ingeschakeld?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:39 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik heb een groot katoenen spandoek bedrukt met een foto van onze Bony voor de spiegel in zn blote pielemuis. Deze zal worden gehesen achter het Vitesse doel om PSV en vooral Driesje Mertens een minderwaardigheids complex te geven.
X
Driesje wordt daar alleen maar opgewonden van, averechts effectquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:39 schreef dikkedaniel het volgende:
X
Die is nog bezig met zn Jenner doekquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je wel de hulp van Benny ingeschakeld?
Die hond heeft een hand in zijn reet, je mag ze hebben. En als Gert echt wil, dan koopt hij Vitesse zelf welquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:03 schreef dikkedaniel het volgende:
Zelfs Samson en Gert staan zaterdag achter Vites...
[ afbeelding ]
Ester Bal als kwebbelquote:
Met zijn kutkopquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:53 schreef dikkedaniel het volgende:
Vitesse heeft weer een leuke commercial gemaakt met van der Heijden.
Deze is nog erger als de commercial voor de halve seizoenskaart
Hij was ziekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De eerste vraag op de persconferentie was neem ik aan why the fuck zet je frankie tegen kabouter dries in de basis als je een van de beste vitesse verdedigers sinds jaren op de bank zet?
Fred mag mij dat wel even uitleggen.
Tevens: Bony
Kalas was ziek.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:35 schreef dikkedaniel het volgende:
Kalas was laatste 3 weken matig. Struikie is altijd redelijk tot matig.
Hij wilde kalas iets duidelijk maken denk ik.
Verder goed gelyk spel door een goede 2e helft. Btje overdreven rood voor Theet maar ach... Wie heeft het daar nu nog over?
Het is slechts een kwestie van tyd voordat gert verhulst geel swert overneemt!
iedereen bij vitesse is ineens ziek. dat is geen reden om niet op te komen draven.quote:
Beetje overdreven.quote:KNVB wil Janssen voor drie duels schorsen
HOOFDDORP - De aanklager betaald voetbal wil Theo Janssen voor vier wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, schorsen voor zijn rode kaart in de wedstrijd tegen PSV (2-2) van zaterdag.
De middenvelder van Vitesse werd in de slotfase van het veld gestuurd vanwege een overtreding op Kevin Strootman.
De KNVB verwijt Janssen het 'het trappen van een tegenspeler, dan wel trappen naar een tegenspeler en/of het staan op de voet van een tegenspeler'.
De aanklager deed AZ-verdediger Nick Viergever een voorstel van drie duels schorsing, waarvan eveneens één voorwaardelijk, voor zijn rode kaart tegen Feyenoord.
Guy Ramos van RKC Waalwijk staat als het aan de aanklager ligt één wedstrijd langs de kant.
De spelers moeten de KNVB maandag voor 16.00 uur laten weten of ze akkoord gaan met het schikkingsvoorstel.
Dat kan natuurlijk wel vervelende blessures opleveren, de theorie snap ik welquote:Op maandag 11 februari 2013 15:07 schreef remlof het volgende:
Ja nogal, voor "het staan op de voet van een tegenspeler".
Ok, maar volgens mij was er van opzet geen sprake.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk wel vervelende blessures opleveren, de theorie snap ik wel
ik noem het ook theoriequote:Op maandag 11 februari 2013 15:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, maar volgens mij was er van opzet geen sprake.
Twee plus één voorwaardelijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:18 schreef Micson het volgende:
3 duels schorsing voor zo'n pietluttigheid.
De KNVB
Vitesse dan ook niet, want ze zijn akkoord.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
De KNVB is niet meer serieus te nemen, maar dat komt niet alleen door deze rare beslissing.
Zo werkt het natuurlijk niet hè. Als je niet accepteert komt er bij verlies een wedstrijd bij en mist hij FC Twente. De KNVB kennende zal dat dus wel gebeuren.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Vitesse dan ook niet, want ze zijn akkoord.
Misschien geeft hij geen fuck om z'n periode bij Vitesse en wil hij gewoon zsm geld pakken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:05 schreef remlof het volgende:
Ik snap die gozer niet, laat 'm lekker het seizoen afmaken in Arnhem en dan in augustus voor een leuk bedrag naar een behoorlijke Engelse club verkassen.
Maar wat voor een leven heb je in een of andere grauwe xenofobe stad in Rusland waar je de taal niet spreekt en niets kan lezen? Dan kan je toch beter in Engeland zitten, al verdient dat misschien iets minder.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien geeft hij geen fuck om z'n periode bij Vitesse en wil hij gewoon zsm geld pakken.
Da's nog altijd beter dan Arnhemquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:09 schreef remlof het volgende:
Maar wat voor een leven heb je in een of andere grauwe xenofobe stad in Rusland waar je de taal niet spreekt en niets kan lezen?
Zo denk jij erover ja, blanke, rijke Europeaan. Al die broodvoetballers geven geen neuk om holle begrippen als sfeer. Geld is voor die mensen tastbaar en meetbaar dus belangrijker.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wat voor een leven heb je in een of andere grauwe xenofobe stad in Rusland waar je de taal niet spreekt en niets kan lezen? Dan kan je toch beter in Engeland zitten, al verdient dat misschien iets minder.
Zodra ik in Arnhem woonquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Wanneer ga jij verhuizen naar Buzuluk?
Dat zal dan wel, maar ik snapte dan ook al niet dat Gullit naar Grozny vertrok. En die hoefde het echt niet voor het geld te doen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo denk jij erover ja, blanke, rijke Europeaan. Al die broodvoetballers geven geen neuk om holle begrippen als sfeer. Geld is voor die mensen tastbaar en meetbaar dus belangrijker.
En ze kon leuk shoppen in Grozny?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:16 schreef Mark het volgende:
Nou, Estelle is high maintenance, hoor. En dan al die kinderen bij verschillende vrouwen.
Types als Gullit hebben altijd meer geld nodig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal dan wel, maar ik snapte dan ook al niet dat Gullit naar Grozny vertrok. En die hoefde het echt niet voor het geld te doen.
Ruud ging alleen, Estelle maakte het thuis opquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:17 schreef remlof het volgende:
[..]
En ze kon leuk shoppen in Grozny?
Volgens mij zoog ze vooral Badr Hari afquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Ruud ging alleen, Estelle maakte het thuis op
Dat dus.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo denk jij erover ja, blanke, rijke Europeaan. Al die broodvoetballers geven geen neuk om holle begrippen als sfeer. Geld is voor die mensen tastbaar en meetbaar dus belangrijker.
Waarom denk je dat Bony voor een schijtclub als Vitesse heeft gekozen. Echt niet om het geweldige stadion, dito sfeer en de metropool Arnhem.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wat voor een leven heb je in een of andere grauwe xenofobe stad in Rusland waar je de taal niet spreekt en niets kan lezen? Dan kan je toch beter in Engeland zitten, al verdient dat misschien iets minder.
Dan nog, liever in het westerse Arnhem waar iedereen Engels spreekt dan in een of ander Russisch industriestadjequote:Op woensdag 13 februari 2013 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Bony voor een schijtclub als Vitesse heeft gekozen. Echt niet om het geweldige stadion, dito sfeer en de metropool Arnhem.
Haten is verlaten knul.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Bony voor een schijtclub als Vitesse heeft gekozen. Echt niet om het geweldige stadion, dito sfeer en de metropool Arnhem.
Volgens mij is het in steden als Moskou of St. Petersburg prima toeven hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan nog, liever in het westerse Arnhem waar iedereen Engels spreekt dan in een of ander Russisch industriestadje
Er lopen hier nog wat herten in de polder, maar of die geel swert zijn waag ik te betwijfelen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:23 schreef dikkedaniel het volgende:
Wie van jullie heeft ook een geel swert hert?
Die kerel is sowieso 4 jaar ouder dan op zijn paspoort staat, dat weet hij en ook andere topclubs. Zijn houdbaarheidsdatum is over 2 seizoen maximaal 3 afgelopen dus. Daarnaast heeft hij zijn hele stam in Ivoorkust te voeden. Dan is de keus snel gemaakt, snel veel geld binnenhalen. En daarvoor moet je bij een Russische club zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:20 schreef DeVinger het volgende:
Dat Bony weg wel snap ik ook wel. Sportief is hij uitgeleerd en hij kan veel meer verdienen bij een stap hogerop. Dat hij inderdaad per se naar Rusland lijkt te willen begrijp ik ook niet. Natuurlijk, geld is meetbaar, je moet families voeden, het zal allemaal wel, maar als je strategisch denkt en goed genoeg bent (en dat is hij volgens mij wel), kan hij inderdaad ook voor de weg der geleidelijk gaan. Dat hij echter continu iedere mogelijkheid aangrijpt om te roepen dat je wilt vertrekken is jammer, maar niet iedereen heeft heimwee naar Arnhem zullen we maar zeggen.
Egwel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:23 schreef dikkedaniel het volgende:
Wie van jullie heeft ook een geel swert hert?
ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:23 schreef dikkedaniel het volgende:
Wie van jullie heeft ook een geel swert zwert hert?
Ja ik kreeg dat bericht en ik drukte gelijk weg, last op het forum dat het van vitesse was, wel liefquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef CaptainCookie het volgende:
Meer mensen die gisteren een Valentijns-sms'je kregen van Vitesse?
Ja en vandaag een mooi cadeautje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef CaptainCookie het volgende:
Meer mensen die gisteren een Valentijns-sms'je kregen van Vitesse?
Gast wat zit je hem af te vallen. Dit is toch het Vitesse topic of nietquote:Op maandag 18 februari 2013 09:17 schreef dikkedaniel het volgende:
Misschien kun je dat verhaaltje beter op voetbalzone zetten ipv hier.
Ah zoquote:
Wij zijn voetbalquote:
Qua voetbal vind ik het 'beter' dan hier. Niet zozeer inhoudelijk, maar wel qua aantal users waardoor de nieuwsfeiten en discussies meer zijn en het forum daardoor leuker is om te volgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ah oké, kende ik niet. Even bekeken, maar dat forum ziet er nog wel redelijk succesvol uit.
Misschien kun je dat verhaaltje beter op voetbalzone zetten ipv hier.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:59 schreef dikkedaniel het volgende:
IK GA NIET NAAR ALMELOOO MAAR HEB EEN GEEL SWERT HERT!!!!
Heb er een hard hoofd in. Altijd een lastige, technisch vaardige ploeg. Rutten zal wel weer met Havenaar op links starten, waar je eigenlijk niets aan hem hebt. Dan kan je beter Reis op links zetten en Havenaar in de spits.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:11 schreef remlof het volgende:
Heraaaaacles vind ik wel een sympathiek cluppie, maar we moeten ze met gemak kunnen hebben.
Heerenveen, rkc, vvv en ado konden we ook met gemak hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:11 schreef remlof het volgende:
Heraaaaacles vind ik wel een sympathiek cluppie, maar we moeten ze met gemak kunnen hebben.
klopt maar ik denk (hoop) dat er nu wel iets meer nu wel meer spirit in het team zit dan destijds.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:55 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Heerenveen, rkc, vvv en ado konden we ook met gemak hebben
Tegen de kleintjes was er totataal geen inzet in die slechte reeks, tegen groningen vorige week wel dus hopelijk houden ze dat vastquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:16 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
klopt maar ik denk (hoop) dat er nu wel iets meer nu wel meer spirit in het team zit dan destijds.
Ja leuke wedstrijd! Maar wat was er met Reis?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Jaaa ja heerlijke overwinning. Had het echt niet verwacht, maar het was terecht. Leuke doelpunten, goed gespeeld.
Bony, wat een koning is dat zeg.
Op de radio op de terugweg zei Rutten dat hij aan Reis merkte dat hij bang was. Door het veld, trok z'n been terug in de duels en speelde dus op 50% (in plaats van zijn gebruikelijk 75%). Weet niet of hij echt bang was, maar hij speelde niet zo goed. Goede wissel dus.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja leuke wedstrijd! Maar wat was er met Reis?
Oerlelijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 02:35 schreef remlof het volgende:
Die airborne-shirts zijn trouwens wel gaaf, is dat het nieuwe uit-tenue?
Mooi inderdaad. Was een eenmalige uitzondering omdat zowel het uit- als thuistenue teveel op het thuistenue van Heracles lijkt.quote:Op zondag 24 februari 2013 02:35 schreef remlof het volgende:
Die airborne-shirts zijn trouwens wel gaaf, is dat het nieuwe uit-tenue?
Ah ok, jammer, want dat grijze uit-tenue vind ik helemaal niks.quote:Op zondag 24 februari 2013 03:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Mooi inderdaad. Was een eenmalige uitzondering omdat zowel het uit- als thuistenue teveel op het thuistenue van Heracles lijkt.
Klopt, ben ik ook niet kapot van. Vind de thuistenues wel echt schitterend, vooral nu zonder shirtsponsor.quote:Op zondag 24 februari 2013 03:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, jammer, want dat grijze uit-tenue vind ik helemaal niks.
Willem II uit in 1998, ook 3-5.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:22 schreef Buster24 het volgende:
8 doelpunten![]()
Ik kan me zo geen wedstrijd voor de geest halen met hetzelfde aantal doelpunten.
Goed nieuws!quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:41 schreef dikkedaniel het volgende:
Bony niet naar mother Russia, maakt seizoen af in Ernhem.
http://www.omroepgelderla(...)n-af-bij-vitesse.htm
Idd zolang we rechtstreeks europees voetbal halen en maar boven arrogante ajax staan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:35 schreef INViCTuS het volgende:
Als het dan maar wel boven ajax is en bony tot de volgende transferperiode gewoon z'n smoel houdt over een vertrek na elke wedstrijd....
Zolang hij blijft scoren kan hij alles roepen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:28 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Idd zolang we rechtstreeks europees voetbal halen en maar boven arrogante ajax staan.
Bony wilde wel erg graag weg, het is goed dat hij eerlijk er over is maar na heracles was het een beetje te.
Doet me denken aan deze column: http://www.nusport.nl/column/3353171/grote-boze-held.htmlquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:02 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Zolang hij blijft scoren kan hij alles roepen.
Twitter.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:23 schreef Mark het volgende:
Zeker? Kan er verder geen bevestiging van vinden
Gek genoeg nog niet opgepakt door 'oude' media, maar het is zo massaal op Twitter dat het wel zeker lijkt.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gek genoeg nog niet opgepakt door 'oude' media, maar het is zo massaal op Twitter dat het wel zeker lijkt.
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 00:00:01Dus toch. RIP Theo Bos.. reageer retweet
Zal een indrukwekkende minuut zijn bij Vitesse - Utrecht.twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 00:19:25@YourideWeijer van vrienden en familie reageer retweet
nummer 4 moet gewoon niet meer gedragen worden daarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:52 schreef Melro het volgende:
Zucht... wat een trieste dag.
Hopelijk wordt het een vanavond een mooi eerbetoon aan Theo.
Rouwbanden, minuut stilte en er wordt vanuit Vitesse en de supporters nog meer georganiseerd.
Jan Arie van der Heijden staat vanavond het nummer van Theo Bos, nummer 4, af.
Ik denk dat #4 voor altijd vergeven istwitter:JavdHeijden twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 11:22:00Ik zal vanavond natuurlijk al spelen met een ander rugnummer dan het nummer van Theo Bos #4 #Vitesse reageer retweet
Vanuit de supporters wel, waar het toch om gaat.quote:
Watdan? Ik vond het mooi zo!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanuit de supporters wel, waar het toch om gaat.
Hoe de club het in elkaar had gezet vond ik echt tenenkrommend slecht. Jammer.
Ach zo'n stadionspeaker met zijn 'laat je horen!' die vervolgens nog even doodleuk de opstellingen gaat omroepen en vervolgens de gebruikelijke feestmuziek als de spelers het veld op komen.quote:
Belachelijk ook dat Rutten jullie zelfs in zo'n wedstrijd op de counter laat spelen.quote:
Uhm... Thuis 2-0 winnen in een zespuntenwedstrijd, met redelijk tot aardig voetbal. Scheer je weg, provocateur.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Belachelijk ook dat Rutten jullie zelfs in zo'n wedstrijd op de counter laat spelen.
Kom nou toch, keihard loerend op de counter in een thuiswedstrijd...quote:Op maandag 4 maart 2013 11:24 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Uhm... Thuis 2-0 winnen in een zespuntenwedstrijd, met redelijk tot aardig voetbal. Scheer je weg, provocateur.
We hebben problemen het spel te maken, zeker zonder een theo janssen. Dus het is tacktisch niet eens zo slechte optie op dit moment.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kom nou toch, keihard loerend op de counter in een thuiswedstrijd...
Angsthazenvoetbal als je het mij vraagt en dat is toch zonde met de individuele kwaliteiten die jullie hebben?
Nee dat zal inderdaad wel, maar het verbaasde me nogal.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:04 schreef DeVinger het volgende:
[..]
We hebben problemen het spel te maken, zeker zonder een theo janssen. Dus het is tacktisch niet eens zo slechte optie op dit moment.
Het gaat erom dat je wint, niet hoe. Dat ploegen als FC Utrecht en nek tevreden zijn met een 1-1 na hard werken, is precies de reden waarom die ploegen nu de slag met de top gemist hebben terwijl ze wel lang hebben meegedaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kom nou toch, keihard loerend op de counter in een thuiswedstrijd...
Angsthazenvoetbal als je het mij vraagt en dat is toch zonde met de individuele kwaliteiten die jullie hebben?
Laat ik het zo zeggen, als Wouters in thuiswedstrijden zo afwachtend zou spelen zouden er nog 5.000 man minder in het stadion zitten.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je wint, niet hoe. Dat ploegen als FC Utrecht en nek tevreden zijn met een 1-1 na hard werken, is precies de reden waarom die ploegen nu de slag met de top gemist hebben terwijl ze wel lang hebben meegedaan.
Klopt, jullie doen het prima. Maar 3 wedstrijden geleden stonden we op 1 punt van jullie. nu op 6. Als je realistisch gaat voetballen weet je dat Vitesse levensgevaarlijk is met de counter en dat ze niet schuwen daarop te spelen in eigen stadion. Dat jullie dan vervolgens open huis gaan houden achterin (bij die 2-0, ongelooflijk slecht verdedigt op buitenspelquote:Op maandag 4 maart 2013 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als Wouters in thuiswedstrijden zo afwachtend zou spelen zouden er nog 5.000 man minder in het stadion zitten.
Daarbij hebben wij de slag met de top helemaal niet gemist, wij doen het nog altijd ver boven verwachting dit seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) is gewoon oliedom.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, jullie doen het prima. Maar 3 wedstrijden geleden stonden we op 1 punt van jullie. nu op 6. Als je realistisch gaat voetballen weet je dat Vitesse levensgevaarlijk is met de counter en dat ze niet schuwen daarop te spelen in eigen stadion. Dat jullie dan vervolgens open huis gaan houden achterin (bij die 2-0, ongelooflijk slecht verdedigt op buitenspelKlopt, maar de top-5 is kwalitatief gewoon beter dan wij, verder had niemand vooraf rekening gehouden met zo'n hoge positie, ik rekende zelf niet eens op playoffs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) is gewoon oliedom.
2 persoonlijke fouten kostten ons de wedstrijd idd.
Heel slecht verdedigd!Let's drop some acid and go to a titty bar.
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt, maar de top-5 is kwalitatief gewoon beter dan wij, verder had niemand vooraf rekening gehouden met zo'n hoge positie, ik rekende zelf niet eens op playoffs.
2 persoonlijke fouten kostten ons de wedstrijd idd.
Heel slecht verdedigd!
wat is dit danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 02:16 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Deze is echt akelig[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |