Ik vind dat alleen haalbaar als die onderzoeken véél sneller worden afgerond. Eeuwig aanslepende zaken zoals bij Mosquera zijn gewoon schandalig, het is me een raadsel waarom dat langer dan 2/3 maanden moet duren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:17 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik zou het juist zonde vinden om zo'n dopeur het hele jaar in actie te zien.
Maar waarom is het hypocriet? Ik zie liever renners waartegen een zeer concrete verdenking bestaat niet koersen zolang een onderzoek loopt, we hebben de laatste jaren al genoeg koersen gehad die achteraf toch een andere winnaar bleken te hebben.
twitter:mrconde twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 12:33:57Katusha already have problems after Saiz named Vicioso as Fuentes-client. Probably not a good time to say xxx and yyy was clients of Losa? reageer retweet
twitter:
+1quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind dat alleen haalbaar als die onderzoeken véél sneller worden afgerond. Eeuwig aanslepende zaken zoals bij Mosquera zijn gewoon schandalig, het is me een raadsel waarom dat langer dan 2/3 maanden moet duren.
Ja, ja, wachtrijen, tijdsgebrek, niet genoeg volk en geld om het allemaal zo snel te doen, maar daar hebben de renners niets mee te maken.
Ok, je begrijpt blijkbaar niet de betekenis van het woord concreet. Zoek het eens op.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen concrete beschuldiging? Jarenlang bij Rabo hebben gefietst is concreet genoeg.
Het is hoogstwaarschijnlijk dat alle vergrijpen van Blijlevens meer dan 8 jaar geleden zijn, daar valt op dit moment weinig aan te doen. En Blanco heeft simpelweg het geld niet op zijn contract af te kopen.quote:Verder heb je ook Blijlevens nog. Het is gewoon mij net wat te makkelijk om ze snel mogelijk de renner te willen lozen terwijl de besmette staf mag blijven. Klopt ook niet, als je echt tot een oplossing wil komen, dan moet eerst de besmette staf eruit.
Eens, zo'n tijdelijke schorsing kan alleen als er binnen een redelijke termijn duidelijkheid kan komen. Ik denk dat het in de zaak Sanchez wel nuttig is om hem voorlopig even niet te laten rijden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind dat alleen haalbaar als die onderzoeken véél sneller worden afgerond. Eeuwig aanslepende zaken zoals bij Mosquera zijn gewoon schandalig, het is me een raadsel waarom dat langer dan 2/3 maanden moet duren.
Ja, ja, wachtrijen, tijdsgebrek, niet genoeg volk en geld om het allemaal zo snel te doen, maar daar hebben de renners niets mee te maken.
Dequote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:40 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ok, je begrijpt blijkbaar niet de betekenis van het woord concreet. Zoek het eens op.
Ook in het wielrennen dienen nog enige normen te gelden, alhoewel je het niet zou denken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De-opmerking van de dag.
We hoeven er niet geheimzinnig over te doen dat iedereen die jarenlang bij Rabo heeft gefietst meer dan verdacht is.
Kun je natuurlijk vallen over het woord concreet en dan wil ik het voor jou wel tussen haakjes zetten, neemt niet weg dat Dekker net zozeer een slechte reputatie heeft en ook op non-actief zou moeten worden gezet.
Van de nederlandse spelers weet ik het zeker gezien mijn KNLTB opleiding.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je van die andere spelers wel een heel goed beeld hebt wat dat betreft? Lijkt me haast alleen mogelijk als je bij hun (medische) begeleiding zit?
Sta je door die opleiding zo dichtbij die spelers dat ze alles met je delen dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Van de nederlandse spelers weet ik het zeker gezien mijn KNLTB opleiding.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wie zegt dat er bij andere sporten zo weinig aan gedaan wordt? Het komt niet zo uitgebreid in het nieuws, maar ook bij andere sporten zijn ze echt wel bezig met prestatieverhogende middelen en de controles daar op. Het is nu eenmaal zo dat wielrennen en doping hand in hand gaan en aangezien het een sport is waar we met z'n allen veel naar kijken, wordt er ook veel aandacht aan besteed.
Bron: http://www.itftennis.com/antidoping/news/statistics.aspquote:Out-of-Competition testing - (Blood)
Total specimens Male specimens Female specimens
ITF/WADA 21 18 3
En tennissers weigeren ook geregeld controles, want die worden sowieso niet vaak genoeg gecontroleerd om 3 gemiste tests binnen een bepaalde periode te hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.itftennis.com/antidoping/news/statistics.asp
In 2011 dus 3014 controles in het wielrennen tegen 21 controles in het tennis.
Tennis doet er inderdaad alles aan om valsspelers aan te pakken.
Nou geloof ik opzich wel dat die Haase clean is, die raakt toch niets.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sta je door die opleiding zo dichtbij die spelers dat ze alles met je delen dan?
Dan heeft 'ie juist doping nodig, om steeds achter die ballen aan te rennen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou geloof ik opzich wel dat die Haase clean is, die raakt toch niets.
Dooowpingquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie juist doping nodig, om steeds achter die ballen aan te rennen.
Ja, maar, in het tennis is geen dopingprobleem. Doping heeft immers geen effect, want het is hartstikke technisch. Bovendien wordt er nooit iemand gepakt, dus heeft meer controleren geen zin.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.itftennis.com/antidoping/news/statistics.asp
In 2011 dus 3014 out of competition bloed controles in het wielrennen tegen 21 controles in het tennis.
Tennis doet er inderdaad alles aan om valsspelers aan te pakken.
Bizarre klacht aangezien ze in 2010 en 2011 geen enkele keer out-of-competition werd getest. Niet 1 keer.quote:"Stringent enough is putting it mildly. People show up at my house at five in the morning trying to test me. You never know when they come. Yeah, I get tested a lot. I don't know about the other players, but for me it's a pretty intense system, and I know a lot of the players feel the same way."
Zij was toch ook de panic room ingevlucht toen een dopingcontroleur voor de deur stondquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het meest hilarische is dan wel Serena Williams.
[..]
Bizarre klacht aangezien ze in 2010 en 2011 geen enkele keer out-of-competition werd getest. Niet 1 keer.
Ik denk dat daar wat Ricco-achtige verhalen zijn terug te vinden met al haar rare blessures, bizarre verhalen en plotse woede-uitbarstingen. Mysterieuze maandelang aanslepende voetblessures, een plotse longembolie, het houdt daar niet op.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zij was toch ook de panic room ingevlucht toen een dopingcontroleur voor de deur stond
en dat is dan wereldtopquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het meest hilarische is dan wel Serena Williams.
[..]
Bizarre klacht aangezien ze in 2010 en 2011 geen enkele keer out-of-competition werd getest. Niet 1 keer.
Inderdaad, echt schandalig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat is dan wereldtopmaar wel groot nieuws maken als de UCI minder tests doet
Die wilde toch een bar beginnen?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:06 schreef Falco het volgende:
Over Ricco gesproken, waar houdt die blaag zich mee bezig, nu ie nooit meer mag koersen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |